Hunter
3.8.2011 13:39
Survivors hraji Pathfindera
Necht zde zazni slova vase, kdy hrati budete moct, jakozto kecy postavove, ci neherni, k duhu vasemu jdouci, ci uhonu jinym zpusobujici...
Autorská citace #1
3.8.2011 13:41 - Hunter
Juch, umi zakladat diskuze! :-)
Zde bychom se meli bavit o hrani Pathfinderu na vyplneni prostoje mezi pripadnymi hranimi SW :-) Vesti to ma Tonda, pomahej nam panbuh :-D

Postavy jsme si rikali dle pravidel Pathfindera a to cca 3 potazmo rovnou 4 uroven, at je veseleji :-)
Sam hraju toho pulelfa v super tezke zbroji, co ma svaly jako arnold a kdyz bezi 5 minut, tak padne do mdlob :-)
Autorská citace #2
3.8.2011 14:30 - Fibriso
proste Dex (bez dex) ve fantasy provedení :D

ale vše záleží na Tondovi jestli bude chtít a jestli bude mít čas.

ja bych hral pravděpodobně pokud bude klerik Sumonera a pokud nebude klerik tak klerika.
na zloděje vam prdim, dost nevděčné povolání :)
Autorská citace #3
3.8.2011 15:02 - Hunter
Zlodeje ukradnul Tonda! :-)
Autorská citace #4
3.8.2011 17:33 - Bleška
No, mě taky napadlo hrát klerika :). Nevím, jestli si vyloženě nechám tu druidku, možná jo, ale nějak s ní mám problém :D.

A nebo nějakou prostěbijku :D:D :P
Autorská citace #5
5.8.2011 10:43 - Hunter
Prostěbijku, nebo druidku, hlavně že jí má! A je pěkná, samozřejmě :-) Jinak já Igor, já nemyslet, já kyj, máma bacat po hlavě, když mrňous!

Hmm... :-)

Určitě bude volná pozice zloděje, pokud by někdo měl zájem :-) Potažmo podle toho, co by si někdy zahrál Wrigly (jestli svého stopaře půlorka), tak i ranger... Tak jako tak konkurenci snesu :-) Dokud jsem ten nejlepší, nejsilnější a nejvíc kyj! Ugg!
Autorská citace #6
5.8.2011 11:38 - Fibriso
Nebo by Andrea mohla skusit tohle, to by ji možná asi sedlo nejvíce

http://www.d20pfsrd.com/classes/base-classes/witch

jako Clasová schopnost "Cook People (Su)" tu ještě nikdy fakt nebyla
ta mě dostává "Witch’s Hut" což je typická chaloupka na kůří nožce (a ano, umí běhat 60ft za kolo)
třetí vtipná táležitost nastává, když dostane (na vyších levelech) neomezené "Reincaranate at will" s tím, že dotyčný musí will nebo se reinkarnuje i když nechce.

takže Neserte čarodějku, nebo vas uvaří, sní, a pak obživí coby kobolda!

ps: a ano, umí lítat (a to i na koštěti i bez něj)
Autorská citace #7
5.8.2011 16:15 - Hunter
Tak hrani o vikendu padlo, pac jsem zapomel, ze je Andy uz v Turecku :-D
Tak jako tak ale neni od veci dohodnout postavy :-) Level je 4, takze se da uz i neco postavit. Atributy standard, tj. to, co nam Petr daval...
Snad se nejak doplnime v povolanich :-)
Autorská citace #8
5.8.2011 21:15 - Fibriso
Mozna to bude znít jako rouhani, ale ja bych dal na 20 bodiku
Autorská citace #9
6.8.2011 10:41 - tony
já bych to normálně házel , i když je mi jedno jak k postavě přijdete...no neměli by být zase příliš íbr.


Takže lvl4 určitě
body nefim nefim
Autorská citace #10
6.8.2011 13:27 - Hunter
OK, tak jsem hazel a napadaly mi sama maxima - je to jen otazka casu :-)
Aneb nekomplikujme, nechme klasickych "standard", tj. 15 bodu na rozdeleni a je to :-) 20 je zbytecne moc, at nejsme uberkill :-) Jinak pro Tondu:
Low fantasy (neboli jsme mega lamy - 10 bodu, standard je 15 bodu, high fantasy je 20 a super duper mega heroic je bodu 25, coz znamena kde co na 16 a vic :-)) Standard staci, na to jsou pravidla odladena nejvic :-)
Autorská citace #11
8.8.2011 12:48 - Hunter
Koukam, ze startovni penize pro 4. level jsou vypsane v pravidlech - zakladni pravidla, kapitola Gamemastering, 399 strana, tabulka 12-4...
Podle ni si muzeme dat vybavu za krasnych 6000 zlatacku... Tak to vidim na jednu peknou zbroj, deset kurztizan na dva tydny a za zbytek poradny mec ;-)
Autorská citace #12
8.8.2011 13:06 - Fibriso
6000? tolik peněz, co s tím...
1000 povoz s koníkem a za zbytek Scribe scroll feat?
Just kidding :)

Budu hrát Summonera (neplst si se sumo, s tím to nemá nic společného!) a s nějaky pěknym zviřátkem
Autorská citace #13
8.8.2011 13:47 - Hunter
Jo, taky pripominam, ze mame dva traity - najdete je v advanced players´s guide :-)
Toz ma postava, Darius Pontius Bruttus ma dve uzasne magicke veci - krasnou tmavou zbroj s ostny, pravy full plate, vcetne krasneho magickeho +1 :-) Navic k tomu ma poradny, kvalitni mec, cely z vesmirneho kovu, aneb adamantium ruleees! :-)
Autorská citace #14
8.8.2011 13:48 - Hunter
Hezke zviratko... Hlavne s tim leteckym kanonem na hrbete :-D
Autorská citace #15
8.8.2011 14:47 - Fibriso
Super, máme první jméno postavy, Hunter - Darius Pointus (Píchus) Brutus .
a první slova GM: Včera vás někdo okradl a nechat vám akorát rezavou dýku."

Traity najdete zde http://www.d20pfsrd.com/traits
jen bych rad připomenul jedno pravidlo které je snadno k přehlédnutí a to, Že neměli by jste mít dva traity ze stejné oblasti (Tj Social, region a podobné)

ale co se týče traitů tak v tomto má poslední slovo GM.
Autorská citace #16
8.8.2011 15:23 - Hunter
Asi ti nakopu pozadi, Fibri... Velmi neheroicky, zato velmi bolestive :-)

Jinak jsem nacpal svou postavu do materialu :-) Schvalne, prida se nekdo?
Autorská citace #17
8.8.2011 16:26 - Hunter
Prvni hrani slavnych Pathfinderu svolavam na 20.08.11 - bud u me, nebo u Tondy v praci... Muzete? :-) Hrat by mel pochopitelne Tonda, ja, Fibri a Andrea. Wrigly ma byt na dovce... Protoze to je preci jen nahradni hrani za SW, tak budeme hrat vicemene narazove, takze pokud mate chut si dat neco veseleho, neco zkusit apod, myslim, ze pod Tondou a s touhle frekvenci to bude idealni kombinace :-)
Autorská citace #18
9.8.2011 17:21 - tony
ehm fibri těm co mi něco cpou do úst mám tendenci to vracet takže na první hraní si vem alespoň dvě indulony
Autorská citace #19
9.8.2011 18:59 - Fibriso
dělám si legraci, ale je fakt, že něco podobného jsem už zažil
... ale proč indulonu?

