Babau14
12.5.2010 19:48
New Orders
Mate-li se chut pridat k hrani SW Saga v prostredi klonovych valek, napiste mi (nick Hunter).
PS: Hrajeme pravidelne cca jednou za dva tydny v nedeli, cca od jedne do osmi v Praze.
9.12.2015 19:12 - Leese Dailen
Moc hezke Andy. Kdybych mohl, dal bych ti bonusovy Dark point :-) (nebo Force point...)

2.1.BY by za me melo byt v pohode.
16.12.2015 12:14 - Hunter
Po trose premysleni, rozhodne ma vyznam dat dohromady sva letadelka - takze zkuste je dosepsat. Chci idealne videt jejich denicky po vzoru tech, co pouzivame k zapisu lodi Adry.
Predstava - vetsina lodi hotova skrze enklavu Papa. Tim se zajisti to, ze stroje jsou jiz "hotove" a nemusime pocitat s casem na jejich stavbu/upravu.

Leese spis poskytuje jemne doladeni, potazmo zprovozneni systemu, ktere byly integrovany, ale nefungovaly jak mely (typicky duvod, proc by byl takovy prototyp nepouzit).

Rozpocet je cca 500 000 v upravach na osobu. Snazte se drzet zakladu bud vseobecne lode, nebo nejake, kterou jste nasli. A upravy potom z ni. Zaroven je potreba vymyslet duvod, proc by takovy prototyp nebyl vyraben seriove - ze je prilis drahy neni dobry duvod :-) Kazda lod tudiz by mela mit i "vrozenou" vadu, ktera nemusi byt ani tolik herne se projevujici v cislech, jako spis dava prototypu vic osobnosti.

Priklady - prepetove ochrany diky prilisnemu zatizeni nefunguji jak maji. Proto se do zasuvek na space transportu zapojena vybava cas od casu poradne zavari = osobni zarizeni dobijene z lodi ztraci 1k4+1 kondice (snadno opravitelne, ale protivne, kdyz potrebujete neco rychle a vec se vam vyradi).
Recyklacni zarizeni ionizuje ze silnych motoru. Voda se tak musi menit vyrazne casteji, protoze ziskava divnou pachut a nejspis se ani idealne nevycisti (zasoby na lodi sice vydrzi uvedenou dobu, ale voda pouze 1/4 te doby).
Nevyladene inercialni tlumice zpusobuji, ze se cas od casu kazdemu zamota hlava. Pri bdelem stavu se to da zvladat, ale vyrazne hure se na pohybujici se lodi spi (je zapotrebi cca 1/3 spanku navic).

Urcite vas napadnou dalsi moznosti :-) Klidne i vic najednou :-)
Idealne si predstavuji nove lode hotove a schvalene do konce ledna.
29.12.2015 17:39 - Leese Dailen
tak co ta sobota? Zatim vim o me+pavlovi+andy...to nestaci
29.12.2015 20:14 - Elvid
Dnes jsem se chystal potvrdit, že s tím stále počítám a nic mne nesklátilo. To bude tou silou, co skrze mne proudí, že na nemoc odpadávají jen ti v okolí... ;-)
31.12.2015 06:21 - tony
zatím anno
2.1.2016 09:10 - Hunter
Toz se na vas tesim :-)
3.1.2016 00:10 - Hunter
Odehrali jsme dalsi cast boje. Na bojiste prijelo nekolik dalsich stroju a rozhodne se z kryci operace stala bitevni vrava. Nejvice se projevila Rak Dol. Sehnala si i pomocnika a dobila Mause. Obrovsky masivni tank s pasy, ktery ma sice prastary, ale i tak masivni pancir. Ukazalo se, ze je staveny na narazy do mensich stroju a tak pote, co nepratele s jeho pomoci rozbili tank Rak Dol, ta se rozhodla presednout do novejsiho stroje... A i kdyz se kanon nabiji tri cela kola, ukecala mistni posadku, aby ji pomahala. Ach ti jediove a mind tricky...

