Sirien má pravdu, a je to celkem podstatné.
Budu teď brát, že jsi PJ začátečník (jestli teď podceňuju, tak sorry, prostě přeskoč ty "začátečnické" věci)
1. Moduly jde teoreticky hrát tak jak jsou, ale na rovinu to moc nedoporučuji. Je dobré je projít a trochu poladit stran stylu, kiksů atd.
2. Je rozdíl, jestli je fakt budeš takhle hrát, nebo si to rozmontuješ a přestavíš na víceméně vlastní dobrodružství.
K modulům, já vedl Stráda, a hrál Hrobku Anhilace, Dragon Heist, Dungeon of Mad Mage a Sestup do Avernu.
Strád je podle mě nejlepší, byť má pár bugů, které je nutné hotfixnout.
Hrobka je také dobrá, byť na hráče více tlačí, aby drželi linku. Ale když nebudou, tak pořád funguje.
Sestup do Avernu má zajímavé témata a lokace (krom první části, ta je blbá), a cool finále. ale jsou propojeny dost mizerně, násilně a líně. Na předělání super, na čistou hru dost meh.
Dungeon of Mad Mage má největší rozsah levelů, ale je tak obrovský, že se přejí, a spodní vysokolevlová patra už fungují hůře. Ale dají se z něj snadno vyjmout jednotlivá patra a rozhodit po mapě s jiným druhem obsahu. Na vykradení zase super, při hře jen tak doporučuji včas skončit. Jo, a věci tam háže spíš pro game, než podle fikční logiky.
Dragon heist má pěkné téma, zajímavé nápady, ale je to docela railroad, a navíc takový, co se musí doladit a doplnit. Takže to chce vypravěče, co tu linku buďto rozbie a využije to jako podklady k improvizaci nebo prostě volnější hře, nebo naopak dokáže hráče na těch kolejích zábavně udržet. Oboje není moc triviální, takže začátečníkovi bych to určitě nedoporučil, i když sám jsem se u toho hodně bavil. Jenže já měl zkušeného vypravěče.