31.1.2014 08:28 - ShadoWWW
ZDE jsou Forgotten Realms campaign settingy 1E-3E. Mohlo by se vám to hodit. ;-)
8.2.2014 21:23 - hadrian
Omlouvám se za zpoždění, příště se polepším. Tady je zápis, prosím připomínkujte, opravujte, asi tam budou odchylky od skutečnosti a chyby.
8.2.2014 21:25 - hadrian
Svítící tvrz

Se stmíváním jsme došli do Svítící tvrze a nad hlavami nám zlověstně zářila rudá kometa. Allyks nás dostala dovnitř výměnou za knihy temné magie (tedy pár knih z mnoha). Ubytovali nás každého zvlášť. Ve Svítící tvrzi jsme viděli chrám bohyně Ioun, ošetřovnu (kde si s Peblígem nevěděli rady), obytný dům pro mnichy a návštěvy a hlavní budovu, kam jsme se měli po ubytování vypravit na večeři s představenými Svítící tvrze.
V hlavním sále z leštěného kamene kromě obrovského množství knih byla socha Alaunda Moudrého, nejznámějšího věštce, zdejšího patrona.Zhlížel na nás z výše mnoha stop a jeho kamenný pohled jakoby se zavrtával až do dna mé duše. Dobrá sochařská práce. Skoro jako eladrinská. Procházeli jsme kolem pár dalších dobrodruhů listujících v knihách na lavičkách mezi regály.
Na konci sálu na vyvýšeném pódiu byl již připraven dlouhý stůl a na něm spousta vybraného jídla a nápojů. Trochu zvláštní, že si mniši zde žijící tak dopřávají. Nebo to bylo kvůli nám? Nebo kvůli té půvabné elfí čarodějce sedící blízko čela stolu? Magická moc vycházející z jejího vybavení byla impozantní.
Povedlo se mi zabrat místo vedle ní a později i něco víc. Jmenovala se Terces a hostinu jsme posléze opustili ruku v ruce. Bohužel díky ní jsem nesledoval, co se dělo kolem stolu a téměř zapomněl, proč jsme vlastně přišli. Často ve Svítící tvrzi prý hledá informace o Shadovaru, proč a pro koho jsem nezjistil. Zato jsem zjistil mnoho jiného, milého duchu i tělu.
Ráno jsme na lavičce v parku našli mrtvého mnicha. Vypadal, jako by spal, ale byl mrtev a bezpochyby zabit někým z přítomných zde, ve Svítící tvrzi. Jistota jeho násilné smrti plynula z toho, že sám se na tu lavičku neposadil, byl mrtev dřív, než ho někdo přenesl. V noci hlídal před domem pro hosty, takže i my jsme se stali podezřelými. Pomocí rituálu jsme zjistili, že ho někdo zabil zezadu, tedy opravdu někdo z hostů.
Co se vlastně stalo, jsme si seskládali až na cestě ze Svítící tvrze, všechno bylo tak zmatené…
Pátráním byla pověřena právě Terces. Ta nám sdělila, že smrt nebyla způsobena standardní magií (Asi proto, že Allyks prostě nemohla odolat a dostala ji na chvilku pod svoji kontrolu, nikdy by se neměly zkoušet nové magické hračky na civilistech nebo aspoň ne na těch, se kterými něco mám). Akasha byla oslovena v ústraní jedním z mnichů a ten si s ní domluvil schůzku o půlnoci v chrámu bohyně Ioun. Nikomu nic neřekla. Allyks se rozhodla v noci hlídkovat a zjistit zda tajemný vrah znovu neudeří. Nejdřív viděla Akashu jak odchází a míří k chrámu. Nahlédla oknem a zjistila, že se tam baví s jakýmsi mnichem (všimla si i Peblíga s Delgarem jak jdou do tvrze, ale nechala to být - viz dále). Nazýval se „Posledním Imaskařanem“ a obdivoval Akashu za to, že je tak blízká Pandorymu. Co se děje uvnitř, Allyks neviděla, ale