9.4.2014 11:11 - hadrian
Ok malé hlasování kam dál, pište, kam by se chtěla vaše postava vydat - včetně Winnie!: (pište co nejdřív, ať má Assassin čas to vyhodnotit)

Larloch:
(zjistit, jestli třebas porážka Aumvora Shadovarem se ho nějak nedotkne a nebude chtít družince pomoct k odlákání Shadovaru od místa kde leží Oreme - aniž bychm mu prozradili, že tam leží Oreme - tedy jen je odlákat. Nebo jestli nemá nějaké užitečné informace a nebude se o ně altruisticky chtít podělit ;-) )

Zjistit věci kolem Erevana: Allyks(je jí to nejvíc jedno), Peblíg (počkal, co ostatní a přidal se k, jím obdivovaným, elfům)
(zjistit jeho historii, ke komu patřil, co ho na tom tak zaujalo, že řešil Shadovar, jestli tam není nějaká organizace/osoba ke které patřil nebo pro kterou dělal atp. Taky třebas zjistit, jestli by Elfové/Eladrini nechtěli pomoct proti Shadovaru - odlákání z místa kde leží Oreme a co "by to koštovalo", úkol, předmět nebo tak něco)

Je mi to jedno, oboje zní zajímavě: Hirkal (možná malinkato spíš k lince kolem Erevana, elfů/eladrinů),
9.4.2014 11:16 - Nerhinn
E-Re-Van! E-Re-Van! Ale Allyks je to jedno.
9.4.2014 11:31 - Endrey
Kdyz Peblig vidi, ze ostatni jsou pro Erevana, tak se k nim prida taky. Jen Delgar to ma asi v hlave popletene a rve "Jerevan, Jerevan":D
9.4.2014 14:00 - Assassin
Akasha nám dala sbohem. Chtěla se přidat k mnichům, kteří si na zelené louce vysnili svůj klášter. Ale slušně ji odmítli, tak nakonec šla svojí vlastní cestou. Z toho mála, co nám řekla, tak asi půjde za druidy, které jsme nedávno potkali.
My jsme se dál bavili s Dantem uvnitř kláštera, a v tom jsme uslyšeli ohlušující ránu, jako kdyby někdo útočil na klášter. Než jsme stačili vylézt, tak klášter schytal ještě několik zásahů a dodělala to jakási magická vlna a zničeho nic jsme byli na zelené louce. Klášter byl fuč. Před námi se objevilo 20-30 shadar-kaiů a další 4 postavy, které byly úplně jiné. Před námi stála ženská v plátovce a s obouručákem, chlápek, který byl jako by stále ve stínu, směšně vypadající kobold v červené kápi a elfka, co byla z velké pravděpodobnosti kněžka. Tohle vypadalo na docela velký průser. A když na nás ti čtyři vyštěkli: "Kde je Tabra?" nadechovali jsme se k tomu, abychom začali mlžit, tak jim Hirkal bleskurychle odpověděl: "Co je vám po tom?". Hirkalovo umění diplomacie je neuvěřitelné. No, my jsme věděli, že tohle smrdí průserem, kdyby se někdo dozvěděl, kde je. Tak se na nás vrhli. Byl to docela drsný boj, ale podařilo se. Největší slávu si asi vydobyl Hirkal s Delgarem. Hirkal jako pomocník těch čtyřech protivníků… ono se jim ho totiž podařilo ovládnout… Naštěstí ne na moc dlouho, ale chvilku jsme měli strach, jak tohle dopadne. Na začátku boje se Allyks rozzářila božským světlem a pokryla všechny, družinu i mnichy, téměř neviditelným předivem ze světelných paprsků. Celou dobu boje pak stála uprostřed bojiště a jenom držela vlákna, zatímco na nás narážely vlny shadar-kaiů a padaly jak mouchy po dešti (sežehnuté bleskem. Asi bouřka). Díky tomu mimochodem taky přežili všichni mniši, nemáš zač, Akasho. Po tomhle souboji jsme byli všichni vyšťavení a docela jsem se těšil, že si dáme nějakej odpočinek. Rozloučili jsme se s Dantem a hned jsme se vydali do Secomberu. Sice jsem navrhoval, že si po cestě dáme nějakej voraz, ale cestovali jsme rovnou. Cesta zabrala nějakejch 12 hodin. Naštěstí jsme jeli na přízračných koních, takže cesta nebyla nejhorší. Ale už jsem se těšil na hospodu a na postel, kde složím hlavu.
Konečně jsme tam dojeli. U brány stáli dva strážní, kteří nás bez problémů pustili dovnitř. Sice povídali něco o tom, že máme být opatrní, prý se tu ztrácí dobrodruzi. Ale nic moc nám k tomu neřekli. Je to město lidí a hobitů. Sice se mezi sebou nemlátí, ale nevyhledávají se. Hirkala napadlo, že si odchytneme žebráka, který nám za pár mincí zjistí skoro všechno. Jednoho jsme potkali, dal mu zlaťák, ať zjistí něco o těch ztracených dobrodruzích a ať nám doporučí hostinec. Nakonec jsme došli do hostince Zelená růže. Návštěvníci hospody byli lidé a hobiti, každá skupinka seděla u svých stolů. Opravdu se asi nemilují. My jsme si sedli k jednomu prázdnému stolu. Objednali jsme si pití a já s Delgarem jsme si šli sednout za skupinkou hobitů, kteří měli u stolu