Babau14
12.5.2010 19:48
New Orders
Mate-li se chut pridat k hrani SW Saga v prostredi klonovych valek, napiste mi (nick Hunter).
PS: Hrajeme pravidelne cca jednou za dva tydny v nedeli, cca od jedne do osmi v Praze.
16.12.2014 06:29 - tony
v jednom z těch dnů budu mít 24ku,nejspíš (jako obvykle) v neděli.
16.12.2014 18:51 - Hunter
Okay, tak u tebe v praci :-)
Zcela urcite se najde nejaka dobra duse, co popise, co krasneho se delo na posledni hre (tu hromadu povidani :-))
17.12.2014 04:10 - tony
Milý deníčku ten den byl úplně na *censored*.Zabily jsme dredmástra + starýho sithmistra,spoustu robotů a že prej nemáme hotovo??No to mě naoleluj.Tak sme se sebraly došli k felčarům at nás trochu daj dohromady a že si půjdeme dát druhý kolo.Z tý posednutý holky se vyklubala jedijská padawanka a že půjde s náma.No prosím.Když sme dorazily dovnitř zjistily jsme že jsou naživu další dva Psychomastři...vážně tam u mne temná strana stratila spoustu forceautority.První dementmaster nás nalákal do arény a že prej se bude bojovat.Lítal nám tam nějakej uřvanej holub,prostě nuda.A ten debílek byl za sklem na balkoně v křesle a culil se jak zdrogovanej gungan.Naše pistolnice mu to okno rostřelila a já ho pozvala k nám at ukáže že je hoden tohoto boje.
Nejdřív to vypadalo že se k nám nepřidá ale nakonec seskočil dolů a protože to byl debil tak padnul na hubu.Potom tam pokřikoval nesmysli o tom jak bolest učí a dělá nás lepšími...a aby to dokázal tak proskakoval vlastníma bleskama pálil se jima a křičel at se po něm opičíme že to jinak není ono.Jestli tohle měl bejt novej dreadmaster tak je na tom temná strana vážně špatně.Když chcípnul on i holub vyrazily jsme dál a našli druhýho psychopacienta ten zas na začátku souboje chtěl hrát "každej chvilku tahá pilku" ale forceverzi takže sme se s nim museli chvilku přetahovat o meče aby se nám nerozbrečel a nezabil se sám.
Já se snad dám na novinařinu.
17.12.2014 18:37 - Hunter
"facepalm" :-D a +1 fp na dalsi hru :-)
23.12.2014 10:19 - Hunter
Po dohodě s Wriglym, hrajeme v neděli, 28.12. a tedy u Tondy v práci. Pls, potvrdte, ze jste cetli :-)
23.12.2014 10:38 - Hunter
A pro Tondu lehke outro...
Když se skupina vyhrabala z trosek a shlédla znetvořený obličej posledního Dread Mastera, vydala se zpět za ostatními. Letecká bitva ustala, když se transportéry bez dalšího manévrování nechaly volně sestřelovat a vyplynula otázka, kdo je pilot záhadné stíhačky, která dread masterské lodě pomohla sestřelit.
Ženský hlas, nejasná identifikace, vysílá se doprovod stíhaček, co jí dovedou na přistání u fregaty. Mezitím proběhne základní ošetření a jsou vyslány týmy, které sbírají nyní už jen pološílené vojáky, kteří se vymanili z vlivu Dread Mastera.
Z lodě vylézá velmi pohledná mladá žena. Zelená kůže jí dává exotický nádech a Dex jen pronese "A doprdele". Leese se na něj pátravě podívá a pak se na ní sám zadívá. Překvapivě se ani nezakucká u čerstvého šálku kávy. Bere to s klidem.
Savanna, přesně takhle vypadala Savanna. Tedy, kromě toho úšklebku a jisté nadřazenosti v očích. V těchto se zračí spíš upřímný zájem a možná i jisté zmatení.
Dex pevně sevře rotačák, nasadí helmu a čeká na pokyn k palbě. Leese se vyptává, ale pokyn nedává. Dex sundavá helmu a zapaluje si doutník. Přes namodralý dým je vidět jeho pomalu rostoucí úšklebek. Jsme taková rodina, klan. Přijímáme bezdomovce a vyhoštěnce odkudkoliv. Marnshara, Syldra, nově Ashoka, jestli s námi bude chtít zústat a teď tahle. Potřese hlavou, sakra, přeslechl jsem jméno zelené a Marnshara do mě něco hučí. Pousměju se, kódové označení naší letky je Zelená, že by to byla náhoda? Heh, těžko...
