Prostředí

Nachtrose
30.6.2009 00:29
Pro některé je svět Eberronu těžce stravitelným, pro jiné zase vítaným osvěžením, či změnou. Hlavně pro tu druhou skupinu je adresován tento článek.

Loď kapitána Gilgameshe by měla nést jméno:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Jitřenkakladné body1
Večernicekladné body2
Syberis ( the dragon above )kladné body4
Sidurikladné body1
jiné ( navrhněte )kladné body0

Nejvhodnější povolání pro šviháckého dobrodruha a korzára je podle vás:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Fighterkladné body0
Roguekladné body1
Rangerkladné body0
Bardkladné body7
multi/hybrid class ( jaký? )kladné body2
jiné ( jaké? )kladné body1
žádné, použit nějaký zajímavý vzor jako u monsterkladné body1
Autorská citace #1
30.6.2009 00:29 - Element_Lead
K ty lodi by to chtelo nejakej vymazlenej obrazek :).

- Jinak co me napadlo je ze pokud je nejlepsi tak by mohla mit neco co ostatni lodi nemaji. treba nejakou moznost docasneho pretizeni elementalu za ucelem zrychleni s rizikem jejich spaleni pro cool uniky na posledni chvili atd.

- nechal bych jmeno na hracich s tim ze by mela treba nejake puvodni, ale hraci nebudou hned vedet ze se jedna O TAMTU lod z legend. bude tak pochroumana ze to nebylo na prvni pohled zjevne. pozdeji se mohou dozvedet jeji jmeno.

- o tu lod se urcite bude zajimat spousta lidi vcetne ruznych podvodniku vydavajicich se za zesnuleho kapitana Gilgameshe

- chtelo by to nejaky "letajici cirkus" piraty brazdici nebesa na nesourode smesi letajicich tvoru od gryfu prez pegasy obrovske orly ruzne jestery atd. silnejsi kusy nesou ve sparech site s vysadky pripravenymi na dopad na palubu. slabsi svrhavaji ruzne zapalne latky atd.

- lod bych nekradl hned po tom co ji hraci spravili a tesi se na ni. urcite nechal bych jim nechal prostor pro to aby si ji uzili... az ji budou povazovat za samozrejmost tak bych ji teprve vzal.

To je vse co me ted napadlo. Myslim ze v tomto vlakne budu casto :)
Autorská citace #2
30.6.2009 10:12 - Nachtrose
Jeden obrazek jsem prihodil do textu ( btw. jak ze se tu dela, aby text obtekal obrazek? ), ale je to jenom standardni Eberronska letolod.

Co se tyce technickych parametru a specifikaci letolodi, tak ty jsem zatim moc nestudoval, ale pokud to chapu spravne, tak elemental spoutany v dracim krystalu je srdcem lode a spalovat primo nej by bylo krajne nevhodne. Tato lod ma byt uz prvoplanove unikat a jedna z nejrychlejsich vubec i tak. Nicmene pro efekt to neni spatna myslenka a sla by technicky osetrit napriklad pouzitim vice krystalu, z nich jeden by byl samotnym srdcem a ostatni jen jakesi zesilovace, uzmoznujici jednak nadprumernou normalni rychlost a druhak onu "forsaz" s moznosti odpaleni. Vysledek spaleni takovehoto krystalu by pak bylo i znizeni cestovni maximalni rychlosti.

Osobne mam predstavu, ze by hraci vedeli od zacatku o kterou lod se jedna. Nicmene to jim nemusi bratin v tom, si ji pojmenovat podle sebe, zvlaste po tak rozsahle rekonstrukci a s novym kapitanem(kou)

Momentalne si tak uplne nevim predstavit, to s tim "letajicim cirkusem" a ani mi tam nejak nezapada. Mozna jako filler mimo hlavni dejovou linii. Moznost na pet minut slavy pro nekterou "vedlejsi" postavu?

A co se te kradeze tyce, tak jsem mel predstavu, zy by jim ji ( poprve ) ukradli jeste pred dokoncenim oprav, nejlepe asi ve stavu, kdy neni schopna opustit ani samotny Sharn. Coz se nemusi vylucovat s tim, ze jim patrani zabere nekolik dni herniho casu a veritele na ne zacnou tlacit s omeskanymi splatkami. Do toho se jim zacne motat jeste pravy kapitan a shanet se po sve lodi. ( touto dobou jeste na opacne strane barikady, nez postavy ) Dalsi urban adventure?

... neprekombinovavam to trochu moc?
Autorská citace #3
30.6.2009 10:37 - Rytíř
Ta loď je moc pěkná! Fakt takle vypadaj v Eberonu všechny? Vau, já to snad začnu hrát :)

Máš to hodně nalinkovaný, bál bych se, jestli budou hráči sdílet moje představy o hře, kor když ještě pořádně nevíš, s kým to vlastně sehraješ, je to tak? Stačí málo a bude zle.. co když třeba nebudou chtít vlastnit takovouhle loď, ale dovlečou jí do města jen aby jí prodali? Je blbý hráče do něčeho nutit, lepší je se přizpůsobit.

