8.10.2014 15:20 - Assassin
To mi bylo hned jasný, ale pokud jde vyloženě jen o kontrolu, tak jsou tuším povoleny vycházky 13:00 - 19:00, pokud není ošetřujícím lékařem stanoveno jinak + si u něj kdykoliv můžeš změnit adresu (a tato adresa nemusí být trvalý bydliště), kde se budeš nacházet (a kam by pak zašli případní kontroloři). Nebo se pletu?
8.10.2014 15:26 - sephi
Ok zítra zavolám doktorce jestli to tak jde. Pokud ano rekl bych jí verčinu adresu a bylo by po problému ^^ dekuji
8.10.2014 15:35 - Assassin
9.10.2014 14:16 - sephi
Tak jsem právě dotelefonoval s paní doktorkou a na uterý to mám povolené se nacházet na DnD seanci xD děkuji všem za trpělivost a lubošovy za informace :-)
14.10.2014 11:16 - hadrian
Vyskytly se spekulace, zda při nepřítomnosti Winnie se hraje.
Vysvětlím to.

DNES SE HRAJE :D
15.10.2014 05:19 - Assassin
Absence Terky: Nemeru posedlo vědomí Havraní královny, která skrz Nemeřino tělo a pomoc družiny směřovala k záchraně své exarchy Rudé čarodějky, což se povedlo. Rudá čarodějka pak odešla s Nemerou do Letherny, kde by se out of game mělo vyřešit, komu bude Nemera, jakožto epic destiny red knight věrná. Kordovi? Rudé čarodějce? Oboum?

Žabákovitý démon byl hezrou se jménem Zaxis:


Ve městě hladových mrtvých v Bílém království Doresaina šlo o útok proti Orcusovým oblíbencům, králi ghůlů Doresainovi a balorovi Baalbisanovi Rudé Smrti, kteří byli napadeni Graz'ztovou generálkou.

Plot twist 1: Delgar je původní člen Skyllyny družiny.

Plot twist 2: Sadness uvěznil v Pekle Skyllynu sestru, která zajala Mephasma, aby ji zachránil před jistou smrtí.

Příště: Coveya Kurg'annis -> Tajná imaskarská podzemní zbrojnice -> Žárná (Mlha) -> Peklo -> osvobození Skyllyny sestry.
15.10.2014 08:04 - hadrian
Tato hra byla opravdu, ale opravdu vynikající. Díky Assassine, díky vám všem. Pokud se vše podaří, tak by tu zápis mohl být už zítra.

Ten žabákovitý démon byl jako osina, ehm tedy vlastně exaktně žába v ... Ne to vlastně ne, to by bylo ještě horší než osina. Moc se mi líbil popis Pilíře. A Delgarova radost nad pláštěm. ;)
15.10.2014 14:59 - Nerhinn
Hra byla perfektní a jako důkaz snad poslouží i to, že jsem navzdory tomu, že jsem tak od devíti padala únavou, ráda souhlasila s nášupem do jedenácti. A stálo to za to!

Obzvlášť se mi líbilo, že jsme měli možnost použít informace a namísto toho, abychom bojovali dva souboje proti prastarému duchovi, golemovi a magii pohlcující zrůdnosti, bojovali jsme jenom jeden proti duchovi. Dovedu si představit, že to mohlo být mnohem těžší. Díky :)
16.10.2014 15:43 - Assassin
http://www.d20.cz/clanky/svety/2774.html
Povedlo se mi dostat na Kostku Vlasákovi články, které jsem zmiňoval na hře. Informace z článků berte s rezervou, jsou založeny na druhoediční představě multivesmíru, který za tu dobu prošel několikanásobnou rekonstrukcí. Přesto doporučuju přečíst zejména kapitoly Baatezu a Tanar'ri z 1. části: Povídání o démonech a koho zajímá, jak obrovskými změnami prošli eladrini, tak také kapitolu Eladrin z 2. části: Protiváhy fiendů.
17.10.2014 12:59 - hadrian
Rudá čarodějka

