Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
31.1.2012 08:44 - Almi
Beltar: Copak je to za téma? odkud? :-)

Meldin: Pokud ti to nikdo nevytiskne, zkusím to udělat v poledne já, pokud na to nezapomenu...
31.1.2012 09:37 - Meldin
Almi: díky :-)

Pro me prosím 59 CARPACCIO
31.1.2012 12:40 - Almi
Tak jsem tam našel jen Keldina warlorda, tož jsem ho vytisknul...
31.1.2012 12:41 - noir
To byl on.
1.2.2012 10:50 - noir
Chtěl jsem jen poděkovat za včerejší hru, ty encountery byly vážně moc pěkně vymyšlený i zahraný. A tradičně bych chtěl vyjádřit smutek Meldinovi, který jako vždy zemřel. Almi, prosím, buď na něj hodnější :)
1.2.2012 11:54 - Almi
Noir: potěšils mne, děkuju..a zároveň rozesmál :-))

Já měl za to, že Meldin nezemřel? Pod nulou vás bylo víc, ale nikdo nebyl total death, ne? :-)

Jo, koukal jsem se na ty předměty a měl jsi pravdu. O mundane se tam nikde nepíše. Už i vím, kde jsem si to vsugeroval..píše se o tom u těch soch, ale to vás nemusí vůbec zajímat... :-)

Jinak, hra se mi taky líbila..zejména ta část, kde ještě nebyla přítomna naše Flambovací opékačka...její schopnosti jsou opravdu děsivé..ale začínám oceňovat i schopnosti zbylých postav.

A - o to víc se těším na samotmý Lair Assault :)

Je fér, abych Vaše informace trochu shrnul na jedno místo:

Rituál natolik pokročil, že budete mít při příchodu pouze 4 minuty (20 kol), abyste porazili Mordai Vella před tím, než úspěšně dokončí tvorbu žezla a vy tak prohrajete.

Mordai Vell by se měl nacházet v Kovárně. Mapku máte.

V rámci výše uvedeného nebude short rest v průběhu scény, hrdinové nebudou mít ani čas provádět jakýkoli rituál.

Na začátku dostanete seznam 17ti veřejných awards, které lze dosáhnout. Zbylé 3 budou tajné. O jejich splnění budete informováni na konci. Každá awards je podle obtížnosti oceněna určitým množstvím glory points. Maximum je 200 glory points :)

Protože Maegera používá prastarou magii, jakákoli rezistence postav na oheň je pouze poloviční. To však neovlivňuje rezistence na all damage, jako je třeba goliášova Stone´s endurance power). Víte, že někde v podzemí mohou být ukryty róby, které fire resist dávají bez postihu.

V některých místnostech lze narazit na sochy. Některé jsou obyčejné, některé plivou oheň a nejvzácnější z nich umí i něco navíc.

Nejkratší cesta nebývá tou nejsnadnější.

Hodně štěstí! :-)
1.2.2012 12:04 - noir
Almi: Meldin strávil pod nulou asi půlku prvního encounteru a asi třetinu druhého. Nicméně hlavně v tom druhém měl klíčovou roli - díky němu se podařilo sejmout ty blastery...

Ostatní: Víte, co to znamená? Pokud máte powery, které působí do konce encounteru, berte je. I když by se vám zdálo, že jednorázová powera má super damage, je lepší menší bonus, co vydrží nafurt. A snažte se pak odpálit ty efekty co enjdřív, později třeba nebude čas a příležitost...

Škoda, že jsem to nevěděl včera, když se vybíraly ty karty z decku, asi bych volil úplně obráceně :)
1.2.2012 13:21 - Meldin
Meldin si už tak nějak zvykl, že na něj potvory útočí že všech stran. Hlavně, že ho vždycky někdo zvedne :-)

Co teda ten příští týden? Budeme pokračovat v Encounters když budeme čtyři?
1.2.2012 13:33 - noir
Mohli bychom hrát s encounters postavami něco krátkého akčního. Almi tomu byl taky nakloněn... Časově preferuju úterý, ale teoreticky by šla i středa - to bych ale musel odmítnout večeři v opravdu moc dobrém prostředí, tak vás prosím:"Nestavte mě před tu volbu :)"
1.2.2012 13:47 - Meldin
Já můžu v úterý i ve středu :-)
1.2.2012 14:09 - Beltar
Já mužu taky obojí, ale mužeme třeba Almimu i odlehčit. Já vám můžu zkusit odvést docela povedenou věc, co jsme hráli o vanocích. Je to hra bez pravidel.

Nebo si můžeme odpočinout od DnD všichni a dát si Castle Ravenloft
1.2.2012 14:32 - Smud
Ja nakonec muzu utery i stredu. Byl bych pro encounters nejaky maly oneshot :) Kvuli Castle Ravenloftu bych se asi nedokopal prijet :<
1.2.2012 14:42 - Sethi
Mě vánoční bez pravidel zajímá, s tím na mě počkejte...
1.2.2012 15:04 - Shako
Meldin: Asi to bude tim, ze se vzdycky nejak chytre postavis:)
Ja mam spis problem, ze na me utoci vzdycky tak 1 potvora, ale tak za pulku mych zivotu (dvojty utok, ongoing dmg nebo tak neco.).

