Kin: ...a
Dresden Files RPG si už potkal?
kin píše:
Jinak, jak by jste si představovali co nejlépe sepsané monstrum do bestiáře?
Já bych tak jako ukázal na Vola (zejm. jeho první část) a u toho bych skončil, protože upřímně, sice si lze představit že by to bylo i lepší, ale reálně je Volo tak dobrej že už bych se u každé snahy o zlepšení býl, že se reálně spíš víc rozbije než zlepší.
V podstatě ve Volovi máš všechno po čem toužíš: proč a jak je to monstrum nebezpečný obyvatelům okolního světa, jaká je jeho ekologie a místo v přírodním řádu, jaké jsou motivace a pohled na svět a jiné tvory...
...toto se přitom logicky nějak liší, u Zřících máš nějaké ty mapy lairů a typy zřících, u obrů máš jen jednotlivé rody (typy... nebo jak to ShadoWWW nakonec zaklíčoval)
Píše:
Ohledně magických předmětů mám trochu mezery, a kromě DnD příruček jsem o nich nic moc nenašel
nWoD Book of Spirits, Shadow artifacts. (...and related, v dalších nWoD příručkách se dají najít další podobné).
V podstatě také excelentní ukázka všeho potřebného - i když shadow artifacts nejsou zrovna "crafted magic items", tak stejně: máš tam origin toho předmětu (jak vzniknul, v jakém místě/čase/situaci/kontextu...), nějakou jeho historii, popis jeho chování a možností...
Obecně mi u magických předmětů přijde poměrně zajímavé vědět kdo a proč je stvořil a co mají za sebou, protože to jim dává mnohdy zajímavé quirky a vlastnosti. Když víš, že ten meč někdo stvořil pro svého syna na nějakou konkrétní výpravu která zahrnovala spoustu plavení se na moři, tak si lze i magii toho meče, její přednosti a nedostatky představit o dost snáz než když si řekneš že "někdo prostě vytvořil magickej meč s elementem ledu".