Alnag
14.12.2008 21:02
Merlin nabízí Chatky v Hostýnských vrších.
Termín: 30. 4. - 3. 5. 2009.

Seznam účastníků:
  1. Almi
  2. Alnag
  3. Andtom
  4. Babaj
  5. Clon Trooper (přijede)
  6. Gabík
  7. Gurney
  8. Jimmy.Thief
  9. Katka (aka Karel)
  10. Lokken
  11. Lotrando
  12. Merlin
  13. Pipux
  14. Sirien
Autorská citace #1
14.12.2008 21:55 - Vannax
I když by asi nebyl problém znovu sraz udělat v Kamenici, byl bych pro, aby se konal jinde. Už jenom proto, že - jak se ukázalo - pro moraváky není Kamenice asi dostatečně nóbl, takže radši všichni odmítli přijet :-).

Zůstal bych u jednoho srazu za rok, což mi přijde až až. A nějaký podzimní termín by mohl zůstat, i když né nutně až v listopadu.
Autorská citace #2
14.12.2008 21:58 - Alnag
Mně by Kamenice nevadila, ale stejně tak by mi nevadila ani jiná varianta. Souhlasím, že nic se nemá přehánět, ale podzim bude až za tak dlouho. Klidně bych snesl variantu 2x do roka. Ale nevím, jak ostatní...
Autorská citace #3
14.12.2008 22:01 - Gurney
S něčím trochu blíž Moravy nemůžu než souhlasit (ČD nám v poslední době docela zdražily :( ale když se nejde místo a pár lidí ochotných přijet tak proč ne častěji než jednou ročně.
Autorská citace #4
14.12.2008 23:14 - SEBastian_Chum
no někdy třeba v červnu by se hodilo jet do campu, na podzim do chaty?...
Autorská citace #5
14.12.2008 23:22 - Malabar
No rikal sem si kdypak se tady tak ukaze tuta diskuze :) Ja sem pro, klinde i pro castejsi srazy, ale nijak na tom nelipm :)

V Kamenici mi to nijak nevadilo, ale stejne tak by sme jely i jnam.

No ja by sem nejaky prostory mohl mozna ale opravdu mozna zaridit ve Svobodce, vesnici u Tachova. Ale pochybuju ze by tam vubec nekdo prijel do to takovyho, pro vas vzadlenyho koutu. Misto by bylo redy ale az nekdy pozdejs v roce 09.
Autorská citace #6
15.12.2008 03:29 - sirien
Pokud někde neudělám nějakej fakt stylovej kiks, tak mám k dispozici auto, takže mi je (+3/4 lidem z Prahy nebo těm co se do Prahy dopraví před odjezdem, jako letos Jerson) vzhledem k tomu že řídim rád docela jedno, kde sraz bude.

Klíčové pro mě je kdy. Dopředu říkám že naprosto dogmaticky pro mě odpadají termíny, které by se křížily s Festivalem fantazie (první týden července plus pár dní před tím), FF Speciálem (konec října), zimní Dálavou (druhá půlka února) nebo podzimní Dálavou (konec září/začátak října - od té doby co se před mým banem RPG F tak hezky vyhrotilo v téhle otázce se M vzdal toho považovat Dálavu za RPG F slezinu se pro mě Dálava, už tak výborná, stala ještě lákavější). Vzhledem k tomu že na tyhle akce nejezdím z komunity jenom já to je myslím i docela smysluplnější limitace.
Pouze osobně je pro mě mrtvý i poslední víkend srpna, kdy má proběhnout con který já sám spolu se třemi dalšími lidmi organizuju celý od začátku.

Data velmi blízko těmto (+- týden, možná dva, ale to by se ještě dalo) jsou pro mě problematická, a to jak organizačně (dělám i jiné věci než že jezdím po akcích a chlastám, i když to tak některým nepřijde (: ) tak finančně.

Osobně jsem pro březen, duben, květen, a pak můžem další udělat někdy na podzim

EDIT: jen mi to nedá tak si přidám osobní vtípek - kdyby někdo dotáhl nezadanou, hezkou, atraktivní, inteligentní, společenskou a vtipnou přirozenou zrzku s hlubokýma zelenýma očima, tak u mě výše uvedená časová omezení odpadají. Po rozhovoru s kamarádkou je dogmatická pouze první podmínka, z těch dalších jen polovina fyzických a dvě třetiny duševních (: . Obeznámení vědí :)
Autorská citace #7
15.12.2008 10:06 - Colombo
pro mne barva vlasů není rozhodující...
Autorská citace #8
15.12.2008 11:16 - sirien
řikám že to je vtípek osobáček ;)
Autorská citace #9
15.12.2008 12:03 - Colombo
jn, ale zelenooké zrzky...
hmmm:) *slint*

ale není to rozhodující... dokážu slintat nad jakoukoliv barvou vlasů, pokud ten zbytek k tomu sedne...

ale dobrý vkus, znáš nějakou takovou?
Autorská citace #10
15.12.2008 12:46 - sirien
No, dvě nebo tři takové se kolem mě mihly, bohužel okolnosti u nich byly značně nepříznivé. Vím o jedné další, kterou neznám, ale ta je taky trochu mimo hru, takže se obávám že si budu muset počkat na nějakou další
Autorská citace #11
15.12.2008 13:00 - SEBastian_Chum
sirien a colombo: hahahah kyš kyš .-)

co to je Dálava?

a co říkáš siriene na ten camp? blbej nápad?


Autorská citace #12
15.12.2008 13:05 - sirien
Dálava je takovej kemp pro dětský tábory nebo různý akce - dělali se tam Sleziny RPG F, nicméně Slovenská klika spolu s pár Brňáky byla proti a chtěla se přemístit jinam, což vzbudilo těžký odpor na straně druhé, tak tam Sleziny skončily a bude se tam pokračovat spíše takovými polosoukromými akcemi RPG přátel Dálavy.
Supeový místo - osamocený uprostřed lesa, hned vedle je taková říčka, prostorný, s centrální místností a oddělenejma srubama na hraní, v okolí se dá hrát pohodově airsoft nebo jiný venkovní věci a tak.

Kemp mi přijde vcelku ok, ale kterej?
Autorská citace #13
15.12.2008 13:06 - SEBastian_Chum
to bych docela jel, flákání a hraní v přírodě neni nikdy dost.

kemp je celkem jedno jakej, ale musí mít kuchyň a klubovnu kdyby pršelo... a pokud možno bejt daleko od nějaké větší silnice.
Autorská citace #14
15.12.2008 13:17 - sirien
No... Dálava je nějakejch 300-500 metrů od vedlejší silnice, což je nějakejch dalších 200 metrů na okresku, která neni moc používaná...
...má velkou a docela dobře vybavenou kuchyni, velkou centrální místnost na nějakej pokec, deskovky a tak, spí se nahoře v podkroví, vytápět se případně dá vpohodě kamnama, lehčí RPGčka se daj hrát nahoře kde se spí, RPGčka na který chceš mít klid se daj hrát v těch dvou nebo třech srubech co tam sou venku (taky se daj vytápět, když je potřeba).

Jediná věc je že se Dálava nedá použít v létě (tábory) a jedinej kdo jí může pořádně zařídit je Sathel, která zrovna neni online a sem nechodí. Ale myslim že třeba na duben by to dohodnout šlo. Otázka je jestli to je dobrá volba, protože jak sem psal - dost lidí tam bude v druhý půlce února, tak jestli tam budou chtít jet znova... já bych jel určitě.
Autorská citace #15
15.12.2008 13:18 - SEBastian_Chum
no to my dva nerozhodnem, ale zní to dobře
Autorská citace #16
15.12.2008 13:26 - Jerson
Kempy jsou obecně na houby. V jednom takovém jsem na srazu byl, i když jen chvíli, a otevřená kuchyně, byť se střechou, není ve slejváku moc dobrá na cokoliv.

Na Dálavu pojedu prakticky kdykoliv.
Autorská citace #17
15.12.2008 13:29 - SEBastian_Chum
no neřikam otevřená kuchyně, hezky pořádnej barák s elektřinou a klubovnou ve který sou sedačky a stoly...

otevřená kuchyně je humus, to je tábor a ne kemp:-)
Autorská citace #18
15.12.2008 14:31 - Jerson
Ah tak ... to jsem asi byl ve špatných kempech :-)
Autorská citace #19
15.12.2008 15:02 - SEBastian_Chum
no v kempu musíš mít takový zázemí, protože tam lidi potřebujou nejen mejt nádobí a sprchovat se, ale i plánovat další cestu, vyprat si a nebo vyčistit auto/vylejt chemickej záchod z karavanu - takže je to většinou docela velká budova a tyhle služby musej bejt dostatečně daleko od sebe aby si nevadily, ale zase nějak centrálně aby k nim jednotlivý posty měly dost blízko...

to víš, mládí na cestách:-) - sem campingovej veterán:-)

i český kempy začínaj bejt v zázemí celkem přijatelný.
Autorská citace #20
15.12.2008 15:37 - Colombo
já nevím, z campu mám špatné zkušenosti...

ale nebavme se, kde to bude, spíš kolik tam bude ženských!!!
Autorská citace #21
15.12.2008 16:08 - Bajo
Dalavu vam lidi doporucuji, objektivne neexistuje lepsi misto ;-)
Autorská citace #22
15.12.2008 16:13 - SEBastian_Chum
jo já bych to taky ozkoušel:-)
Autorská citace #23
15.12.2008 20:47 - Jerson
Colombo, už předem se připrav na poměr jedna dívka ku deseti mužům, a aby sis s ní popovídal, postavíš se do fronty (nebo jsi naprosto úžasný chlap a holky se kolem tebe budou točit samy.)

Takže neptej se kolik holek tam bude, ptej se, kolik holek přijede s tebou.
Autorská citace #24
15.12.2008 20:50 - Alnag
Dálava je zřejmě v rukou Sathel, ale možná bude nejlepší to řešit po tom únoru (alespoň uvidím, jaké to tam je :)). Kamenice je taky fajn, ale obávám se, že pro lidi z Moravy je obojí docela štreka...
Autorská citace #25
16.12.2008 01:49 - sirien
Jerson: Neptej se, kolik holek ti společnost dá, ale kolik holek můžeš společnosti nabídnout - JFK ?? :)
Autorská citace #26
16.12.2008 09:15 - Jerson
Siriene, pochopil´s. Jen myslím, že to bylo heslo z války a tedy nikoliv od JFK, ale jistý si nejsem.

Každopádně srazy je třeba dobře rozvrhnout, aby se nekumulovaly.
Autorská citace #27
16.12.2008 09:22 - Alnag
Jerson: Však d20ce se nekumulují... :)
Autorská citace #28
16.12.2008 09:53 - Jerson
D20ce ne, ale některým lidem ano :-)
Autorská citace #29
16.12.2008 10:30 - Sosáček
psssst. dalava je tajna, prece. kdo vi, kdo by tam mohl prijet.
Autorská citace #30
16.12.2008 11:13 - Colombo
Colombo?
Jo, Colombo tam přijede a zabere vám ty dvě holky, co si tam schováváte! HAhaha!
Autorská citace #31
16.12.2008 12:08 - thief
Lezou vám holky na mozek? Ožeňte se! ;-)
Autorská citace #32
16.12.2008 12:24 - sirien
Colombo: Mám dojem že sou obě zabraný, budeš muset přivést vlastní a pak zabrat ty, sorry.

Jerson: Kenedy, během nějaký ekonomický nebo sociální krize nebo něčeho takovýho. Jsem si docela jistej, i když se možná pletu :) . Ale tentokrát spíš ne

thief: No, pominu-li mou averzi k instituci manželství obecně z hlediska historie a významu, tak bych poznamenal že k tomu je potřeba nejdřív někde sehnat holku se kterou se Ti do něčeho takovýho bude chtít...
Autorská citace #33
16.12.2008 13:02 - Merlin
hele..co tak dát místo setkání někam k Bruselu? :P jasně, že chci konečně dorazit, tak to necpěte kamsi do sudet
Autorská citace #34
16.12.2008 13:42 - SEBastian_Chum
lidi tohle byla fakt děsivá snůška postů :-)

co kdyby to nějaká ženská četla?!?!
Autorská citace #35
16.12.2008 14:56 - Jerson
Tak na sraz nepřijede a bude to vypadat jako setkání nerdů - tedy jako obvyklá sešlost RPG :-)
Autorská citace #36
16.12.2008 15:00 - sirien
SEB: No... tak nás buď zná a zasměje se, nebo to má(me) blbý :)
Autorská citace #37
12.1.2009 16:04 - Sathel
Siriene, prosim připomeň mi že tě chci vymáchat v zamrzlý Švarcavě! Ideálně po ránu nebo v průběhu nějakýho hraní. Jersne, počítám s tím, že mi pomůžeš, Sosiho se asi ani nemusím ptát. Vysvětlení "za co" dostaneš až potom. Možná.

Inu, měla jsem v plánu tam přivézt svojí spolubydlící, ale když to tu čtu... To abych jí zařídila osobní stráž z těch, co jsou již zadaní :-)

BTW: Dálava je samozřejmě k dispozici kromě letních měsíců, stačí říct. Tak nedostupná zase nejsem :-)
Autorská citace #38
12.1.2009 16:11 - Sosáček
Vi se uz predbezne kdo pojede?
Autorská citace #39
12.1.2009 16:14 - Malabar
No sice nevim kdy to bude, ale s velkou pravdepodobnosti pojedu :)
Autorská citace #40
12.1.2009 18:06 - Colombo
Sathel píše:
stačí říct. Tak nedostupná zase nejsem :-)

heh:D
Autorská citace #41
12.1.2009 18:27 - Sathel
Sathel píše:
stačí říct. Tak nedostupná zase nejsem :-)


Colombo píše:
heh:D


Já tušila, že se někdo chytí :-)
Autorská citace #42
12.1.2009 23:35 - Jerson
Sathel, samozřejmě že pomůžu, stačí říct (nebo tedy napsat). A o kamarádku se neboj, muži mají takhle po netu plnou pusu řečí, neberu je vážně (a vím o čem mluvím (: )
Autorská citace #43
13.1.2009 11:46 - Ebon Hand
Kdy bude ta akce? Únor se mi začal plnit a opravdu nerad bych se dostal do situace, že už budu mít něco jiného..
28.2. nemůžu
Autorská citace #44
13.1.2009 12:56 - Merlin
ona Morava není k zahození..fakt :D
Autorská citace #45
13.1.2009 15:15 - Vannax
Morava....Morava....nic mi to neříká...co to je? :-D
Autorská citace #46
13.1.2009 17:36 - Colombo
Jn, já se musím opít, abych to pak myslel vážně.
Holt, jak se říká, papír sežere všechno. Psát je prostě mnohem méně náročnější, než mluvit.
Autorská citace #47
13.1.2009 18:24 - Sosáček
Vannax: to je nejaka cast moldavie, ne?
Autorská citace #48
14.1.2009 16:55 - Dalcor
Morava, to byla kdysi část České republiky, místo které jsme krátkodobě měli moře. Nyní se tomu říká Bahnava :-)
Autorská citace #49
14.1.2009 17:14 - Colombo
To se pleteš, to byla Praha, Morava je něco jiného...
Autorská citace #50
14.1.2009 18:39 - Vannax
Merlin: Tak navrhni nějaký termín a místo na Moravě, ať se necítíš diskriminovaně.
Autorská citace #51
14.1.2009 19:09 - Alnag
Upřesním Vannaxe: Sežeň vyhovující prostory (dostupné, laciné, uživatelsky přítulné atd.) a můžeme se o tom bavit. :))
Autorská citace #52
19.1.2009 15:51 - Merlin
nevadí hoši..znamenám si vaše jména a rozlučte se se svýma váčkama...na kostky samozřejmě! Morava je státní útvar, který byl jeden z nejvyspělejší v Evropě, když vy jste žili ještě v kmenech v jeskyních...a zahřívali se vzálemným dýcháním na chlupatý nohy...no, ale dost vlasteneckých půtek....naučili jsme se žít i s vámi, tak to snad ještě chvíli přežijem :P

Takže..mohl bych navrhnout vyhřívané chaty s vlastní kuchynkou a záchodem v Hostýnských vrších, k tomu velkou jídelnu s krbem, vhodnou ku hraní, do hospody, kde vaří je to asi 20 minut lesní cestou, vedle chat je hřiště na fotbal i volejbal, dá se grilovat, opíkat....cena si osobně myslím je docela hodně příznivá :)
Autorská citace #53
19.1.2009 16:17 - sirien
Píše:
Morava je státní útvar, který byl jeden z nejvyspělejší v Evropě

...v době kdy se vyspělost měřila tím jestli umí jíst aspoň 3% populace vidličkou a nožem, v kterémžto případě jsi oblast prohlásil za vyspělou, i když se jednalo o kulturní pustinu v úpadku oproti barbary a křesťany zničeným říším které té době předcházely a skutečně vyspělé byly.
Ve chvíli kdy se evropská kultura z toho úplnýho bahna rannýho středověku zase trochu vzpamatovala se Morava vrátila tam kam poprávu patří, tj. pod vládu českých zemí.