když Akasha zaklela, vtrhla Allyks dovnitř a jedním pohybem odsekla potvorákovi chapadla. Když viděla, že se ji Akasha nechystala zezadu napadnout, druhým ladným pohybem ho rozpárala. Akasha, rudá ve tváři, se snažila to zahrát na "Tahala jsem z něj informace a ty jsi ho zabila!" Allyks jen suše (a chladně. Velmi chladně) odvětila, že takhle jí darovala tři pravdivé odpovědi. Akasha nechtěla nechat zdroj informací jen tak, a tak mu Allyks odsekla hlavu, lebka byla to jediné, co potřebuvovala. Akasha ji zabalila do úhledného balíčku vytvořeného ze svého pláště (prát ve studené vodě!) a pak obě šly do tvrze.
Delgar zatím pozoroval vzbudivšího se Peblíga, jak ničí vybavení pokoje (a evidentně není sám sebou) a rozhodl se ho sledovat. Peblíg odejdez pokoje a venku zničil dva strážné a přenese je na lavičku, pak zamířil do tvrze a Delgar za ním, vešli do síně. Peblíg si dívek všimnul, otočil se na ně a vrhnul jejich směrem psionickou vlnu. Ta pobořila všechno kolem nich a dívek se ani nedotkla. Nicméně Allyks, která má zrádných druhů vraždící její jediný zdroj skóre (mrtvý mnich byl blond a samý sval) tak akorát, to stačilo k tomu, aby Peblíga spoutala. Všichni krom Delgara, který šel pro mne, se vrátili zpět do svatyně; něco jim říkalo, že k rituálu by možná už nebyla další příležitost.
Když jsem dorazil s Delgarem a Terces, nevěřícně jsme se dívali, v co dokázali ostatní provést se svatyní Ioun. Z kropenky visela zakrvácená fialová chapadla, Peblíg měl roubík a byl svázaný v kozelci a Akasha měla v ruce lebku a zamyšlený, divadelní výraz.
I když Allyks, Akasha i ostatní nechtěli (strašně kouleli očima, protáčeli je v sloup, prý dělám chybu…), stejně jsem jí vyjevil pravdu. Že Peblíg nevraždil, ale to Pandorymova zlá vůle ho ovládla a že důkaz je v použité bionické moci, kterou Peblíg nevládne, ale je podstatou Pandorymu. A chtěl jsem od ní upřímnost za upřímnost. Té se mi také, do horoucích pekel, dostalo. Řekla mi, že je kněžkou Vecny, je uctívačkou tajemství a tedy agentkou Shadovaru, těch prokletých, pokřivených uzurpátorů. Jednal jsem čistě reflexivně a můj meč svištěl vzduchem, jakmile se odhalila. Vprostřed nedlouhého boje se změnila ve stvůru, kdy se z nístrhly kůže a stalo se z ní krvelačné monstrum. Když leželo její tělo v tratolišti krve, vzpomněl jsem si, co o Vecnovi a Uctívačích tajemství vím. Že to, co se s ní stalo je kletba „Tajemství Vecny“, když někdo z jeho uctívačů prozradí kdo je a co hledá, pak se změní na krvelačnou stvůru bez kůže a odsoudí se tak k smrti. Nemusela mi to prozradit a přesto to udělala. I když tušila kdo jsme a že Shadovaru jsme způsobili nemalé obtíže.
Co je se mnou špatně? Všichni kolem mě umírají a pokud se s někým sblížím, pak je mým protivníkem (a vědomě na sebe uvalí kletbu, tak jako Terces)…
Následně nás zajistili mniši se zbraněmi a zavřeli do místnosti, kde jsme měli čekat na rozhodnutí Strážce knih. Ten byl rozzuřen kvůli smrti Terces a považoval nás za viníky toho všeho. Naštěstí přišel První čtenář, propustil nás zadní brankou, předal nám svitky a důležité rady a ujistil nás, že se vše pokusí dát do pořádku.

