Tipy a triky

Dryden
2.8.2021 17:52
Prvý diel pomerne krátkej série zaoberajúcej sa tvorbou jaskyní...
Autorská citace #1
2.8.2021 18:15 - LokiB
Normálně nekromancie nekomentuju, ale tahle mě zaujala. Zejména tím, jak se na Kostce vyvinul za 15 pohled na tuhle problematiku :)
Autorská citace #2
2.8.2021 20:17 - sirien
Články vyjadřují názor autora a nejsou ideově moderovány. Názory komunity se mohou lišit (zejména, protože se místní komunita obvykle na žádných zdravě neshodne).
Autorská citace #3
2.8.2021 21:54 - LokiB
Taky píšu "na Kostce" ne "názor Kostky". Snad jsi to nebral nějak útočně proti Kostce
Autorská citace #4
2.8.2021 23:08 - sirien
Ne, blbě sem to přečet/pochopil :)

Jako jo no. Ty posuny jsou vidět i na hodně starých článcích, zvlášť, když si je projdeš trošku chronologicky.
Autorská citace #5
3.8.2021 07:45 - Jerson
Tenhle článek bych rozebral na kousky i před 15 lety, jedna rada horší než druhá. Spíše se divím, že byl takovou dobu zcela nepovšimnut. A Drydena to zřejmě moc nemotivovalo k dalším překladům.
Autorská citace #6
3.8.2021 10:03 - LokiB
Jerson:

připomíná mi to oblíbené spory automobilistů, kde dnes odborníci, oproti dřívějším doporučením, radí, že "volant se má držet ve 3/4 na 3 a ne za 10 2". A na to se vždycky zvedne vlna "to nejde, u toho bolí ruce", "takhle řídím už 50 let a je to zcela nejlepší", "v tom novém způsobu nemůžu xyz"
a na to z druhé strany letí reakce "podívejte se na řidiče formule 1, řídí přesně takhle", "v naší praxi se ukázalo, že je to nejvhodnější pro rychlou reakci na abc"

A každý má pocit, že to, co radí ti druzí, je blbost, jeho způsob řízení se mu přeci osvědčil, takže je objektivně nejlepší :)

V tom článku jsou autentické rady, které reálně lidem fungovaly, oni si je nevymysleli od stolu, ale přišli na ně při řešení konkrétních situacích při hře.

jako nejsou třeba funkční pro tebe a byl bys rád, kdyby takhle lidé nehráli, protože ti to nevyhovuje a našel bys dost situací, kdy každá z těch rad nebude fungovat.
Autorská citace #7
3.8.2021 15:19 - Jerson
Až na to, že tohle jsou rady typu "při řízení musíte udržet pozornost na řízení pět hodin v kuse a předvídat chování všech řidičů okolo - včetně řízení v Praze v dopravní špičce. Nejlépe to uděláte tak, že si budete povídat se spolujezdcem a pustíte si nahlas rádio."

Jinam řečeno - udržovat hráče neustále v napětí je blbost. Nefungovalo to před patnácti lety, nefunguje to teď, ani v RPG, ani v PC hře, ani ve filmu. Bylo popsáno mnoho stran o tom, proč to nefunguje a jak dosáhnout napětí jinak, efektivněji a lépe.

V článku jsou rady, které lidé používali. O jejich funkčnosti bycmam vážné pochybnosti, stejně jako o tom, zda si uživatelé byli vůbec schopni si nefunkčnosti všimnout.
Autorská citace #8
4.8.2021 00:02 - LokiB
Jak rikam, stejne jako "drzeni volantu za 10 2 je davno passe a nebylo to dobre nikdy" :D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.14858889579773 secREMOTE_IP: 3.236.212.116