Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
21.7.2014 13:11 - Meldin
U mě by se dalo ;)
21.7.2014 17:18 - Almi
OK, tak počítám se hrou v úterý, tj. zítra 22.07., ok? U Meldina, od 18. hodin?

Beltar: Pokud přijdeš, bude to tuze moc fajn, hraje se příběh z trpasličího města :) Thungil i kdokoli jiný je vítán :)
21.7.2014 17:51 - Meldin
Super :)
21.7.2014 19:28 - Almi
ALL: Zítra se na Vás těší mimo Almiho i Hurly a Burly!

..takže se dostavte v hojném počtu, budou se servírovat pečené postavy.. :)

..jojo, miluju motivační texty..
21.7.2014 22:15 - Shako
Mám jednoho hráče navíc, pokud je u Meldina místo. Ale když dorazí Beltar, tak si nejsem tím místem tak jistý. :-D

Můžu mu potvrdit účast?
22.7.2014 00:10 - Smud
Super, pocitam tedy s hranim u Meldina.
22.7.2014 14:37 - Meldin
Budou zapeceny párečky a cola :)
22.7.2014 14:49 - Beltar
Sakra, to je moc na rychlo, to nestihám zařídit, tak příští týden :-(
22.7.2014 15:27 - Shako
S hraním počítám, dotahnou ještě jednoho hráče - Smauga. :)
Postavu mu nejspíš stíhám vyrobit - nějakou mutaci rangera.
22.7.2014 15:47 - Meldin
Shako: mám tu kdyžtak par prázdných deníků ;)
23.7.2014 10:03 - Shako
Speciálně pro Vojtěcha:
Figther (s vysokou CON) v kombinaci s dwarf-forged(se svoji rasovou schopností) a s featem Strong recovery funguje jako naprosto ukázkový a geniální tank. Včera jsem šel do nuly 4x, pokaždé jsem hodil save na rasovou schopnost a vylečil se, dvákrát dokonce za víc než polovinu životů. Kombo selhalo až v předposledním kole posledního souboje, protože mi došli recovery. :-D Měl jsem jich jen 10 a v průběhů bojů jsem dostal tuším 4 kritické zásahy. Ale i tak se Almi opravdu divil, že se nedaří mě zabít výrazně dříve.


Co se včera stalo?
Díky výtečné výpomoci elfího lovce (nakomený ranger dal ve 2. kole souboje 5 útoku :-D) se nám velmi rychle povedlo zpracovat Hurlyho a Burlyho, kteří okupovali trpasličí maják. Maják zapálen - posily pro město dorazí. Mé jméno očištěno od hanebné kampaně od Svena.

Pak jsme zjistili, že to kombo s Rangerem nefunguje, tak dokonale a že těch 5 útoků za kolo je opravdu jen světlá vyjímka a nedá se to opakovat v každém encounteru. Ale i 2-4 útoky za kolo + využití terenní výhody, tak udělá slušnou paseku.

Následováli 2 boje proti orků - otrokáři + útočníci na město. Nakonec jsme se probili do města a chtěli jsme využít ukrýt v pokladnici.

Ale dveře do pokladnice jsou prolomené a zjevně se tam potlouká kdekdo... narazili jsme na bandu několika opravdu nechutných zombii. Povedlo se nám je pobít, jen oživlá trpasličí socha to zjevně nevydržela.

Přiběhové doplnění k moji postavě (jako následek "5" u Prince stínů):
Oživlá trpasličí socha se na konci souboje rozpadla na kusy a uvolnil se z ní podivný stín (nápadně humanoidních tvarů). Stín následně vstoupil do postavy v kápi, která si evidetně přišla "vypůjčit" žezlo starých králů z trpaslíčího pokladu (s bonusem trpasličí kletby, sliboval Almi). Otázkou pro družinu zůstává, kde se sakra vzala další postava v pokladnici (která slouží jako poslední úkryt trpaslíků bez dalších vchodů a východů)? Opravdu postava šla jen pro žezlo nebo zisk trpasličího pokladu byla jen záminka nebo přímo intrika některé z Ikon? A není to jen další služebník Prince stínů, který se snaží o zmizení koboldího Diamantu?


Děkuji Almimu za hru, byla to fajn pobíjená hnusek. A kupodivu to fungovalo i bez healera. :-D
23.7.2014 10:52 - Vojtěch
Terminátor v akci, no :)
23.7.2014 20:45 - Smud
Jo bylo to fajn :) Diky vsem!

