Vítejte v sekci uživatelských blogů.

Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.

Poslední blogové přírůstky

14.07.2010

Vypravěčské techniky: Střih

Intenzita napětí se v literatuře a filmu buduje pomocí střihu a není důvod, proč byste neměli tento úžasný nástroj vynechat ze svého repertoáru. Co to je?Střih je skok mezi jednotlivými důležitými scénami (obrazy, sekvencemi, pasážemi...) s vynecháním balastu, který je spojuje. Pokud nehrajete na prožitek opravdu každého okamžiku hráčských postav a alespoň jednou jste usoudili, že cestu z bo...

Napsal Alnag
27.02.2010

Kroniky Strangerie

Mno...ehm ehm, tedy dovoluji si Vám představit mou prvotinu - Strangerii. Strašně krátká, neoriginální a jednoduše trapná - prostě fantasy, jak má být! :) Strangerijské příběhy: PRVNÍ ZLO Kroniky Strangerie, zápis první:Stvoření světa* Před mnoha a mnoha lety existovala jen Tma. Na světě nebylo nic hmotného ani živého, jen prázdný temný prostor. Ale pak se stalo něco zázračn...

Napsal Dracain
Klíčová slova: Fantasy, Příběhy/Zápisy ze hry

08.02.2013

Legendy - první ilustrace

Ukázka ilustrace z Legend - chystané hry na hrdiny nakladatelství Mytago.

Napsal Colombo
27.03.2012

Ilidar

Svět Ilidar dle kterého jede má družina...svět tvořen poctivě sedm let možná osm ?:) Směs která se nám líbí a kterou jsme dávám ani ne jako chlubení ale třeba v něm někdo najde inspiraci nebo se jen zasměje. Nedoporučuji lidem kteří jsou puritáni v češtině a mohu jen slíbit že svět je už na korektuře... ale kdy se vrátí to je ve hvězdách :-)

Napsal Slávek
15.07.2011

Dungeons & Dragons: Pohled do budoucnosti

Až do nedávna byla pátá edice námětem vtipů, teď se možná stává na obzoru se rýsujícím přízrakem. Podobně jako na konci éry třetí edice vycházejí příručky spíš sporadicky a pokud, tak jsou to víc věci trvalého charakteru (např. Dungeon Tiles). To samozřejmě nemusí znamenat konec jen agresivnější přechod Wizards of the Coast na nový (online) obchodní model. Ale v kombinaci s nedávným odchodem Bi...

Napsal Almi
19.04.2010

DIY Combat Grid

Inspirace pro lidi, kterým nestačí (nebo nemají na) oficiální mapy a Dungeon Tiles:

Napsal Merlin
31.07.2008

Sirienův blogček: Význam chápání mechanik

Hlavní myšlenka tohoto blogčku mi stále připadá správná a hodnotná. Bohužel, forma tohoto textu mi zpětně přijde nešťastná a mnohá dílčí tvrzení a náznaky (např. ohledně as-written nebo systémových RP mechanik) jsou věci, s nimiž dnes moc (vůbec) nesouhlasím. (Na svou obranu uvádím toto.) Prosím berte to při čtení v potaz :) - sirien, o nějakých 10 let později Mnohokrát jsem se v rozhovor...

Napsal Alnag
24.01.2009

Alnagův bloček: Neutěšený stav československé RPG scény

Co mně na českých (ale ono ostatně i některých zahraničních) projektech štvalo nejvíc, je notoricky se opakující trend, který má následující odpozorovaný průběh – velké počáteční nadšení (hodně energie věnovaná do věcí okolo, jako je například design, propagace, plánování), malá odezva a postupné uhasínání, obvykle ještě druhý slabší pokus (po určitém odstupu) a pak letargie nebo smrt. Projektů...

Napsal Jerson
23.10.2008

Alnagův bloček: Jak otevřít diskusi, která neskončí třemi příspěvky

Myslím, že není člověka, který by zakládal diskusi tady na "Kostce" nebo někde jinde s očekáváním natož záměrem, že na ni nikdo nezareaguje, že vyšumí do prázdna. Přesto se to občas stane. Nedá se tomu zcela zabránit, protože někdy se lidem prostě netrefíte do vkusu, někdy je prostě divná doba nebo jste, co já vím, nedostatečně uctívali ikonku Garyho E. Gygaxe, kterou máte jakožto pravověrní hr...

Napsal Argonantus
15.11.2008

Alnagův bloček: D20 vize

Většina lidí si vizi spojuje s pohledem dopředu. Buduje si v duchu vzdušné zámky úspěchu tam, kde ještě nic nestojí. Není ale stejně cenný i pohled na proces a zkušenosti? Pohled dozadu.Myslím si, že po 2,5 letech provozu lze konstatovat, že základy tohoto webu jsou dobré, protože je stále velmi funkční. A myslím si, že lze i říct proč. Protože věřím ve sdílení know-how, vypíchnul bych pár bodů...

Napsal sirien
Zobrazit starší blogy

Google+ hry

Diskuze pro organizace her pro skype / google hangout / roll20

2k6goblinu už je zaspamované dost.
Napsal: Quentin
Autorská citace #1
4.6.2014 19:59 - Nachtrose
Tak pokracujem tady:

Colombo píše:
Nacht: zajimave, anglicka wikipedie píše více:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aconitum

Pravděpodobně dostane jen silný průjem atp.


