Autorská citace #42
12.10.2012 05:57 - hadrian
Pěkné Assassine :)

*Hirkal se unaveně opíral o meč a zprudka oddechoval a v očích se mu temně blýskalo. Uchechtl se: "Heh, tak by mě zajímalo, kde se zvrtl ten úžasný plán - vlítneme tam potichu, sebereme zajatce a mizíme dřív, než si to Duergaři uvědomí". Ještě párkrát se štěkavě zasmál a přešel k Murkelmortovi. "Myslím že ten pekelný pes nám dluží odpovědi" pronesl směrem k ostatním. "Buď řekne kde jsou otroci, nebo ho pošlu k jeho pánovi v tolika kouscích, že si z něj bude moci skládat mozaiku".*
Autorská citace #43
15.10.2012 21:21 - hadrian
Tak a je přidána další stránka do historie naší kumpanie. To jsem zvědavej, kam nás ty cíle dovedou. Napadl mě skvělej způsob, jak dostat z Murkelmorta informace, těším se na další hraní.

ShadoWWW: připojuju se k Assassinovi, jakej máme loot? :)
Autorská citace #44
27.10.2012 22:23 - Assassin
hadrian: nechceš ještě k té straně 9 připojit ten svůj úryvek (Hirkal se unaveně opíral o meč...)?
Hodil bych ho místo té "malé sumarizace našich cílů", ta se mi tam moc nehodí.
Autorská citace #45
27.10.2012 22:39 - hadrian
Máš pravdu, bylo to až moc "za oponou", předěláno.
Autorská citace #46
28.10.2012 18:09 - Assassin
Sumarizace:

1. - Pevnost duergarů

Družina zjistila, že svázaný ďábel Murkelmor náhle umřel. U něj byl nalezen dopis, který jej měl varovat před dobrodruhy, a přikazoval rozkousnout nějakou ampuli, kdyby v souboji prohrál.
Mlha, který měl v plánu Murkelmora vyslechnout si zabodnutím dýky do jeho těla vylil vztek, Peblíg se pokusil zjistit příčinu smrti, ale bezvýsledně. Družina se poté rozhodla prozkoumat Murkelmorovi komnaty.
Peblíg v nich objevil tajný průchod schovaný v krbu a poté se nechal zlákat luxusním vybavením místnosti a šel se opláchnout v lázni Murkelmora. Hirkal mezitím našel sošku démona Orkuse, kterou si k sobě schovala Allyks.
Dále Hirkal našel ještě magickou dýmku, kterou hned musel Mlha vyzkoušet a zjistil, že v dýmu ukazuje to, na co majitel, který z ní kouří myslí. V dýmu se objevil výjev Divokého honu v lese.

2. - Záchrana dětí

Družina prošla tajným průchodem v krbu a objevila místnost, kde zajaté děti kopaly jámy. Hirkal jim oznámil, že je přišli zachránit a na oplátku zjistil, že jejich rodiče prý odvedli na místo zvané Studna démonů.
Všichni společně se vrátili zpátky do duergařího obchůdku tajným tunelem z pevnosti duergarů. V něm byli strážní, kteří vyšetřovali záhadnou smrt uvězněné duergarky Kethiry, bývalé majitelky obchodu, někdo ji zabil přímo ve věznici.
Dobrodruzi odvedli děti do hostince, Hirkal šel oznámit lovci, který o únosu družině řekl, že jsou zachráněny. Mlha mezitím promluvil s Urvolem, ten oznámil, že za ním došel malý kluk s dopisem pro družinu. V něm stálo, že někdo z organizace, která stojí za duergarama ji chce zradit a setkat se s dobrodruhy v tunelu poblíž tajného vchodu do pevnosti duergarů. Družina se shodla, že to nechají na zítra a využila noclehu v hostinci.

