Po tisíciletí byli Rytíři ze Solamnie pevně svázani svojí Instrukcí a svým zákonem a představovali šampiony bohů dobra. V našem přehledu se podívám na tyto paladiny, na vznik jejich řádu a jeho fungování až do převzetí funkce Velmistra sirem Liamem Ehrlingem. Další fungování řádu v době Exilu bohů a po Válce Chaosu je totiž námětem na jiný článek.
Po tisíciletí byli Rytíři ze Solamnie pevně svázani svojí Instrukcí a svým zákonem a představovali šampiony bohů dobra. V našem přehledu se podívám na tyto paladiny, na vznik jejich řádu a jeho fungování až do převzetí funkce Velmistra sirem Liamem Ehrlingem. Další fungování řádu v době Exilu bohů a po Válce Chaosu je totiž námětem na jiný článek.
V tomto medailonku vám s co nejmenším počtem spoilerů představím jednu ze signifikantních postav Krynnu, arcimága a renegáda Raistlina Majere, Pána minulého a přítomného.
Navzdory rozšířenému podvědomí, že drakoniáni jsou oddanými služebníky zla, vyskytují se na Krynnu i jejich ušlechtilejší příbuzní. Právě jim je věnováno následující představení.
Konečně jsem se odhodlal zaznamenat nedávné příhody nesourodé skupinky hrdinů, kteří se ocitli ve víru události Války kopí. Přidejte se tedy k podivuhodné společnosti, v níž vystupují: Marque Mar-Auragaard - Solamnijský rytíř, který holduje kvalitnímu moku a svádí vše špatné na staré bohy. Lilie - věčně optimistická dívenka se záhadným sklonem nacházet ve svých kapsách majetek druhých. Elinorei - zamlklá silvanestská elfka, z níž se vyklubala kořenářka a kouzelnice. Akar - rázný kovář povahy přímé jako dřevec kopí, avšak v jádru dobrák od kosti. Veverka - lesem odkojená lovkyně. Údajně má i civilní jméno, ale nikdo si jej nepamatuje. Bogdan - Krynnem putující bard, jehož cesty zavedly až do současné společnosti. Prý toho však nelituje. A konečně Gilmar - kouzelník, jenž se usilovně tváří, že kouzelníkem vůbec není.
Laskavý čtenář nechť odpustí, že zápisky začínají až nyní, zhruba v páté herní epizodě. Snad časem dopíši i to, co všemu předcházelo.
Toto je svět impozantních bitev, odvážných cest, nepředstavitelných nebezpečí a bezpříkladné nádhery. Ale především je to svět draků.Nastává čas pro hrdiny
... čas pro odvahu
... čas pro Dragonlance.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<