Babau14
12.5.2010 19:48
New Orders
Mate-li se chut pridat k hrani SW Saga v prostredi klonovych valek, napiste mi (nick Hunter).
PS: Hrajeme pravidelne cca jednou za dva tydny v nedeli, cca od jedne do osmi v Praze.
3.1.2015 01:05 - Hunter
Tichý cvakot konzolí a rozhovorů posádky přeruší řízné hlášení pilota.
"Jedna minuta k výstupu z hyperprostoru!", Dex se otočí na pohodlném velitelském křesle a vypne hlášení o nové dodávce výbušnin. Sice to vypadalo, že dostaneme komerční třídu 4G-9, ale nakonec někde Leese zařídil pravé Republikové L8 a L9 ze zásob na Alderaanu. Prý se hodlají zbavovat zbraní ve velkém. Pch! Pacifisti. Nebýt nás tady, projela by tou jejich zasněženou parádou nadržená brigáda bé jedniček. Vypínám konzoli, nechávám velitelské křeslo být a přesuji se k turbolaserům.
"Vše připraveno, kapitáne, tady máš přepnutou komunikaci a tady jsou data o přívodu energie. Snaž si to moc neužívat, ok?" Seržant Pecka se na mě ušklíbne a zamíří naproti k druhé soustavě turbolaserů. Ví, že to tady znám, natož že bych tu byl poprvé. Na druhou stranu jdeme do ostré akce tentokrát bez Leese na můstku a tak, i když si budu hrát na střelce, musím mít zkontrolovanou komunikaci na vydávání rozkazů.
Motory zahučí, jsme v systému. Dravčí profily destroyerů Sepek se otáčí, aby nás uvítaly. Chytám se mikrofonu.
"Tady spojené síly projektu Daidalus. Toto je jediná výzva k vaší kapitulaci, tento systém se nyní nachází pod naší kontrolou." silná slova, pevný hlas. Zrak mi padne na taktický zákres. Kde se Kmeny flákají, sakra? Nervozita se mi zakousne do žaludku. Jestli v tom budeme sami, bude to kolosální průser. Rak Dol zase skončí na marodce. Nebo ne, tentokrát jí nedovolím páchat komplikovanou sebevraždu, když bude dobíjet další nepřátelskou loď. Je těhotná, kruci, dva životy, neměla by riskovat. Svědomí mi dá facku, ty posero, je to válečnice jako ty a má právo se svým tělem a svým potomkem riskovat a bojovat. Nemáš právo jí to zakázat, jen jí můžeš nabídnout pomoc a možnost si vzít volno.
Nepřátelské lodě se přesunují v klasickém obchvatu. Prstem vytyčím cíl na displeji a pilot se postará, abychom se přiblízili jen k němu. Myšlenky na Rak Dol vypustím. Nahodím zaměřovací kříž, ručně doupravím a pak vedu těžkou palbu na vybraný destroyer. Ničivá energie přejíždí po celém boku a čelu lodi. Hledá slabé místo, opomenutý, či opotřebovaný generátor štítu. Zatím ale drží. Jiskřící energie se do štítů zakusuje a je jimi pohlcována. Palba zpět se nás snaží najít, ale pilot svou práci dělá dobře. Když Leese jmenoval pilotem stíhacího pilota, přišlo mi to jako kravina. Když teď vidím a dokonce i cítím ty přemety, chápu. Leese si Adru postavil dobře a ta citlivě reaguje i na prudší reakce. Jen ty inerciální tlumiče nestíhají. Vyztužené jádro lodi ani nezaskřípe při manévrech, které by standardně postavenou loď mohly rozlomit vedví.
Zaměřuji citlivé body na Sepkách a koordinuji palbu obou turbolaserů. V druhé baterii sedí Marnshara a také se činí. Zelené výstřely olizují destroyer a hledají si cestu dovnitř. Když se pilotovi podaří útočný manévr, naše střely najdou slabší štít co k nám byl odvrácen a prostřelí ho. Toho hňupa naproti by trefil i slepej, předám své místo vojínovi a utíkám k raketám. Je potřeba jim naznačit, s kým mají tu čest. 25 tun opustí loď. Na dálku upravuji směr rakety a nechám ji podletět nepřátelský křižník. Jen co je pod motory, bum! Výbuch smýkne křižníkem do strany a opět nakloní poškozené štíty palbě z turbolaserů.
Blíží se ale malé stíhačky. Je čas jít do strojů. Ta nová se činí a kropí i velkou nepřátelskou loď. Heh, to je sranda, říkám si, dokud si nevystřílí lokální oslabení štítu destroyeru a nevletí mu po ně. Laserové střely neschopné poškodit křižník se teď zakusují do štítových generátorů. Rak Dol se zase pouští do boje s nepřátelskou letkou. S Marnsharou nasedáme do dvou upravených ARC a vylétáme ven.
"Tady Zelená jedna, hlašte stav, letko!" rázně vysílám z kokpitu mé stíhačky.
"Tady Zelená dva, docela jsem to dostala." Rak Dol. Má mít číslo tři, dvojka je Marnshara. Ach jo. Měl jsem jí to ještě zopakovat.
