Pravidla

Ghostrider
9.1.2006 15:04
Zvl. šípy
Hele moji hráči chtějí nejaké blbinky k šípům jako zpětné háčky, drtivé šípy (prý to existovalo a přesekávalo to kosti ???) a tak. Jak byste to řešili (kromě zákazu)?
Autorská citace #1
9.1.2006 15:37 - zby
V knize races of the wild na strane 165 jich par je, zkus se podivat.
Autorská citace #2
9.1.2006 15:44 - Spize
Zpětné hačky: Při vytahování šípu tak 1-2 zranění. Co se týče toho, kdy se šíp zabodne, nebo ne, napadá mě jedině snad, že pokud na kostce na zranění hodím číslo nejvyšší možné, nebo druhé nejvyšší možné šíp zůstal v ráně. I když třeba do Taráska by se asi zabodl každý (nebo minimálně většina) z šípů který způsobí zranění, přeci jenom, vzhledem k jeho velikosti... nebo prostě jednoduše +1 k dmg a udělat je celkem drahý... Drtivé šípy: No, o tom jsem snad v životě neslyšel, ale napadá mě něco jako "Šípy drtivého útoku", když střílíš tyto šípy, je to jako bys používal drtivý útok (tzn. - zásah, + dmg). Jestli to je to, co si myslím, že to je (tzn. extra těžký šíp) tak by to tak i mohlo vypadat. Jo a rozhodně s nima zkrátit dostřel asi o 1/4 - 1/2. A ještě pokud to ty kosti "přesekávalo", napadá mě možná změnit typ zranění na sečné, nebo minimálně obojetné. A samozřejmě jenom šípy, že? Šipky leda by si pro speciální šipky nechali udělat speciální kuši. Nic jiného (rozumného) mě nějak nenapadá...
pozn. když jsem tohle psal, ještě tu nebyla odpověď od zby a přeci jenom, když už jsem si s tím dal práci...
Autorská citace #3
9.1.2006 17:34 - Pizin
Ve Sword and Fist jsem našel alchymistický šíp (po dopadu 1k4 zranění ohněm a může někoho zapálit) a Tumbling bolt (nepřítel si počítá jen polovinu obratnosti do TZ).
Autorská citace #4
10.1.2006 15:14 - unknown
no tak jako používala se všelijaká škála šípi od zabroušenejch "klacíků" s letkou až po šípy co tu isekli kus nohy ale nevim teda jako něco o lámání kostí ale bývyli šípy so neměly hrot jako takový ale měli místo špičky "čepel" a tupý šípy se používali na lov ptáků :) ale jako spíš e se dycky jesnalo o luk a ne o šípy ;) pač dyš maš slabej luk tak mužeš mít jak chceš dobrý šípy ale tolik toho nezmůžeš jako týpek co má dlouhýho angličana kterým přišpěndlil rytíře na koni ke koni a občas i s koněm k zemi ;) :)
Autorská citace #5
10.1.2006 15:16 - unknown
a ještě takovej dodatek takovýhle zvl. šípy obvykle používalli normani a vikingové a jim podobné národy ;)
Autorská citace #6
1.12.2006 16:41 - Azar
jukni se po této knize tam je spousta věcí ale zase je tam možná problém s vyvážeností vůči orig pravidlům D&D 3.5e - Arms & Armor
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16191506385803 secREMOTE_IP: 18.232.124.77