Autorská citace #62
11.2.2013 16:10 - hadrian
Neznámý Igor k Allyks: "Mmmmoc pěkně shrnuto ppaní, hhheh" :DDD (Nevím jak do textu vnořit představu hrbatého olysalého démona pohybujícího se krok-sun-krok se submisivním přístupem k hrdinům).

Nerhinn - doufám že sepisuješ ty hlášky ze hry a zapsala si i definici hrdiny. :-) Mimochodem, bylo by to možno někdy vidět/si přečíst?
Autorská citace #63
11.2.2013 16:28 - Assassin
Můj oblíbený hrobník Igor z Quest for Glory IV
Autorská citace #64
13.2.2013 01:44 - Assassin
Sumarizace:

1. - Duchové

Allyks, Peblíg a Mlha pokračovali do další části podzemního komplexu Studny démonů, bývalého cvičiště pro Baphometovy kněží. Mlha byl pln pochybností z nebezpečí, které je čeká. Dva společníci, Hirkal a Delgar se náhodou dostali do Stínopádu a je jen na nich, zda se dokáží dostat zpátky. Nepovedená lest upozornila nepřátele na přítomnost družiny a navíc se ukázalo, že Paldemor je ze spolku mágů ze Saruunu, což zvyšuje pravděpodobnost, že svůj ďábelský plán neprovádí sám.

Uprostřed chodby se zmaterializovali tři duchové dobrodruhů, kteří tu kdysi umřeli. Lidský kněz Korda, trpasličí paladin Pelora a elfí kouzelnice. Nabízeli informace, ale na oplátku požadovali prokázání dostatečných schopností. Zatímco Peblíg a Allyks ukazovali duchům své dovednosti, nedůvěřivý Mlha byl připraven k útoku a požadoval uvolnění průchodu. Když duchové odmítli, Mlha ve vzteku sjednotil pekelnou energii do obrovského plamenného štítu, taková demonstrace síly duchy naprosto ohromila, čímž Mlha vuči nim získal ještě větší nedůvěřivost. Když však duchové vyjevili svá tajemství, jednoduše zmizeli.

Trojice dobrodruhů se od nich dozvěděla, že musí najít čtveřici předmětů, knihu, čepel, masku a zvon a položit je současně na čtyři rituální kruhy rozmístěné v komplexu. Poté se otevře vnitřní kaple a uvolní se její hlídač. Knihu již měl u sebe Peblíg. Zbylé tři předměty se nachází nedaleko.

2. - Zrcadlová síň

Šťastného sjednocení se družina dočkala, když se ukázalo, že v postraních místnůstkách chodby poseté zaschlými krvavými stopami jsou uvězněni Hirkal a Delgar. Dostali se tam skrz další Stínokřížení, které se jim podařilo ve Stínopádu objevit. Společně se tedy vydali dál až dorazili do velkého, černým závěsem zakrytého sálu plného sloupů, na nichž vysely zrcadla se zlatými rámy ozdobeny hlavami démonů.

Ihned co Hirkal odhrnul svým mečem závěs se on i Mlha zahleděli do zrcadel a zmizeli. To se postupně stalo i Allyks a Peblígovi. Pouze Delgar zůstal v sálu a byl napaden dvojicí kostlivců, kteří hlídali oltář obklopen dvěma sochami rytířů. Delgar chtěl záměrně také využít zrcadla k teleportaci, ale teleport jej akorát přiblížil přímo ke kostlivcům, proto využil svoji magii k neviditelnosti, schoval se kostlivcům a prozkoumal sochy rytířů.

Delgar aktivoval mechanismus na soše rytíře, čímž se zbytek družiny magicky objevil znovu v sálu, zrovna když Hirkal a Allyks stahovali z kůže bílého gnolla, kvůli obohacení Hirkalova šatníku. Zrcadla je totiž přenesla do místnosti s uvězněným bílým gnollem, ten byl možná mocným soupeřem pro Hirkala a Mlhu, ale když se o chvíli později do místnosti dostala i Allyks, gnoll padl mrtev dřív než přišel Peblíg.