3. - Jeskyně

Ještě před odchodem na místo setkání se Peblíg rozhodl vydat do věznice, aby prozkoumal tělo Kethiry, kde provedl s místním felčarem pitvu. Zjistil, že pravděpodobně zemřela na vnitřní krvácení způsobené soubojem s družinou.
Poté se už dobrodruzi vydali do jeskyně na místo, kde se měli setkat se zrádcem nepřátelské organizace. Byla to past, hned po příchodu se východ zatarasil kamenem, který zavalil Peblíga. V místnosti byla obrovská bronzová oživená socha, podobná, ale větší a neživá stojí v Sedmisloupové síni. Byla nepřátelská a spolu s ní i trojice schovaných tieflingů.
Družině se je podařilo zabít, až na jednoho, který utekl do chodeb. U jednoho z tieflingů byl nalezen amulet na ovládání bronzové sochy a dvojice dopisů. Jeden zadával tieflingům úkol družinu zajmout a dovést gnollům. Na tomto dopise byl podepsán Paldemor, ztracený mág z Labyrintu, kterého má za úkol družina najít. Druhý dopis byl předpřipraven pro Waldrika Jizvotvůrce, vůdce gnollů, s tím, že družina je poslána jako dar.
Allyks se pokouší vystopovat uprchlého tieflinga a stopy družinu zavádí do staré svatyně démona Baphometa. Dobrodruzi se vrací do jeskyně k bronzové soše a společně ji berou do sídla mágů z Labyrintu s úmyslem ji prodat.

4. - Zjišťování informací

Ještě před návštěvou mágů z Labyrintu si Mlha odskakuje do hostince za Urvolem. Objevilo se dost otázek, na které by mohl znát odpovědi. A skutečně, Urvol vypráví o tom, že Paldemor vlastní artefakty schopné ovládat ďábly i démony, a pravděpodobně je chce sjednotit s cílem zničit Havraní královnu.
Mlha vypráví nové informace společníkům a Hirkal dodává, že možná Paldemor nevládne démonům, ale naopak, protože hlavní cíl pána démonů Orkuse je právě zabít Havraní královnu a zaujmout její místo.
Družina došla do sídla mágů z Labyrintu, kde byl pouze jeden z trojice, mág Orontor. Druhý mág již měl dojít, ale má zpoždění, což prý není neobvyklé. Orontor ihned vypráví o bronzových sochách, kterých tu kdysi nalezli dvacet, a pomocí nich trojice mágů nastolila mír v této části podzemních říší. Dají se ovládat pomocí kombinace tajného hesla a amuletu. Orontor však o sochu nejeví zájem, proto ji družina později donesla Urvolovi, aby ji roztavil a bronz prodal.
Za zjištěné informace o Paldemorovi poskytne Orontor malou odměnu a možnost nahlédnout do své knihovny, také potvrzuje, že měl tušení o Paldemorových zlých úmyslech a možná dokonce odhalil tajemství Studny démonů, která by mohla být právě ve svatyni Baphometa. Také odhalil, že možná spolupracuje s Černotesáky, což je elitní gnollí skupina. Paldemorovi jde pravděpodobně o krvavý rituál, pomocí kterého by vytvořil ve Studni démonů portál do Zrcadlové věže.

5. - Příprava na cestu do Studny démonů

Dobrodruzi jdou do Orontorovy knihovny, Mlhu zajímají informace o ďáblech, ale také o Divokém honu. Prozradí Allyks a Delgarovi svoji vizi, a ti se ochotně přidávají k pátrání po informacích o něm. Allyks také z nějakého důvodu hledá informace o magických transformacích.
Poté jde družinka dokoupit vybavení, aby byli připraveni na střet s ďábly, démony, gnolly, aby mohli porazit Waldrika Jizvotvůrce, zastavit samotného Paldemora a zachránit rodiče dětí.
V hostinci si všichni ještě odpočinuli a vyrazili na cestu do svatyně démona Baphometa, kterého kdysi uctívali minotauři, ale odvrátili se od něj k Torogovi a všichni zešíleli. Dnes by tam mohli být také uctivači Demogorgona a Urvol dobrodruhy varoval, že ve Studni démonů je mnoho průchodů, které vedou mimo přírodní svět do Propasti, domova démonů.
Autorská citace #47
28.10.2012 19:46 - Assassin
K tomu hledání v knihovně o transformacích, Peblíg by si mohl vzpomenout, že na akademii četl o mocné kletbě, kterou vymyslel černý mág Fourier, a která se v zakázaných kruzích temné magie označuje za Diskrétní Fourierovu transformaci, která by snad dokázala změnit fyzickou povahu bytostí a dokonce je donutit zapomenout na svůj předchozí život:P