Zíraly na nás čtyři Nabassu a z jejich rozšklebených tlam kanuly provazce slin. V krátkém a prudkém boji jsme je pobili, ale než zemřely, stihly vykřiknout: „Za Xis“! V odpověď jsem zařval: „Ne! Za Vílí divočinu!“, až později mi vysvětlili (Lutécie), že žádná „Xis“ neexistuje, že se jednalo asi o jméno.
Seběhli jsme do spodního patra, odkud se začaly ozývat rány. Na vrata bušilo něco obrovskou silou. Po podlaze se válela zelenohnědá mlha páchnoucí močálem. Pohled z oken nás ale přimrazil k podlaze. Za okny bíle sněžilo. Před námi bylo Bílé město a chaoticky tu pobíhaly skupiny démonů bojujících mezi sebou. Do toho na ně spořádaně útočili i jednotky ghůlů. Šance dostat se nepozorovaně pryč byla mizivě malá. Zvlášť po tom, co vrata povolila a dovnitř vskočil velký, svalnatý démon s hlavou žabáka - hezrou. Až později jsme zjistili, že to byl asi onen „Zaxis“.
Tohle byl jiný protivník než nabassu. Dlouho jsme se s ním potýkali a být tam dva, nedobře by se nám vedlo. S vypětím sil jsme ho porazili. Byl čas na to zmizet odsud. Nemera náhle ztuhla a nepřirozeným hlasem nám řekla o své vizi Bílého města a o armádě ghůlů vlekoucí Rudou čarodějku. Od té chvíle nebyla úplně sama sebou.
Nemělo smysl tu zůstávat, opatrně jsme se vydali na cestu k Bílé věži uprostřed Bílého města. Nejdřív jsem pečlivě vybral cestu tak, abychom se vyhnuli co nejvíc všem válčícím skupinám, a pak jsem se vydal na průzkum a pomáhal mást stopy. Díky tomu jsme zaslechli, že snad tu bojují dvě strany – Orcusovi démoni a ghůlové proti silám někoho jiného – jiným démonům. Že by to byl Graz'zt? Každopádně nás napadlo, že v Bílé věži by mohla být Rudá čarodějka – exarcha Havraní královny. Přímo ve středu města patřícího Orcusovi.
Allyks s pomocí Lutécie odstranila po cestě trosky bránící průchodu a tak jsme prošli zborcenou stavbou táhnoucí se snad půl míle a zkrátili si tak dost výrazně cestu. Cestou sme pobrali něco z hromad natahaných sem démony.
Zaslechli jsme, jak se baví dva démoni o tom, že ve městě se mělo jednat o přerozdělení moci Havraní královny. Taky to, že toto město patří Doresainovi, který je exarchou Orcuse zvaným též jako „Král ghůlů“.
V jednu chvíli nás objevilo pár quasitů, ale Sadness jim namluvil, že je démon a tak mu pověděli, že sněmu se zúčastnil nejen Orcus a Doresain, ale i Baalbisan, zvaný „Rudá smrt“. Rudá smrt! Takže to nebyl jen tak nějaký balor, ale přímo jeden z generálů Orcuse. Měli jsme, pro co jsme sem přišli, ale nechtěli jsme nechat Rudou čarodějku v rukou Doresaina. Kdoví k čemu ji chtěli použít a její záchrana by mohla velmi pomoci Havraní královně. Ne že bych ji uctíval, ale lepší ona, než aby její moc mělo něco jako je Orcus.
Nakonec jsme prošli až k náměstí před Bílou věží. Na něm bojovali Graz´ztovy jednotky proti Baalbisanovým a Doresainovým jednotkám a vítězství se začalo klonit na jejich stranu. Zvlášť poté, co jsme viděli, jak skolili k zemi samotného Baalbisana a za frenetického řevu jej rozsekali a rozdrtili doslova na padrť. Z balkónu nahoře to pozorovala jakási postava. Znechuceně se otočila odešla do věže – to musel být Doresain!
Jenže pak si nás všimla skupinka démonů, Vrokové se jim říká a s jedním jsem se utkal v jednom ze sídel Szasse Tama. Jenže tady jich bylo víc. Náhle je zarazil vysoký dívčí hlásek. Zastavili se, jejich řady se rozestoupili a mezi nimi proplula malá lidská dívenka v otrhaných šatech a prohlížela si nás pomalu s nelidským soustředěním. Ani jednou nemrknula. Zamrazilo mě a podvědomě jsem začal sahat po zbrani.
Oslovila nás jako „Základníky“ (urážlivé označení obyvatel základní sféry a jejích odrazů). Představila se jako generálka armády Graz´zta. Tento boj tady vedou kvůli oslabení moci Orcuse a jeho nohsledů. Taky nám sdělila, že palác je chráněn proti vstupu démonů (v tu chvíli se rozesmál Delgar a prstem si ukazoval na Sadnesse a plácal se do kolen – mám pocit, že zapomněl, že není démon, ale že je ďábel), takže byla vcelku ráda, když se dozvěděla, že chceme zabít Doresaina. Nějak se nám nechtělo jí sdělovat, že jsme spíš přišli osvobodit Rudou čarodějku.
