Autorská citace #22
2.8.2012 22:17 - hadrian
Článek doladěn o 2 hraní :)
Autorská citace #23
9.8.2012 13:14 - hadrian
heh, mám tu pro gnómy (a nejen pro ně) obrázek gnoma:
Autorská citace #24
9.8.2012 13:23 - hadrian
A teď vážně, mám tu jeden pro Delgara, docela dobrej čaroděj gnom:

A tenhle navíc vypadá jako by pocházel z vílí divočiny.
Autorská citace #25
16.8.2012 02:46 - Assassin
Mlha zhasl lucernu na stěně hostinského pokoje a pouhou myšlenkou zapálil svíčku opodál. V místnosti bylo šero a čtveřice postav napjatě očekávala, co se bude dít. Hobit naposledy potáhl ze své dýmky a vyfoukl obláček dýmu, který nápadně připomínal hlavu ozdobenou dvojicí rohů. "Přátelé, nejspíš jste již pojali podezření, že nejsem jen tak obyčený hobit. Ano, lhal jsem vám. Protože mám strach, strach z magie, kterou vládnu, a které nerozumím."

Mlhovi společníci mlčeli, atmosféra v pokoji byla tajemná, možná snad dokonce strašidelná, ale jediný vyděšený byl sám hobit. Stále v očekávání okamžiku, kdy Hirkal vstane a rychlým švihem meče mu setne hlavu. Pak to Mlha vyslovil, "mám smlouvu z ďáblem." Všichni mlčeli, "svou hloupostí jsem zaprodal duši." Stále mlčeli. "Díky té magii jsem fakt dobrej v zabíjení, a co hůř, líbí se mi to," dopověděl potichu a opatrně hobit.

Hirkal vstal, Mlha v sedě nadskočil úlekem a z úst mu vypadla dýmka. "To bude v pohodě," prohlásil eladrin a přátelsky rozcuchal hobitovi vlasy. "Ale, ale, já se sám sebe děsím, jsem nebezpečnej!" To už jen hobit sledoval, jak se Peblíg naklání k Delgarovi, "a já se pořád divil, odkud cítím tu síru, myslíš, že by se z něj dala nějak získávat?"

Mlha byl v šoku, tuhle situaci si představoval snad tisíckrát a nikdy ne tak v pohodě. S otevřenými ústy jen sledoval klid svých přátel a Hirkala, který jej přerušil se slovy, "nějak to vyřešíme, že jo?"

***

V jiném čase, na jiném místě...

Eladrin v transu zprudka otevřel své fialkové děsivě klidné oči a mlčky pozoroval ďábla, který se právě zjevil v místnosti. Rohatá postava se prudce přiblížila k nehybné tváři, "díky mně máš svou moc! Měl bys mě uctívat, bát se mě. Nebo mou moc alespoň respektovat!" Eladrin se zamyslel, "pokud vím, nic takového ve smlouvě nebylo."

"Hobit?" vyprskl pohrdavě eladrin během ďáblova vyprávění. "Proč by mě měl zajímat nějaký hobit?"

"Hodně využívá své schopnosti a velmi rychle je rozvíjí. V tom hobitovi je víc než se zdá," znuděný eladrin snad ani neposlouchá ďáblova slova, "dokonce snad cestuje i s nějakým eladrinem," ten sebou lehce trhl při zaslechnutí posledního slova, rychle se uklidnil a doufal, že si toho ďábel nevšiml. "Eladrin říkáš? Když se budu hodně nudit, možná se za nimi podívám, kde že jsi říkal, že jsou?"
Autorská citace #26
16.8.2012 02:51 - Assassin
Takový krátký pokus, kritizujte, opravujte, navrhujte, měňte, mažte, cokoliv :)
Autorská citace #27
16.8.2012 07:19 - hadrian
No já kritizovat nebudu, natož opravovat, měnit nebo mazat. Jen snad doplnit reakci Alycs.

Nerhinn: mohla bys prosím tě doplnit nějakou krátkou reakci Alycs na to odhalení?
Assassine, potom ji prosím včleň do toho vyprávění.

Já to odhalení přidám do článku,tohle je velice důležitá a pěkná část příběhu.

Popis záporáka tam dávat nebudu, ale měli bychom ho poslat ShadoWWWovi, aby věděl koho nám poslat časem do cesty.