Každopádně jsem se včera nějak nudil a skusil jsem udělat jednu čarodějku (witch) Nomi Zamajo... řekněme jen, že některá čísla mě docela dostala....(nutno podotknout že jsem byl notno Inspirován, kým, skuste hádat... :)

... za tohle mě někdo Fakt Nebude Mít Rád....

Edit:a ne, není to moje postava, já ji hrát nebudu.
Autorská citace #20
10.8.2011 13:03 - Hunter
Hahaaa! Jestli se musis ptat, proc Indulonu, tak to si ji rozhodne vem! :-D My ostatni se zatim pujdeme projit, abyste meli s GM cas si odehrat neco soukrome... :-D Brrrr :-D

Kym jsi byl inspirovan? Babou Jagou? :-)

Tak jsem si to precetl a jezis :-D To je strasne :-) Tomu rikam uberkill na diplomacii apod... Jeste ze to hrat nebudes :-)

Za sebe ale davam jednicku s hvezdickou za ty dva obrazky dole... Hlavne za ten druhy :-D
Autorská citace #21
10.8.2011 13:18 - Fibriso
fajn, tak idulona ne a už vůbec ne ani ten zbytek.

ne baba jaga to fakt nebyla :D
na 4 levelu docela kruty, skusim ji vyhnat na level 10, (na 10 když udělá BAF tak i Conan zaleze pod postel...)
Autorská citace #22
12.8.2011 23:31 - Bleška
Tak Vás lidi zdravím zpátky v Práglu :). Na toho 20. se těším :). Určo si ráda zahraju. A možná i tu čarodějku... To se ještě uvidí :). Nicméně bych chtěla Pavla poprosit, zda by mi pomohl vytvořit postavu, neboť stále ještě zvládám ji jenom pojmenovat, určit věk, přesvědčení a... to je asi tak vše :).

Jinak dovča byla fajn, akorát jsem dost těžce doplatila na klimatizaci. Od středy mi teče z nosu jak voda v Niagarských vodopádech, kašlu, že se země otřásá a celkově je mi tak nějak fajn :D.

Takže se rozhodnu, zda Fightera nebo tu veselou čarodějku :D :D
Autorská citace #23
12.8.2011 23:49 - Fibriso
Vitej zpět :)
Jedna čarodějka pro inspiraci je tady v materiálech, skus kouknout a posoudit (schválně, jestli ti někoho připomene :)
Autorská citace #24
14.8.2011 13:08 - Bleška
Hehe, tak asi beru tu čarodějku :D. Strašně se mi líbí Cook people, muhehehehe :D.
A taky má svého mazlíčka :D. Ssssss :D. Hmmm, vybrat jí familiara bude celkem oříšek :D. Taková koza...

Hm, a koho mi má tebou vytvořená postava připomínat? Já ti ani nevím... Že by jistého opeřence??? Nic jiného mě nenapadá :D.
Autorská citace #25
15.8.2011 11:02 - Hunter
Familiar koza!
Nebo husa! Pac dava "Sadlo!" :-D Jeste bys mohla mit nejake jine uzitecne zviratko, jako slepicku, ale nevim, nevim, jestli to je ten operenec, ktereho hledas :-)

Ad carodejka - tak estli budes desit i nas, tak pockej! :-)

Btw. vareni lidi... Slo by to omezit na orky treba? :-) A co budes chtit hrat ty, Fibri?
A kdyz jsme tak u toho hrani, napadlo me, co si dat dva vikendy po sobe? Nez se vrati Wrigly z dovcy? Treba taky s vodopady z nosu? :-) Tj. 20. v sobotu a tyden na to, tj. 27. sobotu?
Autorská citace #26
15.8.2011 12:21 - Fibriso
bohužel ten víkend 27-28 nebudu moci, již mám něco zamluveného

Já budu hrát Sumonera
Autorská citace #27
15.8.2011 13:42 - Hunter
A co to dela, takovej summoner? :-) Vypada to, ze budes vyvolavat potvory, co budou bojovat :-) To fakt bude mix postav - fighter, carodejnice a tohle... At si Tonda vymysli cokoliv, tak to vydesime, zabijeme, nebo alespon solidne rozesmejeme :-D
Autorská citace #28
15.8.2011 14:55 - Fibriso
Sumoner ma dvě schopnosti 1: Sumon Momnster (level / 2) jako spell like ability a jednak vlastního Peta, jemuž může dávat různé schopnosti a podobu (velký zlý vlk, veselý masožravý králíček, Miniaturní draček B12, Cosi o dvou nohách a deseti rukou coby šílená sekečka nejen trávy, a na dvacáte malá chodící apokalypsa...
Autorská citace #29
15.8.2011 19:09 - Bleška
No jako jsou tam hodně zajímavá zvířata na výběr. Třeba stonožka, ježek, vepř, želva - té jsou dva druhy, jedna může kousat :D, pak třeba chobotnice (ale to si sebou čarodka ještě nosí někajé akvárko a jak chobotnička roste, tak snad i aquapark :D.

A pro info, ježek to vyhrál na celé čáře ;). Takže pozor, kam si budete lehat a šlapat bosíma nohama, neboť dostanete demage 1d3 a zabijete mi ježečka, neboť je to na životy poměrně chudé zvířátko :) :D
Autorská citace #30
15.8.2011 19:11 - Bleška
A klidně budu moct hrát i toho 27. Akorát nevím, v jakém budu stavu, neboť celé dva týdny vstávám brzy a to i včetně sobot :(
Autorská citace #31
15.8.2011 19:16 - Bleška
A teďs tak čtu co napsal fibri: Summon MoMnster... To jako summoneš monstrózní matku? :D:D:D
Autorská citace #32
15.8.2011 19:28 - Fibriso
Bleska píše:
A teďs tak čtu co napsal fibri: Summon MoMnster... To jako summoneš monstrózní matku? :D:D:D


řekla jsi si o to, bude Matka vetřelec a postava se bude jmenovat Bishop
Autorská citace #33
15.8.2011 19:32 - Bleška
:D

Hehe, už jste někdy viděli 5 metrového ježka?? Muhehehehe :D
Autorská citace #34
15.8.2011 19:38 - Bleška
Hledám nějaký pěkný obrázek čarodky... Takový, ve kterém nevypadá jako drákula, prostitutka, baba jaga apod. Nějakou takovou normální ženskou, pokud možno aby měla buď kalhoty nebo nějakou takovou sukni (dlouhou až ke kontníkům, ale na několika místech nastřiženou až ke stehnům), nějaký pěkný vršek, spíš než korzet pěknou halenu a dlouhé hnědé nebo černé vlasy... Má někdo doma schovanou takovou? :) Prosím prosím :)
Autorská citace #35
15.8.2011 19:39 - Bleška
Nebo stačí i nějaké odkazy, kde se daj pěkné obrázky hledat ;)
Autorská citace #36
16.8.2011 09:13 - Hunter
Hehe, s obrazky ti nepomuzu, ale mrknul jsem se po jezkovi...

