Autorská citace #82
8.4.2013 20:24 - Heisenberg
Nerhinn: na internetových diskuzích by to bylo nevhodné. Lépe na nějaké úrodné půdě - např. v umění.

Mimochodem, termín "neúspěchy" je celý takový nešťastný. Uvažujme o raději o "doposud nerozvinutých přednostech".
Autorská citace #83
8.4.2013 21:43 - hadrian
NTKDK (není třeba krmit diskuzního kašpárka)

Autorská citace #84
8.4.2013 21:57 - Nerhinn
Heisenberg: Ale kde bych si pak kompenzovala svoje životní, společenské, kariérní a umělecké doposud-neúspěchy?

hadrian: Pšš, ty jeden :)
Autorská citace #85
8.4.2013 22:46 - ShadoWWW
Já se taky hlásím do terapie! Pane doktore, tak jakou hru mi předepisujete? Která mě má vyléčit?
Autorská citace #86
10.4.2013 10:30 - hadrian
Endrey: Prosím nahoď sem kolik jsme toho získali posledně a proveď dělení, ať víme, kolik si připsat. ;)

ShadoWWW a Nerhinn: Moc se omlouvám, já ho nechtěl vyplašit. :( Takhle vám zkazit socializaci a prozření, to si neodpustím...
Autorská citace #87
10.4.2013 11:10 - Nerhinn
A tak nadějně to začalo... teď už nikdy nezjistím, jak bych se mohla zlepšit. Co "se" - jak bych mohla zlepšit to, jak jsou hráči na celém světě vnímáni. Kruciš.
Autorská citace #88
22.4.2013 10:35 - hadrian
Assassin: jak to vypadá se shrnutím?
Autorská citace #89
22.4.2013 14:38 - Assassin
Škola, práce a rock 'n' roll...nic nestíhám. Mám to rozepsaný, do čtvrtka je tady.
Autorská citace #90
23.4.2013 14:19 - Assassin
Nechci udelat podobnou zacatecnickou chybu a podrezavat si vetev nedodrzenim vlastnich terminu, ale dneska by se tu mohl souhrn minule hry objevit.
Autorská citace #91
23.4.2013 19:34 - hadrian
"podobnou" - a čemupak? :DDD
Autorská citace #92
23.4.2013 20:18 - Assassin
1. - Kenku v džungli

Družina se znovu sjednotila na ostrově, z jedné strany moře, z druhé džungle. Džungle, v které vílí část družiny jasně cítila přítomnost Vílokřížení. Obratně se mu vyhnuli a zamířili do vesnice přátelských kenku. Od nich se dozvěděli spoustu zajímavých informací. Že jsou nepřátelé Paldemora, který je a obry norkery využívá k podivným rituálům. Dřív vytvářel kenku z jiných ras a teď je s jinými rasami kříží.

Také se dozvěděli, že sem kenku kdysi byli zavlečeni na lodi tieflingy, kteří umřeli když ztroskotali při bouři. A že chtějí pryč z ostrova, protože na ně útočí norkeři i trollové ze severu. Pryč mohou pomocí lidí, kteří tu mají osadu, a nebo, jak jim navrhla družina, pomocí portálu, kterým jsem přišli oni sami.

Poté kenku družině ukázali směr k sídlu Paldemora, Zrcadlové věži, a také k jeskyni Sedmého Pekla, kde žije ďábel, který kdysi zabil vůdce kenku, jeho pekelného černokněžníka, a vzal mu jeho legendární meč. Když se mu ho kenku později snažili vzít, zabil všechny, kteří nestačili utéct. Družina se přes všechny varování rozhodla pro meč jít a Mlha, blížící se k jeskyni Sedmého Pekla, nedokázal z hlavy dostat vzpomínku na Madlu, kterou svým přátelům nikdy neřekl.

2. - Mlhova tajemná minulost

"Vážně si to nechceš s tím Paldemorem rozmyslet, Mlho?" zeptala se zvídavě malá hobitka Madla sledujíc sbaleného Mlhu v jednom z hostinských pokojů. Její oči nepřirozeně žhnuly pekelným ohněm. Vtipné jak se o ní Hirkal poprvé zmínil, malá, chytrá a počertech pěkná osůbka. Ani netuší jak přesný jeho popis byl.