Nápad s porouchanou super lodí je ale prima, stejně jako to, že její bejvalej kapitán není mrtvej a pude po nich :))) Taky bych ze začátku hned netroubil, co je loď zač.. pokud budou postavy chytré, třeba to zjistí, ale nestrkal bych jim to pod čumák.

Jinak Syberis je dobré jméno, to mi na ní sedí. A Gilgameš má teda říz, hoši! :)
Autorská citace #4
30.6.2009 10:38 - Lotrando
Nachtrose píše:
neprekombinovavam to trochu moc?


to si nemyslím, jen toho máš na pořádnou kampaň.

doporučuji rozmyslet se, které části příběhu zapadají do hrdinské úrovně a které do paragánské.

navrhuji, aby přechod na paragánskou byl spojen s nějakou výjimečnou událostí. ať už je to získání "zrychlení pro loď v dramatickém dobrodružství", nebo proměna postav v paragony doprovázená významným dějovým zvratem. tohl eje dobré mít rozmyšlené dlouho dopředu a hlavně to musíš dostat z hráčů.

trošku problém je v tom, že tu loď patrně potřebujete dostat z Xendriku na hlavní kontinent a nějak zdůvodnit, že létá, ale ne zas tak moc. nicméně poschánět všechny potřebné díly je problém a může to být součást epizod.

Xendrik samotný skýtá super prostředí. také se říká, že zdejší civilizaci Obrů zničili draci. draky bych vůbec použil jako mounty pro nepřátele.

nabízí se prostřídávat urban epizody s výpravami lodí, jejíž akční rádius se zvětšuje. v každé urban epizodě najdou další vodítko k součástce lodi a pak pro něj jedou. tohle vám může super fungovat do paragonské úrovně. vždy dvě a dvě sezení, kolem 9 úrovně třeba 4 a 4.
Autorská citace #5
30.6.2009 10:58 - Merlin
možná by nebylo od věci, kdyby při opravách dělníci objevili skrytou a prozatím pevně uzamčenou část lodi...co tam asi je? navíc..co kdyby ji otevřeli? (ano vím, je to klišé s 13 komnatou..ale uspešné klišé)
Autorská citace #6
30.6.2009 11:04 - Nachtrose
Rytíř píše:
Ta loď je moc pěkná! Fakt takle vypadaj v Eberonu všechny? Vau, já to snad začnu hrát :)


Jj, je to ilustrace z 3.5E verze Eberronu. Ve 4E prirucce uz tak vydareny obrazek letolode neni.

Jinak k hracum: je pravda, ze herne poradne neznam nikoho z nich. 2 z nich maji nejake zkusenosti i s RP z DrD, zbylych 4-5 prakticky zadne ale zatim jsou ve stadiu, ze hraji co jim predloyim tak jak jim to predloyim. Pokud zacnou uhybat z koleji, budu se prizpusobovat. Nekdy je ale poposoupnu trochu zpet ( treba pokud bz opomeli vzit onoho rozbiteho warforgeda, veme ho a opravi patron hlavniho hrdiny a proste mu ho prideli jako ochranku ). A to ze lod prodaji nemusi branit tomu, aby kapitan po nich sel a pozadoval svou lod zpet.

Jeste ke jmenu, kdo neznate mytologii Eberronu, tak Syberis je The Dragon Above, jeden ze tri draku, z jejichz tel byl stvoren svet. Konkretne Syberis je obloha, hvezdy, draci ulomky atd.

Na cast oprav budou moci pouzit material s vlastni nabourane lodi a pak treba budou chybet nejake draci ulomky, ktere pomohou elementalovi nacerpat znovu energii. Ale ta poroste jen celkem pozvolna a tak to nebude zpocatku zadny stihac.