Málem bych zapomněl na naše pátrání po svitcích a informacích, zde jsou výsledky:
- Shadovarští už před lety zkusili vpadnout do smrtelného světa, ale byli zastaveni dobrodruhy. Tizískali vědomosti ve Svítící tvrzi a První čtenář uschoval jejich knihu – kterou nám dal.
- Alaundo Moudrý stavěl své věštby na práci mnohem starší, jakéhosi věštce, jehož věštby byly podepsány jen jako „Z“. Alaundo předpověděl vpád Shadovaru. Před sty lety ve Svítící tvrzi začal velmi podivný jev. Jednou za pár let se tu jakoby odnikud na poličce objeví naprosto nová, právě dopsaná kniha popisující část historie Netherilu. Tyto knihy na sebe navazují, jsou detailnější než všechny dosud dostupné informace a jsou napsány totožným písmem jako předpovědi od tajemného "Z." Zatím však popisují pouze počátek Netherské říše.
- Lord Karsus nezemřel po pádu Netherilu. Místo toho se proměnil v kamenný monument a zřítil se kamsi do Vysokého hvozdu. Ti, kdož mají zkušenosti s magií černokněžnického paktu, se můžou pokusit vyvolat pozůstatek jeho arogantního vědomí a zjistit tak mnohé o magii a Netherilu. Bohužel je pravděpodobně šílený, a tak informace nejsou věrohodné.
- Většina detailních znalostí o Netherilu jsou od dvou autorů knih, které jsou novější, než Netherská říše. Jeden se podepisuje jako "Z." a druhý jako "Spoutaný Larlochův písař".
- Zeměvidec – Prý se objevil před objevem Netherilských svitků v podobě lidského mága. Učil arcimágy, překládal Netherilské svitky, rozvíjel technologii, věnoval se věštbám (hmmm, věštbám…), dokonce i upozornil na nebezpečí od Karsuse. Naposledy se objevil 6 let před pádem Netherilu a sdělil Karsusovi, že „Bohyně magie bude čelit své největší výzvě, takové, která může změnit vnímání magie na věčnost."
Také jsme objevili dvě jeho věštby:
"V mrtvém Oreme, jasnovidec spí."
"Mrtvé dávno před Netherilem, Oreme je první Netherskou enklávou. Pohřben písky Anaurochu ukrývá nesmírné poklady a tajemství."
- Pohádka o Larlochovi: Vzpomněl jsem si na jednu z pohádek, kterou mi vyprávěl děd, když jsem byl malý. Jednoho dne prý přebýval v dalekém eladriním městě, když v tom je napadla armáda asi dvou set mocných nemrtvých čarodějů - lichů. Byla to největší organizovaná skupina, obyčejně osamocených lichů, kterou kdy historie zaznamenala. A tak nebylo divu, že eladrini utrpěli mnoho ztrát na životech. Náhle se lichové rozpadli a místo nich se objevil jeden jediný. Tajemný lich se představil jako Larloch a zdvořile se omluvil za celý konflikt. Prý jen hledá poznání a snaží se o rozvoj magického umění, a toto byl pouhý test, kdy dal svým lichům svobodnou vůli a sledoval jak s ní naloží. Jejich chování bylo bláznivé, a tak je zastavil. Eladrini byli zděšeni, že existuje někdo tak mocný, oplatili mu zdvořilost a nechali jej jít.


