Kouzla byla vybírána s jasnou vizí a účelem, pokud bijí do očí svou monotónností, je to cena za efektivitu.
Fireball má proto, že doména ničení by dle mého měla mít oficiálně nejlepší (cena/výkon) ničivé kouzlo ve hře.
Zároveň podotýkám, že ho má i doména Světlo, tudíž bych neviděl problém aby ho měla i tahle.
Nezastavitelný je asi opravdu slabší. Zní mi dobře pevně save nastavit třeba na těch 10. Plus navrhuju možnost uspět automaticky za cenu ukončení soustředění?
Ničivá identita je za mě dostatečná. Jde o to, že ten bonus na dmg máš pořád. Tzn na všechny tvoje Umíráčky a Posvátné plameny (které už tak mají bonus z lvl8), všechna tvá úderová kouzla, celé tvé Spitit guardience, všechny ty Firebally (mrk mrk) a všechna další zraňující kouzla. Jak říkal Chyba, ono se to nasčítá...
...
A teď identita... Vím že podobný problém má například doména Smrti, která se nemohla rozhodnout, jestli je na blízko nebo na dálku. Já jsem doufal, že když dám solidní prostor pro obě varianty, nebude to takový problém. Schopnost Drtivý úder a včechna ta úderová kouzla jsem považoval za dostatečný základ, abych mohl podpořit i jeho sesílání kouzel. Zároveň mu dávám sílu těch pere-dmg kouzel, která by to měla dále vyvažovat (zbraň-kouzlo). Pokud to ale není dobrý výsledek, jsem ochotný to ještě přehodnotit a předělat.