Po otevření dveří do Bílé věže jsme zjistili, že vstup je překryt portálem. Nemera nám sdělila, že cítí Rudou čarodějku skrze ten portál, ať už vede kamkoliv. Pronesla to velmi monotónně, víc emocí do svého projevu snad dává i Lutécie. S obavou jsme se na ni podívali, ale nebyl čas se zdržovat. Vskočili jsme do portálu a objevili jsme se na malé plošince v rozlehlém sálu plném namačkaných těl stojících ghůlů, tvořících takto podlahu sálu. Celá ta masa kypěla a vlnila se jako nějaký odporný obří tvor plný šátrajících pařátů a zvrácených hlav vzhůru s rozevřeným zubatým chřtánem. Chrám odpornosti. Velký kus od nás byla další plošina s trůnem. Před ním stál ghůl v plášti s neustále chňapajícími ústy a za trůnem jsme zahlédli ležící spoutanou postavu v rudém. Před námi stál Doresain, generál Orcusovy armády.
S Doresainem jsme se ani nepokusili jednat, bylo by to zbytečné. Ač vysíleni putováním démonickou krajinou a neustálým skrýváním před démony jsme ho nakonec porazili. Ale ten boj nás stál mnoho sil. Zejména Nemera nebýt Allyks by byla velmi ohrožena. V jednu chvíli byla sražena v bezvědomí na zem a nebýt včasné pomoci Allyks kdo ví, jak by to dopadlo.
Stáli jsme nad Doresainovým tělem. Delgar k němu přistoupil, sňal z něj opatrně stále chňapající plášť a položil jej na tělo obráceně. Stále lačná ústa se pustila do svého díla. Polohlasně k tomu Delgar jen poznamenal, že mu přijde ironické, když bude Doresainova mršina snědena jeho vlastním pověstným pláštěm.
Mezitím se Allyks a ostatním podařilo probudit Rudou čarodějku. Velmi děkovala za záchranu a zvlášť Nemeře, která se nakonec probrala z omámení. Musí se prý odsud rychle dostat do hájemství Havraní královny a Nemeru vezme s sebou. Její osud je prý provázán s Havraní královnou. Řekla nám, že jsme ve Městě Hladové smrti, což je součást Bílého království. Zde vládl Doresain. Celé toto patro Propasti je pak Thanatos, sídlo Orcusovo.
Řekl jsem jí, že její paní Havraní královna začíná mít nezdravě moc nepřátel a snad jen aby ji tlumočila návrh na hledání spojenců, zvlášť v době kdy je oslabena posledními činy Shadovaru. Že například Seldarin mají zkušenosti s bojem. Zeptala se nás, kam chceme přenést a bez Nemery nás dopravila severně od Mulsantirského jezera a Phorcysovy pevnosti.
Unaveně jsme rozbili tábor a náhle se uprostřed něj v kruhu černého svíjejícího se dýmu objevil Szass Tam. Rituál se mu prý povedl. Řekli jsme mu, kdo nebo co byla Rudá smrt a on nám poděkoval. A pak nás důrazně varoval. On sám si nepřeje Mephistofela osvobodit, má proto své důvody a nechtěl nám je prozradit. Tedy ne že bych já se na ně vyptával. A pak zase zmizel.
Sadness pak vstal a měl k nám dlouhý, lehce nesouvislý monolog. Nechci se tu o tom rozepisovat. Popíšu tedy svůj dojem z něho a nijak netvrdím, že by to viděl on sám jinak. Bylo to o tom, jak se tu ve světě cítí vykořeněný. Celý jeho svět byl zničen v plamenech války s Obirity a přišlo mi, že i v pekle by se cítil osamělý. Vytržen z reality, vržen nicotou do velmi podobného, ale ne stejného světa vypadal najednou sešle, unaveně a smutně. Seldarin mě zatraťte, začnu snad ďábla považovat za rozumnou bytost schopnou emocí tak jako my sami? Svět je opravdu podivné místo. A že by chtěl zůstat s námi. Asi považoval za znamení nalezení prstenu, pomocí něhož se teleportoval k Allyks.
Vysvětlil jsem mu rizika jeho rozhodnutí. Odteď musí tajit svoji ďábelskou podstatu, dal jsem mu jednu věc ze svých zásob, co by mu v tom mohla pomoci.
Sadness nám řekl, že v pekle nechal uvěznit sestru Skylly zodpovědnou za zajetí Mephasma. Takže by bylo celkem záhodno ji zachránit. Aspoň Allyks vypadala, že by ráda poznala i jiné členy rodiny, než Phorcyse. Jenže jediný, kdo by nám mohl najít cestu do pekla, sedí v Žárné (možná) a netušíme, jak se na nás bude dívat. Nakonec jsme se rozhodli, že nejdříve navštívíme Coveyu Kurg'annis v Mulsantirském jezeře a vyřešíme záhadu kolem ducha dávného imaskařana a phaerima.
Po vyčerpání vody z pater domu v jezeře jsme díky Sadnessovi a Delgarovi odpečetili kouzla chránící schránku s duší dávného imaskařana. Ale neměli jsme s sebou Lutécii, čistě pro jistotu. Ukázalo se to jako velmi chytrý nápad. Duch nejenže nás považoval za otroky, ale začal vyzvedávat celý dům nad hladinu jezera!
Řekli jsme mu o phaerimovi nahoře a toho tak překvapilo, že se tam letěl přesvědčit.
Povzbuzovali jsme ho a on samolibě phaerima zničil přímo v jeho magickém vězení a v tu chvíli, kdy byl vysílen vyzdvihováním města z pod hladiny a ničením phaerima jsme ho napadli a rychle zvítězili. Během boje ho Delgar a i Allyks na chvíli ovládli a tak jsme se dozvěděli, že magické zbraně ukryli imaskařané ne přímo ve městě, ale v jeskyni nedaleko Mulsantiru.