Autorská citace #37
16.8.2011 10:13 - Hunter
A pro zajimavost, cenik ze stredoveku pro lepsi predstavu a pripadny flavor :-)
http://myschwerk.webzdarma.cz/cenik.html
Autorská citace #38
16.8.2011 16:28 - Bleška
Hehe, boží obrázk :). První je krásně roztomilý a druhý je prostě hustý :D. Jooo! To je můj ježeček nevím jak se jmenuje :D
Autorská citace #39
16.8.2011 16:57 - Fibriso
normálně bych navrhl bych Gaius Pichus, ale to mě pak Hunter bude chtit furt zabíjet :D
Autorská citace #40
16.8.2011 17:01 - Bleška
Fibri, dávej si pozor, kam si leháš, nebo poznáš picha! :P
Autorská citace #41
16.8.2011 17:01 - Bleška
Hehe, asi mu budu říkat Bodlinka :D
Autorská citace #42
16.8.2011 20:16 - Dalcor
Nevěřte Fibrizovi /a DM necht si připraví kouzla likvidující plošně/. Naboostěnej summoner je hrozná Imba a zdá se mi přeboostěnej, dokud DM není sviňa a nezabíjí castera. A bacha - když je třeba seslat ementála musíš mluvit jeho jazykem (tak na okraj - na to sem Fibriza chytil u nás v session a byla z toho krásná zcéna).

Tak na okraj, už nebudu spamovat!
Autorská citace #43
16.8.2011 22:00 - Fibriso
klid, nehodlam si udělat fantasy hvězdný destruktor
ten si dělám jen na dalcora, protože jinak klesa šance na přežití :)
Autorská citace #44
17.8.2011 09:55 - Hunter
Lol, diky Dalcore :-) Koukam, ze Fibri ma jisty zpusob chovani a vyberu postav :-D
Na druhou stranu za sebe v SW musim rict, ze na me udelal dojem svou novou postavou a i tim, jak konzistentne a pritom neprestrelene ji hraje...
Nejen ze ma hlavu a patu, ale ma i dusi, myslim ze to i vsichni ostatni hraci vidi a ke vsemu sice je drsna a husta, ale ve svem oboru, takze se daji delat ukoly idealne pro ni, kde svych schopnosti vyuzije a pritom nesebere hru ostatnim :-) Takze za sebe si sice rikam, ze musime byt obcas opatrni, s cim Fibri prijde, ale ze pokud chce, umi tvorit zabavne postavy, ktere pritom nemaji v jedne kapse deathray a v druhe ubermec +15 :-)

Coz me ale privadi k tomu, ze jezis, kdo vi, co bude z toho jeho summonera :-)
Jo, Andy, ad postava - ja Pathfindera moc neumim - nasel jsem si sveho valecnika, ale jinak nemam prehled, takze pokud chces postavu "witch", zkus to s Fibrim. Sama ho trosku zpomalit a jinak mit z DnD klasicky pocit, kolik je asi tak primerene na prumerne postavy :-) To co je tady v materialech skoro s dvacitkou na diplomacii je uz zbesilost/megacombo :-)
Autorská citace #45
17.8.2011 10:03 - Hunter
Jeste ad muj prispevek - hrajeme tedka spis pro srandu a volnocasovku, takze sice uvitam trochu seriozniho hrani, ale kdyz nekdo zahraje postavu s dvacitkovou diplomacii a necha zahrat i ostatni, tak mi to vlastne nijak nevadi :-)
Ale jak mi budes kazdeho orka uspesne ukecavat na nejlepsiho kamarada, tak je zacnu zakerne vrazdit... Pac se budu nudit :-) Ty bodlinko :-D Gaius Pichus... Jezis... :-D
Hehe, ja vlastne bezne rikam misto "jezis" "jezkovy voci", tak to abych si dal pri hre tentokrat pozor :-) Ale nastesti hraju postavu, ktera by mela klit slovy jako "U Gorumovych kuli a Desninych cecku, to je ale pruser!" :-)
Autorská citace #46
17.8.2011 13:25 - Dalcor
Fibri je hodnej klud, vetsinou /dokud nevytahne druida a AC35, 10 utoky a 300 zivoty na 15 urovni/. Ted hraje klerika Pharasmy a minule byl zachrance druziny.

Jeste spam k witchce - doporucuji nacist Ultimate Magic, kde je par hezkych a vtipnych Uhranuti /AKA HEXu - vlasy jako extra manipulacni organ je hezke a vtipne, zvlasty kdyz muze manipulovat s predmety jako treba hulky a jelikoz se nedaji cilovat -pravidlove - je to nadherne stylovy RP zpusob jak se vyhnout AoO/.
A mnou zde recenzovane Witches Brew nabizo hezky nahled na toto povolani.

Dulezite je, coz se z pravidel moc nevycte ze pritelicek vedmy by mel byt ztelesnenim jejiho Patrona. Jinak jedno z nejlepe nadesignovanych povolani - presne splnuje jak vesnickou vedmu (Gemmelovi horalske knihy), tak Jezibabu (bratri Grimmove, Mrazik) ale i vznesenou bilou lecitelku. Za tu musim Paizo pochvalit.

A sorry za SPAM. Moc lidi v cechach pathfindera nehraje, tak sbiram inspiraci kde to jde. Sam hraju/vyravim 4 ruzne Pathfinder Adventure Path. jedine co me trochu mrzi je ze hraci nevyuzivaji Combat Maneuver.
Autorská citace #47
17.8.2011 15:35 - Hunter
Myslim, ze spam to ani neni :-)

Ad Fibri, jo, nam to ukazal, kdyz prisel na SW s tim, ze ma chodici bojovy stroj, ktery ma stit jak hvezdna lod :-) Nastesti brzo pochopil, ze "kure" tomu rikame proto, ze se nam to nelibi :-) Skoda jen, ze mu to kure vazne nepritel rozbil - mozna i proto, ze se postavy tak uplne nesnazily kure ochranit... A protoze bylo brane jako nejdrsnejsi protivnik, cela nepratelska palba sla myslim do nej :-)

Ad pravidla - tak taky patrim k zacatecnikum... Me osobne se libi, ze si Paizo dalo tu praci a pracovalo s psychikou hracu - je mnohem lepsi rict za tohle mas bonus, jinak nic, nezli obracene davat postihy a minusy - ty zbytecne hrace srazi a kdyz uz o tom dopredu vis, ze to potahnes na bonusy, tak se ta hra hraje prijemneji - kazdy ma radost, ze ma nejaky "bonus" a kazdy je smutny, kdyz ma "minus" - takze je to hned od pravidel pozitivnejsi hra :-)

Tak jsem mluvil s Tondou, v sobotu hrajeme u me a to od 11:00... Obed bud s sebou, nebo zase objedname pizzu :-)
Autorská citace #48
17.8.2011 19:25 - jira
cago vsem ted sen zjistil ze hrajete pathfindera mate misto pridal bych se jirka
Autorská citace #49
17.8.2011 20:10 - Fibriso
Samozřejmě ta postava byla brána ironicky a vtipně (ale zase není tak silná, jen dělá strašný BAF)a kdybych chtěl, tak jsem schopen udělat witchku která koukne na rudého draka, načež ten jí dá věškerý poklad a začne konat dobré skutky.