volno. Přisedli jsme si, představili jsme se a začali si povídat o všem možném. Postupem času a vína jsme zkoušeli zjistit nějaké informace o zmizelých. Hirkal, mezitím odešel od Allyks a šel si sednout za lidmi ke stolu. Po chvilce co odešel, jsem pozoroval lokál a všimnul jsem si, ze někdo pozoruje Allyks. Začal se zvedat a v tom mu ženská, která seděla vedle něho, zabránila. Sama se zvedla a šla si sednout za Allyks. My s Delgarem jsme nic moc nezjistili a šli jsme zalehnout. V našem pokoji jsme na posteli našli svitek s nápisem “Nechoďte tam. Anonym”. To je pro nás dva tak akorát nabídka, aby jsme se tam šli podívat. Druhý den ráno jsme posnídali, Allyks nám povyprávěla, co se večer dozvěděla. Zjistila, že všichni, kdo se ztratil, tak hledali nějakej předmět. Zjistila taky, ze předmět, knížka, se nachází v cihlovém domě u náměstí. Ještě než se tam vydáme, stavíme se za kronikářem a zkusíme zjistit, kdy to všechno začalo, kdo byl majitel apod.
Po cestě ke kronikářovi potkáváme žebráka, kterého jsme včera zaúkolovali. Řekl nám, že tu byl nějakej Drizzt. Náš starej známej “hrdina”. Prej byl hodinu v baráku a pak vystřelil pryč. Dali jsme mu nějaké peníze navíc, aby všude roztruboval, že hrdinný Drizzt utíkal z budovy s pláčem.
V knihovně jsme cosi našli. Pořádně nevím co, ale hlavně že zbytek ví. Mě do očí padla knížka "Čarodějem snadno a rychle". Když jsem jí listoval, nápadně mi to připomínalo Delgara. Všechno to začalo asi před 150 lety, kdy sem začli chodit dobrodruhové. Co je divné, barák, kde se knížka nachází, patří starostovi, a že se dům dědí ze starosty na starostu. V té době, kdy to všechno začalo, asi před 160 lety, patřil dům ženské, která jej měla jako ubytovnu. Nic víc jsme z kroniky nevyčetli a šli jsme za starostou. Třeba z něj vypadne něco chytřejšího.
Nevypadlo… Jediné, co stálo za to, bylo to, že si myslí, že se té knížky nesmíme dotknout. No jdem tam a uvidíme, co zjistíme…
V celým baráku bylo docela uklizeno, v přízemí nebylo vůbec nic, ale z prvního patra byla cítit docela silná přítomnost magie. Zase jsme našli papír s nápisem “Nechoďte tam.” Ten je tu velice populární. V prvním patře jsme v jednom z pokojů našli knížku. Knížka byla obalená kůží z modrého draka, stránky byly z různých materiálů, kůže z démona, člověka, křišťálu, draka… No proste všehochuť. Ale divné bylo, že jsou prázdné… Hirkal najednou na tu knížku promluvil a ono to udělalo mlask a byl včudu. Delgar ho následoval vzápětí a Allyks chvilku po nich. Já jsem si tu ješte 5-10 minut s knížkou hrál, prohlížel, ale nic zásadního jsem nenašel. Tak jsem se rozhodl vydat se za něma. Promluvil jsem na knížku a odneslo mě to taky. Objevil jsem se někde, kde bylo velké přítmí, vody asi po kolena, rozuměj 30cm. V dálce jsem si všimnul něčeho pohybujícího se. Vydal jsem se tím směrem a objevil Allyks, jak se připravuje k boji. A proti ní stojí obrovská hnusná potvora a vedle ní Hirkal s Delgarem. To vypadá, že není ovládnutej jen Hirkal, historie se opakuje, ale i Delgar. Ta hnusota, vypadá jak velkej sumec. Allyks je nejúžasnější ze všech, dokázala mrsknout s Hirkalem i Delgarem tak znamenitě, že udělali kotrmelec, práskli sebou do hlavy a rovnou se jim rozsvítilo. Takže už nebyli ovládnutí. Pak naše šikovná společnice zjišťuje u Alfréda, že je to pradávný Aboleth, který byl unesen. Je to lich a někde musí mít fylakterii. Po několika minutách boje, kdy mu opravdu dáváme kapky, se s ním pokoušíme mluvit. Zjišťujem, že on je ta imaskarcana. Pokaždé, když na knihu někdo promluvil jinak, než jazykem imaskařanů, tak ho to vcucne. On je zabije a informace, které ty postavy mají, tak získá on… Řekl nám, že jeho fylakterie, je za jeho zády, když ho zabijem, tak se tu znova objeví. Máme ho pustit a dostat se k té fylakterii. Nakonec jsme zničili fylakterii a zabili Aboletha. Tato imaskarcana tím byla zničena, ale některé její schopnosti získala ta naše (schopnost kapesní dimenze). Takže jsme získali skrytý prostor, ve kterém nás nikdo nenajde a můžem syslit, co se dá, ale ještě nevíme, jestli to funguje na všechny, nebo jen na majitele…
9.4.2014 14:24 - Assassin
rosvítilo => rozsvítilo
R. píše:
Návštěvníci hospody byli lidé a hobiti, ale každá skupinka seděla u svých stolů, ani v jednom případě nebyli pomíchaní.