Jo a P.S.: Assassine, tobě že nejde psaní? Nenech se vysmát, to co si vypsal, to je velice pěkná scéna.
Autorská citace #28
18.8.2012 12:01 - hadrian
Doplněno "seznámení s postavami" o zážitky gnómů.

Assassine, dovolím si navrhnout úpravu jednoho odstavce takto:

Hirkal vstal, Mlha v sedě nadskočil úlekem a z úst mu vypadla dýmka. "To bude v pohodě," prohlásil eladrin a přátelsky rozcuchal hobitovi vlasy. "Ale, ale, já se sám sebe děsím, jsem nebezpečnej!" To už jen hobit sledoval, jak se Peblíg naklání k Delgarovi, "a já se pořád divil, odkud cítím tu síru, myslíš, že by se z něj dala nějak získávat?" Alycs v očích tančil odraz plamene svíčky. Její pohled nebyl odsuzující, ale zamyšlený.

Nerhinn, Assassine - souhlasíte s touto úpravou?
Autorská citace #29
18.8.2012 13:03 - Assassin
Pravopisné chyby řešit nebudu, ale u Delgara 2. odstavec, 3. řádek překlep "nse"
a úplně poslední řádek Alycs -> Allyks.

Stejně tak napsat její jméno správně v té změně, kterou navrhuješ, souhlasím s ní.
Autorská citace #30
18.8.2012 16:46 - hadrian
Díky, opraveno, do článku přidána další kapitola příběhu. Kdokoliv byste tam chtěli něco změnit, pište.
Autorská citace #31
27.8.2012 23:03 - Assassin
Píše:
Hobita z údivu vyvedl až tichý Allyksin hlas. "To je mi moc líto. Kdy si pro tebe přijde?" zeptala se jej smutně. Mlha jen mlčky pokrčil rameny a po chvíli dodal, "nevím nic o smlouvě, kterou jsem podepsal. Ale zjistím to." Poté se rozhlédl po místnosti, prohlížel si přátelské tváře svých společníků a s úsměvem opravil svou předchozí větu, "zjistíme to."


Dodávám další odstaveček, který prosím přidat ke zbytku. Děkuji Nerhinn za spolupráci.
Autorská citace #32
29.8.2012 22:15 - hadrian
Já děkuji Vám oběma, je to tam dodáno.
Autorská citace #33
16.9.2012 19:27 - hadrian
Telos, část první

1. – Tři mágové Labyrintu a ztracený Paldemor

Další den Mlha zjistil, že přímo v Sedmisloupové síni je dům patřící Duergarům. Poprosil Rendila o pomoc a ten ho svěřil do péče své sestry Madly (malá, chytrá a počertech pěkná osůbka, co se Mlhova názoru týče). Nejen že ho provede po Sedmisloupové síni a seznámí s Hobití enklávou zde, ale pomůže mu získat nějaké informace o Duergarech sídlících v okolí. Což mělo za následek, že ho ostatní další den na snídani nemohli najít.

Zato je našel Rendil Půlměsíc a hned po tom co je uklidnil ohledně Mlhy, je informoval, že s nimi chce hovořit jeden ze tří Mágů Labyrintu – Mág Orontor. Když se zastavili na „celnici“, v budově, kde sídlí vojáci Tří Mágů, sdělil jim Orontor, že pro ně má úkol. Jeden ze Tří mágů Labyrintu, Paldemor (hlavní mág) se ztratil. Sice mizel na nějaký čas už dříve, ale ne na víc jak 2 dny. Teď už ho postrádají druhý týden a vzhledem k tomu, že každý ze tří mágu drží „službu“ jeden týden v Sedmisloupové Síni, jsou zbývající dva trochu neklidní.

