Produkty

Vojtěch
5.4.2012 21:47
Legend Tabletop Roleplaying Game System
O tohle jsem zakopl spíš náhodou, ale možná to stojí za nahlédnutí (a taky je to zadarmo).

http://www.ruleofcool.com/get-the-game/

Vypadá to na nějakou pravidlově zjednodušenou verzi 3E, která slibuje (podle autorů tedy) filmovější boje, vyrovnané schopnosti a povolání, hladký běh hry atd.
Autorská citace #1
5.4.2012 23:28 - alef0
Neexistuje nejaký špecifický sumár, v čom spočíva zjednodušenosť? (Inak má to úplne skvelý layout!) Lebo smrdí mi to heartbreakom D&D, resp. opäť-ďalší-systém-typu-opravil-som-d20 :-)

Vidím klasický combat, tri druhy akcií, attacky of opportunity, špeciálne útoky, štvorčeky, proste D&D variant.

Vieš niečo viac?
Autorská citace #2
6.4.2012 04:03 - Me-dea
Na to, že je to "opäť-ďalší-systém-typu-opravil-som-d20" to má velmi slušnou finanční podporu.

Jinak alef0 5 sekund hledání na googlu: Different, but not different enough

Nebuď líný.
Autorská citace #3
6.4.2012 06:19 - Vojtěch
Vzhledem k tomu, že jsem o to zavadil včera večer, tak to moc rozebrané nemám. Spíš mě zajímaly názory, když na to koukne víc lidí.

Jinak monstra budou, to v základu jsou jen pravidla jak nějaká vykřesat. A vypadá to, že nebudou v zásadě tak složitá (ukázky v bonus content) a i minioni budou.
Autorská citace #4
6.4.2012 12:20 - skew
Hej, prolítl jsem bleskově Tracks u jednotlivých povolání a je to celkem hezkej způsob tvorby postavy, obzvlášť v kombinaci s rasovými tracky (draci, démoni, nemrtví...) a bonus tracky (true mage, elementalist...).

Jenom je to na pohled dost nepřehledné. Mohli k povoláním napsat krátký shrnutí, jaký možnosti má - třeba rogue má jeden povinnej track, pak si vybere 1 ze 3 ofenzivních a 1 ze 3 defenzivních. Podobně paladin má jeden povinnej track a pak si vybírá 2 z 6ti nebo kolika, ranger má dva povinné a třetí si vybírá ze dvou možností.
Prostě každé povolání to má jinak ale u žádného nemáš nějaké stručné shrnutí dvěma větami. Pokud si chce člověk udělat představu, musí přeskakovat miliony schopností a hledat nadpisy o správné velikosti.
Autorská citace #5
6.4.2012 12:38 - alef0
Píše:
Na to, že je to "opäť-ďalší-systém-typu-opravil-som-d20" to má velmi slušnou finanční podporu.

To áno, ale miera vyzbieraných peňazí na detskú charitu nesúvisí s kvalitami systému. Ešte inak bude jedno kolo fundraisingu, na samotnú knihu.

Díky za link, presne niečo také som chcel vidieť.

Prakticky rozšíril môj názor: chvália všetci krajší spôsob tvorby postáv, je očividne flexibilnejší. Ale ten súboj, jadro D&D, nie odlišný od D&D, čo je na jednej strane výhoda, na druhej strane určite mám pochybnosti, ako to má byť "filmovejšie".

V porovnaní s Pathfinderom to rozhodne môže vyhrať na cene.
Autorská citace #6
6.4.2012 14:33 - Vojtěch
Spíš se ještě pokusím prožvýkat soubojem, jestli se nepokusili nějak ujednotit vyhodnocování boje - přinejmenším myslím, že tam trochu zkrotili různé následné útoky a taky předměty.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17453384399414 secREMOTE_IP: 3.228.24.192