Hlavou mi běžely myšlenky:
- Příště nás čeká záhadná podzemní imaskarská zbrojnice a cesta do Žárné spolu se shledáním s Mlhou. Sice se těším, ale také s toho setkání obávám. Co se to s mým přítelem stalo? A pak cesta do pekla a snad i záchrana Skyllyny sestry.
- V okolí Mulsantiru je spousta záhad, která stojí za to rozřešit. Allyks se možná časem pokusí spojit s Charybdisem a možná bude chtít pátrat po Shivě a po tom podivném gnómovi. V Mulsantiru možná působí nějaký služebník Vecny.
- Ale stále nás čeká v budoucnosti cesta zpět a do tajemného Oreme, stále ještě existuje jedna shadovarská báze a je na ní stále zajat Mephistofeles.
17.10.2014 13:00 - hadrian
Přidán zápis. Prosím směle pište připomínky, opravy, nápady.

Já se těším na příště, jako Delgar na svůj plášť. :)
18.10.2014 01:00 - Nerhinn
Zatím jenom stručně věci, kterých jsem si všimla v textu, doplňující info, jestli mě nějaké napadne, dodám zítra.

Píše:
Přímo ve středu města patřící Orcusovi.

patřícího
Píše:
Zaslechli jsme, jak se baví dva démoni o tom, že ve městě se mělo jednat o předání moci Havraní královny.

Myslím, že šlo o přerozdělení.
Píše:
Taky to, že toto město patří Doresainovi, který je exarchou Orcuse zvaného „Král ghůlů“.

zvaným
18.10.2014 01:58 - Assassin
Super super. Díky. Tři malé překlepy:
M. píše:
Pronesla to velmi monotónně, víc emoí do svého projevu snad dává i Lutécie.