přeformulováno
Smazána poslední zmínka o Larlochovi.

Zápis je tedy asi kompletní, může být hozen do článku.
--------
Od Larlocha jsem vás nechtěl odrazovat, ale ono to tak zkrátka ve FR je. Na nějakým anglickým fóru, kde se věnovali tomu, jak moc overpowered Larloch je, jsem dokonce našel "Larloch is a Don't Go There NPC" (prý to o něm prohlásil sám Ed Greenwood, tvůrce FR).
Ono to asi nebude tak horký, stačí se v jeho blízkosti nechovat jako dobrodruh, ale pořešíme fialookého Erevana. Směr SZ, čeká vás dlouhá cesta, tak mi ještě napište kudy to chcete vzít k Letohradskému lesu.

Možnost a) málo používaná cesta, na které leží mimo jiné i vesnice Tabry
Možnost b) obchodní cestou přes Hlubinu, největší a nejmocnější město kontinentu
9.4.2014 14:29 - Endrey
Diky Assassine..:)

Jsem pro moznost b.
9.4.2014 14:37 - Nerhinn
Hlubina zní cool. Krom toho když to vezmem přes Tabřinu vesnici, je tu šance, že se o ní dozvíme něco, co jsme se dozvědět nechtěli :)
9.4.2014 14:37 - Winnie
Jako hráč jsem pro Hlubinu, jako postava se zdržuji hlasování :-)
9.4.2014 15:59 - hadrian
Tak Hirkal si uvědomil, že Shadovar jde po Tabře a tak ví kde má vesnici (už jednou ji tam zajali), takže tam by na nás natrefili téměř ihned. Ale Hlubina, to je jiná. Schováme se v davu. Podíváme se do města, kterému sloužil/ží Drizzt do Urgent de Urinal... Takže samé výhody, pozitiva a sociální tydlencty - ty jistoty.
9.4.2014 20:18 - hadrian
Malé shrnutí toho, co víme o Erevanovi: (poskládal jsem to ze zápisů, kdyžtak mě Assassine prosím oprav)

