5.11.2014 14:10 - Assassin
Tak co příště? Můžete se těšit na vzkříšení gnóma, trochu toho Pekla a pak? Uvidíme. Dovolil jsem si zaznačit zajímavá místa na mapě. Pokud jsem na nějaké zapomněl, dejte mi vědět.


Zleva:
Žárná v Letohradském lese - elfí rada a akademie Bílého lotosu, Mlha, Koliada u sopky.

Svítící tvrz - Informace o rashemenské kletbě a Bukharských věžích.

Oreme v poušti Anauroch - "V mrtvém Oreme, jasnovidec spí." "Mrtvé dávno před Netherilem, Oreme je první Netherskou enklávou. Pohřben písky Anaurochu ukrývá nesmírné poklady a tajemství." "Ti, kteří v minulosti již jednou zastavili Shadovar našli odpovědi v Oreme."

Stínová enkláva Thultanthar nad pouští Anauroch - Vězení Mephistophela, pekelného arcivévody a pána osmého pekelného kruhu.

Mulsantir a okolí Rashemenu - Phorcysovo tažení, kletba, Druhá Imaskarkana.

Inupras, hlavní město imaskarské říše v poušti Raurin - První a Pátá Imaskarkana.
5.11.2014 15:33 - hadrian
Za Hirkala:
- Po misi na záchranu Skylliny sestry bych byl pro zjištění, co že to Phorcys chce udělat peklu. Přece jen nechceme posilovat Orcuse a každá další rána peklu není teď to pravé.
- elfí rada, Hirkal by tam rád, cítí, že si tam najde nové přátele.
- Určitě se stavit ve Svícenburku pro info o kletbě spojené s Nerullem. Chci, aby Lutécie zapěla: "I´m complete!".
- Oreme navštívit před tím, než bychom se vypravili na Thulthantar.
- Inupras - tak určitěěě. Protože Imaskarcan není nikdy dost.
- Koliada kutící cosi u sopky - zatím je to věc vzbuzující jenom zvědavost než nutnost to řešit.

Seřazeno podle časové důležitosti, jak ji vnímá Hirkal.
5.11.2014 16:22 - sephi
- Peklo , Peklo , Peklíčko :-D
- Phorcys to je dobrá věc
- Tuším, že někdo říkal o permanentce do nějáké knihovny ( Info o medených sloupech )
- Stínová enkláva, ale tam bych šel až po oreme.
6.11.2014 00:30 - Assassin
Do textu a na mapu doplněna Svítící tvrz, největší knihovna Faerunu.
12.11.2014 21:00 - Assassin


Poprosil bych Verču, zda by sem nemohla hodit obrázky nové Lutécie, Euryale a tiefling Allyks. Díky.

Bebilith


Thultanthar - Stínová enkláva, město Stínů.
Narozdíl od běžných netherských enkláv se kolem ní drží věčný stín. Ilustrátor ji namaloval zdánlivě dost malou, ve skutečnosti je to metropole, ve které žije kolem 35 000 lidí (více či méně poznamenaných Stínopádem a Stínovou magií).


Telamonta si představuju asi nějak takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=y8I6OKeoDqY, hlavně 1:53.
12.11.2014 23:07 - Assassin
Jen pro zájemce, Bensozia a Baalphegor, manželky dvou nejmocnějších arciďáblů. Rozdílné jako den a noc.

(Je zájem o překlad nebo stačí tak?)

Bensozia

Bensozia was the consort of Baator's Emperor, Asmodeus. She's also referred to as the Empress of Hell, or Lady of Nessus.
According to scholars, Bensozia appeared as a beautiful, wingless, red-skinned she-devil with long white hair and completely black eyes. Her demeanor was cold and haughty, but polite.
Bensozia is often noted as having been a loyal and devoted consort who stood by her master at all times.
Unlike the Lord of Nessus, Bensozia appeared quiet and not so forceful, since little was heard of her until her recent death. She used to be the most powerful of the consorts but only could wield her power through Asmodeus, having little authority by herself. She is known to have commented, "I do not speak, it's not my place," in regards to this situation.
Shortly before the Reckoning of Hell, Bensozia was assaulted by the arch-lord of the 5th layer of Hell, Levistus. While she was leading a routine inspection of the layers, the ruler of Stygia came to her with the offer of becoming his consort if she helped him depose Asmodeus. Upon her harsh refusal, Levistus became infuriated and killed her along with her pit-fiend bodyguards. Asmodeus quickly spotted the act and imprisoned Levistus in a thick block of ice as punishment. The archdevil Geryon replaced him as the new ruler of Stygia. Later, when the Reckoning was over, Hell's overlord deposed Geryon and returned control of Stygia to Levistus.

Whether or not the Empress of Hell really died is still a mystery.




Baalphegor

Baalphegor is the consort of Mephistopheles, the arch-devil currently ruling Cania, the 8th layer of the Nine Hells of Baator.