Jestli chcete mohu sem umístit Sumonera jako odstrašující příklad co se s ním dá udělat za Decimátora (Hvězdný destruktor hadr) a kterým teď straším Dalcora :D , (ale ve skutečnosti se to hrát fakt nedá)

ps: pro dalcora, máš moje slovo, že už tě nebudu strašit postavama s deathrayem v kapse :D, už jsem si udělal pro skoušku naprosto normální Oracle (sice má Velkej útok, ale ma normální počet ,a ten jede právě po CMkach :)
Autorská citace #50
18.8.2011 09:58 - Hunter
Co je zase cmko?
Btw. bych byl rad, kdyby mi zbyla alespon v boji nejaka prace, pac nemam postavu defendera - ani nahodou :-)

Fibri, radsi me nestras a hod sem normalni postavu :-) Stejne Tonda bude asi lehce plavat v presnych cislech, ale uvidime, jak se nam nas uzasny GM chyti :-)

Jirko, pokud nebudes hrat arogantni blbce(natoz arogantni chytraky :-) ), ale nekoho tak rikajic "v pohode" :-) Tak jsem klidne pro - zatim mame podle vseho witch (babu jagu s jezkem), summonera (coz vlastne netusim, co presne v boji dela - jaka je jeho role - jestli damage dealer, defender (monstra soukuji damage), nebo controluje bojiste pomoci spesl efektu). Na zaklade tohohle si myslim, ze je idealni misto na nejakeho klerika, ktery trosku poleci (potazmo nekoho na bonusy skupine) a muze stat v predni lajne se mnou :-)
Autorská citace #51
18.8.2011 10:07 - Dalcor
CM - Combat Manuvers - jsou to předělané mechaniky jak disarm, grapple a pod. do trošku zajímavějšího stylu. Summoned muze zastavat jakoukoliv funkci na jakou naprogramuje eidolona, pokud ho někdo léčí.
Autorská citace #52
18.8.2011 10:44 - jira
jasny hral bych lecitele
Autorská citace #53
18.8.2011 12:39 - Hunter
Prima Jirko - stihnes si vyrobit postavu? Level a ostatni podminky jsou nekde ze zacatku tehle diskuze...

Dalcor - mno joo :-) Musim rict, ze po ruznych patvarech mi pripada tenhle system koncepcne srozumitelnejsi. Bohuzel ho nemam prochozeny, abych si vsiml, jak vlastne funguje a jestli v nem neco jde, ale vseobecne jsem mel z toho lepsi pocit, kdyz jsem to rychle zkouknul, nez ze vsech ostatnich systemu, kde disarm, grapple apod vubec nemely smysl :-)
Autorská citace #54
18.8.2011 13:57 - Hunter
Tak me tak napadlo, kdo co vlastne bude delat za skilly :-) Andy tedy s carodejkou bude vyjednavat, kdo bude mit survival? Popripade plizeni a odemykani zamku? Chceme-li vubec neco takoveho :-)
Pac ma postava leda tak zvladne odemykani zamku - okovanou botou :-) A taky trosku toho survivalu, ale nic moc :-) Moc malo skill bodiku :-)
Autorská citace #55
18.8.2011 14:21 - jira
no potreboval bych sni pomoct
Autorská citace #56
18.8.2011 14:22 - jira
zavolam fibrimu pres skype a skusim ji snim udelat
Autorská citace #57
18.8.2011 14:36 - Dalcor
Pokud delate prvni postav v PFRPG dovolim si pripomenout Erianuv Excellovy sheet, ten sice obsahuje jen urcite veci (ukoncil se v APG a ani to tam neni cele) ale ukazuje celkem jednoduse jak se dela postava. Nezapomente ze oproti standartnimu D20 zde nejsou skill bodiky krat x4 na prvni urovni, ale pricita se u Class Skill bonus +3 u provniho investovaneho bodiku ;-) Ale to mate jiste v merku.

Jinak chystam se udelat Pathfidner Day s WE BE GOBLINS, tak doufam ze vas treba uvidim. Vzorove postavy najdete i zde u clanku k Pathfinder Day cislo 1
Autorská citace #58
19.8.2011 05:05 - tony
1)Jsem Pj víc jak polovinu života ....au au au takže určitě nebudu nikde plavat...možná u Pavla ve vaně jestli má kačenku.

2)Případnou zlodějku mohu řešit jako NPC protože mám jednu elfí slečnu zlodějku volnou protoe se na nás vykašlal náš PJ :)

3)Postavy určitě nebudu pomáhat vyrábět ,mám dost s nepřáteli.
Autorská citace #59
19.8.2011 10:07 - Hunter
Kacenka neni, snedla ji kocka. A kocka se nekoupe, jenom z te vany pije - ma rada hovezi vyvar :-D

Tak se na vas zitra tesim, uvidime, jak se to zvrhne - urcite utece z ramce nejakeho pribehu a budeme pul dne sedet v hospode a resit trvanlivost brouka v pive :-)
Autorská citace #60
19.8.2011 10:11 - Hunter
Tak jsem si cetl novinky a narazil na tohle...
http://www.novinky.cz/koktejl/242217-zlodej-vyloupil-pumpu-s-damskymi-kalhotkami-na-hlave.htmlTondo, nebyl jsi nahodou nekdy v posledni dobe v Dalasu? :-)
Autorská citace #61
22.8.2011 09:30 - Hunter
Hrani je za nami, jak se vam libilo? Me nadchl novy svet, myslenka i to, ze si to Tonda z hlavy v pohode pamatuje :-)
Jinak jsem mel radost z kydleni zombiku - jasne, casem to bude chtit neco "vydatnejsiho" k vyvrazdeni, ale jako rozjezd to bylo prijemne, takove zase pricichnuti k systemu :-)

Jinak jsme se bavili s Andreou - je mozne, ze by sla do jine postavy, aby pokryla nasi potrebu jinych povolani - myslenka jde smerem na Rangera, klasickeho kouzelnika, nebo a to vypada nejvtipneji, na Inkvizitora :-) To bude s Jirkou particka... Andree se totiz libila myslenka Witch, ale s nekromantskym (Voodoo) zamerenim... Coz by se ale s Jirkou nesneslo a i moje postava by s tim asi mela problem, kdyby kolem ni pobihali zombaci :-)