Paldemor se zabýval něčím vně Síně v Labyrintu. Jak odhalila návštěva v jeho pokoji, zajímal se hodně o budování pevností v podzemí a zejména Duergarské svitky. Jeho zájmy byly bestie, artefakty, architektura pevností a podzemí a historie (dle zápisků prý Minotauři, původní obyvatelé Telosu opustili svého starého boha a přešli k Torogovi, ale původní božstvo je proklelo a šílení Minotauři se vybili mezi sebou. Telos zpustl a jeho trosky jsou dnes známé jako Labyrint. V jeho malé části je výspou civilizace Sedmisloupová Síň sloužící jako stanice pro obchod s drahokamy, artefakty a dalšími podivuhodnými věcmi. Ze Sedmisloupové Síně vedou masivní vrata s rytinou draka.). V zápiscích pomocí magie Delgara byly odhaleny informace o tom, že Paldemor musí navštívit jakéhosi „Urwala Dvojitě“ a možná od něj získat „další dýku“ (jakou?). Jméno podle mága Orontora zní Duergarsky. Za splnění úkolu prý družiníci obdrží magické artefakty a na žádost Hirkala i pomoc a možnost nahlédnout do osobních knihoven všech tří čarodějů v záležitosti informací (zatím družina nechtěla říct nic o tom, že se požadované informace mají týkat paktů s ďábly).
Třetí z mágů Labyrintu se jmenuje Xaveror a je na povrchu v záležitosti o které družina nemá ponětí.

Navštívili Obchod u Dreskina – místní smíšené zboží. V Síni také sídlí obchod s magickými záležitostmi provozovaný společností Hlubokodrahokam, který vede trpaslík jménem Narwall Trojitě (nezná nikoho jménem Urwal Dvojitě). Prý je to jediný obchod kde družina může obdržel dobré peníze za drahokamy a magické věci a kde může i dobře nakoupit.
V síni je také pobočka Duergarů a v jejich domě je družina (opět bez Mlhy – kde sen courá? Co ho mohlo zdržet?) navštívila. Vede je Duergar jménem Nandal. Jejich ponuré výrazy se ještě prohloubili po dotazu, zda znají Urwala Dvojitě – prý ho také neznají.