Jak pristi tyden? Ja muzu pondeli az ctvrtek.
24.7.2014 10:28 - Almi
ALL: Já se čtvrtkem nemám problém, klidně můžeme hrát. Těšte se na setkání s konstrukty.. :)

Díky Shakovi za super shrnutí. Musím přiznat, že oba trolly (Hurlyho a Burlyho) jste zničili neskutečně rychle. A to měli zákeřnou regeneraci posílenou skrytou fintou (namísto fire a acid je likvidoval cold a lightning). Ovšem, nepočítal jsem s tím, že je budete schopni zlikvidovat "pouhou" hrubou silou. Pánové, všechna čest!

Ve 13th Age ukazuje, že jakmile jsou v družině tankové, má to Dm sakra těžký, už jen projít přes to AC je makačka. Ještě, že mám vždycky hromadu hnusek, hromadu hodů a ona mi tam "sem tam" nějaká ta kritika projde..

..aby mi pak Shako zkazil perverzní radost tím, že hodí 4x za sebou save. Sakra! :)

Jinak, každá ze scén byla jiná, a to včetně orků. U ročího otrokáře jsem si vyzkoušel konečně pořádného leadera. Fungoval přesně tak, jak měl. Ne jako ve DnD 4e, kdy leader dával mizerný bonus a (téměř) vždy jen za některých okolností. Tady je vidět, že je to FAKT VELITEL. Krásně záporácký velitel (viz redistribuce utrpěného zranění na své obětavé spojence).

Je vidět, že se tvůrci nebojí používat i tak kontroverzní mechaniky u hnusek, jako "well-armored" - 1x za souboj ignoruj veškeré zranění, které jsi útokem utrpěl"; není přesná citace, ale ducha to vystihuje přesně - ideální protizbraň na kombo "evokace + daily útok". Výsledkem je, že neexistuje univerzální strategie platná na všechno a je třeba přemýšlet a taktizovat. Sadisticky mne těší, že tahle část ještě Meldinovi moc nejde. Ale když už, tak uklidí bojiště :))

Zombáci na závěr sezení mne příjemně překvapili. Vyvolali ve mně (a podle reakcí u stolu i u hráčů) správný pocit nezdolnosti. Kombinace hromada životů, minimální obrany, silné a rafinované útoky (stříkající mozky mne pobavili) a schopnosti 4th level moooků (umře-li mook a někde poblíž je protivník, doplazí se k němu upadlá končetina mooka a tak efektivně ho otravuje, že je dotyčný oslabený, dokud on nebo spojenec neobětuje standardku, aby tu zatracenou hnátu/ruku/čelist nesundal) - fakt cool mechanika (a já na ní často zapomínal, jak už jsem byl unavenější, safra! :))

ad. ranger: Je vidět, že jedno povolání má mnoho různých podob (zvířátkový vs. střelecký ranger), stavění pastí je hodně zajímavá věc, zejména dobře vyprávějící hráč si s touhle nápaditou a jednoduchou mechanikou docela vyhraje.

Začínám vůbec víc a víc oceňovat jednoduchost celého systému a nápaditost, se které jde na jednoduchou kostru (třeba hodnotu eskalace), navěsit spoustu dalších cool mechanik!

Prostě - díky všem, moc jsem si to užil! :)
27.7.2014 20:58 - Meldin
Ahoj. Potřeboval bych vedet jak to bude s hraním tento týden. Mám počítat se ctvrtkem?
27.7.2014 22:07 - noir
Ahoj, protože jsme začali rekonstruovat byt, tak tenhle týden vůbec netuším, jak to se mnou bude vypadat. Ale je dost možné, že budu raději kdekoliv jinde než doma... Takže tak nějak operativně.
27.7.2014 22:26 - Alnag
Vůbec nevím. Situace podobně nečitelná jako minulý týden a ještě chvíli asi bude. Dám vědět pokud budu něco vědět, do té doby prosím raději nespoléhejte na to, že dorazím. :/
27.7.2014 23:45 - Smud
Ok cili zatim jiste pouze ja a Meldin. Co Shako a Smaug?
28.7.2014 09:16 - Beltar
Vymyslete to to ale co nejdřív pls :-)
28.7.2014 13:23 - Meldin
Beltar: pokud ve čtvrtek můžeš a prijdes tak je to vymyšlený. Byli bychom tři + Almi.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.093046188354492 secREMOTE_IP: 3.142.201.206