"Kryj se za námi a my je přebereme!", postrčím loď kupředu a nasadím útočný vektor. Křídla jsou v bojovém módu, zbraně plně nabité a prst přepíná na automatickou střelbu. Rak Dol se však řadí vedle našich lodí, místo za nás. Spolu s Marnashou rozebereme jednu nepřátelskou letku, ale zbytek jejich lodí se zaměří na Zelenou dva. A ta, protože se nás drží na našem útočném vektoru je celkem snadný cíl. Ve vysílačce zapraská a Rak Dol volá, že se jí to nějak rozbilo. U sithských černých kostí, nestačí si nechat rozstřílet zbroj, ale teď už i stíhačku? Alespoň že jsou v pořádku. Volám na fregatu ať poškozené ARC stáhnou vlečným paprskem. Rak Dol neváhá a jde si hrát s turbolasery. Ach Sílo, jen ať nejsem v cestě...
Výkruta, zběsilá dávka, další výkruta. Sypu to klasicky od oka, nečekám na potvrzení zaměření a využívám automatické palby na maximum. Vesmír se zahltí dávkou střel. A jak jsem zvyklý, smýknu stíhačkou jako by to byla hlaveň rotačáku. Střely nejdříve olíznou záď cíle a pak ukousnou z droidí stíhačky jedno křídlo. Roztočí se a je z boje venku. Operátor hlasí, že polovinu nepřátel jsme už rozstříleli. Otáčím to na destroyer, co se stále kočkuje s fregatou. Převedu energii z motorů do zbraní a držím se v uctivém odstupu. Krátký zážeh afterburnu, směrové trysky a spokojeně letím bokem. Astrodroid píská, že přetěžuju tlumiče a integritu trysek. Ále prdlajs, vaše velebnosti a spustím kanonádu na oslabené štíty křižníku. Je tak velký, že nepotřebuji lodní zaměřovač a ze zvyku se řídím dopadem střel. Jejich energie se vyzařuje na efektně rozsvícených štítech, nežli najde několik volných míst, kde jsou generátory zničené. Začínáme rozebírat jejich trup s XY-256. To se nemohla nahlásit lépe? Pro přístě to bude šestka, říkám si a je to. Střílím co to jde. Energie z dobíjení štítů a motorů je vyvrhována v záplavě modrých střel na cíl.
A pak to přijde, tlumiče sice pohltí náraz, ale i tak to s námi hodí na bezpečnostní pásy. Instriktivně zakroutím kniplem a loď roztočím. Náhodně vyberu směr a přidám motorů štávu. Nějak jsem zapoměl na stíhačky a palubní zbraně křižníku si mě taky všímají víc, než od posledně. Lehký a otravný cíl rovná se mrtvole v úhledném balení. Když se mi mihne v zaměřovači útočník, vymažu ho z vesmíru. Pak se srovnám, najdu další letce a velím.
"Všem jednotkám, zaměřte se na střední sekci křižníku. Potřebují vyvětrat!", palba ze všech zbraní jednotky si razí cestu skrz. To je už moc na velitele lodi a velí ústup. Tažný paprsek se však na jejich loď přisaje a zesílené motory fregaty se udrží, i když se destroyer snaží vytrhnout. Tak přece k něčemu bylo ho ukrást. Che! Je načase to ukončit. Přesunu se elegantní vývrtkou před průzory můstku a slušně požádám o kapitulaci. Nechtějí. Dokonce velitel utíká v záchraném transportu a okamžitě skáče do hyperprostoru. Hromada B1 podobných droidů na mě čučí. Zamávám. Pitomci taky zamávají nazpátek. Jen co jejich ruce opustí konzole, vysypu celé zásobníky blasterů do můstku. Je historií. Pitomí droidi, mávat, pche!
Záložní můstek destroyeru sice převzal řízení a stále se snaží odletět, ale tažný paprsek a s ním závaží fregaty je stále drží na místě. Náš operátor zkušeně přesměrovává energii a nepustí křižník, dokud se nepřeruší přívody energie. Světélka na lodi zhasínají, reaktory se odstavily, aby ochránily loď před kataklismatickým přetížením. Loď je vyřazena, stejně jako stíhačky obránců planety.
Vysílám týmy na zajištění destroyeru a jeho vybrakování. Náhradní díly k našim štítům, zesílené motory, díly k hyperdrivu, všechno se hodí. To ostatní, no, řekněme že nahodit reaktor a nechat ho se přetížit je sice neurvalé, ale stále ještě funkční. Ruka spolu s částí technického týmu by to měli za tři hodiny zvládnout. Ještě zvenku rozstřílíme droidí komunikační centrálu a výsadek začně.
My mezitím nasedáme do ARC a zamíříme k planetě. Je čas na osvobození bratrů. A nejspíš i dodávku nového kafe Leesovi. To co tady vaří Quareni z řas mu určitě tak nechutná...
3.1.2015 01:06 - Hunter
Jinak jsem psal Wriglymu, jakmile mi odpoví, pošlu vám dopoledne smsku, jestli se tedy hraje :-)
4.1.2015 06:45 - tony
hlášení z poslední mise od Rakdol pro Dexe:

