hadrian
29.6.2012 17:18
Za zrcadlem - Domluva na setkání, informace ze hry atd.
1.9.2015 19:53 - Endrey
Utery muzu.
1.9.2015 21:32 - hadrian
takže se uvidíme v úterý :)
2.9.2015 09:10 - Winnie
Od čtyř, nebo pěti? Určitě nebudu stíhat dřív, jak na půl pátou :(
2.9.2015 17:35 - Assassin
A budeš určitě stíhat na pátou?
2.9.2015 21:35 - Winnie
Určitě ano... tak moc, jak jen platí "určitě" u mě s tím, že se budu snažit.
2.9.2015 22:02 - hadrian
A co tam být normálně (tedy na 16:00, někdo "dřív") a mezitím probrat cíle, spíš vzdálenou budoucnost postav s Assassinem? Tedy, jak by si to přáli vidět hráči. Nemyslím sebe, ale spíš Endreye, Nerhinn. A pak s Winnie.
Pořád totiž platí domácí úkol od Assassina z konce července - jak to vidíte se svýma postavama v "budoucnu" (spíš vzdálenější).
Pokud jste to posílali Assassinovi po PM, tak se omlouvám za spam.
3.9.2015 08:27 - Winnie
...o domácím úkolu tak nějak nic moc nevím, postřehla jsem jen, že jsi sem něco psal, ale moc jsem neřešila, proč.
3.9.2015 09:58 - Assassin
Při nějaké hře jsem zmínil, že by bylo pěkné, kdyby se ke mně dostalo pár větiček o plánech vaší postavy po skončení kampaně.

Hirkal chce například politicky, ekonomicky a nakonec snad i vojensky ovládnout spolu s Ilsevele Faerun a ve světě středu znovu zahájit věk elfů. No a v mezidobí pracovat na hromadách dětí, ze kterých budou jistojistě mocní hrdinové (rodičovská naivita).

Nemera je v tomto vyřešena, Akasha je asi moc znovuobjevená na takové rozvahy, Skylla a Peblíg by mě stále zajímali.
(Od Nerhinn jsem zaslechl snad jen něco o slibu bojovat dále proti ďáblům po boku Deino?)
9.9.2015 11:23 - Assassin
Příští hru level 29.
Čekají nás ještě 3 hry do konce kampaně:
Příští hra bude o cestě do středu Planety, získání klíče od Evy a pokud se to stihne, tak i setkání se s Gaiou a Terrou.
Poslední hra by měla být o finální záchraně světa před Nihalem, to snad nikoho nepřekvapí.

Pokud se vše stihne a bude to pro družinu probíhat dle představ, tak nám zůstává jedna hra k dobru. Hadrian a Winnie se vyjádřili, že by v rámci této hry chtěli pomoct bohům v jejich malé válce, a to sejmutím jednoho ze tří vládců nepřátelských armád:
Lolth
Gruumsh
Demogorgon
Pokud by k této hře došlo, pokusil bych se ji udělat velmi obtížnou, hodnou závěru kampaně (ale zvládnutelnou). Co vy ostatní na to?

Pokud budete souhlasit, tak bych poprosil o hlasování, který cíl si vyberete. Co se týče obtížnosti tak určitě Gruumsh > Lolth > Demogorgon.

Počítejte ale s tím, že tato hra by pravděpodobně byla více bojová, více o skill challengích a méně o roleplayingu a povídání si, než je u mých her obvyklé.
9.9.2015 17:22 - hadrian
Lolth - bo je to mrcha zlá. A odstranit ji z oběhu na nějaké ty stovky let je dobré. Navíc temní elfové by tak měli větší motivaci se jí zcela zříct ("punny god").

