Pokud jde o napětí - nedávno se mi podařil dost dobrý kousek, kdy jsem klukům před hrou pustil kousek z filmu Wolf Brigade, konkrétně ten, kde těžkooděnci s kulomety kráčí kanály, obklíčí povstalce a v bitce je rozstřílí. A první co se vynořovalo ze tmy byly rudé průzory na jejich helmách - moc pěkně nakreslené.
Původně jsem jim jen chtěl ukázat, jak vypadají těžkooděnci, které potkávají. Ale když se pak ve hře dostali do lesa, tak Freya (jejíž hráčka ten film neviděla) se otáčela za sebe, jestli něco neuvidí, a protože v testu moc neuspěla, napsal jsem jí, že zahlédla něco jako dva červené body. No a když to řekla ostatním, tak vyvolala reakci, o kterou bych se popisem musel snažit tak půl hodiny, a naopak Fryu ani nenapadlo se do toho lesa vracet, když viděla jak se tváří ostatní, jak se bojí.
Prostě jednou vidět je lepší než 100x slyšet, a vlastní obrazotvornost je nejlepší na vyvolání strachu.