Já jsem Jedi
Ty jsi Sith
po týhle rvačce
jsme si kvit

Voda cáká vesele
nás to ale nesere
skůtr pluje pod vodou
nejsme tady náhodou

Plujem k bombám jako trotly
zachraňujem kloní fotry
Quareni jsou pěkný svině
chovaj se jak Leese tchyně

Věžička je první cíl
cesta trvá nějak dýl
v navigaci chybičky
prozkoumáme rybyčky

Zajatci maj hlad
to by jeden brečel
Jídlo by i krad
a v zoufalství klečel

Není sranda ionozace vody
zničily nám hned lajfsuportu pody
Ještěrka se leká
když droidí pavouk seká

S pozdravem poručík Rakdol.
4.1.2015 15:16 - tony
Přemejšlel sem nad

1) tím jestli by se nemělo nějak odrazit v deníku to že jsme víceméně úspěšně ukončily tažení proti dredmástrům......

2)featama/traitama(rasovejma apod.) jestli bychom si neměli/nemohli nějaký vzít i když dodatečně.......

3)42
4.1.2015 18:08 - Elvid
Leese poslal konkrétnější plány. Moc pevniny tam není a mají připravený nějaký plán na zničení vězňů na ostrovech pomocí tsunami, kterou vyvolají třiceti náložemi v okolí. V rychlosti se dokončují přípravy a navěsí se ponorky okolo transportéru. Jde dvacet klonů v pěti týmech, já, Rak Dol, Dex a Marnshara. No nevím, co tam budu platná, ale snad něco jo. Radši zajdu za Dexem ohledně zbraně a nějakých granátů. Sice je moc daleko nedohodím a zvlášť pod vodou, ale kdo říká, že je musím házet, když jsou při správném pohledu vzdálenosti irelevantní. I když se pro jistotu zeptám, jak se odjistí.
Při letu nad vodou se náhle vynořují platformy, které nás zasypají střelami.Dex mačká tlačítko a ponorka se odpojí od trupu a se žuchnutím se vnoří do vody. Vydáváme se k první bombě, aby Dex s Rak Dol přišli na to, jak ji zneškodnit a poslali návod ostatním týmům klonů. Když k ní dorazíme, je pod kopulí s dvanácti metrovým průměrem a malým poklopem. Zvažujeme, jak se dostat dovnitř. Koukám na rozměry, ponorka by se tam mohla vejít a tak navrhuji, že ji tam zkusím přesunout. Dex nasedá a já se přibližuji. Prostor se začíná zhušťovat a propojovat, když se ozve rána a s celou ponorkou to otřese.
Au. To asi bude ta nepříjemná věc s obsazeným cílovým místem. No, alespoň nějaké poučení pro příště. Z praxe se bytost poučí nejlépe, než z toho, že jsem to měla jen teoreticky zmáknuté. Oznamuji, že je to vyplněné a ponorka se tam nevejde. Rak Dol se to vydá prořezat a za chvíli jsme uvnitř. Poklop je přechodová komora, dole rozbuška a několik nádrží s nějakou směsí. Rozhodli se odpojit rozbušku a upravit přečerpávání vody. Co blbnou s tou kamerou. Oni to ještě podrobně natáčejí a komentují. Občas dost riskantně, ale zatím to nevybuchlo, tak snad ok. Jedna se dá dát na ponorku, které máme dvě, tak ji naložíme a posíláme záznam. Pak se vydáváme k dalším.
Mezitím nám aktualizuje Leese informace o nějakém mini ostrůvku, kde mají být přestěhovaní vězni. No uvidíme, co od nich zjistíme. Cestou potkáme pár platforem, ale je to rychlý proces. U ostrova parkuji ponorku radši kus od břehu, kdyby nás ti vězni obešli a zdrhli s našimi ponorkami.
Je to celkem otrhaná banda republikových vojáků s nějakými implantáty na hlavě. Probíhá rozhovor a dovídáme se, odkud jsou. Zatraceně. Vím, že to znám, ale nemohu si vůbec vzpomenout, kde se nachází ten jejich systém. Musím tomu dát čas, takhle mi uniká rozhovor.
Dovídáme se, že na nich někde experimentovali Quarini a přibližný směr. Odešle se to Leesovi a přibližně tím směrem je nějaké blízké město. Zkusíme tam zamířit.
Cestou máme aktualizace, je to až vzdálenější město. Tak pokračujeme a řešíme diverzi. Nic kloudného jsme nepřipravili, tak se uvidí. Skútry jdou napřed a Dex je vyzývá ke kapitulaci a vyklizení od civilistů. Někteří mizí.