2. – Krvaví Loupežníci

Mezitím je sháněla v hostinci Linora (kdysi hostinská v Graslu). Prý přišla se stopařem Nezrikem ze Zimoviště, kdy on stopoval Krvavé loupežníky, kteří unesli 10 až 15 vesničanů ze Splavna. Tady ztratili stopu, Krvaví Loupežníci prý tentokrát zajali i děti. Nejdřív o nich družiníci slyšeli v Graslu, pak zachránili z jejich spárů Rendila Půlměsíce a teď jsou uneseny děti ze Splavna. Navíc prý dodávají otroky jakési enklávě Duergarů. Paldemor počká, nejdřív se družina utká s Krvavými Loupežníky. Tedy družina… Kde je Mlha? Zřejmě ho to studium s Madlou zaměstnává víc, než ostatní čekali (na druhou stranu si prošel hodně frustrujícími zážitky a ostatní cítili, že si zaslouží chvíle klidu a štěstí. Od doby, kdy se jim svěřil se svým tajemstvím byli tak nějak víc jednotní…)
Loupežníci sídlí v místě zvaném Komntata očí. Allyks, Peblig, Delgar a Hirkal nakonec nalezli dveře s rytinou oka. Za nimi v síni u dveří vedoucích dále do sídla loupežníků nalezli 2 hobgoblini na stráži, po krátké potyčce jediného přeživšího ze dvou strážných vyslechli, sebrali mu klíč a Hirkal ho po zvážení rizik pořízl.
Nakonec se hlouběji vydali jiným, méně zřetelným vchodem, který díky umístění na pódiu nebyl tak vidět. To se jim vyplatilo, po vstupu zaregistrovali místnost se dvěma Skřety lebkodrtiči čistícími zbroje a na břichu spícím Gobrem. Obrovská stvůra oddechující na kavalci zanášela i ve spánku strach do srdcí. Štěstí přeje odvážným a družina se vrhla do místnosti. Allyks jednou z čepelí proklála rameno Gobra, pomocí takto vzniklé páky ho otočila a druhou čepel vnořila do jeho slabin. Krvavý gejzír zkropil strop místnosti a Gobrův řev vibrující až v kostech ostatních bojujících byl jeho posledním. Díky sehranosti družiny bojová štěstěna rychle přešla na jejich stranu, i když doběhli 2 další Lebkodrtiči. Po vítězném boji Peblig rozpoznal magickou auru opasku na Gobrovi a když zjistil, že se jedná o opasek Obětování, ihned si jej nasadil.
Zatím o družině nikd hlouběji v sídle loupežníku nevěděl. Využili toho a rychle pokračovali dál. Cesta vedla přes podivné starobylé síně. Nejvíc je upoutala fontána tvořená nějakým šíleným kultem, z vody se zvedala socha chiméry – od pasu dolů žena, ale horní polovina těla byla tvořená tělem Kobry, která vyvolával v družinících pocit, jakoby je neustále pronásledovala znepokojivým pohledem. Oddechli si, když byly z té místnosti pryč.
Došli až do sálu, kde se hádala ochrana Kranda (3 hobgobliní válečníci, 2 lidé s kopími, 2 střelci s luky a jeden sesilatel). Probíhala mezi nimi hádka o dělení pokladu v bedně, která byla uprostřed síně. Nakonec se ale uklidnili a družině nezbylo jiné východisko, než na ně zaútočit. Rozhořel se boj proti přesile, kdy jen bohové stáli při družině. Čepele Allyks se zbarvili krví až po jílce, Hirkalův meč byl snad všude aby ochránil své přátele, Peblig posiloval své spolubojovníky podivuhodnou magickou mocí a Delgarova hůl zářila Mocí a metala na nepřátele strašlivé výboje magické moci rozsévající zkázu.
Po vysilujícím boji družina pobrala poklad a pokračovala dále, do srdce sídla Kranda, vůdce Krvavých Loupežníků.
V rozsáhlé síni pak družina nalezla cíl. Proti nim stáli Krandovi nejbližší a samotný Krand (trpaslík válečník ve zbroji se štítem a kladivem, 2 střelci, Sesilatel, Vlk a Krand – velmi schopný Vůdce). Krand neustále během boje přesouval své bojovníky po síni a znemožňoval účinnou likvidaci jeho nohsledů. Ale družina fungovala jako dobře namazaný stroj. Peblig byl vůdcovskými schopnostmi Krandovi víc než důstojným protivníkem, díky jeho léčení a magické podpoře (a nezapomínejme na jeho přesnou kuši zasahující citlivá místa protivníků). Delgarova plošná kouzla i přesně cílené výboje mystické moci zasévali strach a zkázu do řad nepřátel. Allyksino střelecké umění i její dvě smrtonosné čepele drtili nepřátele kde bylo třeba. Hirkal snad nikdy nebyl na místě, kam mířili šípy nepřátel a jejich čepele a dokázal chránit svým uměním i ostatní. Toho dne to vypadalo, jako by nad nimi držel ochranou ruku někdo vyšší. Krand vydechl naposled a družina tak ukončila ohavnosti páchané jeho bandou. Ale děti a ostatní otroci nebyli už na místě. Pouze jeden umírající člověk v okovech sdělil družině, že byli již převezeni do sídla Duergarů. Zajatec jim prozradil, že heslo k pevnosti Duergarů zná Nandal (vyslanec jednoho klanu Duergarů v Sedmisloupové síni) a pak zemřel...
Družina se pak vydala na cestu zpět do Sedmisloupové síně obtěžkána poklady loupežníků.
Autorská citace #34
16.9.2012 19:29 - hadrian
Nalezené poklady:

každý z vás (Mlha, Peblig, Allyks, Delgar a Hirkal) získal:
26.000 zl (převážně v drahokamech) + 1 předmět do 5. úrovně.

Allyks, Hirkal, Peblig - navíc 35 zl.
Delgar - navíc 70 zl.
Autorská citace #35
17.9.2012 02:31 - Assassin
hadrian: děkuji za sumarizaci:)

***

"Děkuji za pomoc Madlo, ale budu se muset rozloučit, ostatní mne očekávají na snídani," řekl s klidem po dlouhé době kvalitně odpočatý Mlha a dlouze potáhl ze své nové hobití dýmky.
"Opravdu musíš Halfie?" zeptala se svůdně Madla a pomalu začala rozepínat svoji košilku.
Jen co Mlha pozvedl své novým hobitím dýmkovým kořením zrudlé oči na Madlu, prudce se rozkašlal přívalem emocí, dým se dral ven snad i ušima a černokněžníkova záchvatem nekontrolovatelná magie obláčky okamžitě měnila na kouřová srdíčka, hvězdičky a hopsající kuřátka.
"Ne, nemusím," sípavě ze sebe po chvíli dostal Mlha a od té doby o něm nadlouho nikdo neslyšel...