Nevim no... co jsem to prolitnul, tak tam psali o zredenem pozivani. Nezredene ci dokonce koncentrovane vytazky mohli byt fatalni ci nebezpecne uz pri pouhem styku s pokozkou. Asi to nechame rozseknout GMa.

A pro pripomenuti: pristi tyden muzu hrat v pondeli a/nebo ve stredu.
Autorská citace #2
4.6.2014 20:55 - Quentin
Já můžu pondělí až čtvrtek.
Autorská citace #5
4.6.2014 23:07 - Quentin
Orčí šaman může bejt buď wizard, cleric nebo druid. Nejblíž tomu, co Colombo hrál je asi fighter (akorát mu signature weapon na prvnim lvlu vyměníme za Elemental Mastery od druida)
Autorská citace #6
5.6.2014 06:18 - Nachtrose
ShadoWWW: chybi tam stranky se Special moves.
Autorská citace #7
5.6.2014 09:31 - Quentin
Postavy se v DW dělají velmi snadno. Ty character sheety po tobě nic nechtějí. Jen zaškrtáš připravená políčka a máš hotovo. Akorát na každé další úrovni zaškrtneš jedno další políčko. Tvoje největší starost je zapisování vybavení.

Co Colombo? Bude s námi hrát Dungeon World?

Chce se přidat někdo další?

Píše:
chybi tam stranky se Special moves.

Je to tam na druhé straně. Jinak zbytek pravidel je tady
http://book.dwgazetteer.com/
Autorská citace #8
5.6.2014 09:34 - Nachtrose
Quentin: co staty? a cim se vlastne haze? d20?
Autorská citace #9
5.6.2014 09:37 - Quentin
DW se hraje jako freeform s tim, že kdykoli nějaká akce aktivuje move (to jsou ty mechaniky v "basic moves", "special moves" a na character sheetech), tak se postupuje podle nich, vyhodnotí a pokračuje jako by tam pravidla nebyla. Ten přesun mezi vyprávěním a mechanikama by měl být co nejplynulejší.

Většinou je to 2k6+stat bonus(-1 až +3)
10+ je úspěch
7-9 je částečný úspěch
6- ťe vypravěč vyšuká do ucha a dostaneš exp, aby jsi z toho taky něco měl.
Autorská citace #10
5.6.2014 09:43 - Colombo
j, bude

Doufám, že teď bude nějaké nahánění monster v těsných špinavých uličkách hlavního města. V dešti a mlze.
Autorská citace #11
5.6.2014 09:45 - Nachtrose
ok, nejak to dopadne. shrnes to pak pred hrou ;-)
Autorská citace #12
5.6.2014 10:15 - Quentin
Colombo: Zatím jste jen ve Wedelu. To je ta opevněná vesnice s věštkyní. Na honičku ve městě by jste se museli vydat do Trossu :)
Autorská citace #13
5.6.2014 10:21 - Nachtrose
QuentinW píše:
...by jste se museli vydat do Trossu :)


To bych rekl, ze jeste nejakou tu session potrva ;-)
Autorská citace #14
5.6.2014 10:23 - Colombo
tak, po cestě tentokrát nemusíme vyrabovat a spálit každé stavení, které potkáme. O zabíjení domácích mazlíčků ani nemluvě.
Autorská citace #15
5.6.2014 10:25 - Nachtrose
Ale do Wedelu jsme teprve dorazili, nepredpokladam, za Chupacabra byl jejich jediny problem...

Quentin: je tam ve vesnici nejaky kozedelnik?
Autorská citace #16
5.6.2014 11:00 - Vojtěch
Já bych do toho taky šel, ale můžu pondělky a středy zatím. Za dva týdny přibude i úterý. Pátek jak kdy.
Autorská citace #17
5.6.2014 11:07 - Naoki
Kdy, jak a jak často máte v úmyslu hrát?
Autorská citace #18
5.6.2014 11:10 - Nachtrose
Kdy a jak casto zalezi hlavne na dohode, prevazne nektery den v rozsahu pondeli-ctvrtek, zacatek nekde po 17.-19.h a jak? Google hangouts.
Autorská citace #19
5.6.2014 11:28 - Quentin
Jak často se bojim řikat předem. Příští klidně může bejt i poslední.

Další bude příští středu. Hráči: Nachtrose, Shadowww, Colombo, Vojtěch a Káťa zase přisedne, pokud bude mít čas. Víc hráčů na DW radši ne.
Platí?

Koželuh tam je; tyhle věci odbudeme na začátku sezení.
Autorská citace #20
5.6.2014 12:07 - Colombo
Píše:
ejblíž tomu, co Colombo hrál je asi fighter (akorát mu signature weapon na prvnim lvlu vyměníme za Elemental Mastery od druida)

J, můj char je Mage hunter, později rozvinuté na Monster hunter (což krásně ironicky sedí). Sort of Witcher. Monstra/mágové nehrají čistě a tak jakákoliv výhoda, kterou může získat, se počítá.
Autorská citace #21
5.6.2014 12:11 - Quentin
Tak to možná bude Fighter s normálním wizardovskym castem.
Autorská citace #22
5.6.2014 21:56 - Vojtěch
Za mě dobré, akorát mi pošlete kam se mám přidat...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.40547704696655 secREMOTE_IP: 3.227.233.55