"Ne, ale než odejdu do Studny Démonů, mohla by jsi mi prozradit kdo vlastně jsi a co je s pravou Madlou." Hobitka se hlasitě zasmála a ještě víc rozežhnula své oči, pekelný znak, který na veřejnosti skrývala. O to s větším potěšením jej ukazovala před Mlhou.

"Jsem ďáblice, jak jsi jistě pochopil, v podobě Madly, kterou jsem zabila dřív než jsi do Labyrintu přišel. Mým úkolem v Pekle je hlídat některé investice," pobaveně sledovala hobitův zamyšlený výraz, "ty jsi investice, poskytli jsme ti moc, očekáváme od tebe zisk na základě smlouvy. A po tvé smrti i duši. Já hlídám, aby se investice nestaly ztrátovými. Ty jsi ztrátový."

Jakmile Mlha uslyšel poslední slovo, rychle vytáhl dýky a připravil se k boji. Ďáblice se překvapeně zamračila, "ale né, nechceš si přece zabít jediného ďábla, kterému se zdáš natolik roztomilý, že je ochotný se s tebou otevřeně bavit. Ani já tě nechci zabít, podle pravidel Pekla je za tebe zodpovědný ten, kdo s tebou podepsal smlouvu. Nevím kdo to je ani co je ve smlouvě. Ty ses to měl dozvědět včas, ale vlivem několika špatných okolností ses o tom nedozvěděl, chytl ses špatné party a teď už tě proti nim ani já nepoštvu. Takže zkrátka podmínky smlouvy dřív nebo později porušíš a Peklo si vezme tvou duši. Užívej si dokud můžeš."

Mlha nesouhlasně vykřikl, "a co když ho zabiju, to přece nedává smysl! Moje duše nemůže být cenější něž životy ďáblů, kteří po mě půjdou." Hobit hledal v pekelných očích své bývalé milenky alespoň náznak souhlasu, ale odpovědí bylo jen nesouhlasné zavrtění hlavou. "Vám nejde o životy ďáblů co? Jen o princip a pravidla."

Tentokrát ďáblice souhlasila, "jak by to vypadalo, kdyby se smlouvy nemusely dodržovat. Černokněžníci by volně využívali naší moci, klidně i proti nám, a my bychom museli čekat na jejich duši do jejich smrti. Pravidla jsou pravidla a ve chvíli kdy porušíš smlouvu po tobě půjdeme. Pokud se snad nestaneš jedním z pánem Pekel, budeš pro ďábly kořístí, a kamkoliv půjdeš, Peklo ti bude v patách."

"Tak pánem Pekel říkáš," pousmál se Mlha, snažící se nemyslet na osud své duše, a natáhl se po klice dveří, "ve tvém zájmu doufám, že se už nepotkáme, sukubo."

3. - Jeskyně Sedmého Pekla

Maladomini, Sedmé Peklo, plné ruin, zničených měst, dolů a řek lávy. Jeho vládce je Baalzebul, Pán Much, Asmodeem proměněný v obrovského slimáka. Jeden z nejmocnějších Arciďáblů. A před jeho služebníkem teď možná stojím. A nebo služebníkem někoho jiného, co na tom sejde. Hlavní je, že je to můj ďábel. S ním jsem podepsal smlouvu, jemu jsem zaprodal duši. Vypadal jinak, rozhodně ne jako obr obmotaný řetězy, ale cítím to, je to on.

Náhoda, že je tento ďábel zrovna ten můj? Nebo se spolu vyměnili? Počkal by si na mne někde jinde, kdybychom sem nešli? Přišel by mi říct o velkém zklamání, které jsem způsobil? Jdu proti Paldemorovi, jeho poddanému, proti plánu zabít Havraní královnu ve jménu Orcuse. Šílenost! Pro mého ďábla jsem jen pěšák, kterému nikdo nedal příkazy. A teď jsem jeden dostal, zabít své společníky.

Bylo by to lehké, se svým pánem po mém boku. Ani Delgar mi nevěří, dokonce mne provokuje, dělá si srandu z mého dědečka, velkého hobitího hrdiny. Čeká, že zradím, ale já nejsem zrádce! Od začátku jsem věděl, jak tenhle střet skončí. Možná jsem blázen, možná jen pekelná moc v mých žilách podněcuje představy o mé velké moci, ale ďábel padne a jeho mrtvola bude symbol nového začátku.