Všichni společně porazili oba kostlivce a Delgar prozradil, že na oltáři si všiml temné masky. Mlha si ji chtěl zkusit, ale po prozkoumání Peblíg a Hirkal zjistili, že sice dává nositeli možnost vidět v úplné tmě, ale také způsobuje bojové šílenství. Smutného Mlhu to přesvědčilo a masku předal svému nálezci, Delgarovi, aby si ji bezpečně schoval.

3. - Krvavá síň

Postup dál dostal družinu až do obrovské místnosti zaplněné krvavým jezerem, jen pár ostrůvků z něj vyčnívalo, a na dvou z nich byly obrovské kovové sochy minotarů s neuvěřitelně dlouhými biči. Na další dvojici ostrůvků byla čepel a jílec nějaké dýky.

Nikomu se nechtělo do krvavé lázně, a tak Allyks přišla s nápadem, že vyvolá přízračné koně, kteří umí chodit po kapalině, jakoby to byla pevná látka. Všichni byli ohromeni, nikdo netušil, že kenku hraničářka je zběhlá také v magii. Přesto na šikovného studenta eladriní univerzity Peblíga neměla, proto mu spíše jen ukázala postup a u gnóma se po chvíli objevilo sedm přízračných koní a jeden oslík.

Plán byl jednoduchý, nasednout na koně, rychle donést obě části dýky a vyhnout se kontaktu s krví. Všechno vypadalo hrozně snadně, Hirkal a Allyks byli už téměř u první části dýky, když najednou se socha minotaura pohla a bičem shodila Hirkala z koně do krvavého jezera, které se ukázalo býti plné zuřivých démonů.

Nastal boj, jeden z nejtěžších bojů, jakých se zatím družina účastnila. Minotauří sochy shazovaly bičem všechny z koní do krve, kde se do nešťastníka pustili démoni. Mlha, který zůstal vzadu u východu z místnosti sledoval, jak společníci ztrácejí své síly, a přicházel o svou, možná až přehnanou, sebejistotu. Mlha věděl, že má dost pekelných sil, aby zachránil sebe, ale obával se, že ani společně s magií Delgara nedokáží sochy zničit dost rychle, aby zachránili své společníky.

Naštěstí i Peblíg a Hirkal vládnou mocnou magií, která se v této situaci ukázala jako lepší, obrannou magií. Peblíg rychle léčil zranění, Hirkal teleportací nepřátel zachraňoval společníky před zásahem. Nakonec Delgar a Mlha zničili jednu ze soch a všem až na Hirkala se podařilo dostat zpátky k východu. Hirkal však byl stále v nebezpečí. Nikdo si však nevšiml, že uprostřed bitevní vřavy s lehkostí proklouzla kenku k oběma částem dýky a vrátila se s nimi zpět. Hodila je Mlhovi ať je spojí, doufala, že to zastaví sochy a zachrání tak Hirkala.

Mlha rychle spojil obě části dýky s úlevným výdechem. To co se poté stalo, nikdo nečekal. Obě sochy zmizely a znovu se objevily na svém původním místě, naprosto nepoškozené. Hirkal, který již plánoval, jak se dostane za ostatními přes rozbitou sochu, byl najednou odříznut a ve smrtelném nebezpečí. Neměl žádnou šanci přežít další údery sochy a ostatní neměli šanci dostatečně rychle ji zničit, když vypadala jakoby byla právě vykována.

Hirkal vymyslel plán a rychle na Mlhu zařval "ruka!" Mlha pochopil a kolem Hirkala se začal zhmotňovat dým do podoby ruky, která chytla eladrina a přenesla jej do bezpečí za ostatními. Peklo však nemá ve zvyku zachraňovat nikoho jiného než ty, kteří mu vládnou nebo slouží. Peklo si bere, a tak ruka drtící Hirkalovo tělo jej přinesla za společníky na pokraji fyzického zhroucení. Být na jeho místně někdo jiný, možná by nepřežil. Eladrin ale hrdě stál, celý pokryt vrstvou krve, stejně jako všichni ostatní členové družiny s vyjímkou Mlhy. Poté všichni rychle opustili místnost.

