RPG odborně

Argonantus
23.8.2009 19:31
Roleplaying a CRPG
Je možný roleplaying v CRPG? Co myslíte?
Autorská citace #21
24.8.2009 12:14 - Sosáček
Píše:
Vím že na takovém KotOR II mě nejvíc zklamal počet náběhů na decentní romanci a nemožnost kterýkoli z nich někam dotáhnout (ostatně, to i u zbytku vztahů ke členům týmu, ta hra potřebovala tři, čtyři planety navíc a byla by dokonalá).


Toojo. Kotor navic smrdel tim, ze dat se na svetlou stranu je navic brutalne vyhodnejsi, takze lakadlo veskery zadny. Delat co je pro mne vyhodnejsi -- svetla strana, huh.

Zaklinac usel. Nuti ti nektery drsny rozhodnuti a tak, plus tam neni vylozene svetla a vylozene temna strana. Romantika nic moc, ale ona to romantika nebyla ani v originale, zaklinac byl patricne tajemny cizinec a nalezite toho vyuzival ;)
Autorská citace #22
24.8.2009 12:16 - Sosáček
Whee, zmizely mi ovladaci tlacitka. Snad nikdo na minuly strane nerikal nic dulezityho :)
Autorská citace #23
24.8.2009 12:16 - Nachtrose
Lotrando píše:
V tomhle byl dobrej Zaklínač. Tam se dalo klátit dostatečně.


No jo, tam se z toho stal takovy pokemon: Dostan je vsechny! :-)

Ad KotOR: jednoznacne nejlepsi postava byl HK 47.
Autorská citace #24
24.8.2009 12:21 - Sosáček
KOTOR sal. KOTOR2 byl o rad lepsi.
Autorská citace #25
24.8.2009 12:22 - Colombo
Zaklínač mi přišel totálně o ničem. Prostě jen další diablo-style klikačka s méně skilly. Ten "úžasný příběh" mne teda vůbec nechytnul.
Autorská citace #26
24.8.2009 12:24 - Argonantus
Uši^3:

Ono nejde jen o temnou stranu síly; to je někde umožněno a předepsáno jako alternativa; zajímá mne nejvíc, jestli se vám někdy dařilo něco dělat proti hře; s ohledem na charakter; zda vás to někdy vedlo k nesplnění questů, případně plnění úplně jinak, než se po vás chtělo, a tak podobně. Nebo dokonce, že by v důsledku vašeho jednání děj odbočil někam úplně jinam.

Jak se běžně děje v papír-a-tužka RPG, Žaláře a draci.
Autorská citace #27
24.8.2009 12:38 - Colombo
Argonantus: většinou to znamená, že ti hra oznámí nesplněný quest a častokrát se u hlavních questů zasekneš, takže hra nemůže být tímto stylem dohrána.
Autorská citace #28
24.8.2009 13:36 - Blaine
V KotORu to neznamenalo nesplneny quest. Proste jsi vetsinou jenom dostal body na nejakou stranu, dostal jsi expy, mozna prachy, mozna jinak predmety. A tak. Ale pokud jsi neco udelal, tak jsis ten quest nejak splnil.
Autorská citace #29
24.8.2009 14:13 - Argonantus
Colombo:

Jasně; lineární řada questů je klasika; tam toho fakt moc vymyslet nejde. Ale mám dojem, že to dnes bývá často rafinovanější; právě jak říká Blaine u toho KoToRu. Nebo u těch Elder Srcolls; "vedlejší" questy drtivě převažují nad těmi hlavními. Takž se vážně můžeš rozhodnout, co budeš plnit; a někdy se to dokonce vylučuje (řady questů jsou alternativní).
Autorská citace #30
24.8.2009 14:26 - Gurney
Argonantus píše:
zda vás to někdy vedlo k nesplnění questů, případně plnění úplně jinak, než se po váds chtělo, a tak podobně. nebo dokonce, že by v důsledku vašeho jednání děj odbočil někam úplně jinam.

Ano vedlo, aspoň u těch RPG kde aspoň chvilkama byly nějaký morální dilemata. Napadá mě Mass Effect, tam jsem se na některý questy vykašlal protože mi připadly proti srsti charakteru postavy který jsem předchozíma rozhodnutíma vytvořil.