Baalphegor is a dignified, tan-skinned she-devil with red eyes and hair and bat wings as well as human feet instead of hooves. She appears young and carefree but when angered, her eyes glow with flames and her usually musical voice becomes very harsh.

Baalphegor is said to have been around since the creation of Baator itself. She's a very skilled diplomat and tactician, and an unmatched sorceress. She has created many artifacts and techniques used throughout the Nine Hells. In addition to her status, this fact granted her a deep respect from almost everyone in Baator, even from Asmodeus, who appreciates her to the point of letting her live with her ever-scheming consort.

In terms of politics, Baalphegor is rumored to have once been the ruler of Cania, a position she obtained very long ago. She turned the ancient arch-lords of Baator against each other in order for her to remain in charge, but she was ultimately considered far too powerful and was made consort to Gargauth, an arch-devil who ended up expelled from the Nine Hells for his foul nature to become one of the deities of the Abeir-Toril's pantheon. Baalphegor then became the consort of Mephistopheles when he took the rulership of Cania from Rimmon, another ancient arch-lord who now serves in Asmodeus's armies.

Knowing all too well her master's position, Baalphegor keeps her goals to herself, acting with a minimal degree of loyalty to the Lord of the Eighth. Mephistopheles tolerates this due to the protection given by his consort's presence. Asmodeus never wished to have her as his consort (although the canny she-devil is clearly trying to get more of his attention), as he prefers having a powerful underling at his disposal rather than a shrewd witch at his side.

Along with Lilis, Baalphegor is the consort who retained her position the longest time without any real trouble.



Ilustrace od Johndowsona z jeho galerie Consorts to the Arch-devils 2007.


S touto znalostí můžete předpokládat, že to armáda démonů neměla v Canii, i za absence Mephistophela, tak jednoduché, jak by se mohlo zdát...
13.11.2014 14:54 - hadrian
Za mě překlad netřeba. Velice zajímavé čtení, díky.
13.11.2014 14:56 - hadrian
Nessus

Jakmile jsme prošli portálem vytvořeným Mlhou, čekal jsem plameny, horko, prostě peklo. Ale výsledek mi vyrazil dech. Zmizel Delgar. Místo v pekle jsme se ocitli na jakési obrovské mechanické kostce plující astrálním mořem. Celá byla složena z ozubených koleček, jejichž pohyb vyvolával všudypřítomný tikot. Dokonce se tu proháněla maličká mechanická zvířátka, která si nás krátce prohlédla a pak dál hopsala za svými cíli. Na jedné ze stran mechanické kostky jsme zahlédli postavičku v kalhotách se spoustou kapes a velkým klíčem cosi montoval na jednom z ozubených kol. Oči se mi rozšířily úžasem, byl to Peblíg!

Když Allyks spatřila Peblíga živého a zdravého, přiletěla k němu (doslova) a sevřela ho v medvědím objetí. Peblíg netušil, co se s ním děje, něco mu drtilo žebra a oči a ústa měl plné rudých vlasů. Situace se moc nezlepšila, když se za nimi dobelhal Hirkal a začal ho drtit z druhé strany.

Překvapení se střídalo s dojetím, radostí, nevěřícností, bylo to plné emocí. Prý se tu objevil hned po souboji a zdálo se, že jeho tělo je skutečné. Zázrak.

Řekli jsme Peblígovi o tom, jak jsme jeho tělo pohřbili (i o králíkovi) a on zapochyboval, jestli se s námi bude schopen vrátit zpět. Co když se po návratu jeho tělo rozplyne? Lutécie pomohla vyřešit toho dilema, když připomněla, že stejně jako poznala Nemeřinu nekrotickou energii, pozná, zda je Peblígovo tělo skutečné, pokud jej pošleme do její dimenze. Učinili jsme tak a ona potvrdila, že Peblíg je živ a zdráv a reálný.

Už jsme se chtěli vydat zpět do Žárné, když se rozlehla velká rána. Pospíšili jsme na další stranu mechanické kostky a tam, k našemu překvapení byla loučka a jezírko, kdysi snad plné vody. Teď z něj šlehaly plameny a vedle něj byla ztroskotaná loď githyanků. Vedle ní leželo pět sténajících těl. Pospíšili jsme jim na pomoc, ale po ošetření na nás jen křikli, ať zmizíme, že je zde ukryt kraken a všichni githyanki prchli. Že k tomu měli pádný důvod, se ukázalo téměř hned po jejich zmizení. Z hloubi této sféry vyrazilo obří chapadlo a smýklo se mnou několik metrů. Uprchli jsme nakonec do ohněm ověnčeného portálu v bývalém jezírku a teď už jsme konečně byli tam, kde jsme chtěli být. V Nessu. Z portálu vyrazilo krakenovo chapadlo, ale naštěstí se portál zhroutil a usekl ho.