4. - Síň žalu

Poté co se družinka vzpamatovala z nejhorších zranění, pokračovala dál v cestě podzemním komplexem a vypadala značně hrozivěji než kdy dřív. Čtyři krvavé šmouhy a hobit dorazili do místnosti se čtyřmi nádrži s kapalinou. Červenou, modrou, zelenou a žlutou. Delgar velmi rychle odhalil jejich magickou podstatu a předvedl Peblígovi jak se zachází s Lakmusovým papírkem, protože tuto přednášku, jinak vynikající alchymista, pravděpodobně na univerzitě vynechal.

Delgar tedy zjistil, že žlutá je silný jed, zelená protijed a červená způsobuje zuřivost. Modrá pravděpodobně nic. Allyks, Peblíg a Hirkal si nabrali zelené kapaliny. Mlha a Delgar žluté. Poté se všichni ještě rychle napili ze zelené nádrže a vyrazili dál do síně, kde je překvapil horký vítr a vlhký vzduch. Celá síň byla zaplněna sloupy, které vypadali jako propletená lidská těla a vydávaly žalostné kvílení.

Všichni kromě Mlhy si zacpali uši a vyrazili dál. Mlha šel první, nechtěl aby se znovu opakovala nebezpečná situace z krvavé síně, o které byl přesvědčen, že nastala, protože se držel vzadu. Družina dále potkala zvláštní malé hrbaté vrásčité démony ozbrojeny trojzubci, o které se spíše opírali. Chvíli se bázlivě dívali na družinu, a poté ji nejistě napadli.

Souboj s nimi nebyl příliš obtížný, a tak během něj Hirkal dokonce aplikoval teorii evoluce, jejíž základy se na univerzitě naučil, a vydedukoval, že tito démoni jsou už velmi dlouho uvězněni v této síni a vzájemným rozmnožováním naprosto zdegenerovali. Otázka, která byla zanedlouho zodpovězena, je, co přesně démony věznilo, protože vstupu do síně nebránila žádná stěna, vrata ani mříž. Z vedlejší chodby ale přišel obrovský ent, jehož větve a kořeny začaly nekontrolovatelně růst po celé síni a všechny obmotávat a nedalo se s tím naprosto nic dělat. Dokonce ani meče Allyks posílené pekelnou mocí Mlhy s nimi nepohnuly a až smrt enta družinu uvolnila.

Poté byl v síni odhalen poslední oltář, na kterém byl zvon, který si vzal Hirkal, čímž se podařilo zkompletovat všechny čtyři potřebné předměty k otevření vnitřní kaple a také uvolnění jejich hlídače.
Autorská citace #65
13.2.2013 02:18 - Nerhinn
Páni, v tom je tolik práce! Díky :)
Autorská citace #66
13.2.2013 08:51 - hadrian
Paráda... Prostě wow, díky Assassine. Hlavně teorie evoluce mě pobavila, nebudu radši rozebírat, jestli jsem na ni na univerzitě přišel díky studiu knih či pozorováním neelfích a neeladriních spolužáků. :)))

Jen mě (a Delgara) zaujala věta (kterou upravím): "Smutného Mlhu to přesvědčilo a masku předal svému nálezci, Delgarovi, aby si ji bezpečně schoval.
(taky si vzpomínám na mocné kouzlo odhalující nebezpečí za vícero dveřmi od Pebliga - "Ententýky")

