Pravidla

ShadoWWW
20.5.2015 09:03
Autorská citace #22
20.5.2015 10:26 - PetrH
me se velice libi zasvecenec magie...
Autorská citace #23
20.5.2015 11:50 - Babaj
ale tak je to i mysleno :-)) podle vsech definic.. co tu padly ,. to neni houserules :_)
Autorská citace #24
20.5.2015 12:02 - Babaj
zasvecenec... hmm to je ten co se nauci ty cantripy a jeden prvolevelovy spell? zalezi s kym to chces hrat.. ja ho mam taky v merku s warlockem.....
Autorská citace #25
20.5.2015 13:06 - PetrH
no ja uvazoval spise o zaklinaci:)
Autorská citace #26
20.5.2015 13:36 - ShadoWWW
Babaj píše:
ale tak je to i mysleno :-)) podle vsech definic.. co tu padly ,. to neni houserules :_)

Rozdíl tam je. Podle Jeremyho Crawforda, co to vyvíjel, je to takto:
Máš nevýhodu, hodíš 2k20. Padne 3 a 17. Rozhodneš se využít Šťastlivce, hodíš k20 a padne 4. Rozhoduješ se tedy mezi 3, 17 a 4, co z toho chceš použít.

Můj návrh:
Máš nevýhodu, hodíš 2k20. Padne 3 a 17 a vyhodnotíš výsledek nevýhody jako 3. Rozhodneš se využít Šťastlivce, hodíš k20 a padne 4. Rozhoduješ se tedy mezi 3 a 4, co z toho chceš použít.
Autorská citace #27
20.5.2015 13:42 - Babaj
nevim kde to vidis. ale ja to tam nevidim... mas hod na utok......pak pridavas kostku.. dva kroky....

hod na utok s vyhodou nebo nevyhodou se vyhodnocuje jako ghod dvema kostkama a vybere se horsi/lepsi... z toho ti vypadne hod na utok... nastupuje cast se stestim... stesti nezasahuje do hodu na utok on jenom rozhodne zda je pouzity ten ci jiny vysledek na kostce ,
Autorská citace #28
20.5.2015 13:43 - Babaj
to tam i pise ze to je v pochopeni.. ne v predelani......
Autorská citace #29
20.5.2015 13:46 - Babaj
a ano v pripade nevyhody defakto vybiras ze tri kostek ty :_)))) jenom jinak nez si to predstavujes :-)
Autorská citace #30
20.5.2015 13:56 - ShadoWWW
A jak tedy?
Autorská citace #31
20.5.2015 16:08 - Babaj
post c.27
myslim ze se tu opakuju uz dost postu :-)
Autorská citace #32
20.5.2015 16:14 - ShadoWWW
No právěže tam se mýlíš.

Píše:
stesti nezasahuje do hodu na utok on jenom rozhodne zda je pouzity ten ci jiny vysledek na kostce


Toto právě není pravda. Ve chvíli, kdy použiješ štěstí, tak nevýhoda přestane mít vliv.

EDIT: Viz ten příklad z Twitteru, kde se ho ptá, jestli když má nevýhodu a využije tu odbornost, tak si vybírá ze všech tří kostek. Jeremy odpovídá, že je to tak.
Autorská citace #33
20.5.2015 17:57 - Babaj
ano vybiras _:))))) v tom se nemyli.. jen to spoatne chapes.... hodi na nevyhodu vybere slabsi a dohodi treti a vybere ze zbylych dvou... takze vybira ze tri :-) .... i pravidla jsou tak psana. nevi,m co porad resis _:)
Autorská citace #34
20.5.2015 18:00 - Babaj
v pravidlech mas jasne napsano.. je proveden hod na utok.. tecka... dohodis stesti... vyberes....



pokud je tam vyhoda nebo nevyhoda... je to oblast hodu na utok... a stesti jeste nehraje zadny vliv... az se vyhodnoti hod na utok zacne se hrat stesti.... ja vtom nic vic a nic min nectu.. jestli nekomu na twitru ujela jina trojsmyslna odpoved.. pak smula :-)
Autorská citace #35
20.5.2015 18:48 - sirien
Chápu to správně, že autoři vydají "clarification", a vy strávíte 34 postů hádkou o to, co to clarification znamená? :D
Autorská citace #36
20.5.2015 19:03 - ShadoWWW
sirien: Hádkou ne, ale clarification o clarification. :D Ale pochopil jsem, jak to Babaj myslí, až v postu 33. ;)
Autorská citace #37
20.5.2015 23:43 - Babaj
BOHA .-)))
Autorská citace #38
30.6.2019 20:06 - spE3dy
Ratištový mistr
• Když držíš halapartnu, hůl, kůsu nebo píku, tak každý tvor, který vstoupí do tvého dosahu, vyvolá tvůj příležitostný útok

Znamená to tedy že může mít postava třeba 30 příležitostných útoku?
Nebo je to tak že jako příležitostný útok musí člověk použít reakci.
Autorská citace #39
30.6.2019 21:40 - Log 1=0
Příležitostný útok je reakce, tj. max jeden za kolo.
Autorská citace #40
30.6.2019 21:50 - Aegnor
Výhoda této odbornosti je tuším v tom, že bez ní se spouští příležitostný útok jenom na sousedním čtverci? Takže ob jeden čtverec si protivníci mohou udělat přehlídku a ty s tím nic neuděláš, i když tam zbraň dosáhne.

Vykládám to správně?
Autorská citace #41
30.6.2019 22:13 - Log 1=0
Ne.
To, co popisuješ, je vlastnost těch zbraní, které mají i bez té odbornosti.
Výhoda té odbornosti je, že můžeš ten útok použít, když nepřítel přijde. Normálně ho máš, jen když odejde.
Plus tu tedy není celá a má ještě jeden bonus, útok druhým koncem zbraně.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18991899490356 secREMOTE_IP: 18.232.124.77