***

P.S. Halfie je zdrobnělina od Halfred, ale dle Urban Dictionary má i další význam:
"the sexiest kind of person. they are undeniably attractive and also are adored by everyone that knows them. to be a halfie is an EXTREME compliment and everyone one else is only half as sexy as halfies are."
Autorská citace #36
18.9.2012 16:37 - hadrian
Doplněn Assassinův dovětek do článku, pěkně popsáno :).

Pro ShadoWWWa, tady je takový malý námět na dějovou linku, která by se nám líbila (a souviset by mohla s mnohými z nás ;)).
...
V jiném čase, na jiném místě...

Eladrin v transu zprudka otevřel své fialkové děsivě klidné oči a mlčky pozoroval ďábla, který se právě zjevil v místnosti. Rohatá postava se prudce přiblížila k nehybné tváři, "díky mně máš svou moc! Měl bys mě uctívat, bát se mě. Nebo mou moc alespoň respektovat!" Eladrin se zamyslel, "pokud vím, nic takového ve smlouvě nebylo."

"Hobit?" vyprskl pohrdavě eladrin během ďáblova vyprávění. "Proč by mě měl zajímat nějaký hobit?"

"Hodně využívá své schopnosti a velmi rychle je rozvíjí. V tom hobitovi je víc než se zdá," znuděný eladrin snad ani neposlouchá ďáblova slova, "dokonce snad cestuje i s nějakým eladrinem," ten sebou lehce trhl při zaslechnutí posledního slova, rychle se uklidnil a doufal, že si toho ďábel nevšiml. "Eladrin říkáš? Když se budu hodně nudit, možná se za nimi podívám, kde že jsi říkal, že jsou?"...
Autorská citace #37
27.9.2012 14:50 - hadrian
Hirkal si umínil, že už nebude pít alkohol uprostřed akce, lekce byla udělena, jeho nerozvážnost byla potrestána nenesitelnými otřesy na hřbetě osla takovým způsobem, že na to chvíli rozhodně nezapomene. Ještě než se ponořil do tranzu v domě Duergarů pomyslel si, že by se nikdy nenadál toho, že bude putovat s tak roztodivnými druhy. Nedávné události splývaly jedna v druhou. Myslel na Halfreda a na to jak dokázal odolat pokušení zabít Urwala a pousmál se. Ten malý a stále překvapující hobit má sebeovládání jaké by mu mohl závidět kdekterý Hirkalův příbuzný ve Vílí divočině. Myslel na Delgara v jehož drobné postavě se skrývala magická moc, kterou by mu záviděl mnohý mistr, na Pebliga, který dokáže stejně mistrně ovládat alchymistické umění a svoji kuši i na Allyks s jakou tvrdošíjností se dokáže upnout na jakýkoliv cíl a na její smysl pro čest. Nikdy by to nahlas neřekl, ale už ty čtyři začal považovat nejen za náhodné společníky po cestě, ale za přátele.

EDIT: Hraní se mi líbilo a za sebe říkám: příště budu hrát víc atmosféricky, slibuju ;-). Už se moc těším.
Autorská citace #38
1.10.2012 04:16 - Assassin
Sumarizace:

1. - Hospoda

Mlha od Madly, Rendilovi sestry, zjistil, že duergaři opravdu uctívají ďábly, a tak by o nich něco mohli vědět. Zároveň mu řekla, že hodně duergarů sídlí ve své pevnosti, která leží severně.
Mezitím se vrátili zbylí členové družinky do hospody. Hirkal ochotně povyprávěl Mlhovi, co všechno zažili a u toho velkolepě zapíjel vítězství nad Krvavými loupežníky.
Zbytek se po zaslouženém odpočinku rozhodl, že je potřeba navštívit duergaří obchod s drahokamy, protože místní duergaři by měli znát heslo pro vstup do jejich pevnosti.