Já bych navrhoval pak přidat ještě jedno sezení navrch někde v hospůdce po definitivním dohrání kampaně. Pokecat s Assassinem a mezi sebou o tom, jak po našich činech se svět faerunu změní. Takové nezávazné klábosení o "našem" světě, postavách a zda jsme si ty naše avatary zasloužili. :)
9.9.2015 18:39 - Assassin
Píše:
Já bych navrhoval pak přidat ještě jedno sezení navrch někde v hospůdce po definitivním dohrání kampaně. Pokecat s Assassinem a mezi sebou o tom, jak po našich činech se svět faerunu změní. Takové nezávazné klábosení o "našem" světě, postavách a zda jsme si ty naše avatary zasloužili. :)

Já jsem pro, ale přiznám se, že po dvou posledních pokusech moc nevěřím, že se dokážeme i mimo hru sejít v plném počtu.

Průběh hlasování:
Lolth (medium difficulty): 1 hlas
Gruumsh (hard difficulty): 0 hlasů
Demogorgon (easy difficulty): 0 hlasů
10.9.2015 08:41 - Winnie
Lolth.

Ad posezení: teoreticky jsem pro, prakticky záleží na čase.
10.9.2015 08:49 - Nerhinn
To je těžké. Líbí se mi představa, že se zničí Lolth a osvobodí část temných elfů, ale loajalita ke Corellonovi mi spíš velí jít po jeho odvěkém nepříteli... krom toho je to hard difficulty :)
10.9.2015 15:29 - hadrian
Grůmš je sokem Corellona asi nejdýl, ale Lolth zas je taková víc zaseklá osina, žila s ním. Asi oba to jsou legitimní cíle. Ten Demogorgon nejmíň.

posezení není o čase, to je na domluvě, posezení je na chuti posedět.
10.9.2015 16:14 - Winnie
...občas aspiruješ na mistra posilování motivace.
10.9.2015 17:08 - hadrian
...nazvi "vysírání" jeho pravým jménem. :D (jsem v tom prý celkem dobrý, tvrdí moje mladší sestra)

P.S.: Nic si z toho nedělej, dneska říkám a píšu věci, které zvedají ženám v mém okolí tlak už od samého rána. Neúmyslně. Asi skvrny na slunci.
10.9.2015 17:15 - Winnie
A to je zase moc silné slovo (pro tuto konkrétní situaci) :-)
10.9.2015 17:17 - hadrian
No jo. Jak sem psal, dneska mám "svůj" den.
12.9.2015 09:22 - hadrian
Endreyovi je jedno, po kom se půjde.

Přemýšlel jsem nad tím a sejmout a z oběhu na pár set let odstranit Grůmše má jednu nevýhodu - může posílit Baneho, věřím, že by část orků mohla přejít k němu a Bane mi přijde nebezpečnější, nechci ho posilovat. Kdežto odstranění Lolth posílí řady věřících v Seldarin.
Co se týče toho, koho by Corellon více ocenil, řek bych, že mu leží v žaludku přibližně stejně. Grůmš sice déle, ale Lolth ho zradila a to ho jako chlapa (bůh, nebůh) dost nakrklo. Vzhledem k tomu co jí provedl (Grůmšovi vzal jenom oko), bych jeho nenávist k ní nijak nepodceňoval. Co si myslí Sehanine je asi jasné.
Taky mě napadlo, že by souboj s Lolth nemusel být střední obtížnost, jistě bude mít kolem sebe někoho na boj, já bych navrhoval, aby taky byla "hard" stejně jako Grůmš - on je hrubá ničivá síla bez taktiky, ona zas je sice slabší, ale záludnější.
Heh a poslední argument - pavouci jsou hnus! ;)

Závěr - Byli byste pro to zvýšit obtížnost u Lolth??? (přidání nějakého bijce?) a vzhledem k hlasování (Lolth 2, Grůmš 1) půjdeme sejmout na konci nějakého pavoučka.
12.9.2015 22:08 - Nerhinn
Nah, neměňme to. Medium difficulty bude i tak dost. Souhlasím tedy s Lolth.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096002101898193 secREMOTE_IP: 18.226.82.78