Po cestě do Baldurovy brány mi hlavou běžely neveselé myšlenky:
- Peblígovi se přitížilo, musíme spěchat za orákulem na sever (a zjistit z informací které máme a snad i v Baldurově bráně, kde by se na severu v Podtemnu ono orákulum mohlo nalézat). Snad v Baldurově bráně nalezneme něco co by Peblígovi mohlo trochu pomoci.
- Musíme prostudovat knihu, kterou dobrodruzi použili k zastavení Shadovaru.
- Alaundo stavěl na práci tajemného „Z“, který píše o počátcích Netherilu, jako by tam sám žil a zároveň víme, že Zeměvid na počátcích netheřanům pomáhal a zabýval se i věštbami. Není náhodou „Z“ právě Zeměvid?
- Tento Zeměvid šest let před Pádem Karusovi řekne, že „Bohyně magie bude čelit své největší výzvě, takové, která může změnit vnímání magie na věčnost." Karsus si Pak vybere právě bohyni magie ke svému rituálu a vše skončí Pádem. Jsem tak moc paranoidní, nebo Zeměvid postrčil Karsuse k tomu, ay udělal, co udělal? Byl Karsus jen nástroj Zeměvida?
- Kde hledat zbytek Karsusovy duše víme, ale zatím nemáme čas se tam vydat.
- Kdo je oním tajemným spícím jasnovidcem v Oreme? Zeměvid, nebo někdo další? Pokud první základna netheřanů je ta Iolaumova, tak proč Zeměvid píše o Oreme, mrtvém před Netherilem? Jaká tajemství ukrývá? Stačila by na Pandorym? Nebo na zastavení shadovarských? Tam se tak moci vydat… Jenže Anauroch je příliš velký a jak bychom ho tam mohli nalézt?
- Zato Larloch a jeho „Spoutaný Larlochův písař“, to je jiná. Jak bude Peblíg v pořádku, co se takhle vydat za naším Lichem Arklemem a požádat jej o pomoc s nalezením Larlocha? Nebo se můžeme zeptat orákula na severu?
- Úplně jsme zapomněli na věštbu o rudé kometě a přitom jsme byli na místě snad nejpovolanějším. Přece jen bynám to mohlo pomoci pochopit, co se schyluje udělat Skylla a snad i jaký by to mohlo mít dopad.
9.2.2014 16:14 - Assassin
Díky za zápis. Líbí se mi. Je tam pár nepřesností a při čtení jsem měl pocit všudypřítomné nejistoty, ale to krásně vystihuje jakou jsem tuto hru, plnou informací, chtěl. Detektivní, zdánlivě nejasnou, plnou vlivu vzdáleného Pandoryma a tajemství Vecny.
9.2.2014 17:11 - Nerhinn
No, s tím "Akasha nás nezradila a tahala z mnicha intel" bych byla opatrnější. Krom toho nevím, jestli zrovna tuhle informaci Hirkal má. Vím, že Akasha Allyks prosila, aby si něco z toho, co slyšela, nechala pro sebe.