http://cs.wikipedia.org/wiki/Fourierova_transformace

No teď vážně, pokud byste chtěli, mohl bych napsat nějaké krátké shrnutí informací o ďáblech a démonech, které by se nás mohli týkat.
Autorská citace #48
28.10.2012 21:35 - hadrian
Assassine:
1) Moc pěkné shrnutí, opět se musím opakovat. :) Přidáno do článku.
2) Mág Fourier - to jméno se zřetelně vybavuje i v hlavě Hirkala, vždyť díky výpiskům z některých jeho knih se Pebligovi podařilo vyrobit jisté lepidlo - Mág Fourier je jistě prokletý, vždyť vlastně může za vyhazov Hirkala :D.
3) ad ďáblové a démoni - něco už studuju sám, pokud nahodíš odkazy, budu rád. Už teď vidím že démoni z Chaosu živlů jsou pěšáky Prvorozených a ďáblové z Astrálního moře zas Bohů. A Svět pěkně uprostřed hřiště :). Napadá mě spousta teorií (které vzhledem k tomu, že nemám načteno budou asi později mylné), ale je to zajímavý čtení.
Autorská citace #49
28.10.2012 23:21 - Assassin
Je důležitý rozlišovat mezi ďábly a arciďábly, a mezi démony a démoními pány. Ďáblové a démoni jsou prostě jen pěšáci, je jich hrozně moc. Taky jich je moc druhů, každý má jiný vzhled i schopnosti. Některé bychom rozmázli at-willkou, někteří by rozmázli at-willkou nás všechny. Ale pořád jsou to jen jedni z mnoha.

Ďáblové jsou bytosti zla, ale také řádu. Jejich organizace je přísně hiearchická, každý má přesně danou roli a postavení v jejich společnosti. A stejně tak jejich vládci, arciďáblové. Je jich přesně devět, každý vládne jedné části Pekla, a každý má i mezi arciďábly svou hodnost od nejhoršího až po nejmocnějšího, pravého vládce Pekla, Asmodea, který je shodou okolností také bohem.

Démoni jsou pravej opak, v jejich Propasti vládne absolutní chaos, a tak oficiálně žádnej titul démoní pán neexistuje. Neoficiálně je to každej démon, kterej je natolik mocnej, že si dokáže pro sebe urvat kus Propasti, ubránit ho a podrobit si slabší kolegy. Dá se tedy říct, že démoních pánů jsou desítky, možná stovky.

Arciďáblové i démoní páni jsou neuvěřitelně mocné bytosti a ti nejlepší z nich mohou dokonce soupeřit se samotnými bohy, Asmodeovi se dokonce podařilo bohem stát.

Naše družinka, pokud si dobře vzpomínám, nikdy neslyšela o žádném arciďáblovi, za to hned o čtyřech démoních pánech.

Baphomet - pán minotaurů, do jehož svatyně jdeme.
Yeenoghu - pán gnollů, uctívá ho Waldrik a jeho smečka Černotesáků.
Oba mají témeř božskou moc, ale mezi ostatními démoními pány nijak nevynikají. Zajímavé na nich je, že jsou to navzájem úhlavní nepřátelé a bojují spolu o moc.
Demogorgon - Sám sebe označuje Princem démonů a nejmocnějším ze všech. Ostatním se to sice nelíbí, ale nemají dostatečnou moc na to, aby mu dokázali, že si tento titul nezaslouží.
Orcus - Princ nemrtvých a asi jediný démon, který svou mocí může konkurovat Demogorgonovi, navzájem se nenávidí a Orcus chce převzít neoficiální titul prince démonů. Jeho cíle jdou však mnohem dál, chce zničit Havraní královnu a stát se bohem smrti.
Autorská citace #50
23.11.2012 02:13 - Assassin
ShadoWWW: Kdyby ti něco kazilo plány, tak se určitě ozvi, předěláme, jen jsme tak blbli. Ten zmíněný eladrin je ten, co jsme jej vymysleli při předchozím improvizačním setkání.
Ostatní: Kdyby bylo něco špatně, tak neváhejte upozornit.

Sumarizace:

1. - Knihovna mágů z Labyrintu

V knihovně, kde družina hledala informace, než se vydá do Studny démonů, se najednou ozvala rána. Delgar současně zmizel a na jeho místě ležel zvláštní pergamen. Družina jej prozkoumala, byla z něj cítit magie, na něm byl nakreslen pentagram a magická formule v elfštině, kde se dala rozeznat dvojice slov "Vílí divočina". Mlhovi připadalo, že pergamen má něco společného s černokněžnickým paktem.
Hrdinové srovnali písmo v dopise s písemnostmi v knihovně, evidentně bylo Paldemorovo, ale našli také dopisní obálku, která dle magického záření patřila k pergamenu, elfský nápis "Delgarovi", který na ní byl však psal očividně někdo jiný.
Orontor, kterému ostatní řekli, co se stalo si pergamen prohlédl a naznal, že je to mocná teleportační magie. Nejenže posune toho, kdo jej aktivuje do prostoru někde mezi světem a Vílí divočinou, ale dokonce i mimo čas. Lze to však zvrátit mocným rituálem, na který by Orontor potřeboval pět kilogramů síry, dýku ukovanou ďáblem, křišťálovou lebku a vzácnou růžovou kyselinu ze Vzdálených říší.

