Pravidla

sirien
24.4.2017 10:41
Autorská citace #1
24.4.2017 10:41 - LokiB
Co se pravidel k tomuto scénáři týče, za sebe bych možná ocenil, podobně jako je to u gravitace, mít stanovená pravidla když má Hornet aspekt "Warpuju" ... pomůže to hráčům sjednotit se představy, např::

* jaké jsou možnosti komunikace při FTL, směrem ven a dovnitř?
* jaké jsou možnosti případného ověřování okolí / zjišťování z okolí?
* jaké jsou možnosti boje? může být loď při warpování napadena / mohla, teoreticky, kdyby bylo čím, sama útočit?

+ pak při hře určité upřesnění vymezení (ingame) možností manévrování a také pak časových hledisek.
Když mám bod X, ke kterému letím, tak při rozhodování postav/hráčů hraje roli, jestli si myslí, že k tomu bodu X dospěju za "1 tik" nebo "za dva intervaly" ... pakliže nechci měřit přímo v běžných časových jednotkách. Někdo jinak může nabýt dojmu "to už stejně nic nestihneme", zatímco zámysl byl "snažte se, času máte relativně dost, na to, abyste stihli to, to i to"

Já mám třeba určitou představu na základě studia fyziky na VŠ a dlouhodobém zájmu o problematiku, ale jednak netvrdím, že musí být správná v reálu, druhak nemusí být ani praktická pro hru. Série jako Battlestar Galactica mě minuly a když pak dojde na argumentaci různými filmy či seriály, tak jsem zmaten :)

Takže když se nějaké zjednodušená pravidla pro toto určí, ušetří se tím trocha času, který jinak hráči rádi tráví při debatě "hej, tohle přeci nemůže fungovat" vs "hej, to je jediná možnost, jak to může fungovat" :)

Asi záleží na konkrétní skupině, jak silnou představu o daných principech má.
Autorská citace #2
24.4.2017 12:48 - sirien
Jo. Díky moc.

On ten konec má být trochu pomalejší, já ho zrychlil kvůli času, takže se tam ty události odehrály docela rychle a to vedlo k tomu, že se pak řešilo warpování, které je jinak poměrně nepodstatné.

Každopádně nějaký popis k tomu dodám.

Intervaly / tiky - tohle se mi nakonec hodně nelíbilo jak fungovalo, do příště tohle zahodim že si to budu řešit nějak nenápadně bokem mimo pozornost hráčů - táhne to pozornost nechtěným směrem a věci se pak zjevně řeší podle víc metagame logiky, než by se mi líbilo.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16552495956421 secREMOTE_IP: 54.225.53.253