Prostředí

ShadoWWW
14.8.2009 19:34
Setting roku 2010 - Dark sun
Právě bylo na Gen Conu oznámeno, že settingem pro rok 2010 bude remake Dark Sun pro DnD 4E.

Těšíte se?
Autorská citace #41
29.1.2010 11:38 - Blaine
noir píše:
The premade shaman had a very strong at-will attack power, Spirit Infusion. It's a Spirit power, range Melee spirit...

Huh, tohle je docela dobra hracicka pro shamany, kteri jsou lini nebo nemuzou (imho na vyssich lvl to muze byt problem) mit spirita u svych allies. A dalsi veci je, ze bude shaman hratelny i v parte slozene prevazne z ranged typku. Tohle jsou jenom moje dohady, shamana jsme jeste v parte u nas nevideli, muze mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit?
Píše:
Defilers get a power, Arcane Defiling...

Tohle zni hrozne zajimave, doufam, ze to nebude jedine, co bude mit defiler, uvital bych podobne mechanicky zalozene efekty.
Píše:
Dark Sun also introduces character themes...

Uvidime, backgroundy nepouzivame, do hrani v nejakych publikovanych svetech bych je asi pouzil, ale v domaci kampani se mi do nich nechce.
Píše:
Thri-kreen are +Dex/+Wis, speed 7, and they have a couple racial abilities...

Huh? Free akci taseni jednou za kolo?! Fiha, idealni pro meho suproveho artificiera, ktery si s sebou nosi tuny gadgetu!
Autorská citace #42
29.1.2010 11:53 - Naoki
Píše:

Huh? Free akci taseni jednou za kolo?! Fiha, idealni pro meho suproveho artificiera, ktery si s sebou nosi tuny gadgetu!

To můžeš mít i jako utilitku na lvlu 2 (skill utility, trénovaný thievery)
Autorská citace #43
29.1.2010 12:40 - Blaine
Naoki: huh!
*prohlizi svuj char sheet a premysli, jestli si takovou suprovou utilitu nevezme a kvuli tomu si neda jiny skill training*
hmmmmmm!
Autorská citace #44
29.1.2010 13:01 - Nachtrose
Blaine: jiny skill training? U gadgeteera bych thievery povazoval za fluffovej zaklad. Precijen jsou vsechny jeho udelatka jemna mechanika, castokrat jemnejsi, nez kdejaky zamek :-)
Autorská citace #45
29.1.2010 13:40 - Naoki
Píše:
Blaine: jiny skill training? U gadgeteera bych thievery povazoval za fluffovej zaklad. Precijen jsou vsechny jeho udelatka jemna mechanika, castokrat jemnejsi, nez kdejaky zamek :-)

Njn, takovéhle věci právě vyřešíš backgroundem ;) ono artificer nemusí být gadgeteerem od základu, a při absenci skillu "craft" se trochu blbě hledá co by to mohlo nahradit. Koneckonců jak říkám, stačí si vzít background který ti odemkne thievery ve skill listu a je to :)
Autorská citace #46
29.1.2010 13:44 - Lotrando
cannith tinker?

pro mě je thievery u Artificera taky must have
Autorská citace #47
29.1.2010 14:06 - Blaine
Ja jsem si ho udelal ze zacatku spis jako scholara, ale nejak se to hnedka prvni session zvhrlo a je z nej gadgetak:)
Proste vsechny "spelly" taha z kapsicek nejake pristrojky a podobne vecicky. Akorat jsme se kvuli otravnymu zkouskovymu nedostal ke hrani:( Ja nemam, ale moje parta jo.
Autorská citace #48
12.7.2010 09:31 - ShadoWWW
Autorská citace #49
12.7.2010 11:08 - Vannax
Tak tohle mně trochu překvapilo:

1. The World Is a Desert
Athas is a hot, arid planet covered with endless seas of dunes, lifeless salt flats, stony wastes, rocky badlands, thorny scrublands, and worse. From the first moments of dawn, the crimson sun beats down from an olive-tinged sky.


Dosud nikdo nepsal o Athasu jako o celé planetě, která je takhle vyprahlá. Zmínky o Athasu byly jako o jednom kontinentu, nebo spíše oblasti, ve které se odehrává veškeré dění popsané v settingu. S tím, že není známo co se nachází za vyschlými moři. Zbytek planety tak klidně může mít trochu jiné podnební podmínky apod. Tohle je první případ, kdy autor srdnatě tvrdí, že vyprahlá je celá planeta. Pochybuju ale, že by v tom byl nějaký záměr...
Autorská citace #50
12.7.2010 11:33 - Gurney
Vannax: Nevím jak moc je tahle mapa oficiální, ale ono to tak doopravdy vypadá. A tuším že v nějaké druhoediční příručce se probírala možnost hrát snad i někde jinde než v Tablelands. Každopádně bych bral spíš zaměření na onu známou oblast než pramálo použitelnej handbook s dvoustránkou o každé všem ala FR.
Autorská citace #51
12.7.2010 17:42 - Vaeranias
Gurney: no nevim, mozna jsem pribrzdeny, ale at otacim a skladam mapy athasu stare ci novejsi edice jak chci, porad mi nezapadaji do tohoto globu. Ze by oficialni mapy se tykaly az tak malickatych uzemi?
Nejak mi pak nedava smysl, proc se carodejni kralove shlukli na tak malickem prostoru. Pro nekoho s jejich moci vzdalenost neni problem. Zna nekdo odpoved?
Autorská citace #52
12.7.2010 17:56 - noir
Oficiální mapy 1. edice pokrývají opravdu jen malý prostor. Druhá edice přidala další, asi stejně velkou část světa. A zbytek? Ten je prostě pustý, aspoň ve druhé edici je to naznačené. Čarodějové se usídili v regionu kolem Tyru právě proto, že nejdýl vydržel...
Autorská citace #53
5.8.2010 12:12 - ShadoWWW
První Dark Sun recenze.
Autorská citace #54
18.8.2010 22:06 - Andy
no akurát som si dolistoval Dar Sun Campaign Setting a zrejme začnem prekladať aj tú :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10358715057373 secREMOTE_IP: 54.198.134.104