2. - Shánění surovin

Mlha si vzpoměl, že s touto kyselinou už přišli do styku, ale prodal ji jednomu obchodníkovi v Labyrintu, proto s Hirkalem vyrazili k němu. Hirkalovi se podařilo obchodníka magicky zmámit a kyselinu tak prodal za zlomek skutečné ceny.
Mezitím Peblíg a Allyks šli k Urvolovi a přesvědčili jej, aby dodělal co nejrychleji dýku. Poté co k němu došli i Mlha a Hirkal, se Mlha Urvola zeptal, zda mu pergamen něco nepřipomíná. Ďábel vyzkoušel drastický test, hodil pergamen do kovářské výhně, ale ten neshořel. Místo toho se v dýmu vytvořil obraz ďábla a eladrina. Pergamen je jistojistě nějak spojen s ďábelským černokněžnickým paktem.
Peblíg navrhl, že síra se dá získat v dolech u koboldů, měli ji tam jako odpad těžby magické rudy vyzařující energii Vzdálených říší. Mlha s Allyks se dohodli, že se hobit svými schopnostmi promění v drakorozeného Hatlamuta, který nedávno přicestoval do Labyrintu a bude předstírat koboldům, že je vyslanec jejich dračího pána Köböröntöra. Allyks bude dělat jeho služku, ale i ochránkyni, a bude jednat s koboldy. Ti tuto lest neprokoukli a velice rádi předali dostatečné množství síry. Mlha poté z jednoho obzvlášť zmutovaného kobolda udělal za odměnu vůdce a naplnil jej posilující ďábelskou energií, která mu vydrží pár minut.
Peblíg a Hirkal neotáleli a šli se zeptat Půlměsíce, zda neví o křišťálové lebce, ten si je pozval dozadu do hostince a jako správný hobit jim řekl, že zná lidi, kteří znají lidi, kteří o ní ví a dokáží ji sehnat. Za nemalý obnost zlata tak dokázal sehnat křišťálovou lebku a dokonce prozradil, že ji Půlměsícovi známí museli ukrást přímo z pracovny Orontorova kolegy Xaverora.

3. - Záchrana Delgara

Družina šla se všemi čtyřmi surovinami zpátky za Orontorem, ten připravil rituál za použití síry, kterého se museli zúčastnit všichni čtyři, obětovat trochu své krve a myslet na Delgara, přičemž jejich vzpomínky na něj se promítaly do okolí.
Poté se všichni ocitli v prázdnotě mezi časem a prostorem, kde viděli zmučeného Delgara a přenesli ho zpátky do pracovny Orontora. Poté co Peblíg Delgara ošetřil, tak Delgar svým společníkům prozradil, že pergamen ho přenesl za jakýmsi eladrinem, který z něj dostával informace o Hirkalovi, ale i Mlhovi.
Evidentně se na scéně objevil další hráč, Paldemorův spojenec, kterého z nějakého důvodu zajímá Mlha a Hirkal a také má něco společného s pekelným paktem. Zvláštní je, že se nezaměřil přímo na Mlhu a Hirkala, ale unesl Delgara.
Pochybná je i Orontorova pomoc. Síra a krev u rituálu připomíná ďábelské praktiky, přitom nic ďábelského z pergamenu prý nepoznal, přestože takový byl. Dýka od Urvola, kterou chtěl, byla původně kována pro Paldemora a křišťálová lebka byla jasně ukradena Xaverorovi, snad proto, aby důkazy krádeže ukazovali na nás a ne na něj.
Ale možná to je jen shoda náhod.
Autorská citace #51
23.11.2012 05:43 - hadrian
Pěkné. Jen bych dal, že obálku nadepsala Paldemorova ruka a pergamen s rituálem ruka někoho jiného.
A taky mi tam chybí Köböröntör. :D
Autorská citace #52
23.11.2012 10:52 - Nerhinn
Ano. Když už jsem byla schopná říct "Hatlamut" a "Köböröntör" v jedné větě, měli by se vyskytovat v sumarizaci :D
Autorská citace #53
23.11.2012 14:43 - hadrian
Nerhinn: Nechci zveličovat, ale dokonce jsi to zvládla říct bez toho, že by ses rozesmála nebo nedostala křeč do mimických svalů - dokonalé sebeovládání hráče :D
Autorská citace #54
24.11.2012 01:51 - Assassin
hadrian: Proč by "Delgarovi" psal Paldemor? To by rovnou celé mohl napsat ten eladrin. Já myslel, že svitek psal Paldemor, protože tento eladrin by takové kouzlo nezvládl, tak požádal o pomoc Paldemora.