M. píše:
Celá ta masa kypěla a vlmila se jako nějaký odporný obří tvor plný šátrajících pařátů a zvrácených hlav vzhůru s rozevřeným zubatým chřtánem.

M. píše:
Po vyčerpání vody z pater domu v jezeře jsme díky Sadnessovi a Delgarovi odpečetili kouzka chránící schránku s duší dávného imaskařana.


Jen pro upřesnění, Orcus vládne 113. patru Propasti, které se nazývá Thanatos. Malá část tohoto patra je Bílé království, kterému vládl Doresain. V Bílém království, konkrétně Městě Hladové smrti jste se nacházeli minulou hru.

Sněmu ve Městě Hladové smrti se měli účastnit Orcus, Doresain a Baalbisan, a pravděpodobně se chtěli dohodnout, kdo se společně s Orcusem stane bohem po smrti Havraní královny. Vypadá to, že Orcus je ochotný rozdělit božské portfolio Havraní královny - smrt, osud, zima.
18.10.2014 11:34 - hadrian
Opraveno, počkám ještě na další. :)
18.10.2014 19:01 - hadrian
Assassin píše:
Povedlo se mi dostat na Kostku Vlasákovi články, které jsem zmiňoval na hře. Informace z článků berte s rezervou, jsou založeny na druhoediční představě multivesmíru, který za tu dobu prošel několikanásobnou rekonstrukcí. Přesto doporučuju přečíst zejména kapitoly Baatezu a Tanar'ri z 1. části: Povídání o démonech a koho zajímá, jak obrovskými změnami prošli eladrini, tak také kapitolu Eladrin z 2. části: Protiváhy fiendů.


Díky za ten článek. Ty změny písma u Tanar'ri fakt dost tahají oči, ale k nim to tak nějak patří. :D

Zato eladrini tam trochu působili jako parodie na Cikánskýho barona. Jsem rád za ty změny od 2.edice.
30.10.2014 06:56 - Assassin
Tak jak se vám hra líbila? Nějaké připomínky? Kritika poté, co se vám vše rozleželo v hlavě?

Deputy: Koukal jsem se na ty fylakteria a vypadá to, že původní musí být nejdříve zničena, aby si lich mohl vytvořit novou. Mimochodem netherský lich Aumvor Neumírající, který Delgara naučil proměnu v liche, se právě proslavil vytvořením epického kouzla "Aumvorova fragmentovaná fylakterie", které mu umožňovalo rozdělit ji do více samostatně fungujících částí. Bohužel o toto kouzlo se nepodělil.

Zničení fylakteria není až tak obtížné, má 40 HP a resist 20 to all damage. Vytvoření nové však trvá 10 dní a stojí 50 000 zl.

Nerhinn: Nezapomeň prosím vymyslet nový vzhled Lutécie.

A teď už můj tradiční slovníček:

Okku - arcivíla, rashemenský "bůh" medvědů. Se svou smečkou a armádou zvířat vedenou vlčicí Nakatou se střetl s prokletým arcimágem na zamrzlém jezeře Tirulag.



Orglash - Uvězněný rashemenský ledový duch, typ vzdušného elementálu.


Imaskarkany:
  • 1. - Koruna - Císařský palác v poušti Raurin
  • 2. - Plášť - Vězení arcimága
  • 3. - Kniha - Lutécie
  • 4. - Lutécie
  • 5. - Žezlo - Císařský palác v poušti Raurin
  • 6. - ???
  • 7. - Klíč ke všemu?
Nejvyšší trůn - místo, kam odešli praví bohové? (Rasa stvořitelů Batrachi?)
Zvláštní "skleněná" destička - u ní architektonický nákres tzv. Bukharských věží, bronzových masivních tyčí popsaných runami z destičky. Představuju si je asi takhle: (akorát z bronzu, s runami, v počtu čtyř a trochu jinak natočeny)


Nerullova kletba - Společně se "skleněnou / neskleněnou" destičkou předány k vyšetření Delgarovým novým kamarádům.