Osobne se velmi obavam onech urban adventure, jelikoz mam s nimi nulovou zkusenost jak hrac, tak i GM :-(
Autorská citace #7
30.6.2009 11:09 - Merlin
Nacht: u městských dobrodružství je potřeba dávat pozor hlavně na "dav" a "uřady". že se postavy v divočině někde porubou s nepřáteli je normální, nechají je ležet nebo je zatáhnou do křoví z cesty...ve městě má ale vše nějaký vliv. Kdo to viděl? Co se stane, když najdou těla?...
Autorská citace #8
30.6.2009 11:14 - Nachtrose
Zrovna treba Sharn je opravdova metropole s opravdu velkym poctem ruznych organizaci a spolku, jenom vyznamne a velke gangy tam jsou ctyri. Ostatni si ted ani poradne nevybavim. Ale v prirucce maji vlastni kapitolu. :-)
Autorská citace #9
30.6.2009 11:24 - Merlin
udržuj postavy (hráče) v pocitu, že je někdo pořád sleduje...at z toho nebo onoho důvodu (kvuli lodi, z vlastních důvodu., typovačka pro oběti, opačná organizace, nepřátelé, potencionální spojenci...),
budeš potřebovat hodně jmen (hospody, kontakty, obchodníci), protože se chtejí často vracet na stejné místo.
Představ si například sebe jak v nějaké díře..říkejme ji třeba Praha, něco hledáš/někoho. Všude davy lidí, kapsáři, prostitutky, studenti z ciziny...pak vejdeš do klidnejší části, malé obchůdky, zapadlé antikvariáty a vetešnictví, mrtvola...
Autorská citace #10
30.6.2009 11:48 - Nachtrose
Tise doufam, ze mi v tom pomuze samostatna prirucka, jenz o Sharnu byla vydana. Navic Sharn nema byt pro ne tak cizi, aspon ne jeho vyssi urovne, jelikoz tam postavy zili uz davno pred zacatkem kampane. No davno... jeste porad nevim, jak dlouho bude ve 4E od Velke Valky.
Autorská citace #11
30.6.2009 11:51 - Blaine
ja myslim, ze se nic nemeni
Akorat Valce nebylo v 3,5 davan takovy duraz - v jednom hrani v Eberronu moji hraci ani proadne nevedeli, co se za Valky delo... Coz byla pravdepodobne mnohem vetsi chyba, nez jsem si myslel. Valka ma byt stale zivou ranou. Nikdo nevi, jestli to primeri ten mior bude trvat a tak.
Autorská citace #12
30.6.2009 11:55 - Nachtrose
Podle 3.5E valka trvala +- sto let a ted je nejak dva roky po ni. Stare zasti jeste bublaji, nepratelstvi uplne nevyhasla...
Autorská citace #13
30.6.2009 12:03 - Blaine
Stejne jako v 4ed. Ja taky nerikam, ze to co jsme s nimi zahral bylo dobre. Spis naopak, bylo to velmi spatne...:(
Autorská citace #14
30.6.2009 12:06 - Nachtrose
Blaine:teda neznam co presne jste hrali, ale myslim, ze nektere kampane by sli celkem v pohode odehrat bez jakehokoli odkazu na Velkou valku.
Autorská citace #15
30.6.2009 12:09 - Blaine
Nachtrose: no nevim, cokoliv, co se deje na Khorvairu bych asi hral s vlivem Posledni valky. Tak nejak si nedovedu predstavit, ze by se o ni ason nemluvilo. Musi proste. I kdybys byl dobrodruch z Khorvairu a byl na Xendriku, tak bys o ni mel vedet a mluvit o ni. Nebo potkal nekoho, kdo se o ni s tebou bude chtit bavit.
Mozna z toho kontinentu draku nebo psycheru asi ne, tam je to sice mohlo zajimat, ale mozna to nebylo uplne v centru jejich zajmu.
Autorská citace #16
30.6.2009 12:27 - Nachtrose
Nicmene Velka valka mi taky dela celkem tezkou hlavu. Postavy totiz musi byt nejakym zpusobem s valkou spjaty. Ale tohle si nejlip asi urovnam az bude i 4E campaign guide.
Autorská citace #17
30.6.2009 12:29 - Merlin
nacht: dva roky po stoleté válce to nebublá-vře to!: míchá se únava, zvyk (mnohé bytosti život bez války neznají) a staré i nové křivdy, nenávist....
Autorská citace #18
30.6.2009 12:32 - Blaine
Nacht: presne jako psal Merlin Warforged ani nejsou pro nic jineho vyrobeni. Ano, muze byt nejaky ucenec, ktery byl tak planovany, ale porad to jsou warforged. A staty, ktere vznikli po Valce ani nejsou uplne - ty monster narody a tak. Neverim tomu, ze pri jejich vzniku nebude hrozne velke mnozstvi porodni bolesti a dalsich boju na hranicich. A spojeni s Last War je jednoduche. Oni preci zili za Valky. To ti jako spojeni nestaci?
Autorská citace #19
30.6.2009 12:38 - Nachtrose
I za valky se da zit mnoha zpusoby. Nekdo bojuje na fronte, nekdo partyzanci v tylu nepritele, nekdo jen tak preziva v relativne bezpecnych oblastich...
Autorská citace #20
30.6.2009 12:39 - Blaine
Nacht: ale i ti lide, kteri prezivali v realtivne klidnych oblastech byli zasazeni zvysenymi danemi, odvody mladych bojeschopnych muzu a tak.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096781015396118 secREMOTE_IP: 18.222.163.31