Allyks si se Sadnessem vyměnili klobouk přestrojení. Sadness je nyní ve své pravé pekelné podobě a Allyks ve své falešné pekelné podobě. Sadness a Hirkal vypadali, že se jim nová podoba... nehnusí.

Kolem nás se válela mrtvá těla ďáblů a démonů. Po levici na obloze zlověstně plál zelenavý portál do Propasti, dílo Skylly. Po pravici se v dáli vypínala Malsheem – Asmodeova citadela. A před námi, v horách by měla být v jeskyni strážena Euryale. Cestou k jeskyním jsem měl náhle vizi. Zapotácel jsem se a málem upadl.

(Přede mnou byl tkalcovský stav s magickým předivem. Aniž bych tušil proč, náhle jsem věděl, že to byl stav bohyně osudu Araushnee, než se stala Lolth. Corellon jí stav odejmul a předal ho Havraní královně.)


Kromě Sadnesse nikdo nechtěl k průchodu do Propasti, ale já se tam po té vizi musel podívat. Ať to mělo znamenat cokoliv, vyšlo to skrz portál. Ale muselo to počkat až po průzkumu jeskyní.
V jeskyních jsme osvobodili barbarku Fionu a našli jsme Euryale. Držela v ruce Selu'kiiru (elfský přenašeč vědomostí, s jedním podobným Skylla stvořila průchod mezi peklem a Propastí). V koutě se krčil ďábelský mučitel a třásl se strachy. Zato ti z nás, co pocházeli z Vílí divočiny byli naopak plní síly a odvahy čelit čemukoliv. Sadness zabil mučitele. Euryale nám řekla, že nepotřebuje zachránit. Skylla po ní chtěla, aby hlídala u průchodu do Propasti. Kdyby měla projít velká armáda ďáblů, tak měla portál zrušit v nejméně vhodnou dobu, tedy v půli přechodu armády a tak způsobit ďáblům velkou ztrátu. Prý jí Skylla vydírala, že když to neudělá, prozradí ona, nebo spíše Charybdis v případě Skylliny smrti Phorcysovi, že má vnučku. A to nechtěla Euryale připustit. Allyks se tvářila trošku zahanbeně, trošku lítostivě. Allyks se sestře zkroušeně omluvila za to, co jí provedla. Ne za to, co jí provedla Skylla, ale ona sama (už nějakou dobu zřejmě mezi sebou a Skyllou nerozlišuje). Euryale jí odvětila, že to není její vina, ale jen a pouze vina jejich otce. Tváří v tvář takovému milosrdenství Allyks vypadala ještě zničenější.
Vzhledem k tomu, že místo pohybu Charybdise nikdo neznal (a vzhledem k tomu, že o místě pohybu Phorcyse jsme věděli), bylo jasné, že jediný způsob, jak pomoci Euryale je zneškodnit jejího otce. (Napadlo mě, jak tomu zabránit hned, ale při pohledu na mé společníky jsem si uvědomil, že jeto plán neproveditelný. Zatrnulo mi, protože ten plán byl podlý, jak se později ukázalo, tak na mě tohle místo nepůsobilo dobře.)
Euryale a Allyks se shodly na tom, že žádná z nich si otcovu smrt vyloženě nepřeje, ale zároveň s ní nemá velký problém. Jelikož jsme bojovali o čas, bylo rozhodnuto.
Euryale slíbila, že pokud jí doneseme důkaz, pak neprovede Skyllin plán. Také nám řekla, co chce Phorcys udělat ve stínopádském odrazu Mulsatiru. Je tam průchod do Thultantharu – Stínové enklávy, kde sídlí Telamont Tanthul – nejvyšší princ Stínů. To Phorcys pomohl Telamontovi spoutat Mephistophela kouzly. A pod záminkou posílení poutacích kouzel chtěl zabít Mephistofela a zajistit tak, aby se Mephistopheles už nikdy nepostavil do čela svých armád. Jen on by mohl sjednotit ďábly v boji proti démonům. Barbareku Fionu Allyks srazila jedinou ranou do bezvědomí, hodila ji do cely, k ní nějaké jídlo a vodu a něco málo peněz za další promeškaný den. Sestru s ní neobtěžovala.
Pak jsme se vydali zpět a k portálu do Propasti.

(Náhle jsem uslyšel v hlavě pobavený hlas. „Nehleď dlouho do Propasti, nebo Propast začne hledět do tebe“, řekla Lolth. Mráz mi projel tělem a nebojím se napsat i strach. Kdekdo se chvástá svojí nebojácností, ale ty, kdož čteš tyto řádky si uvědom, že takových bývají plné hřbitovy – pokud z nich zbyde dost na pohřeb. Padlá seldarine do mě viděla a co hůř, stál jsem jí za to mě oslovit. Kousek po kousku jsem skládal zpět svoji vnitřní rovnováhu. A pak mi to došlo, ta první vize byla nechtěná myšlenka Lolth, nevěděla, že jsem ji viděl. Byla důležitá. Znamenala, že Lolth chce zpátky svůj stav. Zřejmě pomáhala Orcusovi. To bylo zlé.)