Rakshasa - rasa měňavců, reinkarnovaná zlá deva. Zabita Hirkalem.
RAKSHASA REINCARNATION
As fiendish spirits veiled in flesh, rakshasas are bound to
the world. When they are killed, they reincarnate at some
random spot elsewhere in the world after days, months, or
sometimes years of tormented wandering as bodiless spirits.
A reincarnated rakshasa awakens in full health, with complete
possession of its memories and abilities. It often seeks
vengeance later against those who killed it in its previous
incarnation, but the world is wide and mortal lifetimes are
short. It’s said that a rakshasa can be truly slain only by a
specially blessed weapon that pierces its heart.

Mě by se líbilo, kdyby tato reinkarnace nefungovala po způsobu smrti, kterou ho obdaroval Hirkal, což by byl jeden z důvodů, proč jej tímto úkolem Seldarine pověřili.


Nessus - deváté a nejhlubší Peklo, Asmodeova říše (de facto je jeho říší celý Devítipeklí, ale chápete, tohle je jeho oblíbená část). Je tam Sadnessem (pro její vlastní dobro :P ) uvězněna mladší sestra Allyks, Euryale.
30.10.2014 20:00 - hadrian
Mě se hra moc líbila. Díky Assassine za tu vizi, užil jsem si tu svou specialitu v rámci Epic destiny. Užíval jsem si to. :)
Celkově to bylo moc pěkně vymyšleno.
Zpětně se chci trošku omluvit Deputymu neměl jsem tolik tlačit na Delgara ohledně jeho nových "přátel". Sami se paktujeme s kde čím (ďábla máme i v družině) a Hirkal by ho určitě nesoudil, jenom by ho nabádal k opatrnosti.
Taky se mi líbilo být zpátky v Žárné a trošku popostrčit svůj plánovaný konflikt s Eldreth Veluuthrou.
Celkově to pro mě byla výborná hra a moc pěkně připravené popisy podzemní zbrojnice. To jak Assassin mluvil za telthory bylo moc fajn. (A kresby, zejména ty kresby, musíš víc kreslit Assassine.)
Taky jak Sadness furt zjišťoval a pídil se po informacích o Mythalech byla pěkná hra za postavu a mě bavilo za Hirkala to Sadnessovi hatit. ;)

Pokud si Delgar řekne Hirkalovi o fylakterii, tak ten ji samozřejmě Delgarovi vydá a jen poznamená, aby byl opatrný, aby ji ta organizace neměla jako pojistku proti Delgarovi.
31.10.2014 02:01 - Nerhinn
Díky, Assassine, žes nás nenechal sežrat svitkem, tabulkou ani pláštěm :) Jak jsem už říkala - líbí se mi, žes nám dal skutečně možnost jít po Imsakarcanách a taky víc se zaměřit na Rashemen (kletba).
31.10.2014 10:54 - hadrian
Mám návrh - co se takhle dohodnout, že v rámci družiny nebudou hráči na sebe opužívat skill checky - to by bylo jen na NPC.
Hráči by se dohodli vždycky, jak by se jim to hodilo/líbilo příběhově mezi sebou, jak to má dopadnout.
Protože to může být frustrující vědět, že o postavě se mohou ostatní všechno dozvědět a že nemůže uspět.

Co vy na to?
31.10.2014 11:51 - Nerhinn
My na sebe ale checky používáme celkem často - Delgar se plíží pryč, Allyks přikazuje Hirkalovi nepáchat sebevraždu,... nemyslím si, že to, že se zakážou skill checky na hráče, něčemu pomůže. Pokud bych se měla přiznat, tak mě akorát štve pocit, že je mezi námi špeh, který se snaží si zapsat veškeré informace a slabiny našich spojenců, který se nás snaží oblafnout a tajně si něco vzít pro sebe. To ale není chyba toho, že na sebe hráči můžou používat skill checky, to je chyba nás - byli jsme dohodnutí, že budeme hrát bez bariér, ale jednou jsme Sadnesse nechali naživu, tak teď my máme tendence tyhle věci přehlížet, ale zároveň nás to hrozně žere, a sephi má tendence je dál dělat, protože si částečně oprávněně připadá nezranitelný.
Moje řešení je následující: Sadness může dál používat skill checky, ale příště, až ho při tom naše postavy nachytají, zachovají se tak, jak by se zachovaly, kdyby šlo o NPC.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.074806928634644 secREMOTE_IP: 13.59.154.143