Ale já proti venkovu nic nemám, klidně si tam na víkend zajedu, když tam někdo něco sežene :D
Autorská citace #54
19.1.2009 16:56 - Colombo
Sirien: ber to tak, dnešek na tom není o mnoho lépe, víš kolik miliard lidí neumí jíst vidličkou a nožem?(Čína, Indie...)
Autorská citace #55
19.1.2009 17:15 - Lotrando
merlin: nezní to špatně, co za to?
Autorská citace #56
19.1.2009 17:50 - sirien
Colombo: Jsem ochotný uznat hůlky jako rovnocenou alternativu příboru :)
Autorská citace #57
19.1.2009 18:19 - Colombo
a teď, proč? Kvůli tomu, že tak v dnešní době jí milióny lidí? Nebo proto, že se ti to zdá civilizované?(to bychom mohli rozšířit na další věci, btw. nějak mi chybí pořádný flame:))
Autorská citace #58
19.1.2009 19:27 - sirien
Začal bych třeba tim že hůlkama jedli v civilizovaných zemích v době, kdy kolem středozemního moře lidi teprve zjistili že se můžou mlátit po hlavě i něčim jinym než jen kamenama.
Autorská citace #59
19.1.2009 21:22 - Gurney
sirien píše:
Ale já proti venkovu nic nemám, klidně si tam na víkend zajedu, když tam někdo něco sežene :D


Není problém, pro čecháčky s blbýma kecama vedeme několik velmi útulných Hostelů :-D

Merlin: To zní dost dobře!!
Autorská citace #60
19.1.2009 21:45 - Colombo
chochochooo, siriene, to trochu šikmooké přeceňuješ.
Autorská citace #61
19.1.2009 21:46 - sirien
Vem si z knihovny doma Kroniku lidstva a mrkni se sám ;)
Autorská citace #62
19.1.2009 22:25 - Alnag
Dobře, zazněla tady nějaká Merlinova nabídka na chatky v Hostýnských vrších. Takže je vcelku easy to rozhodnout. Prohlasujme to jednoduše (a jmenovitě, protože kliknout v anketě umí každý, že jo...) Kdo by jel (v případě, že by se mu hodil termín?) Upozorňuji, že je to oblast na východě Moravy za Olomoucí...

PS: Na minulý sraz se přihlásilo asi 30 lidí a přijela množství sotva dostačující, aby se ta akce vůbec konala, takže to bych bral zhruba jako kritérium smysluplnosti pořádat tam akci...
Autorská citace #63
20.1.2009 01:04 - Merlin
cenu...i rpo čecháčky s blbýma kecama upřesním..nebude to teda 30 kč jako v Kamenici...ale bude to dostupný i pro studenty..navíc ve fakt pěkným prostředí v lese
Autorská citace #64
20.1.2009 06:49 - Beltar
No Kamenice by se mi sice hodila víc :D, ale v moravské divočině je zase větší šance na náhodná setkání všeho druhu. Já se tam tedy vynasnažím ukázat.
Autorská citace #65
20.1.2009 08:15 - wraiths
BeltarMorava opliva mlekem a srdim a peknejma holkama :D.
Autorská citace #66
20.1.2009 08:44 - Lotrando
OK, na Moravu se rád podívám a zkusím někoho zlanařit odsud, ze západočeské divočiny. Prozatím tedy nezávazně vyjadřuji zájem (a tím pádem nevím,jestli je to odpověď na Alnagovu dotázku)
Autorská citace #67
20.1.2009 09:07 - Lokken
Pokud mi do toho nevleze neočekávané pracovní nasazení, rád bych se ukázal!
Autorská citace #68
20.1.2009 11:24 - Sathel
Merlin píše:
cena si osobně myslím je docela hodně příznivá :)


To je velmi relativní. Nahoď.
Podle toho, co popisuješ to asi pod stovku za noc nepůjde. Jinak se mi to velmi líbí.¨

Potenciální zájem bych měla :-)
Autorská citace #69
20.1.2009 11:37 - Sathel
Colombo píše:
na spaní s neznámými lidmi pod jednou střechou jsem celkem citlivý


Tak to nevím, jak můžeš vůbec doufat sbalit holku na jednu noc :-)
Autorská citace #70
20.1.2009 11:39 - Colombo
já nechci zbalit holku na jednu noc, já chci dlouhodobý vztah!
Autorská citace #71
20.1.2009 11:54 - Magus
Colombo > tak to te nechapu!??!?!?!?!?!?Me je sice 12 ale na 1 noc je to Neeejleeeppsssii to vim aji ja!!!!:-D
Autorská citace #72
20.1.2009 12:18 - Sathel
Colombo: Tak to jsem asi špatně pochopila některé tvé vtipkovani, ale upřímně: Student? Dlouhodobý vztah? K čemu?
Autorská citace #73
20.1.2009 12:22 - sirien
Píše:
Upozorňuji, že je to oblast na východě Moravy za Olomoucí...

východe-moravy-za-olomoucí... máš představu jak dlouho se tam jede? A celou cestu po D1, nejprokletější a nejnudnější dálnici v republice...
...ale připiš mě tam taky, no...

Magus: Nechci bejt ošklivej, ale časem zjistíš že se docela dost pleteš (a to nemám namysli nějakou romantiku a tak)

Sathel: No... to záleží na tom jak si ten vztah představuje, ale odpovědí na Tvou otázku bych měl několik ;)
Autorská citace #74
20.1.2009 12:45 - Colombo
Právě, že mi jde o tu romantiku, rád bych to i ze sebe dostal, udělal oné vyvolené radost, přinutil ji usmát se, když něco řeknu, hledět ji do očí s tím, že ona upírá se stejným zájmem zrak na mne...
Autorská citace #75
20.1.2009 12:52 - Lokken
Píše:
sirien východe-moravy-za-olomoucí... máš představu jak dlouho se tam jede? A celou cestu po D1, nejprokletější a nejnudnější dálnici v republice...


Zapoměl jsi na Nejhrbolatější!
Autorská citace #76
20.1.2009 12:52 - Jerson
Nešlo by to místo ukázat nějak přesněji na mapě, abych si mohl alepsoň zjistit, jak se tam dostanu?

Nicméně na 70% nepojedu - spoje z ČB do Brna odpoledne jsou tragické, zpátky ještě horší a celková cesta tak 14 hodin, během kterých bych jel nejspíš sám. Plus bych si musel vzít asi volno z práce.
Autorská citace #77
20.1.2009 12:54 - Beltar
Á tak tady je vidět, jak si COlombo zkušeně připravuje půdu, aby tam mohl někoho zbalit. Na jeden sraz :D
Autorská citace #78
20.1.2009 12:55 - Colombo
tohle mi vyhodily mapy.cz
odkaz
Autorská citace #79
20.1.2009 12:57 - andtom
Hlásím se také, doufám, že nekřápnu dva dny předem auto, jako v případě Kamenice. Hostýnské vrchy jsou prima, naposled jsem tam přebýval minulý prodloužený víkend, konkrétně na Tesáku. Nevím, jakou lokalitu myslí Merlin, ale šlápnout vedle se tam myslím nedá.
Autorská citace #80
20.1.2009 13:09 - sirien
Píše:
Nicméně na 70% nepojedu - spoje z ČB do Brna odpoledne jsou tragické, zpátky ještě horší a celková cesta tak 14 hodin, během kterých bych jel nejspíš sám. Plus bych si musel vzít asi volno z práce.

ČB - Praha a se mnou autem.
Nicméně je pravda že za 14 hodin bys moh bejt s klidem v Londýně... s trochou snahy v Londýně a zase zpátky, i když nevim jestli se takovej výlet vyplatí jen kvůli kafi v Heathrow :)
Autorská citace #81
20.1.2009 13:21 - Merlin
Takže zatím předběžně, uvidím jak to nasmlouvám a co ajak, by to vypadalo na cca 80 korun za noc a osobu, ale to musím fakt zjistit přesně.
konkrétní místo jest Rajnochovice: http://www.dlazka.cz/misto.aspx?ID=5
konkrétně bych to začal pochopitelně řešit až dle přibližného termínu, páčto přes léto jsou tam tábory.
Co se týče holky na jednu noc, nemám nic proti, leč přecejen časem člověk chce i něco jiného....

Colombo:kdo říkal, že ty budeš spát pod jednou střechou s ostatníma...? pomažeš pěkně s dalšíma čecháčkama s blbýma pindama pěkně pod hvězdnou oblohu :D
Autorská citace #82
20.1.2009 13:25 - Colombo
Merlin: to si mně sakra naštval, já a cecháček? Odkdy já sem sakra čecháček! Takhle mne ještě nikdo neurazil! A to už mi říkali všeljak!

co se týče toho spaní pod jednou střechou, já jsem říkal opak:)
Autorská citace #83
20.1.2009 13:45 - sirien
Těch čecháčků dost lituju, naštěstí sem Pražák :P
Autorská citace #84
20.1.2009 14:00 - Sathel
Já si letní hvězdnou oblohu ráda užiju. Není nic romantičtějšího než ležet venku ve spacáku, pozorovat hvězdy, něco si přát, když padají, poslouchat vítr v korunách stromů a bublající potůček... vyprávět si zapomenuté příběhy a snít o velkých dobrodružstvích. Ach, už se na to těším.

Siriene, nevěděla jsem, že své město miluješ natolik, že sis změnil příjmení :-)
Autorská citace #85
20.1.2009 14:08 - Colombo
Sathael: když jsem sám, tak je to nuda, to totiž přemýšlím, jaké by to bylo sdílet tohle s někým a pak mám jen deprese a existenční problémy.
Autorská citace #86
20.1.2009 14:19 - wraiths
Merlin píše:

...Co se týče holky na jednu noc, nemám nic proti, leč přecejen časem člověk chce i něco jiného....
dve holky na jednu noc (samozrejme, je to zert!)

se divim ze se tu jeste neobjevil Thief a jedna jeho znama co ma rada purple barvu :).

sirien: Prazak...prazak... to je co za priseru? v jakym "monstarku",je :D
Autorská citace #87
20.1.2009 14:25 - Merlin
wraits: proč sakra žert? ah tak..no jasně, už jsem to pochopil...jasně dvě holky..no jo a já přitom myslel tři...

Colombo: no co co..tak seš domestikovanej čecháček, to je jedno :D

Sathel: no s tím léterm bych to neviděl tak dramaticky :D ale co...sychravá noc jasněpodzimní je taky super

Sirien: ty nejsi ani čecháček? ty si pražák? PRAŽÁÁÁK? tak to nespíš ani pod oblohou...pomašíruješ to říct chlapům do hospody :D "Tak co vy vy vidláci, vole viď? jak vám dupou králíci, viď?" a to bude teprve CR :P
Autorská citace #88
20.1.2009 14:34 - Colombo
J, to tata vyprávěl, jak jedno přišel do jedné vesnické hospody někde bůhvíkde na horách. Tak tam s kamarády vlezli, najednou celá hospoda stichla. Všichni se na ně dívali, sledovali je. Žádné čučení po očku, ale natvrdo. Pak se je někdo zeptal, odkud jsou. Tata popravdě řekl, že z Ostravy, najednou se veškeré napětí uvolnilo, všichni se vrátili k svým škopkům piva, hostinský přispěchal... že prý si mysleli, že jsou z Prahy:) to by ani osolenou vodu nedostali:)

Merlin: jaký sakra domestikovaný čecháček? Já jsem hrdý Ostravák studující v Brně, tak jaký sakra domestikovaný čecháček?! Hůř by jsi mne mohl už jen urazit tím, že by jsi mne nazval Pražákem!!!
Autorská citace #89
20.1.2009 14:35 - Sosáček
wait, what? nemelo uz neco byt? he?
Autorská citace #90
20.1.2009 14:47 - Merlin
Colombo: tož to teda, p..a pardon :D :D

ale s tou hospodou jsem to zažil taky...před deseti léty v Roháčích na Slovensku jsme vešel do hospody a když jsem odcházel říkám: naschle..a oni: Čo? snád dovi. A já říkám, dyt jo..naschle. Tak začali vstávat...a pak se mě nastěstí zeptali odkud jsem, a když jsem řekl, že jsem z Moravy, tak do mě naházeli tak pět boroviček a klidně by mi nacpali i manželky a dcery. Docela bych chtěl vidět třeba Siriena..to by byla srandááááááááá. No, konec xenofobie :D
Autorská citace #91
20.1.2009 14:48 - sirien
wraiths: Pražák je subkategorie. Originálně hledej pod D, znáš to...
btw., ty dvě holky vůbec nejsou zlá alternativa ;) . Jen to nesmí přerůst přes hlavu, jeden typ odjel do Anglie, zbalil tam druhou holku, přítelkyně je jednou nachytala v posteli... a od tý doby má dvě nastálo. Nicméně si poněkud stěžuje, že to docela leze do peněz...

Merlin: Strávil sem na venkově dost času, takže mám "land survival" skill dost vysoko abych tohle fakt nezkoušel :D

Colombo: Víš, jakej je rozdíl mezi Ostravákem a Vietnamcem? Vietnamec umí česky a má práci.
Mimochodem, hrdý na to že si z Ostravy a že studuješ v motorestu při poslední zatáčce na Vídeň.. no, nevim nevim...
Autorská citace #92
20.1.2009 14:54 - Vannax
Předběžně mně taky napište na ten seznam...samozřejmě bude hodně záležet na termínu. Pokud dva dny před tím nekřápnu auto jako andtom, tak můžu nabídnout odvoz do divočiny pro 4 čecháčky. Samozřejmě i odvoz zpátky :). (Takže Jersone, budeš mít dokonce na výběr.)
Autorská citace #93
20.1.2009 14:55 - Merlin
Sirien: zdá se, že tvůj hodn na "land survival" byl právě přirozená 1 :D víš jací jsou chachaři ze severu..a ty se navíc pustíš ještě do jihu...nevím nevím...myslím, že to setkání bude mooooc zajímavý...:) Naštěstí my hanáci zůstáváme krásným středem všeho
Autorská citace #94
20.1.2009 14:58 - Merlin
Vannax: co to plácáš za nesmysly..neslibuj co nemůžeš splnit :D prej odvoz čecháčků zpět....:D klucíí ušatí, objednejte si jen lístek sem..tohle není Njújórk
Autorská citace #95
20.1.2009 15:03 - wraiths
sirien: no ona je jeste jedna alternativa,ze se ty dve dal dohromady a mas setsakra problem :D. Se muze stat ze te vyhodej z domecku jak "trubce".
ale pokud je to takovej podruh hledanej pod D, tak to pak jo. to beru :D. pekne si me pobavil.
Autorská citace #96
20.1.2009 15:04 - sirien
Merlin Vklidu, žádná přirozená 1, si jen tak šťourám... skillovat začnu teprve na místě až se někomu objeví v ruce kudla... :D
Autorská citace #97
20.1.2009 15:06 - sirien
wraiths rád :D . Já si zůstanu u svý verse, ale byl sem si jistej že tim potěšim i druhou stranu (i když tím bohužel nevyzní má krásná narážka na jeden DnD joke, ale to přežiju)
Autorská citace #98
20.1.2009 15:31 - Sosáček
Takze hlavnim planem d20 srazu je jit se poprat s domorodcema?

