Volná diskuze

Sparkle
30.7.2014 13:38
RPG Day 2014
Kdy: sobota 22. listopadu 2014, od 12:30
Kde: klub Mephit, Arbesovo náměstí 14, Praha 5 www.mephit.cz

Co se bude dít: setkání fanoušků stolních RPG her a otevřené hraní. Výběr z vícero herních systémů, které si budete moci vyzkoušet.
Každý účastník si odnese domů minimálně 1 předmět z RPG Day kitu pro rok 2014.
Vstup na akci je 30 kč.

Afterparty! Po skončení hraní se přemístíme do baru Geekárna, kde akci zapijeme :)

Zájemci o účast, přihlašujte se na martina.magdova@mephit.cz nebo sem, a případně připište, kterou z nabízených her si chcete zahrát. Pokud potřebujete v Praze přespat, napište.

Nabízené hry a rezervace míst:

13th Age (Almi / Vojtěch):
Nachtrose
Drest
Itory

DnD 5e (Vojtěch / Nenril):
Matěj V.
Meldin

Fate 4e (Sirien):
Demonica
Zmok
Johnny N.
Scratt +1
24.11.2014 20:59 - sirien
Sparkle & Quentin: Vidíte!? Vidíte!? Simona Kybernetickou kung-fu gorilu si všichni pamatujou, protože je prostě cool! Tolik k těm vašim "češtějším" postavám co víc odpovídají našemu prostředí. Žádné naše prapodivně a čert ví proč "specifické prostředí" - pupl, punk a kybernetické kung-fu gorily!

(Zmok: Ano, je to ta s tou gorilou :D Modrá B5 hard cover cca ve výšce očí v té knihovničce hned naproti prodejnímu pultu, v sobotu tam byly tři výtisky)
25.11.2014 02:33 - Sparkle
Stejně se mi ta gorila nelíbí :D
25.11.2014 11:28 - Zmok
Mně taky ne. Je divně nakreslená. Ale proto si jí pamatuju ;-)
27.11.2014 13:22 - Nachtrose
Sirien: jen ze zvedavosti, muzes shrnout to Tve fate? Ja postrehnul jen Diggy Diggy na uvod, ale ocividne se vsem hodne libilo.
27.11.2014 16:18 - Almi
btw: Jaká byla hra 5e? Překvapivě tu o ní vůbec nic neslyším... (a Meldin mi předevčírem na hře odbyl slovy - "no, bylo to jako 13th age", čemuž se mi nechce věřit :))

Jaké jsou dojmy DMa? A hráčů? Jak chápali systém? A hru? Použití mechanik? Co se líbilo a co ne?
27.11.2014 17:50 - sirien
Nachtrose: No, tak zaprvé se mi sešli hráči v celém rozsahu znalosti (od hráčky co nikdy nehrála RPG pořádně přes hráče co nikdy nehrál Fate a hráče co k němu lehce přičuchl až po hráčku co Fate v zásadě znala), tak jsem to potřeboval nějak naklonit a nakonec sem se přiklonil k víc pravidlovému hraní - zdálo se, že se Tomášova přítelkyně relativně chytala, tak asi dobrý (i když to by asi měla spíš napsat ona nebo Tomáš)

Bohužel při odchodu do Mephitu mi zavolal "šéfík" ze zahraniční služebky, že - debil - zapomněl nějaké dokumenty a samozřejmě nemá rád cloudové technologie takže byly jen na compu v kanclu, kde jsem zjistil, že si je nejen zapomněl vzít, ale zapomněl mi je dát minulý týden k překladu, tak jsem musel ještě přeložit pár stránek a poslat mu je, ergo sem dorazil o asi... hodinu a půl? pozdějc. Sparkle stihla hráčům mezitim aspoň vysvětlit Fate, ale bohužel sme kvůli tomu pak nestihli zamýšlenou koncovku.


Ohledně příběhu - tradiční generic fantasy, trpaslíci už staletí válčí s elfy a lidi na to koukaj jak na magořinu. Elfouni pošlou delegaci do lidského města a trpasličí vojvodkyně si zavolá postavy a pošle je do toho města taky, aby ochránili elfí princeznu (důvod není důležitý - prostě nějaká politika). (jinak jo, hráli se výlučně trpaslíci, proto Diggy Diggy na začátku :) )

Původní idea: po cestě je přepadnou jiní trpaslíci a zkusí jim sabotovat loď, hráči někoho zajmou, vymlátí z něj nějakou tu část zápletky, budou spěchat do města, dostanou se k elfům, překazí útok na ně, ale efektivně budou muset princeznu unést a pak se jí (samozřejmě odporující) pokusit dostat pryč z města plného různých spiklenců, co ji chtějí zabít - taková zběsilá honička městem.


Realita: po cestě je přepadli jiní trpaslíci, hráči se o nějaké zajatce vůbec nestarali a normálně to vyvražďovali (i když Fate nemá smrt jako ending konfliktu - má tam "taken out", ale prostě... hráči, krvelačný bestie, jako vždycky :D ), takže se o zápletce nic moc nedozvědeli, v klidu si docestovali do města, lehárko klídek, tak jsem si scénář trochu přescriptoval.

...pak se chvíli dostávali k elfům do paláce, ale protože neměli na spěch tak jsme tím asi strávili trochu víc času, než bylo nutně třeba, tak sem si řek ok, why not a normálně sem tam ty elfy vykydlil mimo záběr - aby se vina svedla správným směrem, tak sem postavy nechal "přepadnout" aby od nich byly ukradeny "důkazy" s nimiž by pak šlo krouhnout i elfí princeznu - krádež byla zmařena, zlodějka vyslechnuta (naštěstí sem tam ukecal concede, děsil sem se, že by mi jí jinak zase zabili), trpaslíci naběhli do paláce princeznu zachránit, následovala bitka v žalářích odkud zachránili bezvědomou princeznu...

...chtěl jsem pokračovat ještě útěkem z města, kdy se princezna původně omráčená hned z kraje přepadu (tzn. nevědomá si souvislostí) probere obklopená čtyřmi trpaslíky a samozřejmě začne vyšilovat a zkoušet zdrhnout, ale to jsme už bohužel nestihli, tak se skončilo útěkem z paláce.


Celkově myslim docela dobrý :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.095475912094116 secREMOTE_IP: 54.224.99.70