Jinak ad dalsi hrani - v nedeli, 28. bych mel mit cas - sice tam puvodne melo byt deskohrani, ale jestlize Fibri cas o vikendu nema, tak nemuze ani prijit na tohle. Jirka jako dalsi hrac si s nami muze zahrat Pathfindera znovu a muj mladsi bracha, jako posledni hrac deskovky ma zrejme asi tentokrat smulu :-) Takze co vy na tu nedeli, bando? :-) Je cas rozsekat par kostlivcu :-)
Autorská citace #62
22.8.2011 10:37 - Fibriso
ještě to nevím stoprocentně, uvidím ve čtvrtek.
Autorská citace #63
22.8.2011 11:52 - Hunter
Pro Andy - koukam, ze kluci delali nejakeho inkvizitora jako vzor pro jejich dobrodruzstvi, tak se muzes mrknout, co tak muze vsechno umet :-)
http://www.d20.cz/data/C/4710/Geraltin.pdf
V zasade si ale myslim, ze v boji tedy budes vyuzivat streleckou zbran (ta opakovaci kuse je vazne vychytavka :-) ) a pridavat ty "rozsudky" a podobne srandicky, pac kouzla utocne moc nevypadaji...
Autorská citace #64
22.8.2011 12:07 - Dalcor
27 a 28 Jses zabranej Fibrizo :)
Autorská citace #65
22.8.2011 12:47 - Hunter
No Dalcore :-D Meli bychom si o Fibriho strihnout :-D

No jo, no, ale je to pochopitelne... Kazdy ma rad dlouhovlase chlapce ;-D
Hahaaaa! Pockej Fibri, za toho Gaiuse Pichuse ti mam co splacet :-D

Btw. vsimli jste si, ze ma zase Fibri kure? Sice je to spis takove oskubane kure, ale... :-D Jo a jestli muzes, Fibri, najdi nejaky obrazek, docela me zajima, jak to vypada :-) Jdu splacat v mezicase kobolda, the otvirace zamku :-)
Autorská citace #66
22.8.2011 12:54 - Dalcor
Já vám ho na sobotu půjčím.
U Inquisitora a Cavaliera je nejdůležitější sdílení teamwork featů! A Judgementy snižující DR a SR.
Autorská citace #67
22.8.2011 13:41 - Fibriso
Dalcor: viš jak to občas dopadá :D
Autorská citace #68
22.8.2011 13:49 - Hunter
Na sobotu ho nechcem - jezdim po vode v lodi.. Potrebujem ho az na nedeli :-)
Hmm, jeste muzeme vytvorit novou rasu "pulFibri" a muzeme hrat oba, Dalcore :-D
Autorská citace #69
22.8.2011 14:09 - Dalcor
A kterou cast si kdo vezme? je to ans jediny kelrik, a bez klerika do predpripravenych Adventure Paths nelez.
Autorská citace #70
22.8.2011 16:32 - Fibriso
THAT IS NOT FUNNY, MON!
Autorská citace #71
22.8.2011 17:15 - Hunter
Fibriso píše:
THAT IS NOT FUNNY, MON!



Ticho, prave te porcujeme :-) Navrhuju, Dalcore, aby si kazdy vzal po jedne ruce (necim hazet a psat musi). Na leceni moc mozku nepotrebuje, takze si vem jeho kolena - at jima mysli... Potazmo sedaci cast tela, to je na tobe :-D Ja si vezmu hlavu, pac u nas je potreba aby taky obcas neco prohodil :-)
Zbytek dame psum :-)

Ale trosku vazne, my to kdyztak bez tebe taky v nedeli zvladnem, Fibri - spis jen, ze pak se zase najede na SW :-)
Autorská citace #72
22.8.2011 17:49 - Bleška
No já se přiznám, že mám celý víkend zabitý :(. Musím ho strávit pracovně... Takže ať už budete hrát cokoliv, mě z toho můžete vynechat.

Ad postava.
Rozhodla jsem se pro toho Inkvizitora a mám už i část postavy :D. Jako jméno, skills, Ability a to je myslím vše :D. Nejsem si jistá domainou a těma všema prýma vychytávkama, které inkouš má :). Ke kouzlům jsem se ještě nedostala :).
Autorská citace #73
22.8.2011 20:45 - Bleška
Tohle se mi líbí ;)

Detect Thoughts

School divination [mind-affecting]; Level bard 2, sorcerer/wizard 2

Casting Time 1 standard action

Components V, S, F/DF (a copper piece)

Range 60 ft.

Area cone-shaped emanation

Duration concentration, up to 1 min./level (D)

Saving Throw Will negates; see text; Spell Resistance no

You detect surface thoughts. The amount of information revealed depends on how long you study a particular area or subject.

1st Round: Presence or absence of thoughts (from conscious creatures with Intelligence scores of 1 or higher).

2nd Round: Number of thinking minds and the Intelligence score of each. If the highest Intelligence is 26 or higher (and at least 10 points higher than your own Intelligence score), you are stunned for 1 round and the spell ends. This spell does not let you determine the location of the thinking minds if you can't see the creatures whose thoughts you are detecting.

3rd Round: Surface thoughts of any mind in the area. A target's Will save prevents you from reading its thoughts, and you must cast detect thoughts again to have another chance. Creatures of animal intelligence (Int 1 or 2) have simple, instinctual thoughts.

Each round, you can turn to detect thoughts in a new area. The spell can penetrate barriers, but 1 foot of stone, 1 inch of common metal, a thin sheet of lead, or 3 feet of wood or dirt blocks it.
Autorská citace #74
23.8.2011 09:18 - Fibriso
Tak pohoda, Neděle CoT, sobota Z-znvP
Autorská citace #75
23.8.2011 09:29 - Hunter
Tak jestli Andy nebude, tak potrebujeme vsechny ostatni, aby melo smysl hrat - takze Fibri budes? :-) Pac nerozklicovavam tu tvou zpravu :-)
Autorská citace #76
23.8.2011 10:22 - Fibriso
Z-znvp : Zoufalci - Ztraceni někde v prdeli
:D
Autorská citace #77
23.8.2011 14:19 - Hunter
No, stale te nechapu - ja muzu hrat jenom v nedeli, takze jestli jsi si nas dal na sobotu... :-) Jinak jsem nas uspesne prejmenoval na Survivors - trosecniky a prezivsi, kteri propluli vlnami zmen GMek :-)
Autorská citace #78
23.8.2011 15:24 - Fibriso
tak neděle Cot, sobota lenošení :)
(Cot - City of thieves, dalcorova hra)
Autorská citace #79
24.8.2011 06:43 - Hunter
OK, takze o vikendu nic :-) Aneb mam v nedeli volno, hura, hura, hura :-) A ted, co s tim volnem udelam? :-) Asi budu parit...
Autorská citace #80
24.8.2011 08:17 - Dalcor
Council of Thieves - Adventure Path.
Autorská citace #81
30.8.2011 16:57 - Hunter
Tak jsem pridal naseho uzasneho Frantiska mezi materialy :-) Abychom vysvetlili, ze umi kde co otvirat a zaroven je to liska podsita a bude na nas licit pasti (nebo na cizi, idealne :-) ), ma skill focus na disable device... Pac me nenapada zadny chytry/zajimavy feat pro Frantiska :-) Tak jestli vas neco napadne... :-) A uzijte si obrazky :-)
Autorská citace #82
14.9.2011 09:15 - tony
tak ten hypermoderní František se mi líbí nejvíc
Autorská citace #83
16.9.2011 13:49 - Hunter
Hehe, Frantisek v Afganu jako clen Britskych komand ;-)
Autorská citace #84
19.9.2011 08:17 - Hunter
Co se odehralo... Mrkli jsme se do dalsich podzemnich pater, posbirali neco hlav ze zabitych priser, ochutnali jejich krehke maso v podobe sushi (a jemne uvarene s tymianem), zjistili, ze trposove v podzemi nemaj co chlastat a ze civilisty jim tu hlida drak. Navic po podzemi beha nejaky sileny polodemon a likviduje nam nepratele driv, nez si stihneme seknout. Ale protoze maji drsne trojzubce, tak jsme docela radi.
Navic jsme sehnali mistniho pruvodce - trpose klerika, co si taky dal sushi, aby neurazil. Nebo mel po tejdnu jen o sucharech zkratka chut na neco poradnejsiho... Jo, ne vsem chutna rybina...
Taky jsem si vyzkousel diplomacii a vysvetlil trpaslikum, ze fakt ocenuju, ze zdrhli z podzemi, zalezli si do svych koutecku, vysrali se na braneni sveho domova a tudiz prezili, coz je dobre (cela myslenka byla, ze je dobre, ze prezili - ale s trojkou na diplomacii, co byste nechteli :-) )... Jo, taky se tu s nama nechtej bavit o zenskejch a hrozne se sklebej. Nastesti se neptam stejne skupiny dvakrat. Tedy trikrat, co kdyby byli nedoslychavi, ze? :-)
Jsme v tretim podlazi pod zemi, prosli jsme diky Frantiskovi hromadu mechanickych pasti a tak nejak netusime, co budeme delat dal - je to pekne o hubu nechavat Frantiska to hledat, pac jak to zase prehlidne, nebo mu to nevyjde, tak je po nem. Takze si zkratka rikam, ze ty sipkove pasti zkratka risknu a projdu se stitem a brnenim... No uvidime...
Autorská citace #85
19.9.2011 09:20 - Hunter
Jo, nasli jsme celkem sest mitrilovych dyk. Gnom (Wrigly) si vzal jednu, Frantisek druhou a ja treti (abych mel cim krajet chleba a klobasku). Takze zbyvaji tri - pocitam, ze si kazdy (Jirka, Andy, Fibri) vezmete taky po jedne :-) Neboli ja si je odepisuju a vy si muzete pripsat hezkou mitrlovou dyku (nakupni cena 502gp).

