Kultura

Harug
17.2.2014 09:27
DnD 4E - znaky a střetné schopnosti
Prostá otázka;
Funguje znak paragonu Krvavého mága na střetné schopnosti Swordmága? Nebo je při přijetí tohoto Paragonu mohu použít jen na paragon schopnosti?

Posílená krev (11. úroveň): Naučil ses, jak proměnit
svou bolest na další bolest svých nepřátel. Když použiješ
střetnou schopnost kouzelníka, denní schopnost kouzelníka
nebo schopnost krvavého mága, která způsobuje zranění,
tak jednou za tah jako volnou akci si můžeš ještě před použitím
schopnosti způsobit vlastní lehké nebo těžké zranění.
Lehké zranění ti způsobí zranění 1k10.
Těžké zranění ti způsobí zranění 2k10.
Poté získáš bonus k hodům na zranění schopnosti rovný
tebou utrpěnému zranění.
Autorská citace #1
17.2.2014 09:57 - Babaj
otazka zni? pouziva swordmag wizard atack powery(encounter, daily)? Pokud ano, tak by to melo fungovat na tyto powery... tedy ty co zpusobuji dmg.
Autorská citace #2
17.2.2014 10:07 - hadrian
Posílená krev přesně podle tvé citace funguje jen na schopnosti kouzelníka a Krvavého mága. Takže ne, na schopnosti swordmage to nemůžeš použít. Leda bys použil featy na výměnu powerů (Adept power atp.) a to zrovna pro swordmage, kterej zrovna nemá moc místa na featy na tyhle věci (potřebuje je na takové věci jako intelligent blademaster, white lotus riposte, atp.). Jinak zrovna tohle není věc, kterou bys jako swordmage chtěl používat a která by víc "chránila" tvé druhy.
Jaký typ swordmage hraješ? Shielding, Assault?
Autorská citace #3
17.2.2014 10:07 - Harug
No pokud jde o essencial classy, tak tam přímá spojitost je. Ale u Swordmage nevím...
Autorská citace #4
17.2.2014 10:09 - Harug
No právě že assaulta a tohle by bylo dobré posílení hrozby, když bych to hodil před střetnou schopností co jde použít v aegisu :-/

Z čehož lze usoudit že featy na výměnu powerů by mi nepomohli :-)

Ono, pro ranged arcane partu by byl lepší shield, ale Carver paragon je v tomto případě na houby a jelikož potřebuju aby ten swordmage dělal i dmg ..
Autorská citace #5
17.2.2014 11:05 - hadrian
Harugu, swordmage dělá vpodstatě nejmíň dmg ze všech defenderů a to se týká i toho assaulta. posílení hrozby u swordmage jde přes jeho střetné schopnosti jako je např. level 3 dimesional vortex, Transposing lunge atp. A to je doména shielding swordmage. Buď se smiř s malým dmg, nebo změn typ na shielding, nebo změň povolání. A Carver bych nedoporučoval. Na zranění je paragonská cesta Academy master, ale dost dobrá je Coronal guard (i díky schopnostem).
Autorská citace #6
17.2.2014 11:17 - Harug
Tak u Swordmága chci zůstat, protože jedeme "arcane" laděnou partu. Ale měl jsem za to že když si vezmu assaulta a k tomu Fullblade, dokážu z toho vytáhnout slušné zranění. Takže se pletu?
Autorská citace #7
17.2.2014 12:14 - hadrian
Víceméně ano, swordmage není na "slušné" zranění. Chcešli zranění, poohlédni se jinde. Resp. můžeš mu nějaké dodat, ale za cenu spousty odborností a úprav a i tak výsledek bude, hmmm, průměrný?
Pokud si na něm trváš, pak rasu zvol githzerai - ten má rasovej feat, kterým získá +2/+3/+4 ke zranění (tuším jen na blízko zbraní) a odbornost se superior weapon v ceně jednoho featu.
Ale i tak nečekej nějaká zázračná čísla na zranění. Kdejakej čaroděj tě přečíslí. Swordmage není od zranění, jeho práce je jiná.
(taky existuje optimalizace swordburstu (at-will), že zně j můžeš udělat at-will burst 2 - 3, ale stojí to moc investic do featů apod. než začne fungovat)
Autorská citace #8
17.2.2014 12:22 - hadrian
Chcešli být úspěšným swordmagem, jdi do shielding verze. Naber powery jako Swordburst, Booming blade, Dimesional vortex, Transposing lunge, Swordmage Shileding Fire a jako utilitu doporučuju Arcane mutterings (perfektně budeš excelovat mimo souboje). Featy jako Intelligent blademaster, White lotus riposte, Rose king shield, Double aegis taky pomůžeou (předpokládám, že hrajete na paragonu). Paragonská cesta Academy master, Sigil carver nebo Coronal guard jsou taky solidní. A nezapomeň, zatímco assaultní swordmage pouze MOŽNÁ "trestá" za napadení spojence po tom, co spojenec útok schytá se všemi neblahými efeky na něj nabalenými (jedná se o okamžitou reakci a musí zasáhnout), tak shielding má automaticky snížení zranění (okamžité přerušení, tedy PŘED útokem monstra) a navíc pár schopností lze použít zároveň s tím a úplně překazit útok (žádné efekty na spojence jsou na paragonu víc než pár uchráněných životů).
Autorská citace #9
10.4.2015 09:18 - Babaj
potreboval bych dalsi malou diskuziod zkusenejsich :-)

jde mi o multickas..
******************************************************************************
Student of Artifice [multiclass Artificer]

Prerequisite: Int 13
Benefit: You gain training in Arcana. Once per day, you can use the artificer’s healing infusion power. The infusion you create cannot be replenished.
In addition, you can wield artificer implements.
*******************************************************************************

kuprikladu jeden z tech poweru je:

*******************************************************************************
Healing Infusion: Curative Admixture

You use the magic of your infusion to heal the wounds of your target.