Pripiste mne.
Autorská citace #99
20.1.2009 15:39 - Gurney
Brutální lokalita 50 kilásků od ode mě, holky at-will (tedy vlastně daily), možnost vybojovat si encounter ve jménu naší krásné Moravy - jasně že jedu :)
20.1.2009 15:46 - Sosáček
bych chtel to tvoje at-will videt.

teda, nechtel samozrejme, tim jsem jen vyjadroval pochybnosti
20.1.2009 15:54 - Gurney
To byla spíš taková reakce na probíhající diskuzi než plánovaná činnost :)
20.1.2009 16:13 - Magus
Sirien pise: Magus > nechci bejt osklivej ale casem zjistis ze se docela dost pletes......Ja si delam srandu doopravdy si to nemyslim!!!
20.1.2009 16:28 - Almi
Z KV i CB jsem v Praze za rozumný čas. A z Prahy je člověk autem rozumně v Olmíku a tohle nebude o moc dál...a za tu srandu to stojí, tož se mnou předběžně počítejte, resp. jak to řekl Lotrando (moc se mi to líbilo ;-))):

Tímto veřejně vyhlašuji nezávazně svůj zájem o tuto akci :o))

Pokud pojedu, pojedu z Prahy, takže se doprava nějak pořeší...
20.1.2009 16:40 - Ebon Hand
Tak to je slušnej vejlet, prakticky to je stejné jako kdyby to bylo na Slovensku.. :-)

Nebudu prozatím potvrzovat svou účast, dokud nebudu znát přesné informace o termínu. Z mapy to vypadá na hezkou přírodu a tu já rád.
Spání venku pod hvězdičkami, opékání a grilování láhodných pokrmů, tkání přediv příběhů minulých i vysněných, to já taky rád.
Potvrdím až budou relevantní informace. Nemám rád slibotechny.. :-)
20.1.2009 16:41 - Malfin
No teda, konečně něco blíže středu vesmíru (Ostrava) :)
20.1.2009 17:20 - sirien
Píše:
holky at-will (tedy vlastně daily)

Osobně bych řek spíš encounter, ne?
20.1.2009 17:23 - Sosáček
Jsem si taky v patnácti myslel že at will. A ono je to encounter. A jsem si dost jistej, že v šedesáti budu vděčnej za daily ...
20.1.2009 17:26 - sirien
Někdo Ti ubírá levely, že to vidíš tak degradačně?
Musíš se držet ve formě, použij v šedesáti alchymii modrých pilulek... :))
20.1.2009 18:10 - Colombo
nebo alchymii zelených papírků:D
20.1.2009 18:15 - Goran
Tak mě do toho seznamu taky napište. Do Prahy se dopravím a odtamtud mě snad někdo odveze.

Hostýnské vrchy jsou fajn a rád se tam zase podívám :-)
20.1.2009 20:07 - Alnag
Ebon: Tohle není o potvrzování, že pojedeš, ale že pro tebe není problém lokalita (třeba proto, že je daleko). Rozdíl je v tom, že pokud bude lokalita vyhovující 10 - 15 lidí tak v reálu přijede 5. A tak není důvod to potom asi ani pořádat. Pět lidí je jedna družina... to je prostě fakt málo.
20.1.2009 20:59 - Malabar
No ja by sem se asi tak rad prijel podivat, sice to je teda streka, ale ja sem zvyklej :) Termin snad taky nebude problem.
20.1.2009 21:28 - StorMCrusher
Zdravím, taky bych se rád přijel mrknout...
20.1.2009 21:37 - Aeris
Nuž patrilo by sa vyslať aj zástupcov slovenskej odnože a ja sa na to rád podujmem :)
21.1.2009 07:07 - Jerson
Tak oprava - šest přestupů a osm hodin cesty, to nevím co by mě musela na místě čekat, abych se odhodlal jet.

Nicméně ... pokud by mě někdo vzal z Prahy, tak pojedu, se společností mi už na délce cesty moc nezáleží.
21.1.2009 11:07 - Sathel
Jersi, Sirien ti před třemi stránkami nabízel, že tě sveze. Já se s ním také chci svézt, pokud termín bude příhodný.
21.1.2009 11:10 - Sosáček
Bych se taky svez. Pripadne nekoho svez. Moje auto ma o 10kW vic a mam mnohem strasidelnejsi zpusob jizdy :D
21.1.2009 12:38 - Jerson
Sathel, jojo, já si všiml.
22.1.2009 11:51 - Colombo
btw. jaky je to termin? Kdyžtak by jste mohli připsat ctěného Colomba a jeho kamaráda neznámého pana T.
22.1.2009 13:19 - Vannax
Merline, nezbyde nic jinýho, než abys tady nadhodil termín.
Hlavně ať to není v pracovních dnech...to bych se fakt nechytal :)
22.1.2009 22:51 - Colombo
tak kdy to bude?
23.1.2009 03:05 - sirien
se ještě neví :D
23.1.2009 22:23 - trinitron
zdravím všechny a rád vás zase uvidím takže si mě můžete předběžně ale ne závazně napsat. Ale nezávazně jen kvůli tomu že nevím kdy o bude :)
23.1.2009 22:29 - Colombo
to zas bude nezávazný flirt...
23.1.2009 22:36 - Jerson
Colombo, ne že bych ti do toho chtěl kecat, ale myslel jsem, že na flirt preferuješ holky. Tedy nic proti jiné cílové skupině, tvoje volba :-)

Jsem šťoura, ale co seřadit lidi podle abecedy?
24.1.2009 00:13 - Vannax
Mluvil jsem o tom s Yoltanem, můžete ho předběžně připsat taky
24.1.2009 00:18 - Alnag
No, to skoro začíná vypadat, že by tak 10 lidí nakonec přijet mohlo. Merline, urči nějaký rozumný termín...
24.1.2009 04:50 - sirien
Změnil sem zadání otázky z UL na OL pro přehlednost. (a zabijte někdo pls Maxe až ho uvidíte za to, že tag /LI vytváří seznam s odentrovánim mezi jednotlivejma bodama, to mazání /LI tagů mi zabralo dost otravnou minutu)
24.1.2009 22:24 - Max
Píše:
zabijte někdo pls Maxe

Opravil jsem to a zas tam to [/li] přidal ;)
24.1.2009 23:33 - sirien
Se toho otravnýho /LI tagu prostě nezbavim co? K čemu je dobrej co? K čemu? Jenom pomáhá druhý straně, abys věděl!! :D
25.1.2009 14:52 - Colombo
kolikátého to bude?
27.1.2009 16:22 - Malfin
Sirien: "a komu tím prospějete?!" :D
27.1.2009 16:27 - Colombo
kdy to bude?
27.1.2009 16:34 - Alnag
A možnost zodpovědět tuto otázku vyhrává...

(víření bubnů)

Merlin!

Blahopřejeme a netrpělivě čekáme na odpověď :)
28.1.2009 09:24 - Merlin
Sry..byl jsem v zemi Albionu...tááákžéé...rozhodně vím, kdy to nebudude a to jest v období prázdnin. Takže teď záleží i na vás...chcete to na jaře, alébrž na podzim? Pokud na jaře, zajdu zítra do kanceláře klubu zjistit volné termíny ( vím, že máte vy darmožrouti a pijavice studentský nějaký zkouškový období...tak kdyžtak nadhodte, kdy ne ((červen? květen?))
28.1.2009 10:01 - Colombo
takže kdy to bude?
28.1.2009 10:22 - Merlin
Drahý poručíku...copak je nesrozumitelného na větách: Takže teď záleží i na vás..chcete to na jaře nebo na podzim? a zítrazajdu do kanceláře zjistit volné termíny? :D :D :D
28.1.2009 10:27 - Alnag
Merlin: Myslím, že vzhledem k nedočkavosti by to bylo lepší na jaře. (Na podzim bychom pak mohli zase udělat sraz v Kamenici nebo tak někde). Každopádně pokud tu jsou ještě nějací studující, tak zkouškové obvykle začíná tak někdy koncem května. Takže duben nebo květen by se asi mohl většině lidí hodit...

Ideální asi bude, když dáš několik termínů a ono se to tu nějak probere... :)
28.1.2009 10:33 - Colombo
hmm, to znamená kolikátého?
28.1.2009 10:44 - Merlin
Colombo: 29.2.2009
28.1.2009 10:45 - Merlin
Alnag: ok...mrknu na termíny a dodám..snad zítra
28.1.2009 11:00 - Colombo
tak, jaké termíny jsou volné?
28.1.2009 11:03 - Alnag
Colombo:Zachovej klid a rozvahu a když vydržíš... uvidíš i zlaté prasátko. Nebo termín...
28.1.2009 11:06 - Merlin
Colombo: dyť jsem ti psal volnej termín...29.2.2009
28.1.2009 11:10 - Colombo
Dřív nebo později vás buď dovedu k šílenství, nebo dostanu ban:)

a to pak budu nadávat na RPG foru:)
28.1.2009 11:32 - Merlin
Nene, drahý poručíku...žádné ovoce, ani šílenství..ještě je jedna možnost a to ta, že termín rozešlu vybraným (všem mimo Colomba :D:D) přihlášeným a ten speciální a "fakt pravdivej" vyvěsím sem pro tebe.
28.1.2009 11:33 - Rytíř
Colombo, je tu ještě třetí možnost - my vydržíme hodně a bany nedáváme, takže esi budeš pokračovat, budeš prostě a jednoduše jen za ... dutohlavého nedovtipu :)
Stojí to za to? ;)

EDIT: a vida, Merlin připad na 4.možnost.. no nejsme my to kreativní parta? :))
28.1.2009 13:10 - Merlin
Tož já vím naprosto jistě, že týden před 29. únorem letos nikam nejedu
29.1.2009 11:16 - Jerson
To je tak když se člověk podívá na mobil do ledna místo do února a vtip mu nedojde včas. Každopádně se zasměju ještě jednou - až ho pochopím :-)
2.2.2009 23:39 - Gurney
Takže jak? Zájemců je myslím dost, místo vypadlo podle popisu perfektně, takže už jen čas?

29. mám sice každopádně volno ale možná by to chtělo i nějakou alternativu :)
3.2.2009 00:25 - sirien
39. čeho? Děti únor mám docela plnej... 19-22 sem taky mimo a tak.
3.2.2009 07:17 - SEB
39. mexcotlipotlu siriene
3.2.2009 14:01 - sirien
Ježiš, jeden překlep a hned ze mě děláš eMZáka... :)
3.2.2009 15:37 - Merlin
No..já už termíny znám :)
17.2.2009 14:27 - Merlin
Takže dámy a pánové. Ač nerad, musím zveřejnit jediné volné datumy, takže se mi je nepodaří ukrýt přede všemi, ale to nevadí.

17-19. duben
30-3. dubnokvěten
17.2.2009 14:49 - sirien
U mě ok oba.
17.2.2009 14:51 - unknown
nekreje se ten druhej termin se slezinou rpgfora?

pokud ne, mel by :D
17.2.2009 15:05 - sirien
who cares?
Vlastně mě napadá že sem se na ní přihlásil taky.
Nicméně v případě nutnosti volby bych dilematem netrpěl.
Na druhou stranu si dokážu představit že pár jiných ano.
Ale ať se vyjádřej sami, já za ně mluvit nebudu :)
17.2.2009 15:07 - Alnag
Mně se líbí víc ten druhý, protože je o den delší... (tak by se to víc vyplatilo tam jet i když jedete z druhé strany republiky). Ale přizpůsobím se...

Unknown: No bylo by to pěkně schizofrenni, kdyby to bylo ve stejnou dobu jako slezina, to je fakt :o)
17.2.2009 15:09 - Alnag
Přidal jsem anketu (ale budu radši, když napíšete i slovně do diskuse).
17.2.2009 15:17 - sirien
Jarní slezina RPG F 09 je 2.-5. dubna 2009., takže se nás to netýká.

Sem tudíž pro delší variantu.
17.2.2009 15:25 - Merlin
taky si myslím, že ten delší je lepší....zvlášt, když už by mohlo být hezčí počasí
17.2.2009 21:00 - Lokken
U mě dobrý oba, ale jak již bylo zmíněno - delší je lepší (snad :-))
18.2.2009 20:32 - Gurney
Tak stopro ten delší termín, i když jako nouzovka bych snesl i toho 17.
22.2.2009 22:07 - Meldin
Ahoj, já zatím můžu oba termíny. Ten pozdější mi vyhovuje víc. Kde jsou ty Hostýnské vrchy?
22.2.2009 22:20 - Jarik
meldin> mno, rekl bych stredni morava. ale on by mne za to nekdo dal na pranyr, tak mlcim :)

a propo... predbezne se hlasim, ze bych se take zucastnil. Uvidim vsak (asi jako kazdy), jak mi to dovoli prace, apod.
takze zatim Jarik (?)
22.2.2009 22:23 - Sethi
možná, možná bych i mohla.

jestli se mi bude chtít je věc druhá =P
22.2.2009 23:24 - Meldin
Díky za odpověď. Já to potřeboval vědět jen přibližně :-)
22.2.2009 23:51 - Merlin
meldin: nejbižší městečko je Bystřice pod Hostýnem...velké město: přerov (30 km), vsetín....
23.2.2009 03:15 - Vannax
Vymažte mně ze seznamu, pls. Už teď je mi jasný, že nebudu moct přijet. Díky VNX
26.2.2009 10:39 - Merlin
Takže slečínky....chaty jsem zablokoval. Cena je 100,- na noc. Musím zaplatit zálohu, což mě tak netrápí, ale od vás budu chtíz bud závazné přihlášky, nebo peníze na konto. Nerad bych doplácel kompletně celou základnu (vypudil jsem z tama ještě jednu partičku co chtěla okupovat jednu chatku, takže máme vše jen pro sebe). Je tu přihlášeno předběžně docela dost lidí, takže doufám, že se nás najde dost. :)
termín je tedy napevno 30.4.-3.5.2009
26.2.2009 10:50 - andtom
Merlin: Potvrzuji účast. Napiš pls číslo účtu do diskuze nebo pošli PMku a 300,- Kč směřuje k Tobě.