Sotva vize odezněla, tak z portálu vyrazil Bebilith – pavoučí lovec Lolth. Po souboji, kdy mě málem zabil, jsme se rozhodli odsud rychle zmizet.
Allyks nás přenesla v Lutécii pomocí svého prstenu za Mephasmem. Přece jen by nám mohl pomoci na naší sebevražedné cestě do Thultantharu. Sotva se k němu dostala, přivítal ji poněkud zvláštním pozdravem: „No výborně“. Byl zajat pomocí magických ochran v komnatách paláce Szasse Tama stojícího nad pláněmi Thaye. Peblíg si pro sebe něco mumlal a podrážděně cosi čmáral do prachu na podlaze. Pak s výkřikem „Svatý Tuříne natřikrát spařený!“ se uhodil do čela, zaúpěl (zapomněl, že v ruce drží svoji kuši), zatlačil si bouli a pomocí své magie zrušil ochrany proti ďáblům. Ostatní se přenesli do Lutécie a já s nimi odlétl z paláce ven v podobě velkého supa. Pode mnou se po pustině potáceli nemrtví a v dálce jsem uviděl drakoliche. I když jsem cítil, jak mým směrem upírá svůj magicky posílený zrak, neuviděl mne.
V bezpečí, na jakémsi bezejmenném skalisku Allyks vytvořila rituál a přenesla nás teleportačním kruhem přímo do nočního Mulsantiru. Nebyl čas se zdržovat, vyrazili jsme do nejbližšího průchodu do stínopádu. V Nerulově chrámu jsme se zastavili před freskou dávné bitvy. Výjev zachycoval napadení Nerula jeho vyvoleným. Vyvolený byl zpodobněn s beztvářnou maskou a prohrál. Nikde nebylo vodítko, kdo byl oním vyvolencem. Ve fresce jsem uviděl otvor, tak na čepel meče. Freska sama byla tajným vchodem do Thultantharu a průchod byl otevřen. Prošli jsme a ocitli jsme se v povědomé místnosti. Podobnou jsme viděli v podzemí u Szasse Tama. Ale v této nebylo torzo krakena a držáky na těla vyvolených také zela prázdnotou. Zřejmě tu také někdo chtěl udělat podobný rituál, ale Szass Tam ho předešel. V místnosti byl už jen portál vytvořený mocí Vecny. Po průchodu jsme se objevili v Thultantharu, vznášející se temné bázi Shadovaru. Pod námi bylo vidět magicky zúrodňovanou poušť Anauroch. Na poušti byl den, ale enkláva byla ponořena do temnoty. Allyks přesvědčila strážné, aby nás pustili do města. Lutécie zjistila, že Mephistopheles by měl být vězněn v citadele.
Nakonec jsme přišli k citadele a hledali, kudy vstoupit. Vzhledem k ruchu na ulici nebyl možná utajený průchod a tak jsme se vydali k hlavní bráně a přesvědčili stráže, aby nás nechali jít dovnitř. Uvědomil jsem si, že nás někdo upřeně sleduju. Koutkem oka jsem zahlédl Szasse Tama. Proti nám chodbou kráčel jeden z princů Stínů. Vykřikl jsem na něj, ať varuje otce, že ho chce Phorcys oklamat a zabít Mephistophela. Princ Stínů zmizel. Zato Szass Tam se pomalu rozešel k nám. Tohle byl konec. Varoval nás, ať se do záležitostí kolem Mephistophela nepleteme a my ho neuposlechli. Několikrát jsme zmařili jeho plány a díky tomu si ho Bane nakonec asi šeredně podá. Ale před tím si podá on nás. Utíkali jsme ze všech sil, ale bylo jasné, že před jeho mocí se nemůžeme schovat. Szass Tam chtěl vypustit kouzlo, ale v tu chvíli zamrzl čas. Kosti nám rozdrnčel hlas „V mém městě nikdo nebude čarovat bez svolení“. Na kratičkou chvíli jsem měl pocit radosti nad tím, že mě nezabije Szass Tam. Svět pohltili vířící stíny a když zmizeli, ocitli jsme se v jakési místnosti s kulatým stolem. Byli jsme všichni, včetně Mephasma a proti nám byl Telamont Tathul, Phorcys s Asmodeovou holí a Szass Tam.
Moje radost nad přežitím zmizela. Asi za to mohla únava, přestálé události, nevím, ale můj strach zmizel a má mysl byla čistá jako křišťál. Se zájmem jsem si prohlédl Telamonta. Neměl tvář a stíny se pod kápí přelévali bezcílně sem a tam, jen zřídka se transformovali do nejasně načrtnutých lidských rysů.
Telamont navrhl jednání. Nechoval se tak, jak bych čekal. Navrhl jednání o tom, zda má, či nemá Mephistopheles zemřít, zda bude propuštěn, nebo zůstane uvězněn a co mu, jakožto stoupenci Vecny můžeme nabídnout. Szass Tam nabídl artefakty, které dostal od samotného Larlocha a Phorcys zase, že pomocí Asmodeovy hole může získat kontrolu ďábly pro Telamonta. My jsme Telamontovi řekli o vzestupu Orcuse a co to přinese pro celý svět, pokud jeho plány vyjdou. Pak už by nebylo místo ani pro poslední z enkláv. Nabídli jsme, skrze Mephasma, že zařídí, aby z Letohradu přišel oficiální pergamen s pečetí vládce Letohradu v nějaké bezvýznamné záležitosti, ale hlavní bude, že bude oficiální – tedy v podstatě bude oficiálně mluvit o Thultantharu v jeho hranicích – čímž ho uzná z politického hlediska. Do této doby se nikdo se shadovarskými nebavil. Udělali spoustu zlé krve na mečovém pobřeží a nyní, po pádu bází je nikdo neuznává. Také jsme zaplatili informacemi o tom, kdo zajistil pád bází – Tabra a že se to naučila od samotného Ioulauma. S klidem jsme řekli, kde se nacházel. On byl už dávno pryč. Chtěli jsme nejen přežití, ale i osvobození Mephistophela a hlavu Phorcyse. Naši nabídku nakonec Telamont přijal. Jen Asmodeovu hůl si ponechal, zřejmě jako pojistku proti Mephistofelově pomstě. Phorcys zbledl: „Szassi, zachraň mě“. Szass Tam se jen odvrátil. Z nicoty se vynořila hladká čepel meče a setnula Phorcyse. Tak odešel otec Skylly, zabiják ďáblů. Szass Tam byl propuštěn a odteleportoval se pryč. Na kratičkou chvíli na nás upřel svůj zrak a přísahal bych, že v jeho nemrtvých důlcích plála čirá nenávist.
Pak nás zavedl do sklepení. Byl zde obrovský Mythallar. Ale nezářil, řinula se z něj nepřirozená temnota. Zde byl uvězněný Mephitopheles. Obrovský svalnatý ďábel spoutaný magickými řetězy. Řekli jsme mu, co se stalo. Že to Orcus teď vyhrává válku krve a zvýšil si díky ní svoji prestiž. Také jsme nechali Mephasma, aby vysvobození podal jako zejména svůj úspěch. Chtěli jsme, aby u Mephistophela byl někdo, koho známe. Pak ho Telamont propustil. Než nás Mephistopheles vzal do pekla, vyhrkl Sadness ještě na Telamonta: „A co Bukharské věže? Nevíš o nich něco?“ Telamont se na něj kratičce zahleděl a řekl jen :“Nic nebude, dvojrohý“. A pak už jsme byli v pekle. Sadness se Mephistophelovi představil jako jeho potomek a ten to celkem bez zájmu přijal.
Vydali jsme se s tělem Phorcyse za Euryale.