Dalsi hrani pristi sobotu, tj. 09.01.2016 a to v 13:00 u me doma.
Poprosim o zapis :-)

Pro hru - dva Mausove na 0hp, jeden saber tank na 80hp.
4.1.2016 23:10 - Leese Dailen
Náš plán začíná, vystupujeme s vrtné soupravy a vyrážíme za svými cíly. Já začínám koordinovat droidy při opravách vyhlédnutého walker tanku a následně začínám zprovoznovat Z-hunter stíhačku. Zora vyráží ve vrtné soupravě směrem k elektrárně, kde ji vypustí jako neřízenou střelu a pokusí se nás dohnat na STAPu. Rak-Dol s Mansharou mezitím vyjedou s wakerem do hangaru. Nasedám do stíhačky a do hangáru dorážíme zhruba nastejno se Zorou. Mezitím naše děvčata vyčistila hangár a pomalým krokem mamutího stroje pokračují ke křižovatce. My se ze Zorou prohodíme a já začnu umístovat výbušniny do nepřátelského tunelu do města. Netrvá to dlouho a vyrážím na pomoc ke křižovatce. Když vidím co zbylo z walkeru, snažím se jej dostat do krytu, ale bohužel Rak-Dol si vykládá pokyn k vytvoření krytu po svém a tak nepřátelské tanky rozeberou ten náš během chvilky. Rak-Dol se s nimi rozhodne vypořádat po svém a vrhne se mezi ně. Jeden z tanků obrací na střechu, já se mezitím pokouším organizovat náš postup, ale moc se nedaří. Poté co přemůžeme tuto várku je chvíli klid. Droidí odstřelovačí i konvoje co projel se mi pokoušejí nastřelit nejaká "léčiva", ale uhybám - kdoví co v tom mají. Obsazujeme obrácený tank, ale zatím co s Mansharou nakládáme poničené droidy na tahač, tak Rak-Dol sedí v tanku, samozřejmě úplně na ráně a ještě si na sebe navede rakety. Poté se konečně stáhne s tankem do krytu, ale ani ji nenapadne ho připravit k boji. Následně běhám kolem jak pometlo, abych zařídíl co je potřeba - zprovoznit tohle, nastražit senzory, Manshara mi ještě ujela se STAPem, takže to trvá asi desetkrát tak dlouho. Když se vracím z tunelu, Rak-Dol se plácá u droidích odstřelovačů na druhé straně jeskyně. Vyrážím tedy k tanku, kde sedí Manshara. Ta když mě vidí, s vzpomíná, že měla na tom STAPu (když už ho zabrala) sestřílet kamery a začíná tankovým dělem střílet zrovna, když jsem skoro u ní. Nejdřív skáču do krytu před domělým nepřítelem, ale když nikoho nevidím vlezu za ní dovnitř. Začal bych to řešit, ale přjíždí další várka nepřátel. Střílím jako o závod, do toho manévruju s tankem, ale nějak nám to s Marou nejde. Transporty mezitím vyložily náklad droidek, které se do nás dost z husta pouští. Rak-Dol pořádně nevidím, ale je podezdřelé, že ani létající droidy. Nakonec přilétá Zora na pomoc se stíhačkou a jednou lodní raketou vyřeší celou várku. Posílám ji raději zase zpět, abychom nepřišli o hangár, to se radši budu stahovat odsud. Stále čekáme na třetí várku droidů, když z jejich směru přilétají speedery. Zjevná odezva na přítomnost stíhačky. Špatně se z tanku trefují, ale Zora má teď své starosti s hangárem, kam se už provrtali skrze zával. Příjezd dalších tanků definitivně ukončí provoz zabaveného tanku a tak se připravuju na převzetí dalšího. Rak-Dol obsadila nějakou verzi pancéřovaného parního válce s dělem a tak ji a kolem pobíhající Mansharu využívám k nalákání zbylého tanku, abych ho mohl lapit tažným paprskem nakladače. Jestli nám takhle budou posílat další podpůrné stroje, tak by to mohlo i vyjít dle plánu...
5.1.2016 14:15 - Hunter
Diky :-) +1 fp na dalsi hru :-)
6.1.2016 20:02 - Elvid
