Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
6.5.2014 21:58 - Almi
Hola, tak to vypadá, že by se mohlo tenhle čtvrtek hrát. Takže, jak je na tom Smud? :)

Těšte se!
6.5.2014 22:13 - noir
Od kdy, kde a v jakým složení?
6.5.2014 23:00 - Shako
Encounter Maminka je potvrzen (nekteri uz zazili:)), takze za me hrani tento ctvrtek ne.
7.5.2014 11:56 - Meldin
Takže jak zítra? Co Smud?
7.5.2014 12:34 - Almi
Takže, zítra 13th Age od 18. hodin u Alnaga. Poladíme postavy na 1. úrovni, pohrajeme si s Ikonama a pak se vrhneme do víru příběhu...

Zítra by měl být Alnag, Noir, Meldin a Smud. Beltar napsal že nemůže a Sethi se mi ještě neozvala.

Shako: Neboj, kvůli tobě budou koboldi pořádně až od příště :)))
7.5.2014 12:43 - Shako
Almi píše:
Shako: Neboj, kvůli tobě budou koboldi pořádně až od příště :)))


Juuuu
7.5.2014 13:10 - noir
Super, těším se!
7.5.2014 13:20 - Meldin
Super. Těším se :D
7.5.2014 16:59 - Sethi
Ahoj, zítra večer bohužel nebudu k dispozici, tak snad příště.
7.5.2014 21:57 - Smud
Cauky, potvrzuju zitrek!
9.5.2014 11:22 - Shako
Tak jake byli vcera 13thE?
9.5.2014 12:53 - Meldin
Mě se to moc líbilo. byl jsem jenom jednou na nule :D
9.5.2014 16:02 - Shako
Meldin píše:
byl jsem jenom jednou na nule :D


Je tam na to nejake volitelne pravidlo, ktere te poskozuje za kazdou nulu do ktere spadnes az do dalsiho long restu... divim se, ze ho Almi jeste nezavedl. ;-)
9.5.2014 18:51 - Vojtěch
To je v případě, že ti došly recoveries a stejně tě někdo léčí.
9.5.2014 22:26 - Almi
Shako: Je škoda, žes nebyl. Hra byla výborná, neskutečně se mi líbila. Fakt systém podporuje vyprávění, souboje odsýpají (byly 3, každý snad zajímavý) a přesto jsme stihli dokončit a uzavřít začátek příběhu..

Meldin (wizard, high elf, unikátní věc - myslí si, že je dobrý vyšetřovatel a vždy rozpozná lež od pravdy - cool!) byl vyslán z Magické akademie po stopách ukradených svitků na periferii Imperia. Na kraji divočiny, v místě starého křížení magických sil stál Pilíř, jedno ze zřídel magie. V komunitě zdejších čarodějů-výzkumníků se skrýval zrádce...

..Medina doprovázel půlorčí barbar Galtar (unikátní věc - je to odložené liliputí dítě rodičů - obrů :D) a lidský sorcerer Noir, který musel coby gladiátor načas z milostných důvodů opustit zápasy v aréně (no, naháněl ho vysoko postavený manžel jisté paničky). Ti tři (plus 3 oslíci a 3 kurtizány) se vydali na kraj světa..aby byli přepadeni necelý den cesty od Pilíře skupinou stejně vyděšených goblinů, jako byli oni sami..

..goblini byli divní, vstávali z mrtvých, nicméně za pomoci tajemného cizince Svena je nakonec udolali. A také trpaslíka, který stihl zemřít dříve rukou Svena dřív, než družině prozradil cosi důležitého...

V Pilíři družinka zjistila, že mocný meč Glazentorg, který kdysi uťal ruku Lich Kingovi, je právě vyvazován z magických pečetí a bude k transportu připraven nad ránem...díky dobrému hraní (a kostkám) si družinu evidentně s někým spletli..zrádce nebyl zatím odhalen, ale jeho přítomnost potvzena, když tento dokázal ošálit magické ochrany, které by na gobliny v okolí bezesporu upozornili...

..nicméně goblini byli hloupí - ukryli se na nedalekém Zeleném kopci - místě starých ruin, kde se pravidelně podobní skrývají, mají-li v úmyslu škodit Pilíři..a proto jsou tam instalována mocná ochranná kouzla. Kdo zná heslo a dotkne se zdi ruin, aktivuje je a kouzla usmaží každého uvnitř. Smutný osdu pro pár tuctů goblinů... a snadný pro družinu.