Hlavou mi vířily myšlenky (seřazeno podle důležitosti):
- Byl bych pro to, aby Euryale okamžitě uzavřela průchod. Válka krve skončí a ďáblové se s invazní armádou rychle vypořádají. Možná nezpůsobí démonům takové ztráty, jako by mohli v pokračující válce krve ještě způsobit s Mephistophelem v čele, ale sami by se velmi oslabili. Démonů jsou myriády a bude lepší, pokud se to vyřeší hned. Třeba by mohli pak ďáblové pomoci v boji s Orcusovými kněžími ve světě středu? Přece jen by si na nich mohli zchladit žáhu a nám to pomůže víc, než když budou v Propasti dál bojovat s nekonečnou armádou démonů a sami slábnout – Grazt je důkazem.
- Szass Tam se teď stane naším zapřisáhlým nepřítelem. Jak se před ním ochránit?
- Neslíbili jsme Telamontovi, že nebudeme pokračovat v akcích proti shadovarským. Stále nás čeká cesta do tajemného Oreme a pak se můžeme vypořádat se stíny jednou provždy.
- Měli bychom něco zjistit o kletbě požírající duše, která je nějak spojena s Nerullem a jak se jí bránit, popřípadě jak ji zničit. Dobré by bylo začít ve Svítící tvrzi.
- V okolí Mulsantiru je spousta záhad, která stojí za to rozřešit. Allyks se možná pokusí spojit s Charybdisem (stále jsme ho nepotkali) a možná bude chtít pátrat po Shivě.
- Chci pro elfí a eladrinský rod najít novou cestu, jak nechat znovu zazářit naši slávu. A mám proto nápady ohledně změny způsobu žití – propojení starých, zapomenutých způsobů spolu s novými změnami, které události přinesly. Což s sebou ponese i konflikt s Eldreth veluuthrou. Na sněmu (a před ním) chci promluvit s Radou a zkusit to zařídit tak, aby nebyla další elfí válka proti elfům.
13.11.2014 14:57 - hadrian
Přidán zápis. Některé děje jsem záměrně zkrátil. Pokud někdo bude chtít dodělávat vsuvky svého textu, budu rád.