Že by děj odboočil úplně podle přání hráče na to maj počítačový hry poněkud omezenější možnosti, což mě štvalo právě u KotORa II - celej děj hraju týpka co si myslí že co se stalo, stalo se a svoje rozhodnutí by nezměnil i kdyby mohl a na konci mi hra řekne že sebemrskačsky odletím do Unknown regions, když já chci uhánět Miru a hledat další lidi co by založili tentokrát rozumně uvažující řád Jedi.

Sethi píše:
Vím že na takovém KotOR II mě nejvíc zklamal počet náběhů na decentní romanci a nemožnost kterýkoli z nich někam dotáhnout (ostatně, to i u zbytku vztahů ke členům týmu, ta hra potřebovala tři, čtyři planety navíc a byla by dokonalá).

Přesně tak
Autorská citace #31
24.8.2009 14:39 - Argonantus
Mně pár krásných rolleplayovacích situacích vytvořily bugy ve hře.

Údajně ideální a ušlechtilý týpek Divayth Fyr mne obvinil, že jsem zabil nějakého chudáka v jeho nemocnici; při tom byly zřejmě špatně zavřené dveře, on se dostal ven a systém ho dočasně nezapočítal... takže jsem vzal na vědomí nespravedlivé obvinění jako fakt, a dospěl k závěru, že mi ten chlap vlastně jde dost na nervy... a už se s ním nekamarádím.
Autorská citace #32
24.8.2009 14:44 - Colombo
argonantus: .resync jestli se nepletu.
Autorská citace #33
24.8.2009 14:47 - Merlin
parafrázoval bych jednu z našich nejvyšších právních norem :)
"roleplaying jednoho končí tam, kde začíná roleplaying druhého" :) a není tím mylšeno, že by nemohli rolepjeingovat spolu
Autorská citace #34
24.8.2009 14:49 - Sosáček
Hehe.

Konec kotoru 2 byl spatnej, pac to uspechali (nejakej manager rekl ze to do vanocmusi byt, prestoze puvodne planovali jaro az leto. Puvodne si kdyz byla Exile zenska meli atton a disciple dat o nic souboj, a jeden (ten s mensi influence) mel padnou na temnou stranu a umrit, a druhyho mel oddelat Sion (muhe). Stejnetak tam mela byt jeste jedna planeta (ze ktery pochazi HK 50) a na ni ta jedijka co ji najdete mrtvou na korribanu (zvukovy soubory co rika jsou jeste ve hre). Ta vam mela mimo jine rict ze ten force bond se rozpadne pokud jeden z ucastniku propadne temne strane, a tim vysvetlit jaktoze najednou nevadi zabit Kreiu, a tak. Proste kdyby tu hru neuspechali, davala by asi mnohem vetsi smysl.
Autorská citace #35
24.8.2009 14:52 - Sosáček
Jinak Mass effect nevim v tomhle ohledu nic moc. Jednak byl zoufale kratkej (a ja cekal nejakou ultrakonspiraci ala fallout, nebo tak, ne ze budu bojovat s lampickama az do konce) druhak treba to rozhodnuti kteryho ze dvou podrizenejch poslat na smrt uplne ztratilo tim, ze vas hra nacpe do toho ze s jednim z nich spite (podle pohlavi hlavni postavy) takze je kazdymu jasny jak se kdo rozhodne a tak.
Autorská citace #36
24.8.2009 14:54 - Merlin
já s nima nespal :) ani s jedním
Autorská citace #37
24.8.2009 14:56 - Colombo
a nemůžu je poslat na smrt oba?
Autorská citace #38
24.8.2009 14:58 - Sosáček
A s kym jsi spal, s Wrexem?
Autorská citace #39
24.8.2009 15:01 - Colombo
nejdřív se vyspat a pak je všechny poslat na smrt? Jako správný Evil Lord budu mít/mýt otrokyň kolik budu chtít.
Autorská citace #40
24.8.2009 15:09 - Blaine
Sos: Ja jsem taky s zadnou z nich nespal. Jedne jsem rekl, ze neni ta prava a te druhe jsem navrhl, ze budu spat s obema naraz a ona me odmitla:) Tsk tsk...
V tomhle byl legracni Jade Empire. Tam jste prakticky vzdycky museli mit nejaky vztah. A jakakoliv kombinace byla mozna, jak homosexualni, tak ve trech. Jade empire, ktera me soubojove nebavila, jsem dohral jenom diky temhle rozjetym vztahum a vsudypritomnym vychytavkam:)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.25613188743591 secREMOTE_IP: 3.95.139.100