Nějak jsem tohle téma přehlédl. Perma-revive??
random nápady
1) postavy jsou duchové/démoni/goauldi a po smrti posednou jiné tělo
2) postavy jsou automatoni/golemové/frankensteins a po smrti nechají ten díl, který nese jejich duši, vložit do nového těla (nebo si nechají spravit tělo předchozí).
3) postavy jsou prokletí nesmrtelní avataři nějakého boha, a dokud svůj úkol nesplní, vždycky ze svatého jezera/zrcadla/oltáře vylezou znovu.
4) postavy jsou mimozemšťani/účastníci alchymistického experimentu a mají někde omezený počet podů se svými klony. Kdykoli zemřou, aktivuje se jeden z klonů.
5) postavy mají na těle vyřezané runové slovo, které zajišťuje, že při přechodou do stínopádu/podsvětí neztratí paměť a mohou aktivně hledat cestu zpět do materiálního světa
6) družina vlastní sarkofág schopný zrekonstruovat libovolně zničené tělo
7) družina je sněm starších, kteří uzavřeli své duše do amuletů. Kdo si amulet nasadí, toho mohou ovládat (prakticky jednička, akorát neposedají aktivně, ale musí si pomáhat nandavat amulety)
8) postavy jsou kryté Horcruxem/Phylactery, takže nemohou umřít, ale pořád mohou padat do bězvědomí, přicházet o končetiny etc. takže se během hry mění na ohyzdné nemrtvé.
9) postavy jsou prokleté a nemohou zemřít. Vždycky se nakonec vyléčí, deadpool style. Čím brutálnější smrt, tím větší trauma/braindamage.
10) Nejsilnějším zdrojem magické enerige jsou duše a vládnoucí magokracie nedovoluje plýtvání. Duše zemřelých neodchází do podsvětí, ale do paláce vrchního soudce, kde jsou souzeni mezi spálením pro magii a umělou reinkarnací.
11) Postavy jsou upíři, co se po smrti rozplynou v mlhu a vrátí do rakve.
Píše:
jake máte zkušenosti, nebo si myslíte že by mohly být překážky, se světem kde by se hodně umíralo, ale "perma death" by nebyl (anebo by byl jiným pomalejším stylem).
Zkušenosti s tím nemám, ale nepřijde mi to nějak gamebreaking. IMHO když budou všichni hráči on-board s fluffovým vysvětlením, aby jim to moc nerozbíjelo immersion, tak proč ne.
Dal bych to tak, aby smrt byla pořád otravná (třeba nutnost si jako automaton postavit nové tělo) nebo nesla nějaký dlouhodobý postih (každá reinkarnace je méně lidská než ta předchozí) nebo aby byl pořád omezený počet životů (třeba ty pevně dané klony).
Píše:
První kámen úrazu který mi napadá je, že si PC hry mohou časté umírání dovolit, protože bitvy trvají pár sekund až minut, zatímco v PnP je to často záležitost několika desítek minut, a smrt spojenou s nutnosti bitvu zopakovat by musela být velice frustrující.
Tohle mi naopak přijde cool. Mít možnost zopakovat nějaký boj s úplně jinou taktikou, je super.