Prosím o připomínky a opravy. :)
14.11.2014 14:52 - Assassin
Sry, že píšu až teď, ale psal jsem zápočet z matiky. :P
Děkuji za zápis. Ani mi nepřišlo, že by byl nějak zkrácen. Nějaký poznámky, co jsem si k zápisu sepsal:

Píše:
Teď z něj šlehaly plameny a vedle něj byla ztroskotaná loď gythianků.

Píše:
Pospíšili jsme jim na pomoc, ale po uzdravení na nás jen křikli, ať zmizíme, že je zde ukryt kraken a všichni githianki prchli.

githyanki
Píše:
Po pravici se v dáli vypínala Malsheen – Asmodeova citadela.

Malsheem
Píše:
Držela v ruce Selukíru (elfský přenašeč vědomostí, s jedním podobným Skylla stvořila průchod mezi peklem a propastí).

Selu'kiiru *
Píše:
Prý jí Skylla naznačila, že když to neudělá, prozradí ona, nebo spíše Chyrybdis v případě Skylliny smrti Phorcysovi, že má vnučku.

Píše:
Vzhledem k tomu, že místo pohybu Charybdyse nikdo neznal, bylo jasné, že jediný způsob, jak pomoci Euryale je zneškodnit jejího otce.

Charybdis
Píše:
Kousek po kousku jsem skládal zpět svoji vnitřní rovnoháhu.

Píše:
Byl zajat pomocí magických ochran v komnatách paláce Szasse Tama stojícího nad pláněmi Thayské pouště.

Píše:
Pode mnou se po poušti potáceli nemrtví a v dálce jsem uviděl drakoliche.

Thay není tak úplně poušť. Spíše badlands http://cs.wikipedia.org/wiki/Badlands, přepsal bych to asi na pustinu, pokud nenajdeš vhodnější ekvivalent.
Píše:
Vykřikl jsem na něj, ať varuje otce, že ho chce Phorcyss oklamat a zabít Mephistofela.

Phorcys
Píše:
Kosti nám rozdrčel hlas

Píše:
Na kratičkou cvvíli jsem měl pocit radosti nad tím, že mě nezabije Szass Tam.

Píše:
Szass Tam nabídl artefakty, které dostal od samotného Larlocha a Phorcyss zase, že pomocí Asmodeovy hole může získat kontrolu ďábly pro Telamonta.

Phorcys
Píše:
Tabra a že se to naučila od samotného Aiolauma.

Ioulauma
Píše:
Pak nás zavedl do sklepení. Byl zde obrovský Mythalar.

Mythallar
Píše:
Ale nezářil, řinula se z něj nepřirozená temnota. Zde byl uvězněný Mephitofeles.

Mephistopheles

* O Selu'kiirách něco sepíšu. Mohlo by to ovlivnit vaše jednání v příští hře.
14.11.2014 18:12 - hadrian
Zapracováno. Doufám, že ti ten zápočet vyšel. ;)

Díky Assassine.
18.11.2014 01:08 - Nerhinn
*Když spatřila Peblíga živého a zdravého, přiletěla k němu (doslova) a sevřela ho v medvědím objetí. Peblíg netušil, co se s ním děje, něco mu drtilo žebra a oči a ústa měl plné rudých vlasů. Situace se moc nezlepšila, když se za nimi dobelhal Hirkal a začal ho drtit z druhé strany.

*Řekli jsme Peblígovi o tom, jak jsme jeho tělo pohřbili (i o králíkovi) a on zapochyboval, jestli se s námi bude schopen vrátit zpět. Co když se po návratu jeho tělo rozplyne? Lutécie pomohla vyřešit toho dilema, když připomněla, že stejně jako poznala Nemeřinu nekrotickou energii, pozná, zda je Peblígovo tělo skutečné, pokud jej pošleme do její dimenze. Učinili jsme tak a ona potvrdila, že Peblíg je živ a zdráv a reálný.

hadrian píše:
Pospíšili jsme jim na pomoc, ale po uzdravení na nás jen křikli

ošetření

*Allyks si se Sadnessem vyměnili klobouk přestrojení. Sadness je nyní ve své pravé pekelné podobě a Allyks ve své falešné pekelné podobě (vyberte si: 1, 2, 3. Bez facepaintu, s rudými vlasy). Sadness a Hirkal vypadali, že se jim nová podoba... nehnusí.

hadrian píše:
Po levici na obloze zlověstně plál zelenavý portál do propasti,

Propasti

hadrian píše:
Prý jí Skylla naznačila, že když to neudělá, prozradí ona, nebo spíše Chyrybdis v případě Skylliny smrti Phorcysovi, že má vnučku.

:D Skylla je ten poslední člověk, který by něco naznačoval. Normálně ji natvrdo vydírala.