Taky jsem updatoval svuj a Frantiskuv denicek... Fibri a ostatni, hodte ty sve denicky taky do materialu, prosim :-)
Autorská citace #86
19.9.2011 20:02 - tony
mno já dodám že vážné hraní skončilo v okamžiku kdy před trpasličí komunitou začali viditelně pojídat jinou inteligentní rasu(třebaže zlou).Nakolik to bylo znechucení nebo závist že je to nenapadlo samotný je otázka ale asi si tu nějaká blíže nespecifikovaná skupinka dobrodruhů udělala jak fejmu tak infejmu.
Autorská citace #87
19.9.2011 22:38 - Bleška
Fejma a infejma... Jak typické :D.


Deníček bych přihodila, ale stále není hotov...
Autorská citace #88
20.9.2011 11:04 - Hunter
Pcha! Inteligentni forma! Jak pateticke! Copak mi trposi budou tvrdit, ze to prase nemelo mozek? Pokrytci! :-D Na druhou stranu savce, tj. klasicke humanoidy nejime... Ale ryby? A co ze mluvej a sesilaj kouzla? Porad je to celkem uchazejici tuna fish! :-D

Hmmm, budem jak japonci a prodavat to jako delikatesu... A pro fajnsmekry bude jeste ziva ;-)
Autorská citace #89
20.9.2011 17:24 - tony
mno nějaké typycké poznávací znamení mít musíte to je pravda
Autorská citace #90
20.9.2011 23:06 - Leese Dailen
Ryba je proste ryba, at si rika co chce.
Autorská citace #91
22.9.2011 11:04 - Hunter
Dokonce si myslim, ze ta ryba nepopira, ze je ryba ;-) Ale je fakt, ze to sushi je uz moc i na me... Jeste neco chytim ;-)
Autorská citace #92
22.9.2011 15:56 - tony
argh
Mno ona to opravdu nepopírá a k jejímu i trpasličímu překvapení s vámi nekomunikují a od pohledu útočí....bez zbytečných slov.Takže to půjde ukecat ale stejně až budete otevírat tu Suši restauraci asi tam nebudete mít narváno.
Autorská citace #93
22.9.2011 16:01 - Fibriso
Nové odmeny : Hlava 50 Gp k vyzvednutí u Guvernéra, Zbytek 10 Gp a jídlo zadarmo k vyzvednutí v restauraci
Autorská citace #94
22.9.2011 16:37 - Hunter
At pockaj, sycaci... Sfouknem jim tu jeden, dva hladomory a jak najednou budou rybaci ohrozeny druh :-D Amateri, vubec nevedi, jak vest lidi... Sypky bych zavrel a oznamil, ze musime vsichni zacit poradne rybarit :-D
A protoze urcite nejsme prvni, kteri jedi srdce svych ulovku, pac tak ziskavaji silu (Indiani), tak se jen lisi trosku nase korist... Jako u lidojedu... Ale tohle je pochopitelnejsi, ne? A mene pokrytecke, prase na me od pohledu totiz ani neutoci :-)
Autorská citace #95
22.9.2011 17:16 - Tony
Takže jak to jen říct:
Kráva - Minotaur
Kůn - kentaur
Prase - Bugbear
Koza - Satyr
Slepice - kokatrice
Ostatní - Kdeco
Když na to přijde tak s jídlem vlastně opravdu nemůže být problém ale skuste to vysvětlit lidem jinak než když mají hladomor jako třeba trpaslíci...............
Autorská citace #96
23.9.2011 08:48 - Hunter
Mistni specialita?
Vyhlasena delikatesa?
... :-D
Autorská citace #97
26.9.2011 08:43 - Hunter
Jak jsem rikal, nebudu nasledujici dva vikendy urcite, mozna dokonce tri... Tj. mate prostor si zahrat Pathfindery :-)
Autorská citace #98
26.9.2011 09:55 - tony
tato nedělo jesti volná ku hraní s mojí maličkostí,naneštěstí Pavel není takže nebude kde hrát....nápady?
Autorská citace #99
26.9.2011 12:07 - Leese Dailen
u me to s nejblizsi nedeli nevypada nadejne.
26.9.2011 13:00 - Fibriso
v sobotu a neděli mam volno
26.9.2011 17:14 - tony
Fibri na to jsem se neptal ........ale děkuji že alespoň nějak reaguješ.
Takže pokud to jinak nepůjde vidím to na některý mekáč...pokud bude dost lidí na hraní
26.9.2011 17:25 - tony
a když už jsme u toho v sobotu by mohl ten můj kamarád takže v sobotu to vypadá na zalidněnější hraní.
27.9.2011 22:10 - Bleška
no, já tenhle týden nemůžu, nemám jej volný. Ten příští by snad šel :)
29.9.2011 19:43 - tony
Takže tuhle sobotu jde hrát u mne v práci mám denní
a v neděli to vypadá na mekáč

Veška nemůže,Fibri ano a co zbytek?
30.9.2011 06:44 - tony
Takže to zatím vypadá že volno mám já a fibri.Je to sice sexy kočka ale na hraní to nestačí takže to asi přesuneme na příští týden kdy mám oba dva dny denní tudíž se bude hrát u mne v práci.Je na vás jestli sobota nebo neděle,upřednostním sobotu ale to je prostě ...ééé...no to je jedno....
30.9.2011 09:08 - Hunter
Asi te zklamu Tondo, ale ja ani pristi tyden nebudu... A nejasej tak okate :-D
30.9.2011 09:17 - tony
Ty seš dáfno odepsanej s tebou se už nepočítá
30.9.2011 18:48 - Bleška
Na příští týden upřednostňuji neděli :).