2. - Duergaří obchod

Všichni včetně opilého Hirkala jsme vyrazili do duergařího obchodu, kde se Hirkal pokusil vyjednat s dvěmi duergary, Serwalem Jednolitě a Vyrwalem Vkuse, heslo.
Nabízel rozšíření fámy, že Krvavé loupežníky porazili oni, a tak zachránili všechny dětské otroky, což by jim značně zvedlo reputaci.
Nakonec zavolali svou šéfku, duergarku Kethiru, které se nápad zalíbil a souhlasila, že nám dá poníky a pošle s námi do pevnosti Serwala a Vyrwala, kteří nám domluví setkání s Urwalem.
Přesně to družinka potřebovala, protože u Urwala si měl nechat ztracený mág Paldemor, kterého chtějí najít, nechat ukovat dýku.

3. - Duergaří pevnost

Po cestě do pevnosti se duergaři zmínili, že pevnost se skládá ze tří menších, pospojovaných mosty, a celou ji postavili Ponuří duergaři, což je klan pocházející z Podtemna, který vede Murkelmor, duergar žijící právě v této pevnosti.
Když jsme přijeli k ní, spatřili jsme, že pro duergary pracují orkové, kteří pevnost stráží.
Jako hosté jsme byli vpuštěni až do kovárny, kde kovář Urwal Dvojitě pracoval. Ten nám potvrdil, že Paldemor u něj byl před jedním dnem a vzal si svoji dýku. Tu si u něj rovnou objednal i Delgar. Kam však Paldemor odešel Urwal nevěděl, ale prý to řekl vůdci Murkelmorovi.
Když jsme se rozhodli, že navštívíme Murkelmora, Serwal a Vyrwal nám taktně oznámili, že jsme byli zrazeni a Kethira jim tajně přikázala nás zabít.

4. - Střet s Urwalem

Začal boj s dvěmi orky, Serwalem, Vyrwalem a Urwalem. Mlha chtěl zapůsobit na jejich náboženství a ukázal svoji pekelnou magii v plné kráse, poté jim oznámil, že je ďáblův vyslanec a bojovat s ním je pro ně nepřípustné.
To duergaři uznali, nicméně pro Mlhovi přátele to neplatilo, a tak pokračovali dál v boji.
Mlha své přátele samozřejmě bránil, ale výjimečné schopnosti boje zde prokázala Allyks, díky níž jediný přeživší nepřítel zůstal Urwal, a to jen protože poklekl před jejími meči a vzdal se.
Odzbrojený Urwal prozradil, že ví, kam odešel Paldemor. Mířil do Studny démonů, místa, kde žijí démoni, a kde může otevřít portál kamkoliv si bude přát. Chce totiž otevřít portál do Zrcadlové věže, kde je narušen prostor a čas.
Během vyprávění Urwala Mlha vycítil, že to ve skutečnosti není duergar, ale přeměněný ďábel. Když to Mlha prozradil, Urwal přiznal, že je ve skutečnosti Urvol, ďábel vyhnaný na 20 let mezi duergary za přehnanou vášeň ke kovařině. Chtěl přetáhnout Paldemora na ďábelskou stranu.
Mlha chtěl okamžitě vědět, s kým podepsal smlouvu a co s ním zamýšlí, to však Urvol nevěděl, byl si však jist, že odpověď lze naléžt v Zrcadlové věži. Také byl ochoten vyprávět o Devítipeklí, vulkanickém světě ďáblů v Astrálním moři.
A tak se družina dozvěděla o devíti Peklech a hlavně o jejích ďábelských vládcích, Bel, Dispater, Mammon, Fierna a Belial, Levistus, Glasya, Baalzebul, Mephistopheles a Asmodeus.