*Allyks se sestře zkroušeně omluvila za to, co jí provedla. Ne za to, co jí provedla Skylla, ale ona sama (už nějakou dobu mezi sebou a Skyllou nerozlišuje). Euryale jí odvětila, že to není její vina, ale jen a pouze vina jejich otce. Tváří v tvář takovému milosrdenství Allyks vypadala ještě zničenější.

hadrian píše:
Vzhledem k tomu, že místo pohybu Charybdise nikdo neznal,

a vzhledem k tomu, že Phorcys byl jistě už nějakou dobu na místě,
hadrian píše:
bylo jasné, že jediný způsob, jak pomoci Euryale je zneškodnit jejího otce.


*Euryale a Allyks se shodly na tom, že žádná z nich si otcovu smrt vyloženě nepřeje, ale zároveň s ní nemá velký problém. Jelikož jsme bojovali o čas, bylo rozhodnuto.

hadrian píše:
Nejdřív jsme znovu uvěznili barbarku a Euryale na ni měla dohlížet.

Ve skutečnosti ji Allyks srazila jedinou ranou do bezvědomí, hodila ji do cely, k ní nějaké jídlo a vodu a něco málo peněz za další promeškaný den. Sestru s ní neobtěžovala.

hadrian píše:
Ostatní se přenesli do Lutécie a já s nimi odlétl z paláce ven.

v podobě velkého supa

hadrian píše:
Sadness zjistil, že Mephistopheles by měl být vězněn v citadele.

Myslím, že to Lutécie zjistila, kde je držen Mephistopheles, jediná rozuměla nethersky.

hadrian píše:
Byl bych pro to, aby Euryale okamžitě uzavřela průchod. Válka krve skončí a ďáblové se s invazní armádou rychle vypořádají. Možná nezpůsobí démonům takové ztráty, jako by mohli v pokračující válce krve ještě způsobit s Mephistophelem v čele, ale sami by se velmi oslabili. Démonů jsou myriády a bude lepší, pokud se to vyřeší hned.

Tak já to zopakuju potřetí. Jednou z podmínek dohodly s Telamontem bylo, že Mephistopheles vyrazí za Orcusem. To se nedá udělat, pokud bude portál uzavřen. Já jako hráč to vetovat nebudu, ale Allyks udělá všechno pro to, aby se dodrželo dané slovo.
18.11.2014 08:10 - hadrian
Díky Nerhinn, zapracováno. :)

Nerhinn píše:
Tak já to zopakuju potřetí. Jednou z podmínek dohodly s Telamontem bylo, že Mephistopheles vyrazí za Orcusem. To se nedá udělat, pokud bude portál uzavřen. Já jako hráč to vetovat nebudu, ale Allyks udělá všechno pro to, aby se dodrželo dané slovo.

Jestli si to pamatuju dobře, tak podmínka byla, že Mephistopheles se pustí do křížku s Orcusem - ale nikdy nebylo v podmínce "JAK". Pokud se pletu, prosím Assassina aby to uvedl na pravou míru. A pokud budou ďáblové po světě odhalovat kněze Orcuse a likvidovat je, pak by to pro naše plány byla lepší pomoc, než když ďáblové ještě víc zeslábnou útokem do Propasti. (Tedy pokud by nezabil rovnou Orcuse).
Stejně by bylo dobře, bychom si o tom promluvili přímo na hraní. To rozhodnutí by mělo být na vzájemné dohodě a ty bys měla mít velké slovo - přece jen je to Skyllina/Allyksina osobní linka a neměla by být vyřešena tak, aby se ti to nelíbilo.
18.11.2014 09:30 - hadrian
Resp. pokud otevření portálu byla osobní linie Allyks a závisela na tvém rozhodnutí, pak by i uzavření mělo být Allyksinou záležitostí.

Osobně by se mi líbilo, kdyby všichni na hraní k tomu něco řekli (pokud by chtěli) a Allyks by se pak rozhodla sama. Hmm?
18.11.2014 10:28 - Nerhinn
Tak to neberu. Allyks to vnímá osobně, ano, ale to neznamená, že ten portál je její. Byla bych radši, kdyby se postavy rozhodly věrohodně podle toho, jak smýšlejí a fungují, a pokud bychom narazili na nepřekonatelnou překážku (jako posledně, když jsi zvažoval zabití Eyrale, řekla jsem ti "Jen přes Allyksinu mrtvolu"), pak bychom si dali vědět a pořešili to.
18.11.2014 16:05 - Assassin
hadrian píše:
...prosím Assassina aby to uvedl na pravou míru.

Následující text rozhodně nepíšu ve snaze vás nějak ovlivnit, ale spíše napomoci vniknout do problému. Rozhodnutí, které učiníte je na vás, ale je pravděpodobné, že bude mít následky. A kde jinde mít epické následky, než na epické destiny.