Leese řeší jakési freony a nařizuje jí mít na sobě neustále leteckou kombinézu včetně helmy. Škoda, mlstně se olízne Dex, taková pěkná holka by se pod tím neforemným hábitem neměla schovávat...
Kolektoři dozajistí planetu a překvapivě se Likkit nabízí, že zůstane a zapracuje na jejím očištění v Síle. Fíha... Bránit mu nebudu, ale je to škoda, zvykl jsem si na toho mrňouse. A je s ním sranda. Potřeseme si rukou a říkám, že se na něj přijedu podívat. Myslím to vážně, záleží mi na něm. sice si možná s ostatními tolik nesednul, ale... Hmm, asi jsem měkota, asi mi ta rodina a klan zkrátka přirůstá k srdci, a když někdo potřebuje domov, rád mu ho nabídnu. A pak mi schází, když odchází.
Fregata ladně prořezává žluté mraky kolem Oriconu a stoupá z této prokleté planety. Na zemi zůstává Likkit s Kolektory. Vypadá vyrovnaně. Jestli to někdo zvládne tady otočit, tak je to on...
Oslava na Novém Alderaanu, Rak Dol se zase někam vytrácí, opravy, léčení, doplnění části výbavy a zase na cestu. Na palubě máme i dva vyslance z Nové republiky - vezmeme je na Alderaan, aby mohli své rodiny informovat. Tolik času uběhlo, chápu jak důležité pro jejich rodiny je odhalit starou kolonizační výpravu a navázat zpřetrhané vazby. Myslím na Likkita, na Maru, na Devítku, na Čáru, na Kytku, na Karabinu a seznam jde dál... Loď je prázdná, chodby ztichlé. Ztratili jsme v bojích skoro dvě stě lidí. Těžká rána. Udělali jsme hodně pro galaxii, možná zachránili spoustu dalších životů.
Pohled z okna nabídne deformované světlo hvězd v hyperprostoru. Tam venku, tam venku mohou normální lidé dál žít svůj život, ve svých rodinách, ve svých klanech a městech.
Na pancéřované rameno se položí pěstěná ruka. Otáčím se a vidím Leese, přišla mu nová zpráva z dlouho vydržovaného zdroje. Usměju se, moje rodina je tady, stále ještě se mnou mezi nekonečnými hvězdami...
23.12.2014 11:09 - Hunter
denicek Dexe a lodi aktualizovan - dodal jsem k lodim nove ARC 170 verze A1 - muzete si vsimnou masivnich blasteru na kridlech, vymeny iontoveho kanonu vzadu a nahrazeni torped droidim jammerem.
23.12.2014 16:57 - tony
pěkný,četl a těším se na neděli u mě
25.12.2014 19:58 - Bleška
Četli :)
25.12.2014 20:01 - Bleška
A páni, ten konec by skoro rozplakal :)
26.12.2014 08:45 - Hunter
:-) Koukam, ze Michalovi radsi napisu a nejspis budeme komplet, juch :-D
A dik Andy :-)
26.12.2014 10:11 - Elvid
Ponořím se do síly a s její pomocí se mi podaří vnořit celou loď do samotného přediva síly a vesmíru. Vzápětí jsem na místě a zastavuji transportéry odlétající z planety. Přesně, jak jsem viděla ve vizi a jak mne nutil instinkt si pospíšit. Je tu i spousta dalších lodí, ale zdá se, že mají stejný cíl, tak je jen beru na vědomí. Brzo přestávají odlétat a tak je ještě lehce dorážíme. I kdyby na palubě byli nějací nevinní, tak vím, že takto je to správné.
Za nějakou dobu se spojím s velením. Překvapí mne otázkou, kdo jsem. Nepamatuji si jméno lodi. Chvíli jsem zmatená, ale pak jim odpovím s pomocí sériového čísla. „Tady Zora v lodi XY-256. Budou odlétat ještě podobné objekty z planety?“ Za chvíli mne navedou na přistání.
Vystoupím z lodi a jdu k nim. Přitom sundám helmu a pohodím vlasy. Vypadá to, že to má na ně nějaké podivné účinky. Zdají se být okouzleni, překvapeni, zděšeni a prožívající další emoce, ale necítím vážné ohrožení, tak pokračuji. Melodickým hlasem se představím, ale vypadá to, že mne již znají. Nepamatuji si je.