To jsem netušil, že tě Delgar nalezl. :-D

Každopádně víc než dobrá práce pane, du to přidat!
Autorská citace #67
13.2.2013 19:07 - hadrian
Tak a je přidána další kapitola.
Autorská citace #68
13.2.2013 20:16 - ShadoWWW
Assassin je mistr slova, jako vždy. Díky.
Autorská citace #69
14.2.2013 11:23 - Assassin
Děkuji:)
Autorská citace #70
23.2.2013 02:52 - Assassin
Sumarizace:

1. - Pokračování v průzkumu

Družina v komplexu prozkoumala poslední trojici místností. První z nich byla bývalá věznice přeplněna kostrami humanoidů připevněných řetězy, z nichž jedna kostra patřila dokonce kenku. Byly zde také zlaté magické dveře pokryté zvláštními symboly. Tyto dveře neměly klíčovou dírku ani kliku a pravděpodobně se otevřou až položením čtyř rituálních předmětů na čtyři rituální kruhy a vedou do vnitřní kaple. Družina všechny kostry rozdupala, rozkopala nebo spálila, než se vydala dál.

Další místnost byl malý Baphometův chrám, kde byl krvavý oltář, u kterého stály dvě nehybné magické sochy znázorňující Baphometa. Delgar a Mlha magií zapálili dvojici svící na oltáři, poté dokonce Mlha vyzkoušel na oltář přidat svou krev z dlaně, kterou si pořezal ritální dýkou z krvavého sálu. Nestalo se vůbec nic, a tak Hirkal alespoň znesvětil oltář vyrytím symbolů eladriního boha Corellona. To však nestačilo, družina měla pocit, že by magické sochy mohly být hlídači vnitřní kaple, a tak nechali Peblíga udělat dostatečné množství speciálního lepidla, které využili k přilepení oltáře na obě sochy. Zbytek lepidla rozlili do okolí a spokojeně pokračovali do poslední neprozkoumané místnosti.

Poslední místnost obsahovala další dva oltáře, ale bez soch, místo toho v ní byla obrovská hluboká jáma. Mlha navrhoval, aby jej tam ostatní spustili, ale tento návrh neprošel a družina se rozhodla, že provede rituál k otevření vnitřní kaple.

2. - Hlídač

Družina se rozdělila, aby každý ve stejnou chvíli položil jeden ze čtveřice předmětů na rituální kruh. Pouze Peblíg šel s Allyks. V okamžiku, kdy byl rituál dokončen všechno zhaslo, kromě rituálních kruhů, které se naopak rozsvítily, rituální předměty zmizely, ozvala se obrovská rána, zdroje světla družiny přestaly fungovat, odněkud se ozýval řev.

Slepené sochy, nemohouc se pohnout, začaly děsivě ječet tak, že vyděsily i statečného Hirkala, který stál poblíž. Delgara zase zasáhly šipky, které začaly střílet ze stropu v jeho místnosti. Mlhu na chvíli chytila magická vodní past z modrého jezírka. Peblíg a Allyks ve věznici spatřili, že dvojice kostlivců se dokázala složit a obživnout. K tomu všemu ještě v kruhové chodbě, která spojovala všechny tyto místnosti, začala bez ustání jezdit obrovská ostnatá koule, která znesnadňovala pohyb po komplexu.

Hlídač však měl teprve přijít. Mladý zelený drak vyletěl z hluboké jámy a hrál si na kočku a myš s družinou. Tedy snažil se. Přes všechny pasti se nakonec družina dokázala sjednotit bez vážnějších zranění, nalákat draka do stísněných prostor, vzájemně se ochránit před jeho výpady a přežít jeho jedovatý dech. Byl to těžký souboj a ve chvíli, kdy vážně zraněný drak zařval, celá družina zůstala stát ochromena strachem. Delgar však dokázal posbírat poslední zbytky odvahy a vyvolat mohutnou explozi magické energie, kterou drak nepřežil.