5. - Únik z duergaří pevnosti

Urvol také prozradil, že unesené děti tu pracují jako otroci, jsou dobře stráženi, ale vede k nim z duergařího obchodu tajná chodba.
Družinka v kovárně roztavila veškeré zbraně duergarů a odešla s Urvolem do chodby, Hirkal ještě zůstal vevnitř a všechna mrtvá těla pečlivě rozřezal, aby způsobil šok dalším příchozím duergarům.
Mezitím se Mlha nahlas rozmýšlel co s Urvolem. Měl vztek na všechny ďábly, za to že využívají smrtelníky, podepisují s nimi tajemné smlouvy, které je úplně změní, aniž by o tom věděli. Byl přesvědčen, že ďáblové jsou zlá rasa, která si nezaslouží nic jiného než smrt. Navíc jej těšilo, že jeho smrtí možná upozorní toho, s kýmž smlouvu podepsal, a ten o sobě dá nějak vědět.
O to více byl překvapen, že Allyks byla zásadně proti jeho smrti, Peblíg mu dokonce chtěl darovat obchod duergarů a poté i příchozí Hirkal Urvola spíše žádal o pokus zjistit pro mne více informací prostřednictvím rituálů.
Mlha se uklidnil a zavrhl zabití Urvola, měl strach nějak naštvat Allyks. Místo toho navrhl plán, jak se bezpečně dostat z pevnosti. Mlha se může zahalit ďábelským dýmem tak, že bude vypadat jako Urvol, když se trochu převlíknou, můžou odejít stejně jako přišli, jako hosté.
Urvol zmínil, že ve vedlejší místnosti jsou skříně s oblečením, které on i přeměněný Mlha využili, a také truhlice s lektvary umožňující se do obláčku mlhy proměnit, ty vzali zbylí členové družiny. Mlha si ještě nasadil helmu a vedl všechny ven z pevnosti, kde strážným orkům oznámil, že odchází. Vzali si své poníky a odjeli zpátky na jih.

6. - Duergaří obchod podruhé

Družina se shrozmáždila před obchodem duergarů a všichni přemýšleli, jak zabránit útěku Kethiry do tajné chodby. Mlha byl pořád v podobě duergara, a tak souhlasil s tím, že s Urvolem vejde dovnitř a naláká ji. Také chtěl vědět, zda se Urvol pokusí zradit.
Dveře do obchodu byly zamčeny, Mlha je instinktivně odemčel svým paklíčem, aniž by si uvědomil, že teď hraje duergara a společníka Kethiry, který by se do vlastního obchodu nevkrádal. Družina přemýšlela, co s tím, ale Delgar již vypadal nervózní, a tak Mlha prostě vešel s Urvolem dovnitř.
Mlhovi se podařilo zahrát věrohodně duergara, který nahradil Serwala a Vyrwala, protože ti padli v souboji s družinou, která byla taktéž pobita. Když se Kethira přiblížila, Mlha vytvořil z dýmu obří ruku, která ji popadla, pronesla ohništěm a prohodila dveřmi. Tam již stál zbytek družiny, který ji rychle rozsekal. Zbytek duergarů se vzdalo, družina je svázala, prohledala obchod a společně se rozhodli, že využijí obchodu k noclehu před cestou do tajného tunelu do pevnosti k dětským otrokům.
Autorská citace #39
6.10.2012 13:12 - hadrian
Dodána další stránka k článku, čímžto převelice děkuji za sumarizaci Assassinovi. Opět velmi trefné a přehledné. Kethira to schytala jako nikdo druhej, jo v noční košili a beze zbraně si holt na nás nemá troufat, heh... no... ;)
Autorská citace #40
6.10.2012 19:02 - Assassin
Přidej k tomu pod čáru i to Hirkalovo vyjádření, je hezký.
Autorská citace #41
12.10.2012 02:12 - Assassin
Peblíg, kdyby na něj Mlha použil to co na Allyks?:P

Sumarizace:

1. - Tajný tunel do pevnosti duergarů

Družinka se probudila po noci strávené v obchodě duergarů. Hirkal s Mlhou naposledy pohrozili ďáblu Urvolovi, že jestli do týdne nesežene dostatečně zajímavé zprávy o pekelném paktu Mlhy, nechají ho zajmout místními čaroději.
Poté se vydali do tajné chodby. Z té se vyklubal spletitý komplex, ale Allyks díky svým stopařským schopnostem dokázala rychle najít správnou cestu do pevnosti duergarů. Její konec byl však zaterasen velkou zamčenou bránou, zpoza ní se ozývaly hlasy v neznámé řeči.
Mlhovi se podařilo bránu neslyšně odemčít, ale byla zatarasena. Allyks napadlo, že se pokusí imitovat hlas duergarky Kethiry, ale neuměla trpasličtinu, kterou duergaři mluví. Mlha se naštěstí naučil základy trpasličtiny, když žil s cirkusáky. Navrhne, že jí v trpasličtině řekne "otevřete, vy líní bastardi!" ve skutečnosti jí však řekne "otevřete, ďáblův vyslanec přichází." Allyks to zopakuje a z poza brány se ozve hádka v neznámé řeči zakončena fackou. Brána se však ani nehne.
Družinka se rozhodne zvukově imitovat souboj, následně Allyks s pomocí trpasličtiny Mlhy zařve stále hlasem Kethiry "otevřete mi! Rychle!" Brána se pomalu pootevře a Mlha je rychle rozrazí a vpálí dovnitř ohnivou magickou střelu. Nikdo však v místnosti není.

