Dalcor
22.3.2010 21:04
DnD Encounters
Autorská citace #81
21.6.2010 10:25 - Smud
Zacinam se bat :)

Zatim to tedy vypada na: Goliath Barbarian (Smud), ?? Cleric (Andtom), Dwarf Cleric/Fighter (Beltar).
Autorská citace #82
21.6.2010 12:55 - Almi
No, uvidíme, jak si povedete ve středu s prvolevelovými postavami a pak se uvidí :o))
Autorská citace #83
21.6.2010 15:09 - Sethi
Ušatka se ještě nerozhodla. Buď to bude něco s velkým lukem nebo s velkým mečákem. Nějak to pořeším za běhu...
Autorská citace #84
21.6.2010 19:16 - andtom
Almi: Dnes jsem se s Horácem u oběda zlehka dotkl srovnání hry na prvním levelu a vysokém levelu. Sdílí ten samý názor, vysoký level je hůře předvidatelný a tedy obtížnější (zdaleka se nejedná pouze o výlučný problém 4e).
Je přece rozdíl, když postava nebo parta třeba létá (protože má ve výbavě létající koberec nebo má tuto schopnost) nebo nelétá. U provolevelevé skupiny se létáním nemusím trápit, protože vím, že létat nebudou. U vysokolevelové skupiny to může nebo nemusí nastat, což pokud nejsou předdefinované postavy se nedá odhadnout předem. A nejde jen o létání, ale také neviditelnost, naboostování se jedním ze směrů (přičemž naboostování jedním směrem logicky přináší možnost tím větší odchylky, čím vyšší je level), nepředvidatelnost mag. předmětů atd.
To je prostě fakt, prvolevelová hra je co do počtu proměnných a možností výchylek a stavů jejich hodnot školka proti vysokému levelu. Prvolevelová skupina se drží hezky pěkně při zemi, doslova i obrazně ...
Autorská citace #85
21.6.2010 21:54 - Almi
andtom: No, v původním pojetí herní teorie máš zajisté pravdu. Alespoň na zběžný pohled. Ale vše je složitější. Problém má dvě roviny:
1.) Záleží jak na hráčích, tak i kvalitě DMa. Čím zkušenější DM a sehranější družina, tím klesá šance na to, ž se hra "vymkne". Vím, o čem mluvím. Dlouhé roky jsem vedl vysokolevelové hry.
2.) Vysokolevelové hraní přímo s tím, co ty píšeš, počítá. Neřeší, jestli jsi nějak někam došel nebo doletěl, prostě tam jsi. Obrazně řečeno. Ve hře se výrazněji než na levelu nižším projevuje významný rys 4e - důraz na členění hry do scén, tj. encounterů. Jejich vyřešením se hra posouvá dále. S tím, že zajímavé (rozuměj - téměř divadelní, hrdinské a neuvěřitelné) je podporováno.

Ale tohle je spíš debata do jiného threadu. Já se jen budu snažit, abych vám to předvedl a vy jste se skvěle bavili. Snad se mi to podaří a každý hráč si přijde na to své.
Autorská citace #86
21.6.2010 22:43 - Meldin
Ahoj, myslím, že nejduležitější bude to jakou si uděláme atmosféru :-)
Autorská citace #87
21.6.2010 23:53 - andtom
Almi: Souhlasím, že je to debata jinde (s bodem jedna souhlasím, bod dva mi uniká - mám na mysli i věci jako polymorph, wish z nižších edicí, což na nízkém levelu není a dělení na scény s tím nemá souvislost).

Pokud tedy nikomu nevadí, tak potvrzuji postavu deva cleric, mám ji nachystanou. Tato postava zcela určitě nebude sama od sebe létat, nebude prostupovat pevnými předměty, nedýchá pod vodou, není neviditelná na přání, nekouká nikomu do myšlenek ... :-)
Autorská citace #88
25.6.2010 21:29 - Smud
Cili pristi hrani predbezne ve ctvrtek 8.7.?
Autorská citace #89
27.6.2010 19:39 - Sethi
Může se stát, že mi v ten čtvrtek přijede návštěva z Polska, tím bych padla. Upřesním, jakmile budu vědět, je to jeden ze dvou termínů, kdy by se to mohlo stát.

Nicméně to, že mám ve středu směnu v Jehudě, platí. Znáte svou povinnost =)
Autorská citace #90
27.6.2010 21:10 - Meldin
No já s tím počítám taky, tak se snaž nepadnout :-)
Autorská citace #91
28.6.2010 00:02 - andtom
Čtvrtek 8.7. jsem k dispozici: dovolenou v pátek si neberu, tj. z Prahy ve čtvrtek odpo nejedu.
Autorská citace #92
28.6.2010 08:32 - Beltar
Já i Casa di Belto jsou k dispozici.

PS: Almi nenos si žádný chipsy, máš jich u mě dostatek od minule :-)
Autorská citace #93
28.6.2010 10:30 - Almi
Beltar: Jasně, neboj, nepřinesu :o))

S datem počítám, předběžně opět u Beltara?
Autorská citace #94
6.7.2010 19:16 - Almi
ALL: Ti kdo žijí, nezapomeňte, že zítra jdeme obšťastnit Sethi do Jehudy (kousek od nám. Míru) vo přítomností Budu tam od sedmi, pokud někdo dřív, neva, aspoň bude mít náskok! :o))
Autorská citace #95
7.7.2010 09:33 - Smud
Chapu to tedy spravne, ze se zitra nehraje?
Autorská citace #96
7.7.2010 09:51 - Meldin
Zítra 8.7. se hraje u Beltara pokračování vražedného kamene. Čas se zatím neupřesňoval, tak zatím počítám se šestou.
Autorská citace #97
7.7.2010 11:15 - Beltar
Potvrzuji zítra na 6 u mě.
Autorská citace #98
7.7.2010 11:24 - Smud
Aha, super, budu tam.
Autorská citace #99
7.7.2010 16:43 - Almi
ALL: Na všechny zúčastněné se těším a jsem zvědav, jak si povedete dále :-)
9.7.2010 08:56 - Meldin
Ahoj, příští hraní tedy opět u Beltara ve středu 4.8...

Ve stejném týdnu (úterý) bychom také mohli zvládnout hraní u Andtoma. Co vy na to?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084655046463013 secREMOTE_IP: 18.119.248.159