Pak nám všem pošli z těch Baham, na které Ti přispějeme, alespoň pohled, ano? :)
26.2.2009 12:27 - Alnag
Ty Merline a kolik že jsi těch míst zablokoval? Jinak pokud napíšeš číslo účtu tak ti peníze pochopitelně pošlu, ale doufám, že jsi ten počet v diskusi tak dělil dvěma... víme jak to chodí.
26.2.2009 12:57 - Merlin
ale jasněže podělil...počítám tak s 15 ks, když připočtu i hráče co s nimi hraju u nás.... Zablokoval jsem celou základnu, nezáleží na počtu, ale doufám, že kolem těch patnácti by nás mohlo být.
26.2.2009 13:52 - Merlin
takže číslo účtu u ČS: 1055308103 / 0800

do zprávy pro příjemce napište svůj nick a sraz 2009
vždy zveřejním kdo poslal peníze (nemusí být celá částka, ale alespon polovina). Omlouvám se za byrokracii, ale tohle je jeden z mála způsobů jak zajistit, že lidi opravdu někam přijedou a nemusím to pak složitě řešit. :)
jinak, pro případ krize a žízně zajistím za výhodnou cenu bečku i s pípou, seženu grill....
jinak se připravte, že si protáhnete i těla, součástí je fotbalové i volejbalové hřiště.
26.2.2009 14:16 - andtom
Merlin: Vůbec se neomlouvej, platba předem je nejlepší řešení. Jasně, že zúčastnění jdou do rizika, že jim do toho vleze nějaká událost, ale přece nemůžou počítat s tím, že nějaké finanční storno riziko přenesou na nebohého organizátora akce.
Jdu poslat.
27.2.2009 10:04 - Goran
Hm, příliš blízko zápočťáku a konferenci, takže jistota hrozí nejdřív 14 dní před začátkem akce. Ale zájem mám, takže mě hoďte do kategorie "rádi by přijeli, ale neví jestli to vyjde".
EDIT: Resp. zatím neví jestli to vyjde.
27.2.2009 10:33 - Merlin
no...podívejte..jestli se budou v prubehu tohodle týdne množit informace...no já vlastně nevím jestli přijedu, tak bohužel akci zruším
27.2.2009 10:58 - Jerson
To se budou množit stejně, protože stačí jeden, který spustí lavinu "když nejeden on, tak co bych tam dělal".
Moje účast zůstává stále na 50% a je odvislá od toho, zda budu mít s kým jet z Prahy. A soudě dle posledního uskutečněného srazu bude tato informace známa najisto tak 2 hodiny před odjezdem, přičem šance na odjetí vozidla je 67%, takže si raději budu zajišťovat i záložní místo v druhém voze.
27.2.2009 12:05 - Lotrando
pro mě je to zatím brzy, navíc mi tam hrozí zahraniční návštěva, která ještě není jistá. potvrdil bych či definitivně zamítl tedy někdy začátkem dubna. záloha je pak samozřejmostí.
27.2.2009 12:18 - Merlin
pokud se během víkendu nenajde alespon deset lidí, kteří napevno uvedou, že přijedou a pošlou zálohu, akci pro její rizikovost zruším
27.2.2009 12:29 - Lotrando
zkusím to tedy vyjasnit během víkendu
27.2.2009 12:33 - andtom
Merlin: Platba za mě odešla z účtu.

Auto nehodlám naťuknout jako před Kamenicí (a kdyby jo, zajistím náhradní odvoz), takže bych ještě tři lidi vzal z Olomouce od nádraží na cílové místo.
27.2.2009 13:15 - Meldin
Ahoj, z Prahy můžu autem (zatím 3 místa) někoho vzít, ale je dost dobře možné, že budu muset odjet dřív takže nemohu garantovat cestu zpět. Zálohu jsem poslal :-)
27.2.2009 13:44 - Merlin
doprava s Přerova není problém v jakémkoliv počtu...a do Přerova jezdí rychlíky přímým směrem odevšad
27.2.2009 18:55 - Malabar
S politovanim musim ric ze kuli datu konani nebudu moc prijet. Uprime me to ale stve :(
28.2.2009 12:57 - Almi
Já pošlu penízky během pondělí..

..ale chtělo by to pro přehlednost hodit částku, a kontakt spolu s vybraným datem do záhlaví.
28.2.2009 14:54 - Alnag
Aktualizoval jsem trochu záhlaví. Merline, prosím zkontroluj, že to sedí.

Obávám se trochu, že uzavřít to během víkendu není zcela šťastné, to sem chodí nejméně lidí, ale zase rozumím Merlinovi, že nejde pořádat akci v úplné nejistotě.

Osobně mne trochu štve, že když byl sraz v Kamenici, tak to bylo pro řadu lidí moc daleko a když to teď mají v podstatě za humny, tak se také nic neděje. Beru to jako takovou zkoušku toho, zda má smysl něco pořádat v téhle lokalitě.
28.2.2009 15:10 - Merlin
Alnag: v pořádku..můžu počkat třeba do středy, ale pak to potřebuju vědět. zatím vím o mě +- 2 hráčích od nás, Alnag, Andtom, almi,meldin

to je zatím sedm lidí...
28.2.2009 15:39 - trinitron
Bohužel se musím také odlhásit dělám v obouch případech mám školu. V prvním případě je to maturita v druhém příjmačky na vejšku. Mrzí mi to, ale snad někdy na příštím srazu.
28.2.2009 16:10 - Lokken
Zrovan jsem to zacvakal a těším se.
28.2.2009 16:12 - sirien
moc sem to tu teď nesledoval, nicméně rozhodně se mnou počítejte... em... dá se nějak shrnout jestli sem prošvih něco co sem měl udělat nebo tak? Tváříte se jako by vám lidi už měsíc neodepsali na otázku "jedete nebo ne?".
28.2.2009 17:42 - StorMCrusher
Jo tak já bych jel.
1.3.2009 11:10 - Gurney
Fajn, jedu, zálohu dodám v pondělí nebo nejpozději někdy na začátku týdne.
1.3.2009 13:59 - sirien
ah-ha, záloha. To je to co sem tu asi prošvih.
A dokonce je účet v záhlaví...
...penízky dodám hned co mi přijdou tenhle tejden na účet, se mnou počítejte...
2.3.2009 16:09 - Sathel
Se mnou raději nepočítejte, nejsem schopná říct, co bude za dva měsíce.
3.3.2009 04:04 - sirien
Proč Alnag nemá poznámku "přijede"?
Kde je Rytíř? Věčně se nám vyhybat nemůže :)
3.3.2009 10:49 - Alnag
To nevím, přísahal bych, že jsem si ji tam psal. Každopádně včera odešly peníze Merlinovi, tak doufám, že mu to na ty Bahamy bude stačit :)
3.3.2009 13:53 - Merlin
potvrzuji přijetí platby: andtom, alnag,meldin, lokken

no..zatím to vypadá, že bychom mohli splnit těch požadovaných 10 kusu do středy (když započtu sebe, plus nějakou osádku od nás)
3.3.2009 16:07 - Lokken
No snad nás bude alespoň minimální počet, jestli jsem to dobře pochopil, tak místa bude dost, a ostatní co se uvolí přijed těsně před termínem se taky někam vydají...?
3.3.2009 16:40 - Sethi
nedokážu plánovat ve výhledu dní, natož v týdnech... řekla bych, že o tom, jestli jsem schopná někam jet, se rozhodne někdy během dubna, pokud seženu práci a pokud mě budete ještě chtít =P

teď jsem ale nezapočítatelná mrtvola.
3.3.2009 16:42 - Alnag
sethi píše:
pokud mě budete ještě chtít =P


To si ještě musíme rozmyslet :)
3.3.2009 17:06 - Sethi
Píše:
To si ještě musíme rozmyslet :)

tak já předpokládám, že budete rozumní jedinci, kteří se mnou nechtějí mít nic společného =)
3.3.2009 17:09 - Merlin
pokud budeme v minimálním počtu, každý další, kdo přijede proste jen zaplatí za noc..naprosto v pohodě...ale potřebuju mten min. počet
3.3.2009 17:32 - JimmyThief
Zdravim, taky bych se přijel podívat, můžete se mnou počítat napevno. Zálohu snad pošlu ještě dneska.
3.3.2009 18:07 - Alnag
Merlin: Zase když počítám podle toho, kdo fakt napsal, že přijede napevno. Tak to máš 10 lidí jen odsud. Byl bych mírně optimistický, že ten minimální počet to dá...
3.3.2009 18:48 - sirien
Devět lidí odtud.
3.3.2009 18:54 - sirien
Penízky sou na cestě. Z ČSOB, takže pozejtří by tam měly bejt...
3.3.2009 21:38 - Merlin
takže na seznam jako jedoucí připisuju od nás dva hráče: Babaj a Martin

takže to platí a beru akci jako schválenou
3.3.2009 21:42 - Alnag
Tak s trochou štěstí bychom mohli trumfnout minulý počet účastníků (což bylo 14). :)
5.3.2009 08:11 - Merlin
potvrzuji příspěvek na bahamy od Siriena
5.3.2009 08:41 - Rytíř
Akce mě vcelku láká :) ale nedokážu zatím stopro slíbit, jestli jo nebo ne.. když jo, tak ale určitě ne na 3 dny, spíš tak na to jedno přespání.
Jsem nicméně rád, že je už lidí dostatek a koná se to!

Plánujete nějakej program? Jak vypadá Merline okolí. Navnaďte nás trochu, když už se to koná, ať nerozhodní taky přijedou ;)
5.3.2009 09:30 - Merlin
takže okolí je v lesnatých kopcích Hostýnských vrchů (za II.WW hojně obývaných partyzány). příjemná procházka na půl dne je na Svatý Hostýn (poutní místo s velkým kostelem na vrcholu kopce). Dále jsou tu skály "Skalný", několik hospod (v různé vzádlenosti).
Přímo v areálu volejbalovo,nohejbalové antukové hřiště (nevím jak bude po zimě), branky na fotbal, .....
5.3.2009 13:56 - Merlin
poprosím o zaslání bakšiše i ostatní co zatím napevno přihlásili, že přijedou...(závorky bez P)..letenka je drahá :P
5.3.2009 14:49 - Lotrando
domluvím se kámošem aby jsme vytížili auto a dám vědět

začíná to vypadat na akci, kde bych nechtěl chybět
6.3.2009 12:23 - Lotrando
potvrzuji účast

Lotrando
Gabík

poslány peníze za nás dva + Almiho, kterýmu to neodešlo
6.3.2009 13:11 - Merlin
no to se nám to začíná héézky plnit!
6.3.2009 13:52 - Merlin
došly peníze za: stormcrusher, Jimmy.Thief,Gurney.
sice symbolicky, ale přece :)
7.3.2009 22:12 - Gurney
Merlin: Jsme tu zálohu pochopili trochu jinak, jestli je to problém tak dodáme i ten zbytek přes účet, jinak bysme radši platili na místě v hotovosti.
8.3.2009 12:57 - Merlin
Gurney: v pohodě....:) dořešíme na místě...šlo jen o to, že jsem musel mít "jistotu" že přijede dost lidí a musel jsem uhradit zálohu
8.3.2009 18:33 - Lotrando
Merlin: jaká je šance vidět v Olomouci Přemyslovský hrad? konkrétně Zdíkův palác. Když už jedu takovou štreku, rád bych si to prohlédl.
8.3.2009 22:18 - Jarik
tak ... zmena planu.
delal jsem si financi rozvahu, a az do leta, zaviram vsechny kohoutky, i vypinam elektriku :)

resp.: "chtel bych se timto hluboce omluvit vsem, kteri se na mne snad tesili. i tem, kteri se na mne netesili, ale musim svou ucast zrusit.
a musim doufat, ze priste jiz bude nejen cas, ale i ..."
8.3.2009 23:31 - Merlin
Lotrando: mrkni se na webovky olomouce
9.3.2009 08:23 - Lotrando
Merlin: jasně, koukul jsem se, ale nevim jak je to daleko
9.3.2009 09:58 - Merlin
Místo pobytu: rajnochovice...Přerov -+30 km
Přerov - Olomouc 25 Km
Takže cca kolem padesáti kiláků
9.3.2009 10:04 - Lotrando
dík, to je v pohodě
9.3.2009 10:54 - Merlin
Takže potvrzuju přijetí platby: Lotrando, Almi, Gabik
9.3.2009 12:27 - Lotrando
hoah!
9.3.2009 12:34 - Merlin
nevím jestli to zanmiklo, nebo jsem to nepsal, ale platba od Siriena proběhla...takže už se těším na bahamýýýýýýýýýýýýýýý
15.4.2009 20:42 - Alnag
Trochu to tu oživím. Termín se nám blíží, bude asi fajn, pokud to trochu víc zorganizujeme. Merline, co tam je k dispozici a co je potřeba si vzít (pokud už nejsi na Bahamách)?

Do pléna: Kdo a odkud pojede autem a může vzít pasažéry (a kolik)?
15.4.2009 22:48 - Lokken
No já jsem si zatím akorát zjistil jak jede vlak z Brna do Bystřice pod Hostýnem ...:-)
15.4.2009 23:25 - Alnag
Lokken: Pak je dobrá otázka, jak je to daleko z té Bystřice přímo na místo, event. zda někdo nepojede vlakem s tebou, aby ti nebylo smutno :)
15.4.2009 23:49 - Merlin
Takže...taky jsem to chtěl oživit, ale tady z Baham....blbý připojení:
k dispozici: spacáky, ale pokud jste zvyklí, vemte vlastní,; kuchynka, sprchy; záchod;, velká místnost s mnoha stoly,; kuchyně; branky na fotbal;, volejbalové hřiště, já zařdím bečku, složíme se (pivo Zunr 11° za 11,-)....

Bystřice je vzdálená asi 15 autem. Nebude problém povyzvedávat to tam. Jinak Pojedou nějaký auta z Přerova, takže pokud se dostavíte v rozumné době do přerova, přiberem vás
15.4.2009 23:58 - Lokken
Alnag: no právě proto se tu ozývám. Osobně jsem zatím plánoval být někdy cca v 17-18 hod v bystřici (ve čt. 30.4.). Případné souputníky při cestě z brna rád uvítám.

P.S.: Samozřejmě pokud někdo pojede z brna/přes autem a měl by místo...

Edit: Tak se dívám že se dá cestovat 2hod z brna do přerova a pak se eventuelně svést s vámi, nebo s jedním přestupem v Kojetíně jet cca 2hod do bystřice.
16.4.2009 00:42 - Alnag
Merlin: A je třeba dobré si vzít karimatku nebo to není potřeba? Jak daleko je to třeba do nějakého obchodu s potravinami? A tak.
16.4.2009 01:08 - Lokken
A jak se jmenuje ta destinace přesně? Případně nejbližší vesnička?
16.4.2009 02:20 - sirien
Auto, z Prahy, tři místa... teda, tušim že jsem slíbil místo Alnagovi, takže vlastně dvě...
16.4.2009 07:51 - Jerson
Tak mě prosím definitivně vyškrtněte a užijte si to tam.
16.4.2009 08:05 - Lotrando
s velkou pravděpodobností pojedu přes Prahu a jedno místo mám volné
16.4.2009 08:53 - Meldin
Ahoj, 3 místa z Prahy mám k dispozici. Budu ale odjíždět druhý den zpět.
16.4.2009 08:55 - Magus
Kde to presne je za Prahou nebo pred Prahou když bych jel z Olomouce.???
16.4.2009 09:37 - andtom
Pojedu z Olomouce a můžu vzít 3 lidi. Čas by se domluvil, někdy 30.4. pozdní odpoledne nebo podvečer.

