Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
15.1.2012 16:13 - Smud
Cauky, jsem zpet (byli jsme v Harrachove Meldine!). Me se hodi utery nebo streda. Jelikoz stredu nemuze Beltar, dame tedy v utery? A bude to tedy lair assault ano?
15.1.2012 17:27 - Meldin
Meldin souhlasi, úterý by bylo fajn. Prosil bych někoho o vytištění deníku. Nemám momentálně počítač.

Smud: Jak bylo v Harrachově? Škoda, že jsme se tam nepotkali. Dal bych ti lekci lyžování zdarma ;-)
15.1.2012 19:00 - Smud
Jaj tak zmena, utery nemuzu :( Za me jedine streda a to Beltar nemuze :(

Meldin: Ucis lyzovat jo? Ja driv ucil snowboardovat :) Jezdim pouze na prkne.
15.1.2012 19:19 - Meldin
Aha no tak to s hraním nevypadá nijak růžově ;-) příští týden asi nebudu v Praze...
15.1.2012 22:30 - Shako
Tak to je dilama, koho obetovat. :D Ale vzhledem k tomu, ze Beltar hostuje, tak bud utery nebo nic.
15.1.2012 22:43 - noir
Hm, nechci kazit radost, ale moc nevěřím tomu, že by Almi GMstroval dvě noci po sobě...
16.1.2012 08:58 - Beltar
A co čtvrtek?
16.1.2012 10:13 - Almi
Ahoj,
jak jsem avízoval, tento týden jsem v Praze jen na tři večery. Bohužel se to vivynulo tak, že jsem mohl jen ve středu, ale jak vidím, tak to nejde. V tom případě to budeme muset odložit na příští týden, tentokrát kvůli mně :))

A je to poslední posunutí, už chci hrát! V Týdnu následujícím mohu prakticky jakýkoli den.

edit: Pokud chcete hrát tento týden, klidně hrajte Beltarovo hru beze mne.
16.1.2012 11:18 - Almi
Abych Vám trochu zkrátil čekání, trochu vás namlsám pozadím příběhu...

Neverwinter, kdysi výstavní metropole severu, leží po staletích překotného růstu v troskách. Je tomu již 30 let, kdy strašlivá katastrofa způsobená jedním z probuzených Prastarých spustošila město. Tehdy se horká řeka ohřívající město změnila v řeku lávy zapalujíc vše v dosahu, série zemětřesení i z puklin v zemi vylézající ďábelská stvoření pak dokonala dílo zkázy. Zemřeli desetitisíce obyvatel. A další pak na útěku. Zdálo se, že město se z těchto ran již nikdy nevzpamatuje. Ale nyní se zdá, že městu svítá nová naděje v podobě vlády Lorda Ochránce Dagulta Neverembera, jednoho z "Open Lord of Waterdeep" (nepřekládal jsem).

Léta před ničivou katastrofou uctívači Asmodea známí jako Ashmadai spojili síly v tomto regionu s agenty mocného Thayského arcikostěje zvaného Szass Tam. Důvod jejich spolupráce je dodnes zahalen tajemstvím, ale možná je tím důvodem Szass Tamovo mocné magické žezlo, které kult Asmodea uctíval jako největší svátost.

Nejvýznačnějším představitelem jedné z frakcí Asmodeova kultu je thiefling jménem Mordai Vell. Inteligentní, vůdčí a manipulativní osobnost. On a jeho následovníci se nelibě dívají na nové příchozí, kteří se pokouší značně úspěšně vykřesat jiskry života z doutnajících ruin.

Před několika týdny Mordai Vell objevil ukryté katakomby Hodinářské gildy pod velkým mauzoleem na městském hřbitově. Hodinářská gilda (Waterclock Guild) byla společnost slavných umělců a tvůrců, kteří dokázali tvořit unikátní a překrásné vodní hodiny bez pomoci magie. Měli také prsty v mechanismu, který trpaslíkům ze ztraceného podzemního města Gauntlgrym pomohl spoutat jednu z Prastarých - Matky ohně Maegeru.

Díky zápiskům které Mordai Vell objevil v katakombách pak nalezl cestu skrze Gauntlgrym do nitra hory Mount Hotenow. Dřímající sopky, kde pramení řeka protékající Neverwinterem. Cestu vedoucí přímo k srdci moci Prastaré.

Úkolem vašich postav je zastavit Mordai Vella a jeho přisluhovače. Mordai Vell plánuje spojit ničivé síly Devíti pekel s mocnou magií Prastaré Maegery, Matky ohně, aby překoval žezlo v mnohem mocnější artefakt. Pokud uspěje, Neverwinter bude definitivně zničen.

Spojenci Lorda Neverembera však naštěstí tento plán na poslední chvíli odhalili. Nejlepší lordovi čarodějové pomocí rituálu nalezli uctívače Pekel a tak mají dobrodruzi k dispozici mapu komplexu, kde byl Mordai Vell magicky spatřen.