Encounter (Special) Arcane, Healing
Minor Action Close burst 5 (10 at 11th level, 15 at 21st level)

Target: You or one ally in the burst

Effect: The target regains hit points equal to its healing surge value + your Wisdom modifier, and you expend an infusion crafted with your Healing Infusion class feature.
Level 6: Healing surge value + your Wisdom modifier + 2.
Level 11: Healing surge value + your Wisdom modifier + 4.
Level 16: Healing surge value + your Wisdom modifier + 6.
Level 21: Healing surge value + your Wisdom modifier + 8.
Level 26: Healing surge value + your Wisdom modifier + 10.

Special: You can use two Healing Infusion powers per encounter, but only one per round. At 16th level, you can use three Healing Infusion powers per encounter, but only one per round.

*******************************************************************************
jeste mozna pro dokresleni abilita artificera podle niz generuje ty infuze:
******************************************************************************

HEALING INFUSION
You can create healing infusions for later use. At the end of an extended rest, you create two healing infusions that last until the end of your next extended rest. At 16th level, you instead create three healing infusions.
*******************************************************************************


Jde mi o to v builderu mi to vytvori dajlinu kde ve specialech mi to uz nepise ze to muzu seslat v encountru vicekrat.. ale zase mi to pridava pocty poziti(ty ctverecky na zaskrtavani v pravo dole) dokonce na 16 levelu to prida tu treti....
Znamena to tedy ze by se to opravdu dalo seslat sice jen jednou za den, ale v tom encountru dvakrat-3krat podle levelu....(tedy chyba v textu u specialky)
nebo opravdu jen jednou s jednou infuzi za cely den (a chyba v generac zaskrtavacich ctverecku?)
Autorská citace #10
13.4.2015 08:43 - Babaj
safra to neni nikomu z veteranu taky jassny?:_)) nebo uz ctyrky hrajem jen my v Prerove?_.)))

a nebo uz jsou ctyrkari vybanovani?:_)))
a zbytek se boji psat?:-)))
Autorská citace #11
13.4.2015 08:48 - Naoki
Pardon.
Interpretuju to tak že to můžeš použét jen jednou denně a basta (jednak protože to je v duchu multiclass featů a druhák kvůli tomu "this infusion cannot be replenished"). V builderu se ti objevuje text o těch více možností za den protože dělají akorát copy paste z originálního poweru.
Autorská citace #12
13.4.2015 09:00 - Babaj
nene.. tam se neobjevuje text ,ale jen ikonky na zatrhavani poctu pouziti... prave to je zavadejici.. kdyz si dali praci ze upravili vzhled karty, na dejly. a upravili i text... tak proc tam nechavaji ty klikatka na viceropouziti.. navic se jeste presne zvysuje pocett.....

btw,, jinak ja souhlasims tim jedenkrat denne.. ale kdyby to byla druha varianta tak bych se nezlobil..

jinak ty pocty infuzi prave vypovidaji o tom ze ty infuze nelze nabit na dalsi pouziti. to je spis text pro vice pouziti v encountru...
Autorská citace #13
13.4.2015 09:04 - Babaj
o tom dobijeni infuzi si spis myslim,, ze je tam proto ze ... treba... nektere powery ny vyssich levelech umi nabijet nejake nizsi powery.. tak treba je to prave na to aby to neslo vyuzit timhle stylem... jinak je to spis pro opakovani v encountru :_)
Autorská citace #14
14.4.2015 11:29 - Gurney
Babaj píše:
Student of Artifice [multiclass Artificer]

Dle mého se při multiclasování v podstatě jen změní četnost použití/barva poweru (at-will/zelená -> encounter/červená -> daily/černá) aniž by se na poweru samotném měnilo cokoli dalšího.

Čili u multiclass charakteru se z té "červené" schopnosti stane "černá"; odstavec "special" bude tím pádem znít takhle:
Special: You can use two Healing Infusion powers per day, but only one per round. At 16th level, you can use three Healing Infusion powers per day, but only one per round.

Ale je to spíš můj odhad (artificera u nás nikdo nikdy nehrál, clerica, který má velmi podobnou schopnost jo, ale ne multiclassovaného) a přesvědčení, že když je nějaký class založený na nějakém pro něj ikonickém poweru který používá 2x - 3x za scénu/střetnutí, bylo by dost suché kdyby v rámci multiclassu nešel použít aspoň 2x - 3x za den.
Autorská citace #15
14.4.2015 11:40 - Babaj
tohle byla ma druha predstava... jen jsi mi nadhodil trochu alternativu.. ja jsem puvodne premyslel o tom opakovani jen v tom encounteru... ae to dajly by taky davalo smysl a vetsi.. pak by byla i v builderu vse dobre nastavene... jen o tom opakovani tam neni slovo.. jen ty ikonky..

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.073676109313965 secREMOTE_IP: 44.192.95.161