Magus: Pokud se Tvé mluvení v autě obejde bez tří vykřičníků nebo tří otazníků za každou větou, vezmu Tě ;)
16.4.2009 10:40 - Magus
Pokusím se:)
16.4.2009 13:29 - Magus
Ale jeste to nevim jiste..
16.4.2009 16:40 - sirien
Škrtněte ze seznamu Sathel (bude na Dálavě na vařbě piva, stejně jako Jerson)
16.4.2009 22:04 - Merlin
Alnag: jsou tam postele, takže bez karimatek :), je tam hospoda, pár minut cesty pěšmo, obchod autem taky pár minut...
17.4.2009 15:14 - Magus
Dejte mi tam votazníček....projistotu
17.4.2009 15:31 - Sosáček
Uzivate 1513 uz neexistuje, takze neprijede. Ale ja bych mohl. Pokud se nebudu jmenovat jinak.
17.4.2009 18:36 - Lotrando
hospoda pár minut .. co tam točej?
17.4.2009 22:37 - Alnag
Ale vypadá to, že pojede Aramor.
17.4.2009 22:55 - Meldin
Ahoj, omlouvám se, ale nemůžu přijet. Snad příště :-)
Pokud bude potřeba doplatit zbytek, tak mi dej prosím Merline vědět.
19.4.2009 16:25 - Merlin
Lotrando: no, budeme mít becku Zubr 11° za hezkých 11,- za půlčíka...
Meldin:dám vědět
19.4.2009 19:31 - Lotrando
ok, to pak je zbytečný nosit dříví do lesa .)
20.4.2009 08:51 - Magus
sethi nejede??
20.4.2009 10:12 - Lotrando
mám za to, že nikdy nepotvrdila účast
20.4.2009 12:49 - Merlin
dámy a pánové..sraz se blíží a pohybujeme se na úctyhodném počtu +- 15 kusů...co mě však tyky zajímá je i nějaký program. Tj. bude se něco hrát? připraví někdo něco? jaký mám vzít deskovky (jaký můžete vzít vy)? atd.
20.4.2009 12:56 - Magus
Rad bych se PORADNE naucil D&D...
Mužu vzit World of Warcraft deskovku a Osadnici s Katanu aj.
Program necham na zkusenejsich.o)
20.4.2009 14:17 - Lotrando
Můžu připravit nějaký one-shot 4E, pokud by se nikdo jiný nenašel.

Na deskovky zas tak moc nejsem, ale Osadníci mě docela bavili.

Nějaký RPG bych si zahrál, nemusí být nutně 4E.
20.4.2009 14:35 - sirien
jo, potvrzuju u sebe to auto.

Byl by zájem abych něco vedl? Se tak orientačně ptám jestli mám něco připravovat.
(a Alnagu... Esoteroristi... :) )
20.4.2009 14:53 - Alnag
Já sebou beru Esoteroristy, D&D 4e: Poslední případ (pro ty, co to ještě nehráli) a asi (?) Star Wars Saga Edition. + pochopitelně Magicy.
20.4.2009 14:58 - sirien
Má někdo zájem o Mage the Awakecension? Případně o nějaký WoD? Případně o nějakou totální šílenost? Pípadně o Shadowrun? Nebo o něco jinýho ode mě? (abych trochu konkretizoval nabídku)

BTW: Bylo by možné sem hodit konkrétní adresu nebo link na mapycz nebo googlemaps nebo tak? ´ík
20.4.2009 15:08 - Colombo
Magicy? Magic the Gathering? Copak máme za balíček?
20.4.2009 15:50 - Goran
Definitivně mě ohlašte, ve škole toho mám strašně moc :(
20.4.2009 15:50 - Lokken
Shadowrun bych snesl, a rád bych si vyzkoušet pokud možno D&D 4E. Pokud bude čas, můžu se pokusit o něco do SW SAGA EDITION..
P.S.: Magicky s sebou? Formát? Extended, Standard(T2), Legacy, Vintage nebo co dům a desky dají?
20.4.2009 15:53 - Merlin
Loc: 49°22'1.175"N, 17°48'46.918"E

Cesta: Přerov-Bystřice p. Hostýnem-Tesák-(sjedete z Tesáku a u pily Bernádka...bude po pravé straně odbočíte na Rajnochovice...je tam cedule Rajnochovice, partyzánská obec. Pojedete 2km...za druhým mostkem hned doleva. Bude tam velká cedule Klub Dlažka...dám tam ceduli D20. kdyžtak muj fon je 602 561 587

Sirien/Alnag...: určitě si chci něco zahrát...to víte, uvolnění od DM
20.4.2009 15:53 - Alnag
Lokken: Já na formáty nehraju...
20.4.2009 15:53 - Merlin
Lokken: MtG 2 edice? :) dál to neznám..teda ještě možná IA
20.4.2009 15:59 - Merlin
místa z Přerova jsou taky....pojedem asi 2 auta a v nich cca 5 lidí a bečka
20.4.2009 16:01 - Lotrando
dal bych nějaký WoD, jen předesílám, že mám jen povšechnou představu o systému :)
20.4.2009 16:10 - Lokken
IA bude asi Ice Age...
Jen se ujišťuju jesli s sebou tahat Bayou, Hymny a podobné vykopávky :-)

Edit: Merline, bude možnost nějákého toho vyzvednutí v té bystřici jak jsi zmiňoval níže?
20.4.2009 16:13 - Merlin
Lokken: nemluvím řečí tvého kmene...(ale ano ice age)

ale párkrát jsme hráli shitgame...vytáhli jsme obrovskou krabici s kartama, zalovili v ní, hrst si vzali a podle toho co sis vytáhl sis dodal landy a hrálo se...fakt dost sranda...jak byli i ty nejvetší srabíci cool kartama a kdo měl v hrsti Lighting bolt byl king :P
20.4.2009 16:14 - Merlin
lokken: jasně..není problém pro tebe sjet (je to 10 min, jen nesmím začít pít), nebo tě nabrat po cestě...
20.4.2009 16:22 - Alnag
Merlin píše:
vytáhli jsme obrovskou krabici s kartama,


Na to je takový speciální typ hry - assassin... tedy na zkonzumování velké krabice s kartama :)
20.4.2009 16:33 - Almi
Tož já můžu pokud nezapomenu, přivést část svého portfolia deskovek (nemám Bang!), jsou tam nejrůznější chuťovky, namátkou Porto Rico (včetně u nás nevydaného rozšíření), Caylus, Proroctví, Merry Men of Sherwood, Civilizace Ládi Chvátila (legendární to deskovka pro strategické maniaky), Šestiměstí, Galaxy Truckers (real-time deskovka, velice luxusní záležitost) a ještě pár dalších, co si nevybavuji...

..jinak můžu vzít něco k DnD 4e, zapánovat jsem schopen téměř cokoliv podle požadavků, pokud se domluvíme s Lotrandem, tak včetně tilesů a dalších vychytávek :-)

..ale hlavně se chci válet, bavit se, chlubit, poslouchat chlubení ostatních, hádat o pravidlech, výhodách a nevýhodách, zabít Alnagovi potvoru na 30. levelu a tak vůbec :o))

Jo, je hodně troufalý se ptát, jestli je tam signál, wifi a tak? :o))))))
20.4.2009 16:49 - Merlin
Almi: to já taky a navíc si k tomu točit pívečko a grilovat klobásky

signál s wifi...no, na to moc nesázím..holt budeš bez civilizace
20.4.2009 17:01 - Clon
No, magicy beru, mám většinu na extended, ale moc to neřeším:
Decky: Sliveři, Fungusové, a Suspend
RPG si zahraju cokoliv + vezmu Og takže můžem hromadně zahrát v hodně lidech :D JÁ BUCH TY!
20.4.2009 17:10 - Gurney
Hraje tu někdo WoW karty? Jestli jo ať se určitě ohlásí, vezu sebou dva kusy náruživých wowkařů :) Jinak určitě berem Bangy (lze případně vylepšit speciálními moravskými pravidly pro pivo a tequilu)

Jestli někdo organizujete hraní 4e nebo SW tak určitě budem tak tři lidi co by se rádi přidali, sám bych rád zkusil i Shadowrun nebo WoD i když by obojí byla premiéra. Nebo cokoli jiného :)

Jedeme z Vyškova, nejspíš vlakem, pokud by se chtěl někdo přidat.
20.4.2009 18:36 - Lokken
Gurney: No já přes Vyškov pojedu z Brna tak se můžem nějak smluvit...

Clon Trooper: Co se týče decků tak na extended mám affinitu a domain zoo, na legacy Eva green.
20.4.2009 19:13 - Merlin
Co se týče decků tak na extended mám affinitu a domain zoo, na legacy Eva green.
tak z téhle věty jsem prakticky ničemu nerozuměl
20.4.2009 19:15 - Magus
Gurney ano mam 200 karet hraju za maga....dobrej nápad:)
s
20.4.2009 20:01 - Alnag
Píše:
zabít Alnagovi potvoru na 30. levelu


To si pleteš, to je Encounter na level 30. Abyste to kluci neměli tak jednoduché. Víš... :)
20.4.2009 20:21 - andtom
Alnag: Jasně, dál zvedej obtížnost :) Kluci to nemají jednoduché už proto, že na 30. Lvl společného putování už ty postavy ve skutečnosti "pár" encounterů mají za sebou a tudíž jsou týmově sladění. Jejich taktické postupy jsou vybroušené a jejich schopnosti týmově poskládané a vyladěné. To je nezanedbatelná část toho, co tvoří hodnotu družiny na 30. Lvl. Taková družina zdaleka není prostý součet 5x postava na 30. Lvl poprvé jdoucí do boje ;)
20.4.2009 20:29 - Alnag
Andtom: Zatímco já jsem od DMoval spoustu encounterů na levelu 30, protože 4. edici hraju už celé roky. Obtížnost je stejná - level 30. To, že na 30. úrovni jsou solo nestvůry asi 3 a tudíž se na ně lze konkrétně připravit by bylo až příliš jednoduché...
20.4.2009 20:48 - andtom
Alnag: Když už jsme u toho, tak ono je i poměrně bláhové předpokládat, že družina má narazit ve hře na něco, co se jí je schopno rovnocenně postavit na 30. Lvl a současně netušit, co to asi může být :) (pozn. tím nemyslím neférové studování MM, to ani omylem, ale dostat info v rámci hry) To jsou ty drobné "nepodstatné" proměnné, které mluví do rovnováhy: Vědí postavy zhruba proti komu jdou? Pokud ne, vědí alespoň typ prostředí a tedy čemu alespoň zhruba přibližně čelí? Ze své zkušenosti z různých edicí bych řekl, že je sakra rozdíl vědět, proti čemu se jde a obměnit si zdroje (např. předměty) nebo to nevědět když DM k tomu nedá prostor (nejsou informace nebo není poskytnut čas).

Jinak co myslíš, že dává výhodu za situace, když jsou obě protistojící party (postavy versus monstra) nesecvičená: když je strana navržena pěti lidma a vedena pěti lidma nebo když je navržena a vedena jediným člověkem? Úsloví "levá ruka neví co dělá pravá" neexistuje jen tak pro nic za nic :)
20.4.2009 20:54 - Merlin
andtom: to jsem rád, že nemusím mít v úterý strach trochu přitlačit :P
20.4.2009 21:00 - andtom
Ano, třeba takový Merlin poskytuje užitečné kritické informace typu "mnoho nohou", "odporný puch" a "vidíte velké lejno" :)
20.4.2009 21:02 - Alnag
Andtom píše:
Vědí postavy zhruba proti komu jdou?


Až to bude vědět DM, bude relevantní tuto otázku klást :) Jinak jsem stejně nějak nezjistil, kolik předmětů můžou mít postavy na 30. úrovni (kolik by měly mít). Teda vím, že na ENWorldu o tom bylo vlákno (jako ostatně o všem), ale nemůžu ho najít.
21.4.2009 07:35 - Merlin
alnag: já to vím...já to vím..já to vím! jdou proti mé frustrované zvrhlosti přeměněné do sadisticko pomatené touhy po moci nad jejich životy
21.4.2009 08:11 - Lotrando
alnag: asi mají plné všechny sloty. normálně snůšku všeho možného, co kde posbírali. btw, to že ty potvory nechodí samy jsem gabíkovi říkal hned :). to jen tak k tomu kombu. ale stejně to má hezky vymyšlený, musim si na něj dávat větší pozor :)
21.4.2009 09:40 - Gabik
Sirien: ty jo Shadowrun jsem nehrál nooo 12 let, a kdyby byla příležitost tak bych se určo přihlásil.

Lotrando, Alnag: to byla jen ukázka toho co dokáže postava, pokud si jí člověk nastuduje a pěkně nakombí. Chtěl jsem tím hlavně ukázat, že postavy bez ohledu na staty nestvůr nejsou bezbraný. Mimochodem, když jsem koukal na staty Lotrandovo Grafy, tak na AC mýho kněze na 11 levelu měli taky autohit a nevadilo to :). V zásobě mam kombíček ještě dost, ale to nebudu prozrazovat, ať se má Lotrando na co těšit.

Jinak s chutí si střihnu jakékoliv RPG. A 4tou edici obvzlášť. Třeba mi konečně dovolí hrát Drowa - já nevim proč, ve Varech to ma zakázaný :)
21.4.2009 15:48 - sirien
MErlin: TAk daleko? Je to vůbec ještě tahle republika?

Lotrando: Systém je ve WoD podružnej. A hlavně dost jednoduchej.

jinak ok, počítám se SR, mám takovej hezkej komorní příběh ještě z FF...
21.4.2009 16:26 - Merlin
sirien: Není...tady je civilizace..okres Moskva-venkov
21.4.2009 17:59 - Sosáček
Ja myslel, ze cokoli na vychod od Prazskyho cernyho mostu je moldavie?
21.4.2009 18:15 - sirien
Mezi Prahou a Moldavií je ještě Chotěboř. A jižně leží Vídeň.
21.4.2009 19:58 - Lotrando
sirien: zvládnu i SR
22.4.2009 01:07 - sirien
Lotrando: Můžu vést oboje :)
22.4.2009 16:41 - Magus
Vyskrtnete me...:( Nestiham ve skole tak nemuzu...
22.4.2009 17:14 - Magus
Jenom skoda toho piva co tam zustane....:)
22.4.2009 23:22 - Merlin
a to je přesně ten duvod, proč jsem chtěl peníze od začátku
23.4.2009 00:13 - Aramor
Um... *mává* Tak já teda taky jako pojedu to tak jako, aby jste tam měli trochu srandu, Klucí. S onou dopravou, bude u Siriena místo?
23.4.2009 08:06 - Lotrando
Magus: škoda, jsem byl docela zvědavej

Merlin: neboj, nic nezbyde :)
23.4.2009 08:24 - Merlin
Lotrando: to nebylo o bečce..o tu strach nemám :D
23.4.2009 08:55 - Almi
Aramor: Pokud nebude místo u Siriena, o Lotranda a mne v autě tuším, že místo ještě jedno také je (pokud nebude zaplněno hromadou krámů jako jsou deskovky atp. který žerou fakt hafo místa :o))
27.4.2009 10:51 - Merlin
Takže dámy a pánové.-...výjezdní zasedání se nám blíží. Rychle se ptejte na různé dotazy...zapomněl jsem připomenout důležitou věc. Krýgl!Ten si vezměte vlastní.
Jedu ve čtvrtek hned po práci +-, takže tam budu na vás číhat (snad i na dosahu mobilu). Pokud pak někdo bude chtít odněkud stáhnout, ozvěte se).
27.4.2009 11:48 - Magus
Asi budu brečet..............:(:(:(:(
27.4.2009 13:01 - wraiths
Magus. to nam nepis to vime, hlavne se nejak "nerez"(sebeposkozeni)!
27.4.2009 13:10 - sirien
Aramor: U Siriena je místo. Alnag už Ti to tušímže říkal :)
27.4.2009 13:23 - Merlin
tak jsem se hecl a vezmu i figurky (no jooo..tak se chci i chlubit, no) a nějaké mapy, takže pokud si bude chtít někdo jen tak zařezničit, jde zahrát i DnD minis. (pravidla mám někde doma v češtině)
27.4.2009 14:14 - Sethi
co je proboha krýgl...
27.4.2009 14:23 - andtom
Sethi: Krýgl? No vévodí tomu něco podobného, co Tvé ikonce, akorát pouze v jednom kusu.
27.4.2009 14:47 - Merlin
sethi: proč, když napíšu na jakoukoliv debatu s čecháčky známé slovo krýgl, vždycky se najde někdo kdo to neví...k vám cyrda s metúdem nedošel ? :P
27.4.2009 14:54 - Magus
Napr. Já bych to nevêdel pac sem s Hané:):)
27.4.2009 15:04 - wraiths
Merlin: no tos dosli,ale o "kryglu" ani slova. Neni lepsi napsat rovnou,ze je to sklenicka pro damy a pro pany je to pulitr(tuplak ci podobny vedro).
andtom:a nejsou krygly i bez toho co se utrhne kdyz chodis dlouho pro vodu s buclatou nadobou?
27.4.2009 15:23 - Gurney
Merlin: Existuje nějaký způsob jak se družina nemající mága dostane z Bystřice pod Hostýnem z vlakáče přímo k těm chatkám? Jezdí tím směrem nějakej bus nebo něco?
27.4.2009 15:24 - Colombo
wraiths: tady se ale pak dostáváme na tenkou půdu, jako třeba jestli je stůl s jednou nohou pořád stůl.
27.4.2009 15:29 - sirien
Krýgl... když mluvíš na českym webu maďarsky, tak se nediv že Ti nikdo nerozumí...
27.4.2009 15:33 - Merlin
wraiths: tož to oni vám to asi zapomněli říct..amatéři..špatně vyhodnotili priority.
a není bez toho co se trhá je to "výška" nebo "štuc"

Gurney: existuje. řekneš mi v kolik a já tam pro vás sjedu...sice budu do té doby trpět, že nemůžu naplnit svůj kryglík...ale obětuju se :P
27.4.2009 15:41 - Merlin
wiki:
Půllitr (přesměrováno z hesla Krýgl)
PůllitrPůllitr je skleněná nádoba o objemu 0,5 litru (odtud název půl-litr), která je primárně používána pro konzumaci piva. Známá je pod označením 0,5 l, které se uvádí v restauračních zařízeních na jídelním lístku. Nejčastěji se vyskytují dvě provedení, které se od sebe liší držadlem, tzv. uchem. Půllitr bez držadla se však častěji nazývá "štucna". Správná míra je na obouch vyznačena ryskou.