Nerhinn: přidáno.
Autorská citace #55
24.11.2012 15:46 - hadrian
Assassin: OK, ono je to vlastně jedno. Každopádně zápis je napsaný tak dobře, jako by ti ruku vedl sám Köböröntör. :)
Autorská citace #56
24.11.2012 22:46 - Assassin
Díky:), nechtěla by i Nerhinn napsat něco o zatím nezjištěné minulosti své postavy?
Autorská citace #57
19.1.2013 17:26 - Assassin
Sumarizace:

1. - Baphometova svatyně

Skupina pěti odvážných dobrodruhů vstoupila do Baphometovi svatyně, dnes označované jako Studna démonů, nejnebezpečnějšího místa Labyrintu. Ihned po vstupu se ozval dunivý magický hlas, který přivítal družinu na cvičišti, které mělo testovat Baphometovi kněží. Poté řekl čtyři hesla, "maska, zvon, čepel a kniha". Peblíg uvažoval nad spojením těchto čtyř hesel s fyziologií zažívacího ústrojí tura domácího a tedy možná i minotaurů, ale nebyl si tím zcela jist.
Postup dál odhalil sloupovou síň s malou kamenou studnou, dvojice tvorů připomínající hobity s chapadly místo ruk a hladový ghůl nepředstavovali pro družinu problém, avšak z úzké šachty studny se vynořili chapadla tvora připomínajícího obrovskou chobotnici.
Tato chobotnice měla pod celou místností tunely, svými chapadly probourala část podlahy a chytala všechny do pevného sevření. Allyks svými meči přesekávala chapadla, Mlha pálil přímo po příšeře, ale ve chvíli, kdy tvor umřel a zřítil se do hlubin měl chapadly obmotaného Delgara a Hirkala, které stáhl sebou.

2. - Záchrana přátel

Peblíg a Allyks rychle navázali lana a spustili Mlhu studní šachtou ve snaze zachránit Delgara a Hirkala. Když Mlha dorazil na konec tunelu, byl prázdný, za to však Mlha rozeznával velmi zvláštní temnou magickou energii. Znal ji velmi dobře, protože ji nedávno začal také využívat, energii Stínopádu.
Když se Mlha dostal znovu nahoru k ostatním, shodl se s Peblígem, že zvrácená podstata tohoto místa v kombinaci se smrtí chobotnicového netvora musela vytvořit krátkodobé stínokřížení mezi naším světem a jeho temnou ozvěnou, Stínopádem. Delgar a Hirkal jsou teď tam a je jen na nich, zda se dokáží jiným stínokřížením někde poblíž dostat zpět. To nejlepší co se pro ně dá udělat je zněškodnit nebezpečí na tomto místě, aby se nedostali rovnou do rukou nepřítele.

3. - Gnollové

Cesta dál zavedla Allyks, Peblíga a Mlhu za dvojicí gnollů, kteří hráli kostky. Allyks napadlo, že můžou zfalšovat dopis jejich vůdci Waldrikovi a předstírat, že jsou šampioni vysláni jim pomoct. Zručný Mlha zfalšoval dopis a šel vyjednávat s jejich vůdcem. Ukázalo se, že tento gnoll není Waldrik, a že pro něj zajde. Trvalo to hodinu, než se vrátil, ale vrátil se sám. Waldrik prý nemá čas a prý ho bude mít tak za týden. Když se družina pokusila odejít, napadli ji, což pro všechny gnolly a jejich hyeny znamenalo rychlou smrt.
Mlha poté vymyslel plán, odpočinout si v této části komplexu a čekat, zda nebudou přicházet další gnollí hlídky, které by se tak mohli postupně likvidovat. Allyks ještě obrala gnolly, vzala jejich sázky v kostkách a také samotné kostky, o kterých Peblíg zjistil, že jsou magické a hází samé nízké čísla.