Po chvíli se dohodneme, že mi pomohou s pamětí a mohu s nimi letět, ale nemám si při pohybu po lodi sundávat leteckou kombinézu. (Poslední, co si pamatuji je, že jsem tak půl roku strávila na jisté planetě.) Na to lze přistoupit, zvlášť, když se i tak mohu sházet s posádkou a lépe je poznat. Zároveň se mne dotáží na mé objevení zde a tak se jim to zjednodušeně pokouším vysvětlit. Nejrychlejší cestování je propojením dvou bodů, kdy vzniká nulový prostor na překonání. Jedna mi prohlíží loď, ale nemám, co skrývat, i když bych si tam mohla někdy nechat dodělat ovládání kokpitu pomocí síly a ne viditelného přístupového panelu.
Nejdříve mne zavedou za kolektory, aby mne prohlédli, ale nezjistí žádné poškození ani nic jiného, co by mohlo bránit v návratu paměti. Pokračuji do ubikací.
Později se za mnou zastaví Dex. Konečně se mi představil. Vezme mne na střelnici. Zdráhám se, že to není nic pro mne, ale když už tu jsem, tak to mohu vyzkoušet. Vystřílím spoustu nábojů. Většina střel šla mimo. No nevadí. Když to začne cvakat a chci mu ji vrátit, tak překvapeně koukám, že jsem ji jediným pohybem zajistila, vyndala prázdný zásobník a udělala pár dalších drobných pohybů. Asi jsem už někdy měla pistoli v ruce. Druhé kolo střelby dopadá podstatně lépe.
Pak mne vezme na boj beze zbraně. Co tu mám tak dělat? A proti mně nějaká číča. Vlastně Catharka. No tak to zkusíme. Moc se jí nedaří mne zasáhnout a já ji občas vlepím lehkou facku, ale vzápětí to odnesu jejím rychlým protiútokem. To asi nebude nic pro mne. Nehledě na to, že to vyžaduje dost fyzické zdatnosti, kterou zrovna neoplývám. Ale i vyloučení nějakých možností mi snad pomůže se přiblížit ke vzpomínkám, které tam snad někde musí být. A minimálně mi to pomůže určit, čeho jsem vlastně schopná.
26.12.2014 19:52 - Hunter
Schopna je vseho! :-) +1 fp...
28.12.2014 21:41 - Leese Dailen
Tak jsem se dozvedel, ze potrebuju vedet, zda mam volnou sobotu nebo nedeli pristi tyden. Tak se prosim dohodnete, je mi to jedno, jen si potrebuji rezervovat termin.
Jinak diky za hru a hezky novy rok vsem.
29.12.2014 00:00 - tony
tak já si myslím že máš volnou sobotu.....a tobě taky hezkej novej rok
29.12.2014 00:08 - Hunter
Tondo, ty mas v nedeli denni = naprd hrani...
Jsem pro sobotu. Michale, Andreo, muzete v sobotu 3.1. u me?
29.12.2014 16:12 - Hunter
Updatovany statistiky "lode" a "blockade runner". Blockade Runner, neboli nase fregate dozna po teto misi techto zmen:
sublight motory budou upgradovany diky dilum z Providence class Destroyeru - z +2 na +4 (protoze je lod navic prototyp, celkova rychlost bude 5sq)
hyperpohon upgradovan diky dilum z Providence class Destroyeru - z x2 na x1,5. Dale, diky technologii Kolektoru propojenou s jejich pohonem a senzory a zaroven diky lepsimu systemu filtrovani hypercastic se zrychluje efekt instalovaneho hyperpohonu o jeden stupen - je to v podstate dusledek Leesovy studie hypercastic a Kolektorskeho pohonu. Predstavte si to tak, ze lod misto aby obletala nektere prekazky leti skrz ne a vyuziva instalovaneho stineni a senzoru k vyhodnejsimu nastaveni kurzu, ktery by ostatnim lodim delal uz problemy.
Ciselne se to "nevyplati", protoze 2 emplacement pointy zabira filtr a hypercasticovy system od Kolektoru, zatimco hyperpohon 1 oproti 1,5 je "jen" drazsi, ale nezabira emplacement pointy navic, respektive backup by zabiral 1 emplacement point navic (ale neni pravdepodobne, ze by nekdo lepsi instaloval). Beru to jako hezky fluf + efekt Leesova zajmu o tuto technologii a propojeni s tou Republikovou.