Vyrábí se převážně ze skla, ale pojmenování půllitr se dá používat i pro jiné nádoby o objemu 0,5 l vyrobené z jiných materiálů.

Půllitr je rozšířen na většině území Česka, ale můžeme se setkat ještě s dalšími podobnými nádobami, které mají ale jiný objem. Pro tzv. malé pivo se používá třetinka, která má objem 0,3 litru a pro velké pivo tzv. tuplák, který má objem 1 litr. Převážně na Britských ostrovech se pak pivo čepuje do tzv. pinty (0,568262 l).
27.4.2009 16:01 - Colombo
sirien: krýgl? Maďarsky? Jo aha, ty asi myslíš takhle
27.4.2009 16:07 - Lokken
Hm, co se nějak domluvit Gurney, ať nás tam Merlin může v té Bystřici nabrat všechny (tedy pokud vás nění 4 a více)?
Já zatím vybírám z vlaků, které jsou v Bystřici v 15:05 nebo 17:00 (tj, z Brna jedou v 13:02 resp. 15:02). Ten pozdější je s přestupem v Kojetíně...
27.4.2009 16:25 - Merlin
Lokken: to by bylo nejlepší...ale není problém sjet kdyžtak dvakrát....
27.4.2009 16:57 - Gurney
Lokken, Merlin: Proberem to s ogary a napíšu nejlíp ještě dnes, víc než tři určitě nebudem.
28.4.2009 10:38 - Alnag
Připomínám všem, co hrají Magicy, aby si je nezapomněli vzít. :)

Svůj výběr her jsem nakonec zúžil na:
  • D&D 4e: Poslední případ (detektivka), připravené postavy nebo si udělejte něco na 1. úrovni
  • D&D 4e: Hrobka děsu (encounter pro 4-5 postav na 30. úrovni, udělal jsem ho trochu škálovatelný, podle odvahy vyzyvatelů, postavy si doneste vlastní*)
  • Esoterrorists: Operace Jatka (úvodní, seznamovací herní dobrodružství)
  • Pantheon: Vodní hrob a Pantheon: Blesková válka správní rady (dvě kecací soutěživá dobrodružství)
*co se týče 30. úrovně, pokud si berte něco mimo PHB1 (předměty, featy atd.) tak to prosím ideálně vezměte sebou, ofoťte nebo opište, abychom věděli o čem že se to bavíme... (taky tak nějak předpokládám, že když jste se holedbali, tak "must-have" featy typu Expertise, Epic featy a podobné vychytávky si brát nebudete... :))
28.4.2009 10:44 - Alnag
Ještě by mne zajímalo jak na tom jsou následující nepotvrzení účastníci: Aeris, Beltar, Clon Trooper, Colombo, Goran, Pan T, Yoltan a Začátek Konce (alias Uživatel raz dva tři... nebo kolik to bylo :))
28.4.2009 11:00 - Merlin
upozorňuji, že si chci určitě něco zahrát...jindy nemám příležitost...tak počítejte se mnou :P

a ano, i mě ti nepotvrzení zajímají
doplnění cesty...pila Bernádka je zbouraná, ale poznáte ji jasně..velká betonovoštěrková plocha uprostřed lesů. Jinak je tam průjezd stavbou a omezení rychlosti, takže to neminete...tak, tam odbočíte :) a za druhým mostem nahoru doleva.
28.4.2009 11:17 - Lokken
Já vezmu SW Sagu kde bych si snad troufl i něco GMovat(na vaše nebezpečí!) a jestli ho najdu tak shadowrun. A Magic samozřejmě...
28.4.2009 12:33 - pipux
Teď jsem se domlouval po telefonu s Merlinem ... vypadá to, že taky přijedu (aspoň na půl srazu). Tak mě prosím, Alnagu, připiš do svého seznamu (bez "P", pač platit budu až na místě).

Lokken: Měl bych na tebe prosbu. Protože oba pojedeme z Brna a ty se vyznáš (zatímco já se ztratím), bylo by to hezké, kdybychom se domluvili na společnou cestu vlakem. Pošli mi třeba osobní zprávu s tvým ICQ číslem ... a domluvíme se.

A jen tak mimochodem ... pivo Zunr? Znám z doslechu pouze Zubr :P
Bude dobré?
28.4.2009 12:47 - Merlin
pipux: samozřejmě, že Zubr, cos mysll, že to je nějaký vietnamský padělek? :P
a neboj, Zubr Gold 11° je jedna z nejlepších 11tek v Evropě...
28.4.2009 12:55 - Merlin
Zapomněl jsem připomenou: vezměte si něco na grillování..: klobásky, špízy, stejčky....
28.4.2009 12:56 - pipux
Jedna z nejlepších jedenáctek? No, uvidíme :P ... vypozoroval jsem, že existují dva základní druhy pivařů: ti, kteří mají rádi rozmazlená a nasládlá piva v protikladu k těm, kteří rádi piva suchá, s poctivou pivní chutí.
28.4.2009 13:01 - Merlin
Nejsem pivař...a zubr je obecně hodně pivovej..sytá a hořká chuť
28.4.2009 13:02 - andtom
Pipux: Ještě existují pivaři, kteří mají rádi piva za svého regionu. Zubr se stejně moc hanit nedá, protože to končí u hanění Žubra: Žubr je hnušnej :)
28.4.2009 13:08 - Merlin
andtom: a Adam je mrtvej! krutým způsobem!
28.4.2009 13:21 - andtom
Merlin: On se utýrá sám, hází na d20 dvojky, čtverky ... celkem pravidelně.
28.4.2009 13:25 - pipux
Mohl bych poprosit ještě o jedno doporučení? Tedy, co s sebou (herní věci)?

Nějakou příručku nějakého konkrétního systému? Nějaké charakterníky? Atypické kostky? Budou LARPy? (mohl bych si vzít meč železnou jedenapůlručku, ale abych nepřišel jako idiot :)

(je lepší být připravený, jak přijet naprázdno)
28.4.2009 13:38 - Merlin
pipux: myslím, že na LARP nedojde. Ze systémů vezmi co unáš za vhodné...pročti si možná i diskuzi, abys viděl co berou ostatní...
kostky? no snad nejsi takovej barbar, abys přijel bez kostek a nedejbohové bez D20...

To ALL: jestě jedna věc mě napadla...byl by někdo schopen zakoupit a dovést nám PHB2 a to ve dbou kusech? Nechceme to objednávat přes net...
28.4.2009 14:12 - Lokken
Pipux: Nevím kde jsi přišel na to, že se já vyznám, nicméně společnost po cestě rád uvítám - v PM máš moje ICQ. Ještě mě zajímá co vypadne z Gurneyho...
28.4.2009 18:53 - Alnag
Tak Clone Trooper podle všeho přijede (alespoň na část).
28.4.2009 20:05 - Milamber
Jak vypadají vaše srazy?
28.4.2009 20:38 - pipux
Pro Gurneyho: mistře, uračte se prosím, a dejte vědět, jak pojedete (jestli se ve vlaku potkáme ... ano/ne/či co). Tak nějak jsem (neoficiálně) ukecal Lokkena na vlak jedoucí z Brna okolo 15:00. Jak to vidíš ty?

Milamber píše:
Jak vypadají vaše srazy?

Nemám představu. Nejlepší je přijet a podívat se na vl. oči.
28.4.2009 22:20 - Gurney
Lokken, pipux: Fajn, ten v 15:02 z Brna bude ideální, přistoupíme ve Vyškově takže tam hodně řvěte z okna nějaká nezaměnitelná hesla :) kdyste řvali málo, tak hážu Lokkenovi do PM svůj mobil.

Nakonec jedem jenom dva (já a Jimmy.Thief), StorMCrusher bohužel nebude stíhat, takže ho můžete vyškrtnout.
28.4.2009 23:04 - Merlin
Takže s sebou přivezu i osobu něžného pohlaví..tak se chovejte slušně neřádi...navíc ještě nikdy nehrála, tak spoléhá na protekci :P
28.4.2009 23:07 - Lokken
OK, Gurney.

Edit: Proč se vlastně Sethi ptala na ten krygl když nejede?
28.4.2009 23:18 - Sethi
protože je to zvědavá opice =)
29.4.2009 06:22 - Beltar
Spíš myš.
29.4.2009 08:51 - Merlin
Alnagu: budete mít s sebou i nějaký předpřipravený postavy....? nějak nemám čas něco chytstat a jako DM to nepotřebuju...
29.4.2009 08:57 - Almi
ALL: Takže deskovky nakonec neberu, na druhou stranu přitáhnu velkou část věcí na DnD 4e (včetně tilesů), takže hrát lze do mrtva... :o))

PHB2: V Praze ještě nejsou, a nevím, jestli i někde jinde je už mají..
29.4.2009 16:21 - Lotrando
V případě zájmu jsem schopen předvést 4E:

- postavy na první úrovni, vemte své nebo použijete postavy z WoTC dema, jsou k dispozici
- dobrodružství "Remains of the Empire" upravené pro 1. úroveň
- je to tak na půl dne, když to půjde dobře.

Sám se hlásím
- k Alnagovi na Esoterroristy
- k Sirienovi na NWoD

Takže zítra to vypukne :)
29.4.2009 20:57 - Clon
já přijedu na pátek a sobotu a už se těším :D
Naviděnou!

EDIT: Pro ty, co mě neznají, poznáte mě :D Budu tam nejmenší, je mi 13 :D
29.4.2009 21:39 - sirien
hm, hm hm... trochu problém... mám takový dojem že nepřijede moc zástupkyň dámského pohlaví, což kapku bortí 4WoD příběh který jsem chtěl hrát...
...ale tak vymyslim jinej :)
29.4.2009 22:58 - Merlin
sirien: jednu přivezu
30.4.2009 09:06 - Nerhinn
sirien: Nejspíš dorazím, ale nejdřív v sobotu.
30.4.2009 12:40 - Magus
Tak se tam mêjte....a bude tam komp???? Abych vêdel jesi bude Sirien psát...?
30.4.2009 13:13 - Merlin
Magus: holt se budeš mít ted přes víkend čas učit
30.4.2009 13:14 - Alnag
Máme tady drobný zádrhel s jedním účastníkem, tak nevím v kolik vyrazíme a tedy ani v kolik přijedeme...
30.4.2009 13:17 - Merlin
Alnag: šlendrián!
30.4.2009 13:20 - Alnag
Tak dobře, opět změna... vypadá to, že vyrazíme normálně. Aramor neví, kdy skončí v práci takže dorazí samostatně a vezmeme ho jen zpátky. Slíbil jsem mu, že by ho někdo mohlo buď v Bystřici nebo event. v Přerově vyzvednout, tak to snad nebude problém...
30.4.2009 13:25 - Merlin
S tím Přerovem to nebude žádná sláva(nepojedu 30 km zpět a zase tam :)...Bytřice v pohodě. Ale z Přerova jede jak bus, tak vlak.
Alnagu, jak vidíš dojezd? +-
30.4.2009 13:29 - Alnag
Merlin: Mno, protože z Prahy teď všechno odjíždí a dálnice je podle všeho zasekaná (alespoň co jsem tak letmo koukal na net), tak i kdybychom vyjeli v 15h (tak bych si odvážil tipnout, že dřív než v 19h tam nebudeme...) Ale to opravdu nedokážu momentálně posoudit...
30.4.2009 13:36 - Merlin
Alnag: v pohodě...připravím vám přivítání :P i když dojedete za tmy...pamatujte: za druhým mostkem doleva...označím to světlíšky
30.4.2009 13:37 - andtom
Alnag: Aramora můžu vzít z Přerova, případně i Olomouce, pošli mi prosím Tě jeho číslo mobilu do PMky.
Edit: Kolem čtvrté, půl páté předám děti tchánům v Přerově a buď tam na něj počkám nebo se pro něj vrátím do Olomouce.
30.4.2009 13:39 - Alnag
Díky. Vytisknul jsem poměrně detailní mapu tak to snad trefíme dobře...
30.4.2009 13:51 - Merlin
Tome, nemyslím, že by to z Práglu stihl kolem páté do Olmika....
30.4.2009 13:56 - andtom
Merlin: Jel bych klidně později, pokud by bylo potřeba. Za tmy by se tam dopravoval těžko. Ale už jsem si vyměnil info s Alnagem: s Aramorem se teď spojit nedá a možná to ani dnes nestihne.
30.4.2009 14:10 - Magus
Hahahaha.........učit...... Ikdyž bych to v Češtinê potreboval viz. jiny diskuze ale naaahodouuu sem dostal z diktátu 1. a velkou..=)
30.4.2009 14:32 - Merlin
Magus: hodnej...*podá cukříček*
30.4.2009 15:25 - Magus
=D
30.4.2009 15:40 - sirien
Pokud uslyšíte výbuch, znamená to že Siriena nasral některý sváteční řidič a Sirien se rozhodl uvolnit Temné síly a upravit tak dopravní situaci po svém... Sirien momentálně totiž projížděl Prahou a cítí se být velmi otráveným... Vyjíždíme v 16, tak snad kolem sedmý bysme to mohli stihnout, pokud D1 nezaseká nějakej idiot.
30.4.2009 15:43 - Magus
Sirien: tak to bys nemêl rídit....!! =D
1.5.2009 12:10 - Milamber
Sirien
Pořiď si draka a auta na D1 tě nebudou zajímat, =D jen je občas problém s letadly, on nepochopí, že ho něchtěj napadnout. =D
4.5.2009 09:18 - andtom
Díky všem zúčastněným a organizátorovi Merlinovi za vydařenou akci. Bavil jsem se dobře a užil jsem si té výhody, že jsem byl skoro pořád na správné straně foťáku :)
Doufám, že všichni dojeli v pořádku. Můj speciální obdiv patří karlovarským klukům, kteří to měli opravdu dost daleko ve včerejším odpoledním pařáku.
Zatím jsem akorát večer stáhnul fotky a filmečky do PC, dnes hraji a přijedu pozdě, tak počítám, že až zítra k tomu v klidu sednu a upravím pořízený materiál.
4.5.2009 09:45 - Lotrando
Horší než cesta byl dnešní střet s realitou pracovního dne. Díky za skvělou akci, perfektní organizaci a těším se na foto.
4.5.2009 10:56 - Lokken
I já bych chtěl všem poděkovat za skvělou akci(bavil jsem se výborně), Sirienovy za odvoz zpět, Merlinovy za perfektní organizaci a těm, co se mnou hráli SW, za schovívavost ke svému GM.