Přečkám několik minut za vyrušení první skupiny droidů. Přípravy na dalších lodích probíhají v poklidu. Zatím se zde nic neděje, když mne náhle zavolá Rak Dol, že by se jim tam hodilo nějaké pokropení nepřátel. Tady to chvíli vydrží, tak se tam zaletím podívat. A radši na to šlápnu, sic je ten tunel poměrně úzký pro běžné piloty.
Přilétávám a vidím spoustu droidek, tank a dvě velké krabice. Střílejí někam dozádu a ostatní tu nevidím. To bude na dlouho a tak neváhám a kousek před tank posílám jednu ze závěsných raket. Ještě jich pět zbude, to je ok. Jeskyně se otřese a celá přední část je vyčištěná. Najednou z trosek jednoho monstra vybíhá Rak Dol a běží se někam schovat. Poblíž jsou dva droidi, ale zatím nic nedělají, tak se rychle zaletím podívat k tunelu a pak zmiznout. Překvápko. Dva další tanky tam na mne čekaly a spustily palbu. Snadný cíle. Copak někdy sestřelily stíhačku tankem?
Zdá se, že už je tu klid, tak se rychle vracím. Ještě zahlédnu Rak Dol, jak střílí do stropu. Na co tam tak mohla mířit? Při opuštění tunelu zahlédnu v dálce pohyb. Zkusím je dostihnout, ale prchají. Po příletu zpět do hangáru se chopím prohlížet strop a hle, jsou tam kamery. Alespoň se nějak zaměstnám a začnu je sundávat lodními zbraněmi. Možná bychom mohli zřídit trénink nových pilotů v nějakých šachtách místo letu ve vesmíru. Bude to od nich vyžadovat lepší zručnost. Ale asi by to rozsekalo víc stíhaček. Tak nic.
Ze zavaleného tunelu se ozývá nějaký rachot. Ještě to chvíli potrvá, ale budu připravená. Když se odrolí většina, tak informuji ostatní, že začínají pronikat i sem a že se pokusím znovu ucpat. Vyjede důlní stroj. Hned to do něho několikrát našiju, ale není to moc platné. Pokračuje dál a za ním je další. Už se dostává ven z tunelu. Naštěstí v téhle části hangáru nic není, ale co kdyby nám chtěl zlikvidovat naše stíhačky a jiné lodě. Jsem sice v dosahu případného výbuchu rakety, ale snad uhnu. Pal. Hups. Sic jsem to čekala, ale i tak byla ta tlaková vlna tak čistá práce, že jsem sotva stačila natočit stíhačku, než zablikali štíty a dostala černočervený nádech. Nu což. Oba tuneláři jsou také fuč. Těmi to už nezacpu. Vypařilo to i jistou oblast za tím druhým, ale stále se na mne chystají dva tanky s nějakým čtyřčetem v silném štítu.
Začnu sestřelovat tanky, když se čtyřče naplno rozjede a pokryje celý prostor ostrými šrapnely. Štíty pohasínají a do lodi se dělají díry. Chtělo by to nahodit štíty. Není tu na to nějaký droid? Aha. Na jeho místě je jen spečená skvrna. Asi neměl při té raketě vyčuhovat. Tak holt bez štítů.
Za ohbím se žene několik transportérů plných paňáků s protiletadlovými zbraněmi. Tak holt další raketu, ať mám alespoň nějaký manévrovací prostor. Musela jsem to vzít čistě do šrapnelu, aby byla čistší rána. Povedlo se. Transportéry se odpařily a čtyřče se také vyplo. Ze zadu přilétají ti dva kamarádi v takových vajíčkách podobných STAPu. A né. Oni to čtyřče zase opravili a znovu mne kropí. Z nějakých lodích vyšlehnou dva záblesky a pochroumají mu štíty. Pozdrav od nějakých droidů. Pak se mi ho podaří konečně smáznout a mohu si dát čistě leteckou férovku.
Rychle je vyřídím, ale z lodičky odpadne první kus plechu. No, snad ještě chvíli vydrží a stále jsou k dispozici tři střely. Oznamuji, že v hangáru byl útok úspěšně odražen a začnu se rozhlížet po nějakém jiném droidovi. Snad vydrží déle, ale mohl by nahodit alespoň ty štíty…:-)
7.1.2016 19:51 - Hunter
Chudak arto :-D