Dobrodruzi spěchají skrze tunely trpasličího města pod Dřímající horu, aby dostihli ďábelského tieflinga dríve, než ve "Forge of the Dawn Titan" dokončí svou práci..

..a tady začíná náš příběh...

**********

Přemýšlel jsem. Pokud máte chuť, mohu odehrát ve dvou sezeních vaší cestu skrze podzemí. Mohu slíbit zajímavé souboje na místech a situacích, které jste ještě nezažili. Už dlouho mi totiž v hlavě leží zajímavé mapy z wizardího dobrodružství Gauntlgrym Gambit.

V takovém případě by se startovalo s postavami již na 4 úrovni. Jde čistě o příběh, před samotným finálem v kovárně by byl long rest a možnost si postavu jakkoli (no, jakkoli úplně zase ne, ale rozumně ano) přestavět.

Co na to říkáte?
16.1.2012 11:46 - Beltar
Souhlas
16.1.2012 13:19 - Shako
Ok, takze pristi tyden.

Odehrat i cestu podporuju, protoze bych asi potreboval zjistit, jestli ta postava, tak jak jsem ji postavil funguje a nebo jestli je treba to nejak predelat.:)
16.1.2012 17:01 - Shako
Tak jsem si udělal postavu na Lair assault - shade rogue (striker na dálku - jsem zvědav, zda to bude fungovat), zatím tedy 4 lvl. Za těch 840gp jsem si koupil další magic item 4 lvl, jestli je to možné. Předpokládám, že nějaké drobnosti celkem asi za 20-30gp (střelivo, adventure kit...) nemusím platit, ale můžu si je vzít. :)

Vysoká štíhlá postava s delšími černým vlasy se zjevuje neznámo odkud, snad proto mu lidé o něm hovoří jako o stínu (on sám už své jméno dávno zapomněl, tak přijal toto označení). Stín je vyzbrojený prakem a dýkou.
16.1.2012 17:12 - noir
Shako: Z hlediska optimalizace je to ne-dobrá postava. Prak je nepodporovaná zbraň a shade má spoustu nevýhod.
16.1.2012 17:21 - Shako
Shade: Az na -1 healing surge zadnou nevyhodu nevidim. Vymenou za trenovany stealth, darkvision mi to prislo v pohode.
Prak - Co to znamena nepodporovana zbran? Je fakt, ze jsme nezkousel jinou zbran, ale zatim mam basic ranged attack 13vsAC, 1d6+6 dmg (nebo 13vsAC,1d6+9 dmg s at-will power), coz mi neprislo spatne. Kdyz k tomu zapoctu +2d8 za sneak attack, tak uz je to snad v pohode.
16.1.2012 20:57 - Smud
Co tedy chybi v druzine? Nemam zatim zadnou postavu. Pokud by ji nekdo chtel natukat, budu rad a budu hrat cokoliv nam chybi do idealni sestavy :)
17.1.2012 01:02 - Meldin
No a nechceš mýho wizarda? Vypadá to, že se ke hraní jen tak nedostanu...
17.1.2012 01:46 - Shako
Smud: Nevim, co hraje sethi, ale zatim bych rekl, ze chybi leader/healer...
17.1.2012 07:10 - noir
Shako: Trénovaný stealth je vyhozená schopnost - stejně ho máš automaticky trénovaný jako rogue. Ta rasová powera je označovaná za vůbec nejhorší ze všech rasových power, jaké existují. Je to standardka a dělá stejnou věc jako druholovelová utilita. A shade je jediná rasa (kromě upíra), která počet vln snižuje, nikdo jiný takovou nevýhodu nemá...

Darkvision je fajn, ale zbytečnost - udělat světlo je ve 4e skoro zadarmo.

Jak budeš získávat tu combat advantage, kterou potřebuješ k většině zranění? Na dálku je na to třeba speciální feat, na který asi nebudeš mít, když si bereš backstabbera...

Expertíza na sling je dost hrozná. A navíc je jen málo propriet, které u oraků jsou na výběr.
17.1.2012 11:44 - Shako
Noir: Mas pravdu, skryti je za standardku (to jsem prehlidnul) a pak je to dost na houby..

Combat Adventage - kdyz te utocnik nevidi, tak mas CA, ne? Nebo to chapu z pravidel spatne. A po pohybu se muzes zkusit ukryt tj. nemel by to byt problem.
feat - zatim jsem takovy nenasel. Nevis, jak se jmenuje?

Prak - porad nerozumim. Zaujal me, az jsem procital moznosti, co muze rogue mit a ma to tam jako vyhodu misto bonusu pro dyku.
17.1.2012 11:45 - Almi
Shako: já měl prak ve hře u Beltara a taky mi nepřišel kupodivu špatnej. Jo, jasně. Na luk nebo kuši toho asi anjdeš víc. Ale prak taky není k zahození. A myslím, že hobiti nebo někdo takovej na to má ještě nějaký další bonusy..

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.074099063873291 secREMOTE_IP: 3.22.221.28