Blockade Runner taky ma aktualizovany grapple check (v pravidlech meli chybu a misto bonusu za velikost +20 pocitali +22 - v zajmu rovnosti pravidel jsem upravil na +20, tj. celkovy graple je nyni +71, misto +73...).
Aktualizovan treshold lodi, ktery opet nesedel s pravidly, nyni je dle pravidel.

Pro soubor lode jsem doplnil fregatu + jsem upravil system zobrazeni informaci.
V kazde lodi je rovnou na miste genericka postava - jako pilota pouzivam Clone fighter Pilot CL 6 (Clone Wars 152) a jako gunnera Clone Jet Trooper CL 4 (Clone Wars 151). Jako podstatne povazuji nasledujici:
Pilot ma featy Pointblank shot a Rapid shot (oba funguji s lodnimi zbranemi - tj. je mohla vyuzivat treba i Andrea). Navic ma Vehicular combat a Vehicular evasion (ktere je tedy na snizeni damage lodi proti area efektum, tj. treba i kolizi).
Jet Trooper ma Pointblank Shot, Precise Shot (pro dogfight) a Deadeye (kdyz miri, ma +1 kostku damage navic). Dale ma talent Devastating attack, tj. treshold cile se bere jako o 5 mensi - to se projevi nejspis jen proti lehkym stihackam.
Oba pak maji base attack +6. Pilot ma navic pilotaz na +17, droid dodava mechaniku a use computer na +13 a pripadny velitel (fregata, ARC) ma +13 na taktiku.
Fregata navic ma vyssi staty, kdyz ji veli Leese - aby se to zohlednilo, pridal jsem do stranky v lodich moznost zapsat Leesuv level, ktery adekvatne pozmeni statistiky lodi. Reflex bez Leese je 16, netusim, jak jsem dospel k 18, pardon. S Leesem jako velitelem je v soucastnosti 25... Docela rozdil :-)

Ve hre navic padl navrh na omezeni prevadeni utoku do damage. Je to bojovy manevr Overwhelming Assault (nastavite jeden cil a pak na nej podle sve vule presouvate cisla z utoku a davate pak dvojnasobek presunuteho cisla do damage). Starships of the Galaxy, strana 27. Za zminku stoji, ze cislo presunute se pricita k hodu kostkami na damage predtim, nezli se nasobi silou zbrane (tj. -5 k utoku ve stihacce da (6d10+10) x2).
Navrhuju nasledujici moznosti, prosim, volte :-)

1. Hrat dle pravidel, tj. jak je vyse uvedeno (-5 utok, (6d10+10)x2)
2. Hrat jak to hraje momentalne Michal, tj. bonus z manevru se pricita az po vynasobeni hodu kostkami (-5 utok, 6d10x2 +10)
3. Omezit maximalni cislo prevadene do damage base attackem - jako je v podobnem featu Power Attack, ci Power Blast (se kterym se neda kombinovat) - tj. postava ma base attack +4, tj. lze "jen" -4 k utoku pro (6d10+8)x2
4. Jako tri, jenom s tim rozdilem, ze se bonus da az po vynasobeni, tj. -4 pro 6d10x2 +8

Volte jen jednu moznost, prosim :-) Ja volim variantu cislo tri.
29.12.2014 16:58 - Elvid
v sobotu muzu.
ad manevr...jsem nejak uz pozapomnel, ze je to i pred nasobkem ze zbrane...asi bych priste mel pilotovat fregatu a snizovat Vam utok z turbolaseru a prevest ho do demage...;-)
Jinak ok, take nemam problem s tou trojkou...stejne tech 20 jsem hodil jen vyjimecne na konci, jinak to bylo max. 11-14 (14 aby se dobre pocitalo +35). :-)
30.12.2014 11:18 - Elvid
Přizvali mne na schůzku, kde se probírá následující mise. Má se jednat o záchranou misi zbytku jejich členů, ke které nemohlo dojít dříve kvůli silné letecké obraně. Má nám pomoci jistý kmen. Nevzpomínám si na ně, ale třeba časem se to projasní. Probíráme podrobnosti letecké taktiky a výpravy na planetu. V létání se vyznám, ale co budu dělat na planetě si moc jistá nejsem. Třeba se na něco rozpomenu, nebo nám pomůže má intuice.