Skútry začaly bombardovat nějakými hlubinnými bombami, ale snadno prokličkují až ke vstupu, kde zapnou další obranu. Celý sto metrový tunel je ionizovaný. Dexovi to vyřadilo skútr a ostatní zastavují na vstupu a plavou. Rak Dol má snad raketový pohon, jak frčí dopředu. Dobře, tohle zvládnu. Dělala jsem to v uplynulé době mnohokrát a prostor i čas jsou teď mými kamarády. Vyjmout objekt z aktuální pozice, propojit s jinou a tam vložit. Au, dostala jsem ránu. Moc se nesoustředím, bylo to jen o malou vzdálenost, tak znovu. Zase jen kus a další rána. Už se cítím jen na jedno ohnutí prostoru, tak se oprostím od té ionizované vody a zdaří se. Hned překonávám padesát metrů. Zbývá několik metrů tak je proplavu. Jauvajs. To byla šlupka. Ještě, že jsem neplavala celou vzdálenost. Nevím, jak to mohli vydržet ostatní, ale už jsme všichni venku.
Pokračujeme do komplexu. Držím se u zadního voje. Věžička, se kterou Marnshara rychle skoncuje. Málem jsem si ani nevšimla, kdy vytáhla ty pistole. Pokračujeme dál k téčku, kde se vydáme doleva. Je tu místnost se spoustou komor na policích, co vypadají jako rakve. Někdo je uvnitř. Přicházím k terminálu a zkouším, zda se mi nepodaří zapnout jiný jazyk. Snad je ten program pro víc verzí. Dex ohlásí něco o Caminu. Něco sepne a mne zasypávají informace nejen o něm, ale i dalších světech. Chytím se za hlavu a chvíli se motám. Mezitím přikročí Rak Dol ke konzoli a kontroluje jazyk Camina.
Z místnosti vede spousta východů a tak se rozdělujeme. To není dobrý nápad, ale co nadělám. Máme ho případně přivést živého. No, to snad nebude problém. Zabolí mne hlava, ale znovu mne naplňuje síla. Už jsem si alespoň částečně odpočala od té ionizované vody. Vejdu do nějaké místnosti a kus stěny za mnou zapadne. Přede mnou se objeví nějaký velký žlutý droidí brouk se spoustou tykadélek, co se mne snaží chytit. Mám pocit, že se musím o trochu pootočit a ani o tom nepřemýšlím. Chvíli na to tím místem projede jedno tykadélko. To bylo o fous. Je fakt rychlý a jen s tím blástrem se mi s ním bojovat nechce. Zhustím prostor a skočím zpět. Je z toho zmaten a tak trefí úplně jiné místo a vzápětí jsem přede dveřmi. Oznámím to do vysílačky a Marnshara mi jde na pomoc. Nepodaří se mi zjistit, jak otevřít ty dveře, tak je zkusíme vyhodit do vzduchu, až dorazí. Udělala se v nich díra, ale brouka tam nevidíme. Už ji to asi nebaví, tak tam vystřílí svůj portrét, kopne do něho a projde skrz. Asi bych před ní neměla zamykat dveře, na kterých mi záleží.
Společně se dostáváme do velké místnosti, kde nás přepadnou tři brouci. Brzo je s nimi krátký proces. Jednou jsem si i vystřelila. Sice to v pojetí ostatních vypadalo na snadnou záležitost, ale můj šálek kafe to nebude.
Pokračujeme dál, kde už narazíme na tři Quariany a Caminina, kterého hned Dex složí pravým hákem. Potřebujeme z nich dostat informace a spřátelení si někoho mi nikdy nedělalo velké problémy, tak to mohu zkusit. Snad díky tomu budu něco platná i zde. Sundám si helmu a přistupuji k jednomu z nich. Opatrně ho beru za ruku a zvonivým hlasem ho uklidňuji. Zároveň s tím skrze mne proniká síla, která v jeho těle rezonuje ve správných místech. Sice dostanu zpětnou ránu, která mne trochu rozhodí, ale opravdu se zklidňuje a už se tolik nevzpírá. Alespoň, dokud sleduje pouze mne. Zapojuji se do hovoru a přitom se pokouším ho jemně okouzlit feromony. Snad ho pak zvládnu dopřesvědčit, aby nám pomohl a řekl všechno, co ví…
7.1.2015 08:13 - Hunter
Díky za zápisy, +1 fp Tondo, Michale :-)