V tom prvni encounteru uz jsem mel pocit, ze to bude TPK tak ve 3. kole - vzhledem k tomu, ze tem dvema svazanym se moc nepovedlo dostat z tech problemu. Meldin uspesne padnul na zem. Ja jsem byl daleko za blooded. Ale pak se Smud vytahnul tim hromadny lecenim. :)

Noir: Souhlasim se Smudem, ze na priste delas postavy cele druzine, protoze to muzes libovolne nakombit mezi sebou. :) My mozna dostanem pravo si vybrat, co budeme hrat. :)
1.2.2012 15:05 - Shako
Pristi tyden urcite nebudu. O tyden pozdeji - nevim, jak to vyjde. Bude zalezet na tom, kdy se bude hrat.
1.2.2012 15:11 - noir
Shako: Já postavy zase tak nekombím, aspoň normálně. Třeba ten upír, co za něj hraju v Encounters, je mechanicky jedno z nejslabších povolání, které v 4e existují. Ale baví mě ty triky znát - a pro "nejvražednější" dobrodružství 4. edice" jsem některé použil.

Řekl bych, že ty postavy spíš nakombeně působí, na 5. úrovni ještě žádná extra komba nejsou. Spíš jde o to, že já a Sethi (ve vší skromnosti) díky nejdelší nahrané době ve 4e asi nejvíc dokážeme posoudit, kdy a co udělat a použít. Ale dejte mi na toho wizarda dalších 10 levlů a Almi bude muset kupovat třikrát větší mapu :)
1.2.2012 17:12 - Beltar
Ono jde o ty počáteční podmínky. Všimněte si uplně prvního encouteru, kde jsme startovali v námi vybraných pozicicíh. Byl to masakr potvor ve kterém nám skoro nebyl skřiven vlásek. Tedy kromě Shaka, který si zvolil nevýhodnou startovní pozici. Při boji jde především o to stát správně :-). Proto se Noir snaží ukacat Shaka na kuši, protože ranged strikeři se lépe chrání. V ideální situaci na začátku Sethi s pomocí Smuda a Meldina zklikvidují potěr. Noir naváže dva hajzlíky a já se Shakem vyřídíme třetího.
1.2.2012 17:31 - Shako
Beltar píše:
Tedy kromě Shaka, který si zvolil nevýhodnou startovní pozici


Kdybych to udelal poradne (coz mi pak vysvetlil Smud), tak jsem toho fantatika, co se me tam pokousel vykastrovat sundal ve 3. kole tj. po jeho prvnim utoku. Takze to samozdrejme byla moje chyba.

A s cim porad jeste neumim pocitat, ze Almi vzdycky najde nejakou power, se kterou si na me dosahne, ikdyz si myslim, ze jsem v bezpeci (poprve fantatik a jeho pull. Ted zase fantatik).


Beltar píše:
ranged strikeři se lépe chrání


1) Porad nevidim kombo, ve kterem ty kuse davaji takovy pruraz a zraneni, jako zbrane na blizko. A to jeste pouzivam neoptimalni kratky mec, misto rapiru.
2) Puvodne jsem mel za to, ze je treba flankovat a nebo se skryvat, abych dostal CA (bez nej je ten dmg tak polovicni). Ale evidetne je tech moznosti hodne.
3) No, nejak mam pocit, ze nam chybi 1 postava do predni linie. Protoze Maro-kai (doufam) sice ovladne pulku bojiste (coz je super - jednou bych chtel byt taky na te spravne strane:D), ale tam vetsinou vsichni nejsme.
Ne, ze bych na to mel stavenou postavu - ale mozna to zvazim, pokud mame dostatek healeru. :D
1.2.2012 18:21 - noir
Shako: Ideální stav je Mara-kai vepředu s Beldinem těsně za zády. Přes tuhle zeď by neměl nikdo moc projít. V druhé linii Beltat a Sethi a ty jsi ten trumf v rukávu, který by měl být buď hodně ukrytý a chodit si zabíjet/dorážet důležité cíle, případně čekat na pokyn, kterým ti warlord umožní drsný útok. Dobrá pozice je taky někde v těsném závěsu za Beldinem. Mezi skupinami 1 a 2 má být healer, aby ty jeho megabursty zashovaly bvšechny.

Ale tenhle stav se nedá dosáhnout, už jen kvůli různým typům bojiště, nepřátelským pushhům a pod. Ale měli bychom se ho snažit aspoň napodobit...

IMHO nebyla v prvním encounteru "chyba" v tobě, ale na straně GM. Vím, že na to mám jiný názor a už jsem se o tom s Almim několikrát bavil (ale nepřesvědčil jsem ho), ale používat surptose roundy na postavy, které ví, že jdou do nebezpečí a znají směr, odkud přijde (viz váš sjezd dolů), mi přijde hodně nefér. Na nízkých úrovních, kde existují přesně dva způsoby, jak v surprise roundu jednat (a ani jeden IMHO není u povolání zastoupeného v téhle grupě, je to zcela vražedné - když nepřítel koncentruje palbu, pak hráči nemají možnost udělat nic jiného než zemřít. Bez šance zareagovat... Ale to je na delší debatu u piva :)
1.2.2012 22:54 - Almi
noir: Všimni si, JAK jsem ale hrál ten surprise round. Tvou námitku jsem kompenzoval tím, že jsem dal každýmu možnost se v obou scénách na to, co přijde aspoň trochu připravit. Navíc - ty totiž uvažuješ jen jednu věc - postavy ví, že tam něco bude. Ale neuvažuješ věc druhou - že potvory taky ví, že postavy přijdou. A navíc znají prostředí či jinou výhodu. Takže po úvaze postavy dostali "před" surprise round (ale bez možnosti dát damage). Navíc se surprise hodně přeceňuje - je to jen 1 akce. A je mnoho těch, kteří ji dokáží prostě vypnout. Ale těším se na debatu do hospody :-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085147142410278 secREMOTE_IP: 3.140.198.12