Objevujeme se v systému. Mají proti nám výhodu. Tři těžší lodě. Odstartovala obranná a útočná letka. Obranou tvoří tři lodičky a útočnou pět. Jsem mezi nimi. Snažíme se vyčkávat a pomalu přibližovat jen an dostřel jedné z nich. Náhle se vynoří. Přímo mezi nimi se objevují dvě cizí lodě a rychle devastují jednu z nepřátelských, ze které před okamžikem odstartovalo osum formací stíhaček. Zdá se, že by to mohla být rychlá bitva. Ten kmen má pozoruhodně účinné zbraně, ale vynechává tu krajní loď, na kterou zaútočili z naší fregaty a mají problém s prostřelením štítů. Tomu se budu věnovat později, teď se přibližují stíhačky. Jsou ve formacích po třech.
Jednu z nich mám zaměřenou a tak se jí vydávám vstříc přímým náletem. Odpojuji navigační počítat a spoléhám se na instinkty. Ještě těsně před útokem to trochu obletím do horšího úhlu, ale kde by mohl nadělat větší paseku, když se tam trefim. Trefa. Prostřední se roztáčí a naráží i do zbývajících dvou. Všechny to solidně pocuchalo. Odvetná palba se mi vyhnula a já to mohu zopakovat. Dílčí boje se odehrávájí i dál. Zelený jedna a zelený dva mají na starosti vlastní letky, ale také více palebných možností.
Fregata má stále problémy se štíty nepřátelské větší lodě. Se štíty jim zkusím pomoci a pak to bude na nich. V rychlosti zkontroluji polohu letky, udělám rychlý úhybný manévr a srovnám si je do jedné linie. Opět bez palubního počítače. Zadařilo se. Střelba byla přesná a proklála celou letku v jeiné salvě. Škoda, že se mi takový zásah nepovedl na začátku, bylo by to rychlejší. Ale hned mne to povzbudilo. Síla je na naší straně a má intuice je v této bitvě silná a pomáháme v rychlé a přesné trefy.
Do bitvy se zapojují zelená tři a zelená čtyři, které byly vyzvednout Dexe a Marnsharu. „Zelená tři: jaký je stav.“ „Zelená jedna: dost jsem to schytal.“ Nevím, jaké kódové označení mám přidělené, tak prostě. „XY-256: U mne dobré. Jdu pomoci s tou velkou.“ „Zelená tři: zelená jedna, schovej se za nás.“
Ta trocha pauzy přišla vhod a zdá se, že to zvládají. Přeměřuji hlavní systémy na velkou loď. Už mne přestává třeštit hlava a mám opět čistou mysl. Nalétávám na velkou loď a instinktivně překalibrovávám zbraně an zpětnovazební ráz. Už jsem v dostřelu. Pal. Nebyly na to připravení a mé střely prošly skrz jejich štíty a vyryly brázdu na lodi. Už si mne asi začnou všímat. Zaroveň jim zablikali štíty a snížila se jejich účinnost. Zbraně by to mohly ustát ještě jednou, tak to zopakuji.Teď už neprojdu skrz, ale jejich štýty to opět odnesou. Teď už je fregata prostřeluje a nadělává z nich pomalu šrot.
Sice jim už nemohu pomoci se štíty, ale i tak je zkusím trochu pocuchat a podívat se jim pod sukýnku. Provádím nálet těsně nad povrchem lodě. Přitom jsem musela proletět jejich štíty, které mne teď neomezují a vyrývám další brázdu. Uf, těsně jsem se vyhnula anténě. Zelená tři se přidává a také prostřeluje štíty. Ten maník ví, jak přetížit zbraně k maximálnímu efektu, ale přibližují se další bombardéry.
Zaměřuji se na jeden z nich a brzo je s ním krátké pořízení. Nechť splyne se silou. Další dva jsou vyřízení a začali zdrhat pryč. Pronásleduji velkou loď a pomáhám s dorozebíráním. Už to vypadá, že skočí do vesmíru, když ji fregata zastaví vlečným paprskem. Ona je schopná ji udržet? No nevadí, využívám situace a přidávám se k ostatním. Těsně před zničením z ní vyskočí malá lodička a okamžitě skočí do hyperprostoru.
První část akce je úspěšně za námi. Už se nedivím, proč jsem se ve vesmíru cítila jako ryba ve vodě. Je to osvobuzující pocit. Všechno prodchnuto silou a není potřeba toho moc řešit.
2.1.2015 14:53 - Bleška
Jo, já můžu.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084746122360229 secREMOTE_IP: 18.224.44.108