Pár dodatků:
-Allyks zaplatí jednou z toho gazilionu knih, se kterými se tahá od první hry. Jak jsme je nabrali v knihovničce v podzemí a na Delgara byly příliš těžké. V souvislosti s tím jsme také zjistili, že mnichové mají velmi... ehm, ambivalentní přístup k tomu, co je temné vědění. Příště jim vezmem Mein Kampf.
Jo a kdybychom chtěli opis nějaké knihy, bude nás to stát 1000,-GP.
-Pátráním je pověřena Terces a důvod, proč se s námi podělí o jeho dosavadní výsledky, je ten, že ji Allyks opilá mocí z nových brejliček při první příležitosti zdominuje. Muhehe.
-Následující věci se stanou, pokud se správně pamatuju, trochu jinak. Allyks hlídkuje u vchodu (navzájem se strážci o sobě vědí), Hirkal "hlídkuje" u Terces, Delgar hlídá Peblíga. Akasha odchází, Allyks ji sleduje. Peblíg se probouzí, nespokojen s rozestavěním nábytku chvíli stěhuje, Delgar se nejdřív schovává v rohu a pak jej následuje. Peblíg zabíjí strážce rozmašírováním jejich mozků a dřív, než by těla stihla dopadnout na zem, psionickou silou je uchopí a naaranžuje na lavičku.
Mezitím Allyks sleduje Akashu. Ta vešla do svatyně. Oknem Allyks vidí na Akashu (a její kočku) a vidí, že s někým mluví, ale s kým, to už vidět nejde, onen neznámý stojí mimo výhled. Proto se Allyks přesouvá ke dveřím, u kterých naslouchá rozhovoru. Mám pocit, že někdy v tu chvíli zahlédne Peblíga vcházejícího do tvrze a Delgara, který jej sleduje, ale prioritu udělí Akashe. Co se děje uvnitř, nevidí, ale když Akasha zakleje a Allyks uslyší bojový povel pro kočku (pun intended), vtrhne dovnitř a jedním pohybem odsekne potvorákovi chapadla. Když vidí, že se ji Akasha nechystá zezadu napadnout, druhým ladným pohybem (čelisti vlka jsem odtrénovala, tak je musím používat aspoň fluffově) ho rozpáře. Akasha, rudá ve tváři, se snaží to zahrát na "Tahala jsem z něj intel a ty jsi ho zabila!" Allyks jen suše (a chladně. Velmi chladně) odvětí, že takhle jí darovala tři pravdivé odpovědi.
Ale nyní je čas následovat druhého zrádce ve družině, Peblíga. Akasha tu nechce nechat zdroj informací, a tak mu Allyks odsekne hlavu, lebka je to jediné, co potřebuje (s čímž je tím pádem tak trochu v rozporu to, že když Peblíg rozmixoval jedinému blonďatému pohlednému vousatému a svalnatému mnichovi v Candlekeepu mozek, nešly na něj použít tři otázky. Lebka taky nemá mozek). Akasha ji zabalí do úhledného balíčku vytvořeného ze svého pláště (prát ve studené vodě!) a jdeme do tvrze. Peblíg si dívek všimne, otočí se na ně a vrhne jejich směrem psionickou vlnu. Ta poboří všechno kolem nich a dívek se ani nedotkne (*). Nicméně Allyks, která má zrádných druhů vraždící její jediný zdroj skóre tak akorát, to stačí k tomu, aby Peblíga spoutala. Všichni krom Delgara, který jde pro Hirkala, se vrací zpět do svatyně; něco jim říká, že k rituálu by možná už nebyla další příležitost.
-Když doráží Delgar, Hirkal a Terces, nejspíš by netipovali, že jde o svatyni Ioun. Z kropenky (kid you not) visí zakrvácená fialová chapadla, Peblíg má roubík a je svázaný v kozelci a Akasha má vpravdě hamletovský moment.
-Mám dojem, že Terces tak úplně neřekne, že pracuje pro Shadovar, ale čert to vem. Hirkal je stále jediný, komu se dá věřit. Um... jediný, jehož čestným... dobrým... správným... ugh. Prostě jediný, jehož úmyslům, ať už jsou jakékoliv, a loajalitě se dá věřit.
-Abychom uchránili Peblíga od oprátky, zapálíme tělo chapadlatce a zničíme tak pojítko mezi ním a Peblígem. Hlavounovi, se kterým pak mluvíme, řekneme, že mnich, který jim chybí, pravděpodobně chybí mnohem delší dobu, jelikož se za něj padouch vydával.
-Akasha s Allyks zabily, vydaly se a uviděly.
-Jinak je to super! :D

A proto, milé děti, nepíšu zápisy.

(*)
9.2.2014 17:19 - Assassin
Víc tvých dodatků. Paráda:D
9.2.2014 18:01 - hadrian
Assassine, díky moc, byla to super hra, zamotat víc šišku si nám už nemohl :).

Nerhinn, tvoje dodatky jsou super. Moc mi to pomohlo, zase si se mnou paměť zahrála. A zápisy bys jistě psala skvělý, tvoje dodatky rulez. ;)

Upraveno...
9.2.2014 20:01 - Endrey
Dobra prace;) Opravdu, popsat tenhle gulas byl nadlidsky ukol, ale povedl se.

