Pravidla

Kos Bos
14.2.2018 19:51
D&D 5e - Klerik "Duchovní zbraň"
Řeším kouzlo "Duchovní zbraň" a není mně jasné, jestli může klerik toto kouzlo seslat, ovládat vyvolanou zbraň a zároveň sám bojovat.

Nikde jsem nenašel že by to bylo zakázané, ale chci mít jistotu.
Autorská citace #1
14.2.2018 19:57 - Aegnor
Může. Je to napsané i v popisu kouzla. "Jako svoji bonusovou akci můžeš se zbraní pohnout o 4 sáhy a zaútočit."
Autorská citace #2
14.2.2018 20:01 - Lurker
Může.

Duchovní zbraň sesíláš za bonusovou akci, stejně jako další útoky v příštích kolech jsou taky bonusové akce. Svou Akci tudíž může použít k útoku.

____

Jediné s čím Duchovní zbraň intereferuje je sesílání dalších "plnohodnotných" kouzel (úroveň kouzla 1+), protože pokud sešleš kouzlo jako bonusovou akci, jako akci můžeš seslat jenom trik (Cantrip). Ještě zdůrazním, že tohle omezení je pouze v kole kdy "zapneš" Duchovní zbraň - další útoky už nejsou seslání kouzla a s ničím se netlučou.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23926186561584 secREMOTE_IP: 18.232.124.77