Základníci, tedy i vy, mají často sklony podceňovat problémy daleko ve sférách, ale vězte, že příležitost ukončit Válku Krve je pro sféraře něco jako nalezení svatého grálu, nastolení míru, ukončení genocidy. Něco kvůli čemu by mnozí obětovali svůj život, ale nikdy k tomu nebudou mít příležitost. Něco jako ochočit si Tarasku, zabít tři temné bohy a navždy změnit běh sfér. Prostě gnómská pohádka, kterou vám nikdo neuvěří. Jako byste snad měli v Astrálním moři ostrůvek z ozubených koleček, hloupost.

Na druhou stranu dávám za pravdu Allyks, dohoda s Telamontem zněla jasně. Hirkalovi kličky jsou sice právnicky správné, každý ďábel by měl radost jak hravě nachází výjimky z pravidel, ale zavání to podvodem. Slíbit Mephistophelovo napadení Orcuse a poté mu ho znemožnit či velmi ztížit by mohlo Telamonta rozčílit. Což by u netherského arcimága, Karsova studenta, vládce Shadovaru a spíše kamaráda Vecny, nežli jeho uctivače mělo vystrašit. A koho ne, tak je pošetilým bláznem.

Zkrátka obě možnosti jsou správné. Jedno je hrdinským činem pro celé sféry, druhé důsledným splnění slibu a dohody. Šachová partie se dostává do zajímavé fáze, obávám se, že bez obětování figur to už nepůjde. Jste na tahu.
18.11.2014 17:05 - hadrian
Huh, díky Assassine. Tomu říkám dilema. Pěkné. :) A naštvaný Szass Tam za zády.
22.11.2014 06:31 - Assassin
Tel'kiira a selu'kiira

Běžně se takové malé drahokamy jmenují tel'kiira. Pomocí magie dokáží uchovat vzpomínky, informace, znalosti, které poté dotekem odhalí. Někteří elfí čarodějové je používají místo knihy kouzel. Výhodou je, že tel'kiira může být chráněna proti použití nepovolanými osobami.

Selu'kiira je mnohem vyšší a komplikovanější typ tel'kiiry. Má vlastní vědomí, inteligenci a dokáže nejen uchovávat obrovské množství informací, ale také ve zlomku vteřiny naučit majitele znalosti a dovednosti, které by musel studovat desetiletí. Její nepromyšlené použití však může být extrémně nebezpečné, kdokoliv jiný než elf či eladrin nedokáže pojmout od selu'kiiry takový tok informací a jeho mozek exploduje. Ale i mezi elfy a eladriny, jen velmi zkušení a inteligentní čarodějové dokáží selu'kiiru ovládnout, informace přijmout a pochopit. Tomu zbytku se stane pravý opak, selu'kiira ovládne jeho a většinou využije tělo k sesílání kouzel a přesunu ve snaze dostat se k nějakému Vysokému mágovi.

Pokud se k Vysokému mágovi dostane selu'kiira prostřednictvím nedostatečně schopného elfa či eladrina, kterého ovládla, většinou mágovi pomůže smazat ovládnutému všechny vzpomínky na selu'kiiru a přesunout jej zpátky na místo, kde byl, než ji našel. Selu'kiira pak zůstane u Vysokého mága. Často ji však ani nepoužije. Pouze ji uchovávají u sebe, protože použít ji je obrovská zodpovědnost. Selu'kiira informace nejen poskytuje, ale také si od uživatele všechny zkopíruje.

Selu'kiiry tak obsahují nejen mnoho staletí znalostí o magii, ale také tajemství elfí Vysoké magie. Množství takto kumulovaných znalostí se dá rozeznat dle barvy, selu'kiira začíná svůj život jako modrá, poté zelená, později černá, hnědá a oranžová. Pokud selu'kiira obsahuje více než 3000 let znalostí, rozžehne se rudou barvou, což je konečné a nejmocnější stádium.

(Barva selu'kiiry Euryale byla stejná (černá) jako selu'kiira Skylly. Vzhledem ke stejné barvě a extrémní vzácnosti těchto elfích drahokamů se dá předpokládat, že šlo o jednu a tu samou selu'kiiru.)
22.11.2014 10:00 - hadrian
Díky. To znamená, že z nás ji nikdo nemůže použít, protože ani Hirkal, ani Allyks nejsou čarodějové. Dobré vědět.
Trochu ty selu'kiiry připomínají imascarcany, ale mají svobodnější vůli. Zajímavá podobnost. Tak to se těším o to víc na setkání s Euryale.

Zápis: Vzhledem k tomu, že k zápisu nikdo nic už nemá, přepíšu to do článku.
22.11.2014 13:57 - Nerhinn
Jo a koukám, že zatímco pekelnou Allyks jsem sem dala, tak z požadovaných obrázků mi tu ještě některé chybí. Hned to napravím.

Euryale (Teda jako... tvář. Tohle berte třeba jako momentku z dětství, předtím, než šli všichni do války), nová Lutécie.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.060035943984985 secREMOTE_IP: 18.116.67.177