Nerhinn, skvele dodatky. Myslim si, ze pristi zapis delas ty;) A nebudu jedinej, kdo pro to bude hlasovat:DD
9.2.2014 20:59 - chrochta
Pokud bych mohl upozornit, kousek na sever od Port Llast žije prastarý mist dragon zvaný "Old Lord Memory". Třeba má zrovna nějaké potíže (toho drakostěje jste Valindře zabili?) a pomoc dobrodruhů by mu přišla vhod. A třeba si pamatuje, kde je Oreme - nebo kdo by mohl být "dobře informovaný". A když na to přijde, šílená dračí ochránkyně Svítící Tvrze Miirim ví o Lady Saharel, totálně nepříčetném duchovi arcikouzelnice, které se rozpadá barák a za jistou pomoc s opravou zodpoví tři otázky.

ad Knihy pro Svítící Tvrz: Zkuste radši "Giovanni Hus" od duceho, toho na rozdíl od führerova dílka jistě nemají :)

ShadoWWWe, MOC ti děkuju za ty campaign settingy. Pomohl jsi mi odpovědět pár otázek, a to včetně těch, na které mne nikdy nenapadlo se zeptat.
9.2.2014 22:31 - Nerhinn
Jo a úprava pravidel: když zabiješ zdroj skóre, přijdeš o něj (o skóre).
10.2.2014 14:45 - hadrian
Nerhinn: heeej tohle pravidlo se mi nelíbí, to si jako budeme odpravovat zdroje skóre? Když si ho nezabiju sám, to pak nenápadně dorovnáš a naopak?
10.2.2014 15:45 - Nerhinn
Když zabiješ svůj zdroj skóre, tak přijdeš body, které ti zdroj přinesl. Řekněme... za poslední... týden?
Když zabiješ druhému zdroj skóre, tak přijdeš o dvojnásobek bodů, které zdroj soupeři přinesl.
10.2.2014 16:00 - Assassin
Znáte nějakej rozumnej sport, kde by se odečítaly body? Bod je bod. Snad jen bych to omezil na živé humanoidy (poor Arklem), ale nebudu vám do toho kecat...
10.2.2014 16:04 - Endrey
Assassin píše:
Snad jen bych to omezil na živé humanoidy

Delgar se snad jeste nepridal? nebo uz jo?:D
10.2.2014 16:40 - hadrian
Nj, je to tak, Nerhinn prostě vadí, že Peblíg místo svalnatého blonďáka nesejmul kohokoliv jiného (nejlépe se jménem Terces před započítáním bodu).

Neboj Nerhinn, to dáš. Jsem zaslechl, že v Balduroivě bráně jsou snad téměř všichni blond, takový místní znak. ;P

Teda jako rozdělit si tandem Arklem - Valindra - to ne, to radši přestanu zvyšovat skóre, body nejsou všechno, ještě je tu sebeúcta. Navíc do Valindry šel (upadl) Peblíg, ne?

Dotaz: Jsou gnómové humanoidi?
10.2.2014 16:49 - Endrey
hadrian píše:
Dotaz: Jsou gnómové humanoidi?


Maji eladrini mozek?
10.2.2014 18:08 - Assassin
chrochta píše:
A když na to přijde, šílená dračí ochránkyně Svítící Tvrze Miirim ví o Lady Saharel, totálně nepříčetném duchovi arcikouzelnice, které se rozpadá barák a za jistou pomoc s opravou zodpoví tři otázky.


Vzhledem k tomu, že tato příběhová linie je díky událostem v minulé hře pasé a nemám v plánu ji nijak dále rozvíjet, tak snad mohu prozradit, že kněžka tajemství (Secret <-> Terces) hledala pro Shadovar mimo jiné právě informace o Lady Saharel. Shadovar ví, že informace jsou v každé válce polovina úspěchu a asi si za ní půjdou pěkně popovídat.

chrochta píše:
toho drakostěje jste Valindře zabili?