Diky, +1 fp na dalsi hru :-)
Jinak nikdo dalsi sice neodepsal, ze bude, ale pocitam se vsemi pany. Andy, co ty, budes?
10.1.2016 18:26 - Hunter
Dalsi hrani za dva tydny, tj. v sobotu 23.01.2016 u me doma :-)

Mrknete se na ty transporty - bylo by fajn je zacit pripravovat i ciselne :-)

Jinak nas na pristim hrani take ceka dalsi rozhovor ohledne hrani v budoucnu, aneb co bude dal, az tohle nebude :-D
Ohledne me postavy - jak jsem na to koukal, neda se zkratka vytvorit rozumne schopna postava se zbrani nablizko efektivni pred 10 levlem :-/ Jako human alespon... Takze se na to asi vyprdnu. Zkusil jsem jeste unarmed, ale to ma podobny handicap. Zacinat zkratka na 1d6 je uplne naprd :-)
Uvidim, jestli sezenu nejaky jiny, zajimavy build. Aneb na me se neohlizejte :-)
Michale, pokud budes mit nejaky dobry napad (grapplera nechci :-D), tak uvitam nasmerovani, treba jsem neco prehledl, nebo nevyuzil..

Presto se mi stale libi koncept holovizni hvezdy jako dvojiteho agenta, takze budu vychazet z toho :-)
11.1.2016 08:05 - Elvid
ad transport - ok, zkusím mrknout ještě na transport. (Případně je v záloze ta "stíhačka" i s popisem a staty ejn by se tedy odstranili pasažéři ;-) )

ad postava) tak tam záleží, co bereš rozumně. :-) Máš k dispozici holt jen 2 featy a 2 talenty (při velkém multiclassu 3 talenty + 1 feat) + 1 feat za humana. Vzhledem k tomu, že na začátku potřebuješ spíš featy na prerekvizity, apod., tak talent na double agenta je a za tři featy se dá pořídit profiency na nějakou tu exotiku + rapid strike + třeba improved rapid strike, takže pak bys měl -5 att (s dex 13+), ale +2 dice, čili třeba 3d8, což mi přijde, že na pár levelů vystačí. (S tím, že přes ten poslední talent bys trochu dohnal útok...)

(Sám něco takového plánuji pro ten unarmed, jen je problém, že mi nevyjdou featy ani na ten rapid strike...a ani na cokoli s grapplem, protože jeden chci k backgroundu a druhý musí být MAM I, aby vůbec mohl bojovat neozbrojeně...takže až později - demage zkusim dohnat talenty a uvidím, jak to bude vypadat)

ad unarmed human - lze použít near human (můžeš tu vadu skrývat a být to i částečně zášť proti impériu, nebo naopak podklad, proč bude hrát v tolika xenofobních filmech, aby nikoho nenapadlo, že je odlišná od lidí) a pak vyměnit tr. skill navíc za něco pro unarmed - minimálně máš třeba navíc to elektrické demage za + d6, které nikdo nepozná, nebo přímo nějaká přírodní zbraň, co začíná na d6, takže s MAM I a Rapidem to dáš na -2 att a 2d8.

Ad Tonda a 4ruká postava) Tuším, že jsem viděl u near humana i možnost dalšího páru rukou, což mělo za efekt snížení postihu pro víc útoků o 2. Takže je možnost to jet i přes tuto rasu s tímto bonusem. (V podstatě jeden multiattack talent od prestige class do začátku.)
11.1.2016 11:29 - Hunter
Tak jsem splacal unarmed humana, ktery zacatek zkratka resi pomoci zbrane :-) Contact stunner staci - 2d8 stun a vykreje to tu startovni ubohou unarmed damage. Zaroven je to vlastne jen "paralyzer", takze sedi kontaktni boj zblizka :-)

Aneb, muj character ma decepci a k tomu se postupne stane schopnym unarmed humanem :-) No a charisma je na bodu mrazu, ale co :-)
18.1.2016 14:31 - Hunter
Pripominam, hrajeme tuto sobotu u me doma. Prosim o potvrzeni :-)

Dale ad pravidla.
Jury-rig - opravdu to po boji jen stahne dopravni prostredek na -5 kondice, nikoliv do stavu zniceneho, jak jsem si myslel.
Cover a improved cover - v erratach k hlavnim pravidlum se rika, ze uz i jen cover staci na to, aby se netrefa plosnou zbrani pocitala jako uplne vedle.
Neboli, talent evasion funguje jen a pouze pokud bezite v otevrenem terenu, potazmo nekdo chytre strili burt/blast zbrani za/vedle kryt. To je velka oprava oproti tomu, ze jsem doted vyzadoval improved cover...
Zalehnuti netvori zadny cover = proti plosnym zbranim nijak nefunguje. Dava bonus +2 do reflexu.
18.1.2016 19:44 - Elvid
Počítám s tím. ;-)
20.1.2016 04:59 - tony
ok
21.1.2016 03:21 - tony
Pavel mne inspiroval k mojí postavě napadlo mne že by se mohlo jednat o experta na výbušniny a cover by byl že dělá ohnostroje na jeho oslavách.

další věc je zbraň: zmenšená/normální bazuka upravená na střelbu těch rachejtlí.
21.1.2016 09:36 - Hunter
"Facepalm" Tondo na tu bazuku... Jinak dobry :-D
21.1.2016 13:37 - Hunter
Kdyz se spoji me oblibene s mym oblibenym...
https://www.youtube.com/watch?v=xh3Wveg4DMk

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10152101516724 secREMOTE_IP: 3.139.97.157