Další hraní 25.01., jestli se nepletu? Wrigly, rikal jsi, ze 18.01. nemuzes?

A pls, pisnete neco k hlasovani, co jsem vyhlasoval, nebo ho uzavru jen se dvema hlasy (muj a Michala) - jestli jste jej psali a ja nevidel, tak pardon, napiste znova :-D
Tondo, ad nejaky bonus za splneny Dread Master linie - dobry pocit? :-) Hehe, ale na vazno, jestli myslis "herni" bonus pro postavy, tak bych to videl na destiny bod pro kazdeho.
Jinak pripominam, ze mi muzete hlasit destiny, co byste chteli splnit a ja se je snazim zaclenit do hry. Spise pro zisk destiny pointu, nezli pro zisk "atribut bodu, nebo skill bodu" - to proto, ze v tuhle chvili by kazdy mel mit bonus z jednoho "velkeho" destiny a jednoho maleho (tj. jeden bonus a jeden polovicni bonus). S jistotou tyhle bonusy ma Tonda a ja. Wrigly myslim ma velky bonus? Stejne jako jsem daval, myslim, maly bonus Andree a Michalovi - jestli je to jinak, prihlaste se :-)
7.1.2015 21:16 - Bleška
já měla nějaký bonus? už asi nevím jaký, btw já svoje destiny splnila
a v hlavě se mi roddí další :)
7.1.2015 23:56 - Hunter
:-) Jj, Andy si splnila destiny - uz mam ale zmatek v tom, jestli to bylo s malym, nebo s velkym bonusem :-)
Ma pamet udelala "bac" :-) A bohuzel nemuzu kliknout na "obnovit vychozi" :-D
8.1.2015 17:48 - tony
1)
Co se hlasování týká je mi to celkem jedno takže hlasuju jako ty abys měl dobrej pocit z podpory od hráčů.
2)
Co se týká dredmástří linie měl sem pocit že by to mohl být zajímavý plus v akvizici(válečné tažení)/v republice to může mít nějaký i třeba pozitivní ohlas.
feat válečný veterán by mne taky neurazil :D
3)
že bych si dal destiny provdat a nechat zbouchnout ostatní sestry?
9.1.2015 13:11 - Hunter
Oookay, takze sice Wrigly a Andrea maji moznost se vyjadrit k hlasovani, ale prozatim dopadne dle volby tri hracu na cislo tri... Tj. bonus max preden v urovni Base Attacku, ale pak se nasobi "silou" zbrane...