Ďábel zaútočil a krátký souboj ukončil Delgar. Pozvedl svou hůl a vlna magické energie s ohlušujícím výbuchem poslala ďábla přímo k zemi. Vyhráli jsme, je to všechno? Cítím se stejně. Nic se nezměnilo. Jen jsem ty v Pekle pěkně naštval a budou mě lovit, jen ať přijdou.

Mí přátelé zatím neví, do jak vážné situace je dostávám, radují se z vítězství, zkoumají meč zapíchlý v kamenném kvádru. Hirkalovi nejde vytáhnout, úspěšná Allyks mu trochu shodí eladriní sebevědomí. Peblíg rozhodl, že meč vrátíme, a toto rozhodnutí se vyplatilo. Pozvali nás na obrovskou hostinu a my si tak mohli pořádně odpočinout před cestou do Zrcadlové věže.

4. - Zrcadlová věž

Celá černá, vysoká, bez vchodu. Teda aspoň zdánlivě, Waldrikův stříbrný klíč magicky odhaluje vchod a družina vstupuje dovnitř. Uprostřed místnosti se otevře portál a z něj vystoupí podobizna boha Vecny, jednoruký, jednooký kostlivec v černém hábitu. Touží po vědomostech, magických, historických, náboženských, jen tak nás pustí do dalšího patra.

Družina ani nezkouší útok, pár informací snad mohou obětovat, Mlha je stejně prokládá neužitečnými dezinformacemi. To Vecnovi nestačí, chce ještě trochu životní energie. Tu si rychle vezme a zmizí. Otevře se portál a mírně unavení členové družiny prochází do dalšího patra, do místnosti plné mlžného oparu a runami vyrytými na podlaze.
Autorská citace #93
23.4.2013 20:35 - Assassin
Sumarizace je tentokrát dost sobecky zaměřená na Mlhu, doufám, že vám to nebude vadit, ale myslím, že tato hra byla pro vývoj Mlhova charakteru podstatná.

V kapitole 2 si hrozně hraju na vypravěče a možná až moc ovlivňuji příběh, proto pokud se ShadoWWWovi něco nebude zdát/hodit/líbit, napiš, předělám/smažu/vylepším.

To stejný samozřejmě platí i pro vás ostatní, jsem jen humanitními vědami nepolíbený technik. Určitě je tam hromada chyb, nesmyslů atd. stačí napsat. Každou kritiku a zpětnou vazbu uvítám.

Občas se vám může zdát, že Mlha je idiot, ano, je to sice hobit se značným selským rozumem, takže se dokáže obratně pohybovat ve světě, kterému nerozumí (magie atd.), ale kdyby se potkal s nějakým mudrcem, tak mu zcela jistě bude Mlha připadat jako naivní blbeček, který věří, že Peklo je nějaká větší podzemní vesnička ďáblů (takovej temnej protipól hobitína).

No a smysl toho mího dílka a rozhovoru je taknějak shrnout jeho background On the run from the Devil a theme Devil's Pawn a připravit se pomalu na budoucí Paragon Path Hellbringer...

snad vše...
Autorská citace #94
23.4.2013 21:18 - hadrian
Velice, opravdu velice a po čertech dobré shrnutí. Mlha se svým pojetím pekla může a zcela jistě i zamotá hlavu pekelným pánům.
Autorská citace #95
24.4.2013 07:55 - Deputy
Mě se shrnutí velice líbílo, jen bych opravil "Mím" a "Mích" aby Nerhinn nekrvácely oči až to bude číst :o)
Autorská citace #96
24.4.2013 10:07 - Assassin
Deputy: Jaj, jde to se mnou z kopce, děkuji.
Autorská citace #97
28.4.2013 14:38 - hadrian
Přidáno. Následuje něco z Hirkalových myšlenkových pochodů a historie i současnosti.
Autorská citace #98
28.4.2013 14:41 - hadrian
Hirkalovo dilema