Pavel: Pro tebe byl už uspořádán smuteční obřad, při kterém jsme se s tebou srdceryvně rozloučili. Budeme na tebe vzpomínat jako na DMa, který rozdával DP.
1.10.2011 02:53 - Fibriso
Ech, ale na pathfindech hraju.... nevermind, hraji zenskou.

Jeste bych rad trosku opravil par scopnosti, aby ten sumoner na vyšších levelech nebyl tak silnej, pokud DM povoli (koukal sem jakej je vývoj. je drsnej.)
1.10.2011 16:36 - Bleška
fibri: Drsný summoner pod tvým vedením už nikoho z nás nepřekapí. A že hraješ ženskou... to nás taky nepřekvapuje a všichni to víme :P
1.10.2011 18:17 - Fibriso
jenže ja zenskou v pathfinderech NEHRAJI!
2.10.2011 15:42 - Bleška
Jenomže ty píšeš ve svém prvotním příspěvku: Ech, ale na pahtfindech hraju... nevermind, hraji zenskou.
Tak já teda nevím, k čemu to tento příspěvek je... Ale beru na vědomí, že ženskou nehraješ ;). Tedy. me v Pathfinderech :)
3.10.2011 09:21 - Hunter
Lol :-D
3.10.2011 10:32 - Fibriso
ale jestli chcete tak ji klidně hrát můžu :D
3.10.2011 22:38 - Bleška
Tak ženskou hrát můžeš, byť tvoje postava vypadá jako chlap. Tyto dvě věci se nijak nevylučují :P (přiznejte se, kam jste mi schovali mou kouzelnou hůlku s růžovou mašličkou? :D - neřešte nikdo, zda hůlku má nebo nemá ;) ).
4.10.2011 14:54 - tony
takže tato neděle u mne v práci hraje se pokračování návštěvy u trpaslíků
kdo počítá s tím že přijde?
4.10.2011 16:49 - Fibriso
ja s tim pocitam.
4.10.2011 20:32 - tony
to Pavel:
Jsi KO protože seš DM co dává DP což není OK

takže doufám že jsme ti to osvětlili
4.10.2011 22:17 - Bleška
Pokud mi budeš moct pustit Velkou Pardubickou, tak se i připojím ;)
5.10.2011 01:55 - tony
klíďo a když to náhodou nepůjde klidně tě vezmu na záda budu běhat po škole a řechtat.......a ne že mne necháš vykastrovat .....i když v mim věku to je vlastně jedno.......no ale stejně.....
5.10.2011 03:20 - Leese Dailen
pocitam s tim
5.10.2011 20:21 - Bleška
Tony: Tak jo! A běda, jestli nevyhraješ!! To pak nedostaneš týden najíst! :P

Jo, a nezlom si u toho nohu. To jsi pak rovnou na odstřel :P
7.10.2011 20:39 - Leese Dailen
Od kolika to teda bude?
8.10.2011 15:21 - Bleška
Hůůů, tak já nakonec nedorazím, neboť právě bojuji s jedním velmi zákeřným a nepříjemným nepřítelem... Jmenuje se... Nachlazení... Respektive už trochu nalevlené nachlazení. A velmi rádo a rychle se zmocňuje i druhých...

Užijte si hru. Já budu doma bojovat proti této nestvůře bylinkovým čajem a hooodně spánku.
9.10.2011 10:14 - Fibriso
Dorazim na 12:30, dřív bohužel nestíhám...
9.10.2011 22:49 - Leese Dailen
Napadlo me jak to provest s tou nemagicnosti tech severanu. Zacni udelovat Spell resistance (idealne po jednotkach), ktera neni volitelna a zaroven spellcasting failure (nazval bych to cele pro poradek treba Magic Resistance). Treba na hodnote 5 to s kouzlenim neni problem (resistanci projdes, kdyz hodis Caster level+1d20), ale spell failure 5 znamena, ze pokazde kdyz kouzlis, tak pokud ti na d20 padne 1 (5%), tak kouzlo selhalo...

Pozdeji uz zacne byt problem i ta resistence, napr. lektvary maji caster level 1/3/5, takze je docela sance, ze se to zkazi. Kazdopadne bych doporucil byt dost opatrny s tim rozdavanim nebo vymyslet zpusob, jak to rusit/lecit.
9.10.2011 23:08 - Fibriso
Takže nešní hraní nabralo zcela neočekávaný směr (který ve výsledku nebyl tak neočekávaný)
po vyřešení trpasličího problému, jež bohužel pro trpaslíky dopadl špatně, protože jejich klan byl znesvěcen a oni tak zratily svojí čest, se skupinka vydala vyřešit problém elfů. Včetně armády 80 oholených trpaslíků, kterí si chtěli vybojovat tímto svoji čest a jedné démonky, která šla z důvodu "něco takového jsem ještě nevida, jdu taky!"
Po ceste se všichni ožrali jak prasata. Doslova.

Bitva na ostrově z pohledu elfa: "požádali jsme o pomoc s orky. Dočkali jsme se armády oholených trpošů, kteří se suveréně se vylodily vedle tábora, vzali ho útokem, ztloukli orky i s obrem na jednu hromadu, ožrali se jak prasata, posvačili rybáky a odletěli. Wtf?"
(nutno podtknout, ze po té co obr zahučel po pás do náhleseobjevuvší díry, se na něj sebjěhlo hejno trpaslíků, kteří do něj začali tlouct jak hluchej do vrat. Pak se díta zacelila a obr opět chtěl vzít trpaslíky útokem. Bohužel pro něj, zatímco byl v díže, náš gnom mu kouzlem a provazem svazal nohy do hromady, takže místo útoku to byl pád na hubu. pak se z davu vynořil František, skočil obrovi na záda a k totálnímu šoku trpaslíku mu vydloubl a pak odběhl s několika obrovými obratly.
Trpaslíkům taky pak přišlo skvělej nápad, že ty rybáci by se dali opravdu lovit a jíst, načež se toho s ještě větším nadšením vrhli orkové.
takže byl založen nový řetězec restaurací "FishBurger", jejímž maskotem a znakem se stal František "ukradpáteř" s mottem "proklatě dobrý rybák"
9.10.2011 23:30 - Leese Dailen
tony píše:
Takže pokud to jinak nepůjde vidím to na některý mekáč...

asi jsi mel minuly tyden nejake vestecke vnuknuti .-P

Za tuhle hru jsme se skutecne pohnuli dal.
Dokoncili jsme trpaslici mesto - trpaslici si oholili hlavy, dali nam cestne clenstvi v jejich zneuctenem klanu, nechali nam vyrabovane vybaveni, nasli jsme dukaz o existeci trpaslic, skamaradili jsme se s polodemonkou ktera tam radila. Pote jsme dostali taky odmenu (navic jsme jim prodali i ty magicke trojzubce, kdyz jsme zjistili, ze jsou proti trpaslikum) a vyrazili s trpasliky pomoct elfum s obry.