2. - Duergaří pevnost

Všichni vejdou do prázdné místnosti, Mlha přizná, co vlastně Allyks řekl, a že je to asi vyděsilo. Mýlil se, na družinku postupně vyběhnou dosud schovaný zlobr a tři orkové. Zlobra zabíjí Peblíg přesnou ránou z kuše. Dva orky rozsekává Allyks, přes věškerou snahu její a Hirkala však třetí ork uniká do hloubi pevnosti.
Družina pomalu postupuje dál na místo, kam zmizel uprchlý ork. Dojdou k železným dvěřím, které se postupně všichni pokusí vypáčit, bez úspěchu. Poté se je za pomocí zlobřího kyje pokusí vyrazit Allyks, Hirkal a Peblíg, taktéž nic.
Družina se to již chystala vzdát, v chodbě byly ještě druhé dveře, na kterých byly skříženy sekery do podoby písmene M, Murkelmor, napadlo všechny. Jenže v tom se oboje dveře otevřely a z každých vyběhli dva duergaři, byla z nich cítit pekelná magie.
Začal boj a do něj se rychle přidali dva ďáblové, kteří se levitujíc u družiny zničeho nic objevili. Mlha pochopil, že tady bude potřeba co nejvíce využít pekelnou energii, která je mu poskytována paktem, proti ďáblům samotným. Ale sám ji nedokáže využít tolik, jako když se o ni podělí. Ihned si vzpoměl na nedávné neshody s Allyks, mrzely ho a chtěl aby aspoň na chvíli Allyks viděla svět jeho očima, ovlivněnými samotným Peklem. Allyks sama viděla, že situace je vážná a přijala. Najednou se kenku začala měnit, její oči rudě zažehly, z hlavy ji začal růst pár rohů, její ptačí pařáty svírající meče zmohutněly a vzplály obrovským plamenem pokrývající celé meče. Poté se sám Mlha proměnil v jednoho z ďáblů a s úšklebkem "jdeš po vlastních" se dali do útoku.

3. - Murkelmor a ďáblové

Boj byl náročný a vyrovnaný. Ďáblové používali mocnou ohnivou magii, duergaři zase magicky rostli do obřích rozměrů. Družina měla však na své straně také hrozivou sílu. Zejména Delgar ničil nepřátele obrovskými výbuchy ohně a elektřiny. A co nespálila jeho magie, to rozsekala zuřivá ďábelská Allyks. Když už byli nepřátelé skoro poraženi, přišli další tři duergaři, Mlha však poznal, že to jsou přeměnění ďáblové.
"Pro Ponuré nejste výzva! Prodám vás mozkomorům" zařval jeden z nich v jazyce, který se každému zdál jako jeho mateřština, celá družina tedy slyšela elfštinu, jen Mlha po dlouhé době uslyšel nářečí svých krajanů.
Mlha se pokusil ďábly zmást a sám v ďábelské podobě zařval s rukou ukazující na zdroj své podoby "on se na mě proměnil." Nemělo to však efekt, ďáblové prohlédli jakoukoli iluzi, proto i oba zranění zneviditelnění gnómové, pro ně byli snadný cíl. Nebýt Hirkala, zachycujícího svým mečem všechny smrtící údery na své společníky a Peblíga okamžitě lečícího všechna utržená zranění, družina by zde rychle nalezla svou smrt.
Ďábel, který předtím vyhrožoval v průběhu souboje pronesl dalších pár výhružek a nakonec se představil jako Murkelmor. Nebylo mu to však nic platné, družina beze ztrát na životech vyhrála, všichni ďáblové padli a samotný Murkelmor zůstal ležet na krvavé podlaze probodnut Mlhovou dýkou.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085937976837158 secREMOTE_IP: 3.14.130.24