Démoni, ďáblové, čarodějové, magie pokřivující tvory a podzemí s podlahou kluzkou od krve… Jakobych se vrátil do dětských let a do příběhů, které vyprávěl otec mého otce – Haldor Beletherion, pán Beletherionské věže a válečný kapitán rodu Bralani. Pořád ho vidím, jak mne chová na klíně a v záři plamenů krbu tichým hlasem vypráví dobrodružné příběhy. Jenže teď to nebylo v bezpečném a útulném místě naší rodové věže a s možností se vytratit pryč.
Tentokrát to bylo bez pozlátka, bez patosu a bez možnosti vjemům uniknout. Nikde v těch příbězích nebylo nic o pronikavé bolesti, když hrot kostěného ocasu démona pronikne svalem, ani o tom jaké to je poprvé někoho zabít. Zvládl jsem to. Nějak. I díky svým podivuhodným společníkům.
Konečně jsem viděl místa, o kterých mi vyprávěl děd. Hrdina Haldor od bitvy u Předělu. Když zavřu oči, vidím před sebou jeho vysokou, hubenou postavu s mírně nachýlenými rameny a s obličejem přeťatým jizvou. On byl jediný z celé rodiny, kdo mi otevřeně věnoval svoji náklonnost, bohužel se však vracel jen na krátké chvíle mezi cestami pro rod Bralani. Také jako jediný, kromě mne, měl dar pro magii meče (strašně si přál, abych byl jednou jako on vycvičeným Korunním Gardistou).
Otec se staral jen o rozšiřování vlivu naší Beletherionské věže a matka, ta pro mě, na rozdíl od dvou starších bratrů a mladší sestry, měla jen chladná slova. Jaký div, že jsem se svými sourozenci nevycházel a jediným vzorem mi byl právě můj děd Haldor. Až později jsem se dozvěděl, že za matčin chlad mohlo neštěstí, kdy před mým narozením málem zemřela na zásah bleskem z nepřirozené bouře, který vyvolal porod předčasně. Probudila se k životu prý až po roce a nikdy už ke mně nepřilnula. Nikdy se nezjistilo, kdo ji proti našemu rodu vyslal a jestli byl její účel skutečně zabít matku a nenarozený plod. Kdoví…

Nevím co dál. Domů se vrátit nemůžu. Můj děd se ztratil kdesi ve službách vznešeného rodu Bralani a nikdy nám neřekli kde a proč. Strašně rád bych, pokud přežijeme střet s Paldemorem, zkusil najít to místo vílokřížení a pokusil se něco zjistit o jediném členu rodiny, co za něco stál. Uvítal bych společnost svých nových přátel, ale mám strach, zda mne neodmítnou. Přece jen, někteří mohou z vílí divočiny mít oprávněné obavy a já sám si nedělám iluze o nebezpečích tam číhajících…
Autorská citace #99
28.4.2013 14:44 - hadrian
Po vzoru Assassina bych rád přidal něco z pohnutek Hirkala, co by navazovalo najeho background "Born under the bad sign" a co by ho posunulo k paragonské cestě "Coronal Guard" a zároveň to dalo nějakou munici ShadoWWWovi pro příběh - co vy na to? Kdyby tam bylo něco blbého, nebo nesmyslného, tak mě opravte, poraďte a tak. Každou pomoc/radu uvítám. :)

EDIT: díky Assassine, zapracováno.
EDIT EDITU: :D Nj, to je tak, když máš klávesnici bez písmen s diakritickými znaménky.
28.4.2013 15:23 - Assassin
Dobré, dobré. To by mohl být zajímavý plán, příběh Delgara a Allyks také začíná ve Vílí divočině, mohl by se posunout i ten. Peblígovi by také možná prospělo zabrouzdat ke svým kořenům. A Mlha? Místo tak nebezpečné, že by se ho mohli bát i ďáblové? To zní jako pohádka.

Jen pár překlepů a chyb, na které bych rád upozornil.

pán Beletherionské věře a poddaný -> věže
že jsem se se svými sourozenci nevycházel -> se svými
zkusit něco zjistit o jediném členu rodiny -> zkusil

EDIT: Tou první chybou jsem myslel záměnu písmen ř a ž ve slově věže. Ne, že je ta věta špatně:P
28.4.2013 17:56 - Endrey
Hadriane, vis co se rika? Darovanemu koni na zuby nekoukej:DDD Nebo ti priste necham tu lepivou klavesnici:DD

Jinak panove pekne;)Zkusim zabrouzdat do Peblikove pameti a snad neco najdu;)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085192918777466 secREMOTE_IP: 18.221.175.164