Těším se přiště!
4.5.2009 11:20 - Merlin
I já děkuji všem zúčastněným a hned jak se proberu z tradičního pondělního šoku, postnu sem některé hlášky, které mě za víkend potkaly a rozesmály....
4.5.2009 12:44 - sirien
Cesta byla kupodivu ok, špičku sme minuli... ale přišel sem domů a padnul sem a usnul :)
Sraz byl super, tak doufám že toho andtom aspoň dost nafotil...
4.5.2009 13:04 - Gabik
Taky se připojím. Bylo to cool. Merline, díky za organizaci, všem díky za zábavu a Lotrandovi díky, že to odřídil :)
4.5.2009 13:58 - Merlin
Určitě si vzpomenu já nebo vy na další a pravděpodobně vtipnější hlášky:

Šerif se otočí na vedle sedícího chlapíka, namíří mu zbraň na čelo a zeptá se drsným hlasem: „Seš vajs?“
Vedlesedící chlapík: „A to ti jako mám říct tady?“
*prááááásk* Zasáhne šerif chlapíka pěstí.
Chlapík mlčí.
*beeeeng* Zastřelí ho šerif. „Špatná odpověď“


Bereme si tentokrát neprůstřelné vesty.
Já si vystřihnu bojler a vlezu si do něj.
Bojler? Ten nemá proboha žádnou ochranu.
Ani když se obložím elektronkami a cívkami?

Jaký má dostřel nastřelovačka na hřebíky? A když ji přidám hydrauliku a přídavný zásobník na hřebíky?
He? No…*kuck* maximálně deset patnáct metrů.
Aspoň dvacet ne?
Ne patnáct a i to je dost.
Tak jo, nebudu se hádat o pět metrů.

Můžu si vzít z toho draka kůži?
Vždyť se ještě hýbe.
Jo, nestahuj draka, který jenom spí.
Ach jooo…nemůžete ho někdo zabít?


Starosto..kde je těch dalších sto zlatých?
Po žních, pánové, po žních.
**
Takže účet za hostinu je padesát zlatých.
Po žních starosto, po žních.

Gabikova nejoblíbenější věta? Já jsem vajs!
Nejstupidnější užití gabikovi nejoblíbenější věty?
Já jsem vajs (když byl šerif)

Karel si vybírá postavu na dnd.
Já chci hrát draka.
To nejde.
Tááák…upíra.
To taky nejde.
A dračí upír by šel?
Ne, ale můžeš hrát trpaslíka.
Nehraju nic co má chlupatý nohy. Nebudu dávat pět bodů za holící strojek.
4.5.2009 14:01 - Merlin
a ještě mě pobavil Lotrando coby DM, když nám při questu nedal ani jeden, ani jeden malinkatý skill/social encouter...furt samý dungeon crawl, hack and slash....a když jsme chtěli vyjednávat, tak na nás zaútočil...
4.5.2009 14:29 - andtom
Merlin: Sdílím Tvé překvapení, že pokaždé po úvodním čelním útoku Tvého zřejmě zhuleného trpaslíka s námi už druhá strana nevyjednávala :)
4.5.2009 14:50 - Clon
Chtěl poděkovat všem, co tam byli a obvzlášť Alnagovi, protože ty karty mi fakt dávat neměl :P. A taky, Lokkene (nebo jak se to skloňuje) nemusíš děkovat za shovívavost, naopak, já děkuji za vybornou hru SW kterou bych klidně někdy zopakoval... Připadně napíši report pro ty, co nedorazili a hlášky co padly při SW taky nějekam zapíši.

ASTEROID HAPPENS!
4.5.2009 14:51 - Lotrando
Merlin: jsem všechny sociální encountery vyhodil, taková silná družina se nemusí zdržovat vyjednáváním :)
4.5.2009 14:53 - Merlin
Andtom: to pozooor...můj trpaslík byl pouze dokonale secvičen s jednookým kapitánem a jen plnil rozkazy!!!

A jestlis náhodou neviděl, tak pod mým vedením jsem si vedli mnohem, mnohem líp!!!!!
4.5.2009 15:06 - andtom
Merlin: No pravda je, že jsme si vedli lépe v počtu úspěšně zvednutých umírajících ze země ... jen přemýšlím, jestli to nebylo proto, že do té doby než jsi tomu začal velet jich tolik nelehalo ... :)
4.5.2009 15:10 - Merlin
Andtom: hele..ty umyslně podáváš zkreslené informace a vzbuzuješ tak v ostatních zcela myslné pocity. Zaprvé to není hezké a fér a zadruhé je to bláznovství před dnešní hrou si nasrat DM :))
4.5.2009 15:13 - Merlin
Lotrando: to je chyba...Karel by si sundal tričkozbroj
4.5.2009 15:17 - andtom
Merlin: Však proto to dělám, ne? Jsem totiž hrozně metagame rafinovanej a vím, že se mé postavě dnes tuplem nic nestane, jelikož bys měl na krku těžké obvinění ze šikanování hráče ;))
4.5.2009 15:32 - Merlin
andtom: takhle naivní přece nemůžeš být, že ne :D..při mém povolání a za ty léta jsem si vybudoval imunitu....už promýšlím rafinovaný konec kněze bohyně civilizace....děsně necivilizovanou...
4.5.2009 15:42 - andtom
Áááá, Intimidate vs. Will v akci.
Šerife, BANG!! :))
4.5.2009 17:20 - Almi
Děkuji všem..užil jsem si asi nejhorší náraz reality za poslední roky, ale už docela funguji :o))

Děkuji za dokonalou akci, byl to docela fajn odvaz, užíval jsem si každou sekundu..a děkuji za nejlepší RPG hru celého pobytu: UNO ve 4 hodiny ráno.. ;-)
4.5.2009 18:13 - Malfin
Mě mrzí, že jsem se tam nedostal :'(
4.5.2009 22:13 - Merlin
Kubulinek: to by mělo
Almi: jo...hardcore rpg...Uno!!
5.5.2009 00:34 - pipux
Taky přidám jeden děkováček ... za bečku, za hru se svíčkami, za zábavu a hlavně za výbornou společnost, bez které by to nešlo. Pánové (a Karle) děkuji, byli jste úžasní!
6.5.2009 15:46 - sirien
Jak to vypadá s těma fotkama? :)
6.5.2009 16:17 - Lotrando
nojo, kde sou fotky?
6.5.2009 17:24 - andtom
Nemusíte se bát, vypadáte publikovatelně :) Dejte mi ještě chvíli.
6.5.2009 17:35 - Gurney
Musím se přidat, sraz byl opravdu perfektní a užil jsem si nejenom všechny rpégéčka ale i bratrovražedné souboje v Bangu (především Gabikovo "vajsování" :)

Fotky by se hodily a ještě mě napadlo jestli by Merlin někde nenašel a neoskenoval kresbu našeho Shadowrun týmu :)
6.5.2009 23:53 - Merlin
Gurney: noo...najít..najít..našel...no..a oskenoval...dyž ona je to ale jenom skica
7.5.2009 00:22 - Alnag
První závdavek fotek. Andtom mi je teď poslal, zítra to nějak zpracuju.
7.5.2009 08:12 - Magus
Mohli byste napsat Kdo je Kdo....? Abych mêl predstsvu.........
7.5.2009 08:22 - andtom
Zleva doprava: Gabik, Alnag, Lotrando, Karel, Sirien, Lokken, Jimmy.Thief, Gurney, Pipux, Babaj
7.5.2009 09:36 - Merlin
a já jsem ta tajemná postava tam vzadu za budovou
7.5.2009 11:14 - Almi
..a já dělal zrovna parohy..bohužel fotografovi :-)))

ALL: Pro zasvěcené - výsledek testu odolnosti tilesů třídenním máčením v pomerančovém džusu je ten, že se jim nic nestalo..fakt nechápu, z čeho to v tý Číně dělaj. ;-)
7.5.2009 11:22 - Merlin
almi: maj šikovný a zručný děti
7.5.2009 11:23 - Lotrando
Almi: dobrá zpráva
7.5.2009 11:33 - andtom
Almi píše:
fakt nechápu, z čeho to v tý Číně dělaj. ;)

Myslíš tilesy, džus nebo obojí? :)
7.5.2009 12:30 - merlin
andtom: tilesy, juicy a děti
7.5.2009 12:47 - Magus
Však už si mužou dêlat jenom jedno( dítê)
7.5.2009 12:54 - Sethi
ale džusu můžou vypít co jim plán dovolí =)
7.5.2009 13:03 - sirien
V Číně už nemaj plány, maj tam kapitalismus.
Plus mínus.
7.5.2009 13:53 - Beny
Almi fakt jen tři dny? mě bylo řečeno že se ten džus vezl v tý tašce už z vločky, takže kdo ví -:))))
7.5.2009 22:34 - Almi
Benýsek: DOUFÁM, že 3 dny. Kdyby to bylo víc, proteklo by to už Lotrandovi v kufru. A nebo tehdy velká taška ještě odolávala :-)
8.5.2009 00:29 - Alnag
Tak jsem přidal fotogalerii. Akorát popisky mi to nějak prasí (nevím proč, ale zkusím to pořešit). Každopádně si vychutnejte svoje zvěčnění. Andtom slibuje ještě videa, tak až budou, tak se objeví taky v článku (jako odkaz může použít název diskuse nahoře).
8.5.2009 01:22 - Lokken
Kromě vynechaného, poněkud amatérského shadowrunu v noci z pátku na sobotu(amatérkého ze starny nás, hráčů :-)) vyčerpávající popis.

Když o tom tak přemýšlím, tak vždy jsem šel spát až nad ránem ve -4h(bang), 4h(shadowrun) a v 6h(WoD, Mage:the Awakening) - nebyl čas ztrácet čas... :-D

Edit: jak tak na to koukám, tak andtomovy fotky mě utvrdily v tom, že bych měl uposlechnout svou přitelkyni a shodit svoje dlouhé lokny :-)
8.5.2009 07:16 - Clon
to by si pak nemohl mít nick Lokken :D
8.5.2009 08:15 - Geralt
Technická otázka k fotce s Lotrandovým ztvárněním encounteru pro 1. level (aneb óda na tři draky) - figurka kouzelníka v rudém - to je Raistlin?
8.5.2009 09:37 - Beny
Almi chjo a já po tom celou neděli po cestě z Prahy skákal a pak mě to ještě třikrát upadlo do louže před barákem a Nexina myslela že jsou to piškoty.... No dělaj to číňani fakt dobře -:))))))))
8.5.2009 09:44 - Beny
jinak moc povedené fotky, příště budu muset zajet taky, jen kdyby se to nekrylo s Beltine.. Almi je opravdu požitkář... zase si sosal medovinu co? -:))
8.5.2009 11:01 - Merlin
po shlédnuti fotek podotýkám:
ano je to Raistlin
za ten skill encounter nemůžu...Alnag mě do toho navez, tak co sem měl dělat a jeho výmluva: deset úspěchů na tři neúspěchy? to tu budem do rána (po druhém úspěchu)....
8.5.2009 13:39 - sirien
Lokken: Mage the Ascension. Awakening nemá technokracii a magie tam sice funguje mechanicky podobně, ale má úplně jiný vysvětlení (původ) a mágové k ní přistupujou trochu jinak (rozdílný tradice) a tak.
8.5.2009 13:48 - Sethi
nevím jestli je to způsobené děním v naší hře hunterů, nebo jestli mi jednoduše tikají biologické hodiny, ale Clone Trooperova fotka ve mně děsivě nakopla mateřské city.

smím ho adoptovat? smím? smím? smím?

//edit: přehodnotila jsem svůj pečovatelský přístup a chci aplikovat na pozici starší sestry.
8.5.2009 14:02 - sirien
To víš že smíš...
8.5.2009 15:28 - Lokken
Sirien: sorry, chybička se vloudila...

Sethi: nevím, nevím jestli bude chtít jako starší sestru někoho s kopýtky :-) mě by to nevadilo ale už mi není 13...
8.5.2009 15:52 - Sethi
já jsem pohodová adoptivní sestra, se může zeptat siriena...
8.5.2009 16:06 - Lokken
Sethi: no když tedy chceš, klidně si ho adoptuj :-D alespoň z něj nebude geek...
8.5.2009 16:11 - Sethi
podceňuješ mě... =)
8.5.2009 16:28 - Lokken
V jakém smyslu? Vždyť ty jsi ta, pro kterou jsou pravila jen nutné zlo :-) Takže jako adoptivní sestra minimálně dohlédněš na to, aby nebyl bezduchým munchkinem :-)
8.5.2009 16:41 - Sethi
to, že jsem indiferentní vůči pravidlům a pravidlové geektalky mě obtěžují, neznamená, že nejsem geek - je přece hromada jiných oblastí =)

ale máš pravdu, munchkini by z mých obět-... chci říct, svěřenců jistě nebyli.
8.5.2009 16:53 - Lokken
Ok, takže už zbývá jen vyjádření tvé obě-... tedy adoptivního bratra! A tomu je stejně jen 13, takže ho nikdo nebere vážně! Takže... blahopřeji k mladšímu bratrovy :-)
8.5.2009 17:50 - Lotrando
fotky i zápis super :)
8.5.2009 19:14 - sirien
Potvrzuji že adoptovat Sethi jako ségru má spoustu předností.
Stejně tak potvrzuji, že nepovažovat Sethi za geeka může být fatální omyl...

(proč Alnag mluví o sepisování závěti při cestě se mnou? Za těch 700km cesty se mi dokonce podařilo vyhnout se byť i jediný krizový situaci, což je vzhledem k situaci na čs silnicích výkon který se většinou nepodaří ani mnohem zkušenějším řidičům... a to sme na D1 potkali cestou zpátky fakt stylově učebnicovýho egomasturbujícího idiota v BMWčku...
Jen protože jezdim trochu rychlejc než bych podle předpisů měl, neni fér :( )
8.5.2009 20:28 - Colombo
já bych řekl, že Sethi není 100% Geek, ale spíše Nerd.
8.5.2009 20:48 - Clon
ha, já se klidně adoptovat nechám :D
já mám jen 10 měsíčního bratra a s ním si RPG moc nezahraju :D
Takže beru :D
8.5.2009 20:50 - Lokken
Píše:
Clon Trooper:
ha, já se klidně adoptovat nechám :D
já mám jen 10 měsíčního bratra a s ním si RPG moc nezahraju :D
Takže beru :D

A máš to, Sethi... :-)
Colombo: no, ty jsi na 101% rejpal, každý má něco...
8.5.2009 21:11 - Lotrando
colombo:fakt?
Píše:

The stereotypical nerd is intelligent but socially and physically awkward. In film and television depictions, nerds are disproportionately white males with very large glasses, braces, severe acne and pants highly lifted up.
8.5.2009 21:22 - Sethi




pro upřesnění, disponuji vnitřní nerdgirl i gamergirl (pokaždé vlevo), obě jsou pěkně geeky, každá v jiném směru...
8.5.2009 22:54 - Colombo
Lotrando: fakt.
9.5.2009 07:39 - Clon
:D
Pěkné, moc pěkné...
9.5.2009 13:32 - sirien
(jestli chceš fakt vědět do čeho deš, tak si radši prohlídni celou tu sérku nerd, fan, game a pervgirl, zjistíš pár nebezpečných skutečností...)
9.5.2009 15:27 - Lotrando
Pro mě má slovo nerd negativní příchuť, ale každému dle libosti.
9.5.2009 15:35 - sirien
"otaku" je původně slovo kterým japonci označují lídi, kteří maniakálně propadli jednomu freaky tématu - komixům, obvykle, ale klidně i anime apod.
Určitá část českého fandomu si to slovo přivlastnila v pozitivním významu "člověka který o tom hodně ví"
Je docela funny sledovat, jak ti lidé o někom naprosto pochvalně říkají že je otaku... (zdravím, Ozzy...)
9.5.2009 19:16 - Colombo
Lotrando: Geek se podle mého(podle wikipedie a podle tisíců dalších lidí) používá spíš ne jen na lidi velice inteligentní, ale zejména na lidi s matematickými a technickými mozky. Nerd je spíše takový ten geek light, který se nezaměřuje tolik na technickou stránku, ale častokrát má takové ty "ulítlé" zábavy(RPG, komxy...)
10.5.2009 09:45 - Lotrando
OK, asi to může být i bez negativní příchuti.
10.5.2009 10:55 - Sethi
hm... zmrzlina s nerdy příchutí...
10.5.2009 13:01 - sirien
lightsaber icecream?
lightsaber lolipop?
...timhle směrem radši ne, sexuální diskuse stačí jedna...
10.5.2009 13:07 - Sethi
nedávno jsem narazila na absintová lízátka.
10.5.2009 17:24 - pipux
Lotrando píše:
Pro mě má slovo nerd negativní příchuť, ale každému dle libosti

Souhlas.

