Elegie

Náměty na dobrodružství v zemi, ve které může k populační explozi dojít jedině shodou nešťastných náhod.
Napsal Vannax
Elegie

Náměty na dobordružství
Info o Elegii ve 3e: RL3E / RLPH, Gaz 5
Druhá edice: Black Box (Realm of Terror), Red Box (RL Campaign Setting), Domains of Dread
Dobrodružství: Servants of Darkness, Darklords
Romány: Tales of Ravenloft (The Wailing)

----- * -----

Autor: Stygian Inquirer
Tahle zápletka asi bude trochu velká na jednotlivé dobrodružství, ale v celém tažení může fungovat dobře, stejně jako ji můžete uplatnit v kontextu.
V sousedním Tepestu se ztrácejí děti. Tepest a zdejší inkvizice to přisuzuje zdejším potvorám. Družina je najata, aby zjistila, kam se děti ztrácí. Únosy provádí příznivci jistého kultu, který se ukrývá v Elegii, aby unikl ničivému Kargatu. Kult provádí určité rituály k oživení všech, kteří byli zabiti při Pohromě v Araku na příkaz Smrti, ve snaze pokusit se svrhnout Azalina Rexe. Zvládne družina odhalit děsivé poslání kultu a zastavit jej? Anebo se střetnou s Kargatem a rozpoutá se tak válka mezi Tepestem, Darkonem a možná i zbytkem Jádra?

Autor: brothersale
Yanoff Lech, nadcházející člen sekty Ezry v Darkonu, dává dohromady výpravu ke zničení nemrtvé záplavy ve Městě mrtvých v srdci Elegie a najímá každého, kdo má ruce a nohy a je ochoten se k výpravě připojit. Mílius Šavláf, darkonský čaroděj poněkud pochybné pověsti, zaslechl zkazky o ztracených mystických tajemstvích, která se údajně ukrývají kdesi v Elegii v hlubinách jeskyní, které kdysi patřily k Araku a najme si družinu dobrodruhů, aby pro je pro něj našli.

Autor: Hrtofdrkns
Profesor z jedné z nejlepších univerzit v Jádru se dostal k listinám, které se odkazují na ztracenou civilizaci z domény Elegie, která existovala před tím, než do polosféry děsu vstoupil Arak. Ve snaze být první, kdo vykopávkami historických artefaktů v ruinách tyto teze potvrdí, si rychle najímá skupinu hráčských postav jako svou osobní stráž a vydává se do Elegie. Samozřejmě v Ravenloftu je poloviční výzvou již samotné putování…A jestliže přežijí, musí se popasovat s místní "populací" a se vším, co se jim může podařit vykopat.

Autor: David of the Frat
1. Kriminální živel, který je známý svými násilnými činy a je hledaný v několika zemích, unikl od své poslední vraždy do Města mrtvých. Jsou najati hrdinové, aby ho vystopovali a přivedli k trestnímu přelíčení. Ale co se stane, jestli je už mrtvý? Anebo přesněji – pokud již není naživu?

2. Byl vykopán artefakt, který umí ovládat nemrtvé a ti se tak stanou otroky majitele artefaktu – vojáka, který shání armádu. Tento voják sice neumí oživovat mrtvé, ovšem místo toho se vydá tam, kde taková armáda již existuje. Pro dobrodruhy je to závod s časem a nutnost „poprat se“ s krajinou, kudy vojáka pronásledují, aby ho dostihli ještě před Městem mrtvých. Ovšem fungují zde ještě další věci – jsou tací, kteří chtějí artefakt pro sebe a jiní, kteří chtějí, aby byl artefakt zničen i za nejvyšší cenu, kterou to může nejmocnější nemrtvou a její otroky stát.
Napsal Vannax 30.04.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 0 příspěvky.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13375496864319 secREMOTE_IP: 3.233.232.160