Erevan

Fialooký eladrin. Měl i pakt s Peklem, zbaven paktu zabitím jeho pekelníka. Zavraždil celou rodinu Beletherion kromě Hirkala. Hirkal přísahal, že každý, kdo s tím něco do činění zaplatí stejnou měrou a zabil Erevana (a také jednoho z princů Shadovaru - Clariburnus Tanthul).
Erevan byl známý šermíř a nájemný vrah. Původně byl Strážcem lesa v Žárné, pak zmizel a až později se dal na řemeslo zabijáka. Chtěl zabít Hirkala v souboji, pokud by ho Hirkal porazil, pak slíbil prozradit jméno toho, kdo chtěl smrt jeho rodiny.

Hirkalovu rodinu zabil někdo jiný než Erevan (tvrdil Erevan, stopy po čemsi s vlivem stínopádné magie – Stíny?), ten byl najat jen na likvidaci Hirkala (to naznačoval poprvé). Na druhou stranu lhal, že nemá prsty ve smrti rodiny Hirkala, Delgar odhalil, že to on je zabil.
Tvrdil, že nezná jméno toho, kdo chtěl smrt mé rodiny (takže byl někým najat?), ale že ten někdo sídlí/sídlil v pevnosti ve Stínopádu na území Havraní královny (bývalý Nerullův chrám, byly v něm pozůstatky duší Hirkalovy rodiny a zřejmě tam sídlil jeden ze Stínů).
Neřekl jméno toho, kdo ho najal a porušil tak svůj slib (nebo nepočítal s tím, že prohraje; nebo záměrně nechtěl říct vše, co věděl, aby Hirkala a ostatní neodradil od pátrání?). V chrámu ležel vzkaz od Erevana pro Hirkala na trůnu z kostí. (Napadla/posedla jeho rodinu zlá stínopádská entita a Erevan je nemohl nechat na živu, mělo by to hrozivé důsledky pro celou eladrinskou společnost v Žárné a dost možná i dál. Zdrojem té entity byl Haldor, Hirkalův děd a Nerullova pevnost byla poslední místo, na které Erevan při pátrání po Haldorovi narazil. Hirkal se má pokusit ho najít a zastavit a dokončit tak to, co Erevan nedokázal.)

Haldora, Hirkalův děd, jeho tělo vlastnil Princ Shadovaru Clariburnus Tanthul – byl zabit Hirkalem na jedné z bází Shadovaru.

Erevan asi přece jen cosi věděl o těch, kdo stáli za smrtí Hirkalových blízkých a taky proti tomu snad chtěl i něco dělat. Od koho to zistil? Byla tu nějaká organizace/osoba pracující proti Shadovaru?

Kdo byl vlastně Erevan?


Začátek pátrání v Žárné u Liny, kde kdysi žil?
9.4.2014 21:27 - Assassin
Koukám, že mi ta detektivní linie Erevan - Clariburnus - Haldor docela vyšla. Zmatený propletenec faktů, lží a nepravd. Teď váhám, zda jej alespoň trochu rozplést tady, aby vám v tom nevznikl hroznej informační bordel. Nebo si to nechat na hry...

Každopádně ti unikla jedna informace. Po nějaký čas byl Erevan také svázán pekelným paktem.
9.4.2014 21:31 - hadrian
A jo! hned přidávám. A navíc jeho pekelníka jsme ho zbavili?
9.4.2014 21:32 - Assassin
Ano, byl to ten stejný, který měl pakt i s Mlhou.
9.4.2014 22:06 - Assassin
Fialooký eladrin Erevan

Byl schopným a spolehlivým strážcem Letohradského lesa a pak náhle zmizel. Tato informace je potvrzena Linou a několika dalšími eladriny z Žárné.