Ne, zůstal v odrazu Letohradského lesa ve Vílí divočině mezi fomoriany. Uvidíme, zda bude hrát v příběhu ještě nějakou roli nebo ho bude muset odstranit jiná skupinka faerunských dobrodruhů. Snažím se, aby svět nečekal na to, co udělají PCs. Události se prostě dějí a je na nich, jak je ovlivní.

hadrian píše:
Po cestě do Baldurovy brány mi hlavou běžely neveselé myšlenky...


Postavy ve Svítící tvrzi zjistily, kde by se měl nacházet tajemný Orákulum ze Severotemna, snad nejmocnější věštec současnosti. Problémem je, že cesta k němu je příliš dlouhá a Peblígův stav kritický. Tohle bude potřeba nějak vyřešit. Pak už od Orákula je to kousíček na východ k hranicím pouště Anauroch (písky pohřbené Oreme, kde jasnovidec spí) či na západ k Vysokému hvozdu (Karsus).

hadrian píše:
Úplně jsme zapomněli na věštbu o rudé kometě a přitom jsme byli na místě snad nejpovolanějším. Přece jen bynám to mohlo pomoci pochopit, co se schyluje udělat Skylla a snad i jaký by to mohlo mít dopad.


Před asi 26 000 lety, v dobách kdy vládu nad světem převzali draci a obři (neví se od koho, ale jsou důkazy, že někdo musel být ještě před nimi), a kdy lidé žili v jeskyních a trpaslíci byli snad první současnou rasou, která se evolučně dostala na úroveň, kdy začali ovlivňovat svět a svrhávat vládu obrů, přišli na svět první elfové. Bylo jich jen pár a utekli pomocí Vysoké magie před magickou povodní z jejich světa, Vílí divočiny. Protože už skoro 10 000 let byli zvyklí na svou rozvinutou společnost, kde světu vládnou víly a ne nějaký přerostlý ještěrky, tak využili červené komety na obloze, označované jako Hvězda Královrahů, která se po stovkách let periodicky vrací, a propojili ji se svým mocným kouzlem, Mythalem Dračího hněvu. Toto kouzlo po 10 dní, kdy je kometa nejblíže světu, na ploše asi 250 000 mil čtverečních způsobí šílenství všech dračí krve. Draci se začali zabíjet navzájem a zničili celé dračí impérium. Historie Faerunu se pak v podstatě točí jen kolem elfů až do narození Ioulauma o 21 000 let později.

V průběhu času samozřejmě bylo mnoho pokusů Mythal dračího hněvu zničit či potlačit. Některé byly i částečně úspěšné. Nejzajímavější byl asi totální neúspěch dračí rasy, která jej chtěla sestřelit obrovskou magickou střelou asi před 5 000 lety. Netrefili se a odpálili kus Měsíce do vesmíru.

Každopádně obrovská energie Elfí vysoké magie je stále vázána na kometu a Skylla ji chce za pomoci Mephasma využít.


Tímto bych chtěl ukončit spoilery a dodatky k minulé hře. Zítra hrajeme další, tak se nechte překvapit (chrochta si bude muset počkat déle na zápis)...
11.2.2014 13:17 - hadrian
Zápis přidán do článku.
11.2.2014 17:18 - chrochta
to Assassin: Nikdy neříkej nikdy. Kdoví, co budete zase potřebovat najít. A Candlekeep je (skoro) jistota.
12.2.2014 12:25 - Assassin
Slovníček:
Aumvor Neumírající - Jeden z posledních Netherských arcimágů
Telamont Tanthul - Nejvyšší princ, Lord Stín, vládce Shadovaru, Netherský Stínový arcimág, Karsův student, atd.
Starší mozek - Vrcholné stádium Illithida, běžně funguje jako živoucí knihovna a plánovač a defakto vládce v centru illithidích měst.
Tabra - mladá, blonďatá, unavená,... uvidíme

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.071836948394775 secREMOTE_IP: 13.59.154.143