Ad dva, no, jestli prijdes s necim zajimavym, tak to muzeme implementovat, Tondo. Teoreticky by to mohl byt dalsi valecny konflikt, nevim... Spis by se mi libilo neco mimofinancniho - presne ten typ featu.
Prvni lehky nastrel je treba Dread War veteran, bonus +2 k will savu proti fear efektu. Dale diky inspiraci bonus +2 pri vyhrozovani (intimidation) a pri vypraveni historek z teto valky.
Takhle by se vam neco libilo? Nebo mate jiny napad? :-)

A pro Tondu na zaver, nastesti destiny musi schvalit vzdy GM :-D
9.1.2015 17:09 - tony
ten feat se mi líbí......myslel sem.......že by to mohlo spíš dávat nějakej bonus proti zastrašování,vyhrožování a tak podobně.(+2 k WS proti fear efektům,+2 proti vyhrožování a zastrašování)
10.1.2015 16:02 - Hunter
Co na Tondovo ostatni, prijde vam to ok jako smysluplny vystup z Dread Masteri akce?
11.1.2015 18:23 - Bleška
mně se Tondův návrh líbí
12.1.2015 06:38 - tony
Jako druhá možnost mne napadlo malé snížení nákladů na provoz jednotky,díky tomu že nám pití a sem tam jídlo kupujou lidi za vyprávění právě těch strašidelnejch historek.

A jako třetí možnost mne napadlo převzít z arkána feat dítě hrdiny.Tam to říká že díky všeobecné známosti rodiče se naše fame i infame šíří rychleji mezi lidi a jako kolateral efekt to má to že získáváte 2*víc pointů do fame i infame.
12.1.2015 11:30 - Fibriso
... to už na vás bounty hunteři budou stát asi hodně dlouhou frontu....
12.1.2015 13:33 - tony
no já nevím ale momentálně jsme na loveckým lístku cca třetiny obydlených planet.Jsme na blacklistu cca všech darkforserů,Griviuse,minimálně jedný žoldácký skupinky,Bankovního klanu a jedný Jedyknajtky.Jak moc to asi změní několik skupin bountyhunterů?
12.1.2015 14:05 - Hunter
Hlavně nezapoměň, že mezi Bounty Hunterama máme jednu špionku - Maru - určitě by nám hodila echo, kdyby se něco špatnýho dělo... Předtím, než by se stavila si odměnu vybrat... :-D

Ad zvýšení fame - to naštěstí tolik nehrajeme. Navíc to určitě nebude platit pro galaxii, ale jen pro Pustinu, nebo Jedie. A dáme tedy i lepší vyprávění za drinky :-) Ale je to stejně jen taková třešnička...

Takže jestli není nikdo proti, dáme zdarma feat všem (kromě Michalovy nové postavy) Dread War Veteran, který dává +2 morale bonus k odolávání efektům strachu a psychického nátlaku (tj. will save proti fear, výslechu a vyhrožování o +2 vyšší). Navíc díky prožitému jsou vyprávěné historky z této války výrazně strašlivější zajišťující drink od lidí, co to ještě neslyšeli.


Další hraní v neděli, 25.01. - pokud někdo nemůžete, dejte vědět. Tondo, budeš mít 24řku, nebo to bude u mě? :-)
12.1.2015 14:20 - tony
obávám se že to zatím vypadá na 24ku.
12.1.2015 16:48 - Hunter
24 je fajn, Tondo, jenom nemam rad, kdyz musime sklizet figurky a cestovat - totalne to rozbourava hru :-) Takze hrat u tebe v praci je v pohode :-)
12.1.2015 23:43 - Fibriso
Dex: Leesi, na co jsi si objednal pět beden datakaret?
Lees: ale dělal jsem si seznam, kolik je na nás odměn a kdo všechno nás chce zabít, a došly mi....

ad Mara, vzhledem k tomu, jak "odešla" jediné echo asi bude v podobě sonického granátu. asi něco ve stylu:
Mara, vykoukne z poza rohu: Lees, say What?
Lees : What... *bang*

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.068392038345337 secREMOTE_IP: 3.134.87.95