Někdy v době Erevanova zmizení někdo vyvraždil celý rod Beletherionů v Žárné kromě Hirkala, který se nacházel kdesi v podzemních říších. Existují důkazy, že ještě před svou smrtí byl každý člen rodu napaden jakousi Stínopádskou entitou, která vyrvala jejich duše a pokřivené je uvěznila do Nerullova chrámu ve Stínopádu.
  • Erevan se k vyvraždění rodu Beletherionů nakonec přiznal. Důvod bylo právě jejich ovládnutí Stínopádskou entitou.
  • O svém zaměstnavateli lhal, ve skutečnosti to bylo vodítko k Haldorovi / Clariburnovi z Nerullova chrámu, který byl zdrojem Stínopádských entit.
  • Kdo byl tedy skutečným Erevanovým zaměstnavatelem a zdrojem informací o Haldorovi / Clariburnovi a Nerullově chrámu?
Erevan po odchodu z Letohradského lesa pravděpodobně pátral po Haldorovi / Clariburnovi, ale neúspěšně. Místo, kde ukončil své pátrání byl již zmíněný Nerullův chrám. Někdy v této době se Erevan stal pekelným černokněžníkem. Následně začal pátrat po Hirkalovi.
  • Z jakého důvodu Erevan podepsal smlouvu s Peklem?
  • Proč se začal vydávat za nájemného vraha s cílem zabít Hirkala?
Hirkal Erevana odprostil od vlivu Pekla a později jej zabil. Erevan počítal s touto možností a nastrčil Hirkalovi prosbu o pokračování v pátrání po Haldorovi / Clariburnovi.

EDIT: Vycházel jsem z toho, co je ve shrnutí o Erevanovi (díky za něj). Vzpomněl jsem si však ještě na jednu nevyřešenou záhadu. Když Erevan přišel do Kuldaharu. Hirkal pocítil silný vliv Stínopádu a téměř omdlel. Stejný vliv pocítil i v Ioulaumově enklávě tváří v tvář Clariburnovi... tentokrát však skutečně omdlel.
9.4.2014 22:21 - hadrian
No jo, i Mlhy bychom se mohli zeptat (a třebas i Mephasma). Koneckonců ve zbytku z Letohradu by mohli být někaké jejich kontakty.

Ten Erevan... Nějak začínám mít pocit, že v Kuldaharu mají jedno prázdné hrobové místo... Paranoia, ale je paráda, že kolem něj je pavučina tajemství.

To bude super :)
9.4.2014 22:22 - Winnie
Jsem v pokušení naordinovat své nové postavě fialové oči... :D
15.4.2014 23:58 - hadrian
hadrian píše:
No jo, i Mlhy bychom se mohli zeptat (a třebas i Mephasma). Koneckonců ve zbytku z Letohradu by mohli být někaké jejich kontakty.

Ještě na to sám uozorním a pak bych si ani nevzpomněl. :D Díky Assassine za připomenutí.

Dneska jsem se opět na hře výborně bavil, díky Assassine, díky i vy ostatní.
16.4.2014 02:05 - Assassin
Slovníček:
Dust - malá vesnice nedaleko Hlubiny, vypálena Shadovarem.
Patrik - asi osmiletý kluk, přeživší z Dustu.
Renaer - syn mrtvého Lorda Dagulta.
Princ Malath Tanthul - nemůžu si pomoct, ale všechny bratry si představuju asi nějak takto:

Cierre - nějaká žena, o které zjišťoval informace Erevan.
Scaramandar - Mephasmův ďábelský sluha, moc toho od svého pána nepochytil.
Szass Tam - váš šampion.


Agenti Szasse Tama - Peblíg, Hirkal a Allyks:P

+ mám hrozný nutkání napsat nějakej článeček o Halasteru Černoplášti, Podhůří a Přístavu Lebek, ale nevím proč bych to dělal:D. Příběhově jsou to pro vás nedůležitý pojmy.
16.4.2014 22:48 - Assassin
Myslím, že je naprosto jasná další mise jednotky paladinů pod vedením Sira Williama Delryna z Athkatly. Byli povoláni vyšší mocí, aby natočili klip v jakémsi Afgkh-ghan-eee-stainu kdesi v Elementárním Chaosu.

https://www.youtube.com/watch?v=yzDPv12ZOEA
Úplně je poznávám, vousáč William a Bahamutův kněz přezdívaný Černý drak!
17.4.2014 08:16 - hadrian
:DDD "Černý drak" :DDD

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.064820051193237 secREMOTE_IP: 3.145.17.230