Po smrti draka se zlaté dveře otevřely, za nimi byla neprůhledná mlha, dveře byly možná portálem. Než do nich však kdokoliv vstoupil, Peblíg a Delgar vyvolali létající přízračné koně, s nimiž družina sletěla do jámy, z které vyletěl drak, a objevila ohromný dračí poklad. Teprve po sbalení pokladu družina na létajících koních proletěla zlatými dveřmi do neznáma.
Autorská citace #71
23.2.2013 19:18 - hadrian
Přidáno. Díky Assassine, opět výborné shrnutí. :-)
Autorská citace #72
1.3.2013 22:11 - hadrian
Musím se pochlubit, dojde mi od Reapers tahle figurka a po vymalování by měla vypadat takhle:



Nebo takhle - co je lepší? Co myslíte? :-)

Autorská citace #73
1.3.2013 23:19 - Nerhinn
Jednoznačně první. Akorát vlasy bude mít černé, ne?
Autorská citace #74
2.3.2013 01:49 - hadrian
Ano, černé. I ten plamen působí víc "magicky" u 1. varianty.
Autorská citace #75
3.3.2013 13:05 - Endrey
Aaaa, tady se nekdo chlubi a jeste to nema:DD

Jinak prvni varianta je hezci.
Autorská citace #76
3.3.2013 15:02 - hadrian
Endrey: nj, už aby to tu bylo, dej vědět bezodkladně :-D
Autorská citace #77
8.4.2013 06:57 - Assassin
Sumarizace:

1. - Waldrik Jizvotvůrce

Delgar to nestihl. Magické zlaté dveře bez kliky se zabouchly a nechaly družinu bez gnómského kouzelníka v podzemní chodbě. V další místnosti na ně již čekal Waldrik Jizvotvůrce, uctivač Yeenoghua, vůdce místních gnollů a mocný černokněžník. Sám však nebyl gnollem, byl to tiefling a gnollové mu už žádní nezbyli. Byl obklopen mnoha minotaurům podobnými démony, kostlivci a obrovským zemním elementálem.

Místnost vypadala jako připravena pro nějaký rituál, obrovské kotle s vařící tekutinou, oltář s velkou knihou a rituální kruh, v nemž byla svázaná dvojice unesených vesničanů. Souboj byl nevyhnutelný, družina i přes přesilu nepřátel měla znatelně navrch. Démoni, kostlivci i elementál padli, ne však Waldrik, který se zraněn odteleportoval pryč. Zároveň z jednoho z kotlů obrovskou rychlostí vylétla dvojice chapadel a stáhla Allyks do vařící vody. Hirkalovi se ji sice podařilo vytáhnout, kenku však kvůli zraněním upadla do bezvědomí a chvíli trvalo než se ji podařilo Peblígovi ošetřit a probrat.

Hirkalovi se podařilo před odchodem z místnosti tajnými dveřmi, kterými unikl zraněný Waldrik, zjistit, že rituál slouží ke změně Studny démonů, Baphometovi svatyně, na svatyni Yeenoghua.

2. - Sáně a portál

Tajné dveře vedly do přírodní jeskyně, kde družina jen tak tak stihla unikajícího Waldrika. Ten stál na velikých levitujících saních vedených šestispřežím létajících přízračných koní, které se zrovna rozjížděly nad ohromnou hlubokou jeskynní propastí.

Obratná Allyks neváhala a na poslední chvíli skočila na sáně za Waldrikem, který se vzdaloval dál a dál. Hirkal, Peblíg i Mlha doběhli na okraj propasti. Peblíg i Mlha se zastavili, Hirkal však s rozběhem skočil, přestože bylo jasné, že jeho skok nebude dostatečně dlouhý. Ve stejné chvíli Mlha vyčaroval kolem Waldrika ruku z dýmu, která by jej shodila ze sání do propasti, Waldrik se ale ruce vyhnul. Mlha nic nenechal náhodě, hned za rukou letěl ohnivý blesk, který v mohutné explozi zahalil všech šest přízračných koní, které se rozplynuly. Sáně se postupně zastavovali, Hirkal doletěl skokem asi do poloviny potřebné vzdálenosti a najednou zmizel a objevil se o kus dál vedle Allyks a Waldrika na sáních.