Ukazalo se, ze obr je jeden, navic sorcerer, a ma s sebou malou armadu orku a orciho samana. My meli trpasliky a beze ztrat jsme ukazali, kdo je vic. Mezi slavne momenty boje by se dala zaradit Web (kouzlo), ktera zdrzela cast utocicich orku, gnomi vytrvala magicka podpora trpasliku a magicky stvorena dira, do ktere zapadl utocici obr na zaver boje (kdyz se pak z diry dostal zjistil, ze ma navic svazane nohy a placl sebou znova). Nasledne prisli elfove a pote co se ke svemu zdeseni dozvedeli, ze tohle tazeni vede ten mrnavy gnom, predali s podekovanim dary a rychle se zdekovali.

Nasledne jsme se vratili do mesta k baronovi, vyzvedli odmenu, zjistili ze baron zmizel, pak jsme zalozili sit sushi restauraci, ktera sklidila znacny uspech u orku a pokracovali v boji s rybaky. Behem toho vseho dostal gnom pozvanku na severni kontinent od mistni university a zacal provozovat maly kramek s alchymisticko magickymi divnostmi.

Nasledne jsme se rozhodli zasadit dalsi uder rybakum, vyhledli si jejich dalsi blizke sidlo (jeden mensi ostrov, kde meli pomoci lidskych akolytu kontrolu nad obyvatelstvem) a zakerne zde zalozili restauraci. To se rybakum nelibilo a tak se vydali na breh nam to vysvetlit. Prvni nocni utok ukoncil nahly vybuch sudu vybusnin, ktery jim gnom prichystal do cesty (pak jsme vyvesili novinku - rybacke ragu). Nasledne jsme se dozvedeli od mistnich, ze je tu stale hlida jeden dulezity akolyt. Proto jsme mu pripravili rybackou pecenou hlavu (ala praseci hlava s jablkem) a vydali se mu ji darovat v doprovodu 15 trpasliku (ostatnich 50 trpasliku a asi 30 orku se prochazelo okolo).

Nejdrive zacal jeho oblicej menit barvy, ale pak nas pozval dal, kde na nas, na jeho dvore, zacalo po ruznu vylezat nemale mnozstvi akolytu a rybaku. Nanestesti jen co zautocili, uz padaly brany a dovnitr se vritili bojechtivi trpaslici a orkove. Netrvalo dlouho a ukazalo se, ze trojzubce nejsou vhodna zbran pro boj v zastavbe ani proti hromade trpasliku.
10.10.2011 09:21 - Hunter
Lol, to zni vtipne, skoda ze jsem tam nebyl :-) Na druhou stranu byla skola taky fajn. Vyrazne mene dobrodruzna, ale o hodne zajimavejsi, nez jsem se bal :-) Takze pohoda... Doufam, ze si zase nekdy zahraju :-)
A jestli to vsechno vede gnom, tak vazne jedinou utechou zustava, ze Frantisek vede serii restauraci, vsak ja vedel, ze v nem neco bude :-)
10.10.2011 15:39 - Leese Dailen
Ja to nevedu, ale kdyz prisli elfove, tak uz me trpaslici znali natolik, ze kdyz se na elfi dotaz "kdo z vas je velitel" ozval gnom, tak mu to vsichni odsouhlasili. Ostatne nasrat elfa udela radost kazdemu poradnemu trpaslikovi...
10.10.2011 15:41 - Leese Dailen
Ostatne, kdyz se na lodi rozhodovalo, kdo bude vest klan trpasliku dal, tak jsme zbyli 3: gnom, frantisek a jeden trpaslik. Frantiska vyradili, protoze je kobold a to uz by zostuzeni trpaslici nevydrzeli a gnom se vzdal s tim, ze by stejne urcite prohral paku :-))
10.10.2011 17:37 - Hunter
Pchh, trpaslici nevedi, co je dobre... Frantisek by je dovedl k velke slave, spouste mrtvych a profesionalni armade! :-) Nebo to uz maji, no... :-)
Takze se s nami nas klerik bude potulovat jako velitel zostuzenych trpasliku? :-)
10.10.2011 21:22 - chrochta
Co tak čtu komentáře - nechcete pověsit někam na Kostku zápisy ze hry? Určitě bych si nejen já s radostí početl...
11.10.2011 21:10 - Leese Dailen
Obavam se, ze komplexni zapis ze hry se nikomu delat chtit nebude, kazdopadne je pravdepodobne, ze dalsi eskapady budou nasledovat :)
11.10.2011 22:06 - Fibriso
přijde drakonián do baru:
"Bude te si přát?"
"něco silného"
"no, silný je tady Karel..."
*****
Půldemonka k (zlatému) drakoniánovi při pohledu na gnoma pojídající suši z Rybáka (sahaguin), kterého právě zabil "no, a my jsme prej ti zlí..."
******
20.10.2011 09:19 - Hunter
Fibriso píše:
"no, a my jsme prej ti zlí..."


"Jste, pac my jsme jenom ti hladovi..." :-)
7.11.2011 12:03 - Hunter
Tak jsem zvedavy, jestli si v mezicase nakonec zahrajete, nebo ne... Rozhodne ale bude skoda, ze si svou postavu neuziju... Ale jak to tak vseobecne vidim s casem, na hrani ho bude cim dal tim mene...
1.12.2011 01:01 - Leese Dailen
Prekvapuje me, Tondo, ze se ti nedari ani napsat kdy se ti hodi hrat. Takze prozatim za me - mohu mit volnou sobotu.
1.12.2011 09:45 - Fibriso
sobota taky u me volno
1.12.2011 10:06 - Hunter
Ja se budu muset ucit, takze ja nic :-/
1.12.2011 10:53 - Bleška
Já nakonec taky nic. Protože tu stále nevisí, v kolik a se bude hrát, tak jsem dala přednost rodinné záležitosti. Poslední dobou trávím s rodinou strašně málo času, takže prostě tak :). Takže příště.

V úvahu přichází neděle :). Aspoň si to teda myslím :D.
1.12.2011 18:37 - Leese Dailen
za me nedele v uvahu nepripada, takze asi o vikendu nic.
1.12.2011 18:59 - tony
sory fšem za pozdní napsání.
Jak už jsem několikrát zmínil hrát se může 3.12 u mne v práci celej den.
Měla by to být sobota pokud naši politici zase neschválí nějakou hovadinu.
2.12.2011 01:36 - Leese Dailen
Promin tondo ale ve dvou hrat nechci, treba kdyz se priste ozves vcas se i dohodnem.
18.7.2013 14:03 - Hunter
Juhijuu, johohahaaa!
Ozivuju tudlectu diskuzi :-) Ale jen proto, abych se podival, jak hrani dopadlo a koukam, ze usnulo... Skoda... Kdyz bude cas a chut, moc rad zase obuju sve valecne boty a spolu s Frantiskem, mym chranencem, pujdeme nakopat par jedlych prdeli! :-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15176916122437 secREMOTE_IP: 3.145.93.221