V inej teme Rytir napisal: ,,Co se bonusů za zteč a dřevec týče - pozor na to, nenásobí se počet hodů kostkou, ale výsledné zranění! To je docela rozdíl.. takže u obouručáku by to nebylo 4k6 + Síla x 3, ale (2k6+Sil+1/2Sil) x2.", co ma vcelku zmiatlo.
Ako je to s nasobenim zraneni? Resp. s nasobenim hodov kockou? V Player's Handbooku je priklad na kriticky zasah: ak Tordek dava kladivom normalne zranenie 1d8+6, tak kriticky zasah kladivom (x3) dava 3d8+18. Ak by Tordekovo kladivo bolo magicky ,,dwarven thrower" (hodene kladivo dava dvojnasobny damage), tak hodene kladivo, ktore sa trafi kriticky dava 4d8 + 12 (trojnasobny damage za kritikal plus dvojnasobok regularneho damage za ,,dwarven throwera").
Zmiatlo ma to, pretoze pokial viem, tak sa nasobi pocet hodov kockami (Cize kriticky zasah dava dvojnasobny pocet hodov a nie dvojnasobnu hodnotu hodu).
Kua tak teď ste mě dostali! :)
Hluboce jsem se nad tím zamyslel, protože i já beru kritiku jak píše Alef0 (a jak říkaj pravidla)... a fakt nevim proč jsem nájezd a tak bral jinak :))Takže se asi patří abych se malinko omluvil, že matu, protože by to mělo být bráno jedním metrem, jaja. Díky, ten svůj příspěvek dovysvětlim, aby nemát příští generace.
A hlavně si to zkusím pamatovat i až budu příště na někoho najíždět! :)))
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<