...po drobných komplikacích, když už byli u ruin náhle mezi stromy prokvetl ohňostroj výbuchů. Někdo evidentně usmažil gobliny před příchodem družiny...nepřežil nikdo...

..a ten, kdo smažil, rychle přeletěl nad hlavama družiny na drakovi k Pilíři. Spěch zpátky, hádky o indentitu zrádce...

..okolí Pilíře stojí v plamenech..na vrcholku Pilíře svádí statečný boj velitelka Pilíře s drakem. Dokázala ho těžce poranit, téměř useknout křídlo a ochormit. Drak spadl dolů..a stojí v cestě družině, která spěchá na vrchol Pilíře...

..drsný boj s drakem (kterýmu to bohužel moc nepadalo) vyděsil družinu, stejně jako přítomnost ještěráků. Naštěstí to moc nepadalo ani jim...

...bitva na kruhovém schodišti pod vrcholkem Pilíře byla rozhodnuta po počátečním váhání zásahem Ikonických sil a družina rychle porazila zrádného zástupce velitelky, půlelfa Varise...

..ten stihl proměnu v "podivnou-dračí věc", aby se družině pokusil jetě zatopit, ale ta za použití posledních sil (daily už nebyly) hnusku udolala...

..a nakonec splnila všechny úkoly - zrádce byl odhalen, zlý záměr Trojice překažen, Meldin přežil, a družina se vydává splatit dluh daný zásahem Ikon - na novou misi...kde koboldi ukradli nádherný Oblačný diamant...

Ve výsledku se ukázala časová investice do Ikon jako výborný nápad. Fakt to pomáhá zápletce, vyprávění a hráčům se to (snad) líbilo. Použití mechaniky házení si při lootu znovu na Ikony, aby se zjistilo, zda nějaká z nich nepropůjčí nějaký magický předmět někomu z nich je taky výborná - magických předmětů není moc, každý je docela ceněn a přitom ve hře jsou v množství dostatečném.

Družina na konci na dobrou hru postoupila na 2. level, ale tady už bude postup pomalejší...vyzkoušeli si v průběhu večera 2x "částečný level-up".

Těším se na příště!

..a je moc škoda, že Sethi a Beltar nepřišli, protože 13th Age opět ukázala, jak moc by jejich vyprávěcím schopnostem slušela.

Vojtěch: Prý jsi mi něco po Meldinovi poslal, musím se na to kouknout.. :)
10.5.2014 19:26 - Smud
Bylo to super :) Uz se tesim na priste, prectu si neco vic o Ikonach a doladim postavu.

Beltar, Sethi: Dorazte, misto je, a souboje jsou tak rychly ze vic lidi nevadi!
10.5.2014 23:34 - Vojtěch
Tak tak. Už jsem se chtěl zeptat, jestli vše dorazilo.
11.5.2014 18:11 - Meldin
Kdy hrajeme příště? Až 22.5. nebo je šance dřív?
12.5.2014 10:59 - Almi
Meldin píše:
Kdy hrajeme příště? Až 22.5. nebo je šance dřív?


Ano, vypadá to, že až 22.5. Tenhle týden hrajeme AE...
12.5.2014 11:14 - noir
Za mě jen krátce:
13th Age mě bavil i podruhé, možná dokonce i víc než poprvé. Líbí se mi snadné úprava postav fluffově (předělat familiara na magické tetování bylo snadné jako facka), jednoduchost jejich vytváření i hafo možností.
Líbilo se mi i dobrodržství, který bylo sympaticky old-school, a přitom moderně vyrobené.
Sedlo mi, že si nemusím přepólovávat mozek a že všichni hráči tak snadno přešli na jinou hru bez zmatků a nepochopení.
Líbí se mi, jak snadno ten systém přejímá pravidla z jiných systémů, aniž by ho to narušilo.
Furt mi nesedne eskalační kostka - respektive neschopnost postav v prvních kolech souboje.
Těším se na koboldí i kostějskou hru!

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.099382162094116 secREMOTE_IP: 18.119.248.159