Shako: Jedeš Trail? To je zajímavé, na něj jsem taky koukal, přišel mi víc friendly (např řeší co když nepadno roll pro nalezení důležité knihy), ale zas gamemaster mi přišel, že má hodně svázané ruce, když chce hrát vydané moduly. Spíše mi to přišlo lepší pro vlastní setting. Můj názor. Jinak s tebou souhlasím, daleko lepší je sedět pospolu u stolu, ale asi v našem případě nebude jiná možnost než on-line.
Už je rozhodnuto: Bude se hrát "Tell me: have you seen the Yellow Sign?" z "The Great old ones" modulu (#10 on RPG.net a #13 on RPGGeek žebříčských best of all PnP modules).
Budeme přeci jen hrát on-line přes roll20, je to snadné, kdyžtak si roll20 oťukejte.
Termín září, přibližně polovina. Všem přihlášeným dám včas vědět. Hrajeme pravidla 6 edice. Nabíráme 3 hráče (4 vyšetřovatelé, jedno místo už zabrané). Počet sezení vidím tak 2-4 při hrací době cca. 3-4 hod. Záleží, jakým směrem se budete ubírat. Chci jen říci, že tato hra je převážně investigativní a storytelling, takže kdo si představuje epic battle se vším co potkáte a rozsáhlé krokovací mapy (jak v DnD, či nějaký dungeoncrawler), bude sklamán. Spíš je to dávání souvislostí dohromady, odhalování konspiračních hrůz a jejich zastavení.
Postavy budou předem připravené. Myslím,že to šetří čas jak Vám (třeba postava nebude vyhovovat či strávíme hrozně času tvořením postav), tak mně při strukturalizaci příběhu. V této hře neexistuje prohra nebo výhra. Postavy mohou zešílet či umřít vcelku snadno, neberte nic takového jako prohru (nechci postavy ničit, ale už se stalo, že díky kostkám nebyla jiná volba), protože tady to není tak o levelování postav a budování gearu, jako o příběhu a odhalení záhady. V případě úmrtí či zešílení hráč dostane novou postavu.
Budeme mít pár vlastních pravidel, ale fakt jen okrajových, co už některé jsou implementovány v 7ed., ale my je používali už dříve (např. motivace postavy: aby někdo uprostřed tažení neřekl, že jede hrát karty do Atlantic city a já jako GM mu prostě nemůžu říct, že nemůže= trošku to hráčům váže ruce, ale jen aby šli za vyšetřováním a nevybočovali z příběhu příliš) či save roll (luck roll když např. padáte po špatném skoku do přes strž). Motivace pro vyšetřování bude jediná věc, ve které Vám svážu ruce, jinak je to hodně volné a konců je několik, záleží na Vás kam to dotáhnete. Pravidla si můžeme říkat během hry, ale přečtěte si základní pravidla, přesto nemusíte mít zas úplně nabichlováno vše.
Je možné, že můj přístup ke hře se Vám nebude líbit, myslím, že každý GM hru podává jinak, takže když Vám nesednu, nezatracujte hned celé Call of Cthulhu. ;-)
Posílejte mi vážný zájem do zpráv. Důležité. Jinak s Vámi nepočítám. Díky a v září zdar.