Waldrik použil stejné kouzlo jako Hirkal, ale silnější, a tak nepotřeboval žádný skok a ihned se objevil vedle Mlhy a Peblíga na okraji propasti. Poté vyvolal tlakovou vlnu na oba členy družiny. Mlha to ustál, ne však Peblíg, který byl odhozen a padal do smrtící hlubiny. Allyks a Hirkal, osamoceni na sáních, byli pohotoví, Allyks rychle navázala lano na šíp a podala jej Hirkalovi s připraveným lukem. Vystřeleného lana se chytil Peblíg a nechal se vytáhnout nahoru.

Mlha a Waldrik zůstali sami na okraji propasti. Waldrik ale nebojuje, vytáhl magický svitek a vyčaroval portál. Oba se rozběhnou směrem do portálu, hobit je rychlejší a proskočí portálem připraven zabít tieflinga, který by prošel hned za ním. Ale to se nestane, ve chvíli kdy chce portálem projít i Waldrik se mu do zad zabodne Peblígova šipka s lanem, trojice na sáních zatáhne a Waldrik je stažen do propasti. Šipka se vyrve z jeho zad a tiefling dopadne až na dno. Mrtev.

3. - Opuštění komplexu

Mlha se po průchodu portálem octnul na ostrově, spatřil moře a džungli. Když však Waldrik nepřicházel, vrátil se stejnou cestou zpátky. Ostatní se zatím ze sání spouští po laně dolů do propasti, kde u mrtvého Waldrika nalezli stříbrný klíč.

Další kroky družiny vedou k vesničanům, které konečně mohli bezpečně pustit a doprovodit ven ze Studny démonů. Také se podívali po Delgarovi, ale nemohli jej nikde najít. Když se pak na levitujících sáních po šesti hodinách pomocí dlouhé tyče doposouvali až na konec propasti venku z jeskynního komplexu, spatřili louky a jezero. Nic co by nasvědčovalo Paldemorově přítomnosti. Proto se rozhodli vrátit se zpět a projít portálem z Waldrikova svitku, který tam pořád zůstavá. V průběhu těchto dvanácti ztracených hodin našel portál i Delgar, který jím také prošel.
Autorská citace #78
8.4.2013 13:08 - hadrian
Ještě že Allyks umí vázat rychlouzly, že by zahambila i vedoucího skautského oddílu :D.

Každopádně díky Assassine - parádní shrnutí. Možná tam jen přidám popis, jak Allyks proměněná v pekelnou bestii s Mlhou obklopeným ohnivým štítem drtili nepřátele svistem čepelí a pekelnou mocí. Hirkal neohroženě vrhající se do středu nepřátel svazujíc je bitevní standarTou a svou magickou čepelí a Peblíg jak chrání a posiluje své přátele a zdálky rozsévá šipky do řad nepřátel. Když epický souboj, tak epický popis. Souhlas?
Autorská citace #79
8.4.2013 16:43 - Assassin
Jasný:)
Autorská citace #80
8.4.2013 17:23 - Heisenberg
Parádní shrnutí, epický souboj, epický popis? Steží.
Spíše to působí jako předávkovaný jednorožec v podmínce, který v noční tramvaji zvrací duhu. Skutečné zlato (na konci duhy)!

Dokud je takovými jako vy udržován tento herní styl, nelze očekávat, že se stolní RPG hry zbaví svého stigmatu nevyspělé, slepencové zábavy.

Píše:
Za zrcadlem - jak to začalo a kam to směřuje

Svoji představo o tom, kam to směřuje, jsem už dal najevo.
Autorská citace #81
8.4.2013 17:47 - Nerhinn
Heisenberg: Ale kde bych si pak kompenzovala svoje životní, společenské a kariérní neúspěchy?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082475900650024 secREMOTE_IP: 3.22.242.141