Vybavuješ si americké středoškolské archetypy? Nerdové bývají přece ti sociálně nešikovní, kteří dávají ostatním (fotbalistům, roztleskávačkám, prepíkům, feťákům a drsňákům) opisovat úkoly z matiky.

Colombo píše:
Geek se podle mého(podle wikipedie a podle tisíců dalších lidí) používá spíš ne jen na lidi velice inteligentní, ale zejména na lidi s matematickými a technickými mozky. Nerd je spíše takový ten geek light, který se nezaměřuje tolik na technickou stránku, ale častokrát má takové ty "ulítlé" zábavy(RPG, komxy...)

To je sporné.

Dělit geeky a nerdy na ty lepší a horší, to výjde na stejno, jako bychom se dohadovali nad Českem a Moravou.

Vytáhnu definice:

  • Dork - bez sociáloních dov., bez tech. dovedností
  • Nerd - bez sociálních dov., s tech. dovednostmi
  • Geek - má sociální i technické dovednosti
Tři předchozí se dávají chápat jako "vývojová stádia" (jsi ošklivý, tak na SŠ/VŠ přivoníš k matice ... a nakonec pochopíš, že i bez těch soc. dovedností to nejde).

Ta definice bude tak na 70% pravdivá ... geekové tvrdí o nerdech, že zapáchají; nerdové o geecích, že nedokážou proniknout na kostní dřeň ke skutečně složitým problémům. A pak mi rozbíjejí ono hezkoučké schema :O

... nebo jinak: hezčí a mnohem obsažnější rozdělení
10.5.2009 17:39 - Sethi
je všechno otázka osobního přístupu a toho, z jakých skupin člověk vychází, já to zase chápu jinak...

nerd je pro mě člověk obecně ponořený do ne zcela obvyklých zábav, s širokou znalostí v konkrétním směru (ať je to hudba, kvantová mechanika, nebo třeba motorky), většinou s tou trochou sociální neschopnosti.
geeka chápu v podstatě jako nerda zaměřeného na hraní (ať počítačové nebo stolní), bez té nutnosti sociální neschopnosti.

záleží, v jakém prostředí se člověk nachází a jak je to oslovení podané... mne osobně neuráží ani geek, ani nerd, jsou-li podané v normálním kontextu.

zde, jako bonus, průvodce po typech hráček (i když na stolní rpg aplikovatelný jen částečně). hrdě se hlásím ke player of pretend =)
10.5.2009 18:03 - pipux
Hezká obrazárna s hráčkami ... kdopak to chodil do heren počítat?
A ty jsi která, Sethi?

Hele, jako "Player of Pretend" dostaneš spoustu výhod ... známe.
Bragging bitch a Mammoth tvoří většinu dívčí MMORPG populace; rozdíl poznáš v tom, že Mammoth ti nepošle fotku :)

"The Actual Girl Gamer" neexistuje. No, už jsem slyšel o jednorožcích, ale tohle ještě ne :P
10.5.2009 18:05 - Sethi
už jsem to říkala Alnagovi. mí herní známí mě klasifikují pod ta mýticka 3% "actual girl gamer." to jen vypovídá o tom, jak úspěšný jsem "player of pretend" =)
10.5.2009 18:44 - Alnag
Sethi si jen myslí, že je úspěšný PoP. Ale když za sebe na první setkání poslal sestru, která místo aby měla nějakou správně geek knihu si četla Umberta Eca, tak bylo jasno :)
10.5.2009 18:45 - Sethi
no moment, konspirační teorie o templářích ti nepřijdou dost geeky?
10.5.2009 18:50 - Colombo
ony to jsou jen teorie?
10.5.2009 20:10 - Sethi
my templáři to rádi tvrdíme.
10.5.2009 20:23 - Colombo
zatajovat se nevyplácí, naopak rozšiřovat tyhle fámy, jakmile jich je moc, nikdo tomu neuvěří..
Tak to děláme my zednáři.
10.5.2009 20:32 - Sethi
tak o vás zednáří se pořád traduje, že fungujete, kdežto my templáři jsme považováni za zaniklé... tak kdo je úspěšnější v zatajování, co?
10.5.2009 20:56 - Colombo
to se traduje i o naší vládě a přeci tomu nikdo nevěří!
10.5.2009 23:03 - Kibic
A vůbec, odkdy není Eco geeky? Dyť vlastně píše kryptoromány. Všude samý spiknutí...
10.5.2009 23:32 - sirien
Pipux: Sethi je Actual girl gamer. Sathel je co do RPGček v zásadě taky. Sethiina kamarádka je menší magor do RPG než tyhle dvě, ale vynahrazuje to tim že je z nás všech největší magor do deskovek. Teď zrovna si začala stavět vlastní wargameingovou armádu.
hm.
Když to tak srovnám s tim popiskem u Actual gamer girl ohledně těch kamarádek, přítelkyň dobrých kamarádů...

Sethi: Player of pretend Ti po všech těch vtípcích s tim bílym svetrem, pár tílkama, puntíčkama a dalšíma asi fakt nesežeru :D

Sethi, Colombo: Vás dva by si teda fakt každá tajná organizace přála, jak tak koukám...
11.5.2009 07:48 - Malfin
Nebyl by to ráj na zemi mít přítelkyni RPG pozitivní? Odpadlo by smlouvání her, jen by se dohadovalo kdo by byl GM :)
11.5.2009 07:50 - Sethi
sirien: nás dva s colombem by každá tajná organizace přivítala s otevřenou náručí. svými veřejnými vystoupeními bychom dokázali způsobit takové zmatení, že by už nikdo nikdy nevěřil, že by mohla skutečně existovat.

když ti ten svetr věnuju, budeš ho nosit? jsi jím vážně posedlý...

kubulínek: já rpg pozitivní jsem... nicméně o těch rájích... bych pochybovala.

dokážu ale zařídit rozličné zábavné varianty pekla =3
11.5.2009 08:15 - Malfin
I peklo k tomu patří. To aby si člověk vážil toho ráje.
11.5.2009 09:23 - Colombo
Sethi nějak tak.
Reakce: Cože? Colombo a Sethi patří do nějaké tajné organizace? Hahaha, to si asi všechno vymysleli.

Stejně jako, když se z UFA stala veřejná věc. Taky už tomu nikdo nevěří. Jen pár podivínů, ale těm taky nikdo nevěří. Stala se z toho taková zábavná veřejná věc.
11.5.2009 10:23 - Fibriso
Ufo jasně konspirační teorie a všechno je výmysl, všechny důkazy v podobě těch kruhů v obilí, vojenských odtajněných zpráv, současných pozorování, různých zmínek z minulosti, spousta zcela nepochopitelných věcí včetně třikrát potvrzených teorii (že pokud šance na život podobný lidskému na planetě je je 0.0004 promile, což dáva asi sto miliard planet ve vesmíru) jsou uměle vytvořené a ve skutečnosti je to krytí vraždy Kenedyho...
11.5.2009 10:29 - Lotrando
Kenedy byl ufon?

WTF?
11.5.2009 10:52 - Magus
Mno aspoñ tak vypadal...=) lol
Kubulínek: LOL =D
11.5.2009 14:08 - Colombo
Fibriso: pravděpodobnost vzniku života ve vesmíru je 1, jelikož jsme tu my.
11.5.2009 14:25 - Fibriso
pokud je pravděpodobnost vzniku ve vesmíru 1, tak je jedna planeta v každé sluneční soustavě obývana. Není. skus to přepočítat.
11.5.2009 14:39 - Colombo
Fibriso: jsi mimo, život ve vesmíru existuje, pravděpodobnost je 1, jelikož jsme tu my. Tohle není pravděpodobnost existence života na planetě/slunečním systému.
Kdyby jsi bral pravděpodobnost obývanosti ostrova lidmi, taky by ti vzniklo celkem malé číslo.
Nehledě na to, že jsme byli zatím jen na Marsu a to velmi povrchně, takže o vzniku života na jiných planetách vůbec nemůžeme hovořit, protože prostě nemáme z čeho vycházet.

Problém je, že na planety přicházíme vlastně jen poslední dobou.
11.5.2009 14:43 - Jerson
Colombo, pleteš si pravděpodobnost s pozorováním. Pravděpodobnost toho že bude eixtovat někdo přesně jako ty je nulová, protože by se muselo sejít nekonečně mnoho vhodných podmínek. Nic to nemění na faktu, že existuješ.

Pravděpodobnost vzniku života ve vesmíru může být taky nulová, a na naši existenci to nemá vliv.
11.5.2009 14:43 - Fibriso
1 ku kolika, to jsem měl na mysli... a říkal jsem život podobný lidskému, tj inteligentní.

ech, jerson mě předběhl.. a ta možnost není nulová, jen ne neuvěřitelně malá (ale i to je stále hodně, vezmeme li velikost vesmíru)
11.5.2009 14:43 - sirien
Píše:
když ti ten svetr věnuju, budeš ho nosit? jsi jím vážně posedlý...

Spousta vtipných vzpomínek na Osirisovy výrazy :D

Fibriso, Colombo: Trochu se v tom motáte.
Pravděpodobnost existence života ve vesmíru je 1 (jsme tu my)
Pravděpodobnost vzniku života při určitých proměnných (prostor, čas) je x, přičemž s požadavkem inteligence to je 0,00...0n, což se různí jedinci snažili vyjádřit různými rovnicemi, které sice dávají smysl ale mají tunu děsně neurčitelných proměnných
Pravděpodobnost existence ne-pozemského života ve vesmíru je tudíž X - (% odpovídající Zemi, kde už je) a pravděpodobnost existence nepozemského inteligentního života je pak 0,00...0n - dtto*0,99...něco vyjadřující již nezahrnutelný časoprostor Země.

Doufám že sem to napsal pochopitelně.
11.5.2009 14:57 - Colombo
sirien: já se v tom nemotám, ale ty to máš celkem zmatené:)
btw. zahrávat si s čísli(0.00...0n) je příliš riskantní, když toho moc o vesmíru pořád nevíme(jen sedíme na zadku a čumíme)
11.5.2009 15:08 - Milamber
Zajímavá debata, já jsem v rozhovoru o životě ve vesmíru, nějak neuzajatá postava. Ale spíše si myslím, teda jestli nějací oni jsou, že dřív než oni najdou nás, tak mi vynalezneme vesmírné lodě a najdeme je. =)
11.5.2009 15:22 - Fibriso
Milamber: nebo taky sedi vesele na orbitě ve svývh neviditelných korábech a strašně se smějou našim debatám "jestli existují"
11.5.2009 15:34 - Milamber
Fibriso
I to je možný, a nejhorší je, že nemůžu říct", že je to nepravděpodobné" lidi a vlastně i já nevíme spostu věcí, nechápeme spostu záhad, a což mě strašně štve. Upsal bych se, abych měl všechny informace o všem a věděl vše. Potom bych, ale už nesměl žít normálním životem, protože bych nebyl normální.
11.5.2009 16:06 - Sethi
dokud mě nenutí fotosyntetizovat, jako donutili támhle jersona, tak ať si na té orbitě třeba sedí...
11.5.2009 16:14 - Merlin
fotosyntéza je super..nesnáším tu anální sondu a satelit co mi nacpali...
11.5.2009 16:16 - Milamber
A jste taky zelení, když fotosyntetizujete?
11.5.2009 19:14 - Colombo
všimli jste si, že když se ztřískáté zelenou, tak jste druhý den takoví svěží?
Něco na té fotosyntéze asi bude:D
11.5.2009 19:26 - Sethi
merlin: je to anální sonda se satelitem, nebo jako... sonda zvlášť, satelit zvlášť? musím říct, že mě ta první představa přinejmenším zaujala.

myšlenka na zelenou a podobné zubní pasty ve mně vzbuzuje nutkání křičet hrůzou. tomu se říká efektivní maelströmácká léčba potenciálního alkoholismu...
11.5.2009 20:37 - Lokken
Sethi: ale copak, nějáká hrůzu(či smích) vzbuzující historka, ve které figuruje Zelená a FF? :-D
11.5.2009 20:39 - Sethi
kdepak, ve hrůzných historkách z FF figuruje zásadně přebytek medoviny a václav pravda =)
11.5.2009 20:44 - Lokken
Toho Vaška neznám, takže netuším o čem to mluvíš :-) ale Medovinu, to já můžu...*mlask*
11.5.2009 21:22 - Milamber
Joo zelená, jedna z mentolek, která neomrzí. A med?... Ten snad chutná všem ne?... =)
11.5.2009 21:27 - Sethi
v takovémhle množství... věř mi, že i medoviny je občas moc. zvlášť když tě opíjí pan ředitel a ty mu musíš dát košem takovým způsobem, aby tě nevyhodil z fesťáku...
11.5.2009 21:40 - Milamber
Mě hlavně po ní ještě špatně nebylo. Jo třeba slivovice, absinth to je jiný peklo, brrrr...Nevermore. =P
11.5.2009 22:00 - sirien
Píše:
Toho Vaška neznám

To by Ti možná mnozí záviděli. Já třeba, pokaždý když mi řiká že nestíhám nějakej termín...
Zelená na FF moc nefigueuje, chlast je lacinej, takže se obvykle nepije ten nejhnusnější lacinej :) I když občas někteří...
22.5.2009 23:53 - Alnag
Tady najdete nějaká Andtomova videa z d20 srazu. Stahujte, dokud je platný link (cca 30 dnů). http://www.edisk.cz/stahni/27480/Filmy_sraz_jaro_2009.zip_91.93MB.html
31.5.2009 22:09 - andtom
Stahujte, stahujte, stahujte. Ještěže nikdo z ostatních tam neměl brýle - zrcadlovky, takže nikde nejsem vidět :)
31.5.2009 22:27 - Gurney
andtom: Když vynechám Almiho na pohovce a dvě těsně předodjezdový pětivteřinovky a dva záběry na prvoválečné dělení Evropy, tak to nejsou videa ze srazu, to je podrobná dokumentace 30lvl encounteru :)
31.5.2009 22:32 - andtom
Gurney: Do háje, já doufal, že si toho nikdo nevšimne :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.41860008239746 secREMOTE_IP: 18.223.20.57