Pochopil jsem dobře že pokud vytvořím hybrida warlocka a wizarda, dostanu všechny znaky obou povolání? (Kletba, Výšleh, kniha, bonus k hůlce atd?) A vztahuje se pak efekt kletby i na wizardovská kouzla a kupříkladu encouterovské zvednutí přesnosti u hůlky i na warlockova?
OK, pak se ale nediv, že to nefunguje :) Warlord není leader, který by boostoval pohyb - na to je o moc lepší bard. Bravuralord dá družině hlavně útoky navíc, ale ani s tím pohybem není špatný. A má fajn feeling: je to ten týpek, co se vrhá do útoku bezhlavě - a risk k tomu prostě patří. Takovej Patton :)
Já na to zítra kouknu a tu Bravuru zvážím, protože k veliteli nájezdníků by to taky mohlo ladit, ale tact je hned druhá volba. Je fakt že Bravura má hodně "do charge" skillů, mi do toho konceptu taky ladí. Jen mě trochu dráždí že tam není vztažnost na deset moon styl, který potřebuji kvůli paragonovi (a chci ho mít :-) )
Malchus je originálně scimitar, nebo falchion? Jestli je to scimitar, tak pak bych vůbec neřešil nějaké další záležitosti a ani bych se neptal na nějaké rady. Ta postava se prostě nemá moc šanci projevit, anebo vyniknout. Je fuk, co pro ni vybereš, protože v encounteru stavěném dle pravidel, buď rychle zemře, anebo na jeho průběh nebude mít vliv...
Malchus je falchion. A proč je to takhle přeložené se prosím ptejte Merlina a Quasita, kteří jsou za tohle peklo odpovědní. Scimitar je hezky česky šamšír. :/
Tak mi tedy pánové poraďte jak mám toho Warlorda postavit, když chci agilního bijce zaměřené primárně na Scimitary/Falchiony, Zephyr warchiev paragona. Prostě typický velitel bandy nájezdníků.
Noir: Be kind... ;o) Třebas mají hodnýho DM, který přizpůsobí výzvy úrovni optimalizaci postav. No a my teď už aspoň tušíme, že Harugovi nejde o optimalizaci postavy, ale o příběh.
Harug: pokud nechceš postavu vypiplanou aby mechanicky byla "optimální", klidně si ji postav jak uznáš za vhodné. jen se drž základních pravidel, že primární vlastnost musí být na začátku minimálně 18 po rasové úpravě a zvedat ji při každé příležitosti a že si máš vzít určitě odbornosti se slůvkem "expertise" pro typ zbraně, co má tvoje postava (+ k zásahu) a popř. odbornost jako "Improved defences" nebo jiné obdobné odbornosti na zvedání Fort/Ref/Will.
Však až budeš stavět svoji třetí postavu, tak na spoustu věcí přijdeš intuitivně.
hadrian píše: Třebas mají hodnýho DM, který přizpůsobí výzvy úrovni optimalizaci postav.
No vzhledem k tomu, že 4e podle mých zkušeností v podstatě vyžaduje aby DM přizpůsoboval úrovně střetnutí momentální úrovni postav, tak mi nepřijde nijak zvláštní že je přizpůsobuje i tomu jak moc je maj hráči optimalizovaný. V opačném případě si dovedu představit poněkud wtf moment, kdy někteří z hráčů zjišťují, že s roustoucí úrovní jsou jejich postavy paradoxně čím dál horší.
Mě ve skutečnosti přijde, že nejdůležitější je, aby se na úrovni optimalizace dohodla celá družina; protože ve 4 (stejně jako v 3,5, ale míň) je ten rozdíl docela hodně vidět. Ale výrazně míň, než dělá nepochopení role postavy.
Já to právě u Haruga takhle bral: nemá smysl dělat nějakou tunění postavy, když tam nefunguje hned základ. Což neznamená, že s ní nemůže být bezvadná a zábavná hra, možná je to dokonce naopak...
Gurney píše: V opačném případě si dovedu představit poněkud wtf moment, kdy někteří z hráčů zjišťují, že s roustoucí úrovní jsou jejich postavy paradoxně čím dál horší.
Někdo přečetl zakázanou knihu a slova, která jste nechtěli vyřknout? :) Hmmm..povolali jste síly, které nejste schopni zvládnout a ovlivnili běh všehomíra. Pokud chcete osvětlit skutečný původ slova šamšír...musíme se vrátit k původní perské zbrani zvané Lví ocas...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<