4. - Odpočinek a ďáblík

Během odpočinku se všichni střídali na hlídce. Během hlídky Peblíga se nestalo nic. Během následující hlídky, Mlha pouze vykouřil polovinu svých zásob tabáku ve své kouzelné dýmce. Ale když hlídkovala Allyks, zjevil se jí duch malého ďáblíka, ten jí nabídl tři odpovědi na otázky týkající se Studny démonů. Allyks se zeptala, zda za odpovědi chce duše, ale ďáblík požadoval jen peníze nebo část Allyksiny životní energie. Allyks nabídla peníze a postupně se ptala, na otázku, jak najít Hirkala a Delgara jí ďáblík odpověděl, že napřed musí porazit velkého nepřítele. Když se zeptala jakou má velký nepřítel slabinu, odpověď byla žádnou. A když se zeptala co tu vlastně tento duch ďáblíka dělá, odpověděl, že chce vidět Baphometa a Yeenoghua trpět, poté se rozplynul.

5. - Mazlíček Ultanda Hlubokodrahokama

Po odpočinku Allyks pověděla ostatním, co se jí stalo a společně vyrazili dál do hlubin Studny démonů. Došli do chodeb, které byly zdobeny freskami znázořňujícími válku mezi minotaury, démony, trpaslíky, lidmi a drakorozenými. Všichni bojovali beze zbraní a zbrojí.
Další místnost, kterou objevili, sloužila jako cvičistě pro gnolly, cvičili střelbu na divočákovi v ohradě. Na ozbrojené cíle jim to však tolik nešlo, což je všechny stálo život. Peblíg vyléčil divočáka, hodil mu mrtvoly hyen a Allyks si všimla, že má obojek na kterém je napsáno "Mazlíček Ultanda Hlubokodrahokama".

6. - Démon

Další část komplexu byla bohatě zdobena minotauřími ornamenty a podlaha byla z krvavě rudých kamenů. V jedné místnosti nalezla družina truhličku, kterou Mlha odemčel, během prozkoumávání truhličky je však ze zálohy přepadla gnollka, která začala něco vyvolávat. Nebyla těžkým soupeřem, ale ukázalo se, že ve vedlejší místnosti s oltářem Baphometa stál vyvolaný obrovský hnusný démon. Když do jeho místnosti Mlha otevřel dveře, úlekem uskočil.
Nakonec se však podařilo porazit i démona a na oltáři Baphometa byla kniha, kterou si vzal Peblíg. Kniha vypadala jako napsána nějakou šifrou. Možná je to ta kniha, o které mluvil hlas na začátku Studny démonů.
Na konci této části komplexu pak byla již jen místnost, kde u stolu seděli dva tieflingští dobrodruhové. Mlha naplnil Allyks pekelnou energií a šli s nimi vyjednávat. Byli vystrašeni a prozradili, že Paldemor je mág ze Saruunu, což je spolek temných mágů, kteří chtějí posílit Orkuse. Tieflingové se představili jako bratři Bzuňk a Truňk a prý jen prohledávali Studnu démonů, ale samozřejmě jim to nikdo nevěřil. Po krátkém dohadování se je však, hlavně kvůli Peblígovi, rozhodli doprovodit na začátek Studny démonů a pustit je. Stejně kvůli nepovedenému plánu s falešným dopisem už o družině nepřátelé vědí a pravděpodobně jsou mobilizování v hlubších částech Studny démonů, kam se poté Allyks, Peblíg a Mlha vydali.
Autorská citace #58
19.1.2013 19:45 - hadrian
Pěkně jste si užili :). Předpokládám, že kostky Gnollové používali na hru "Advanced Humans & flats". Já to zítra hodím do článku.
Autorská citace #59
20.1.2013 14:24 - hadrian
Přidáno
Autorská citace #60
11.2.2013 09:29 - hadrian
Já se TAK těším na to Assassinovo shrnutí... :) Neber to jako popohánění Assassine, prostě se na to těším, no. Hlavně sem zvědav na poslední souboj :DDD.
Autorská citace #61
11.2.2013 15:55 - Nerhinn
"... a tak nás strom chytil a nedalo se s tím nic dělat."

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.089062929153442 secREMOTE_IP: 3.145.69.255