Tohle mi popravdě moc nesedí.
Rozdělení na proceduru a situaci, to dává smysl.
Ale vůbec mi nesedí cíle. Resp. chápu, co tím Rob myslí, ale jak by mohla být hra pracovat s cíli stejně fundamentálně, jako v případě Struktury a Situace?
To jsou hry, kdy se na začátku řekne, co je cíl, a pak se jede z vody? Popravdě, to mi přijde spíše jako otázka příprava X improvizace, než "jiné zaměření" protože pak budu stejně improvizuovat Situace a Struktury.
Podobně mám problém z "explorační hrou". V té totiž musí být taky cíl, jen možná není daný předem, ale vznikl v prvních fázích hry. Když nevznikne, tak to bude nuda a chcípne to.
Takže spíše než triády v popisovaném vidím osu Struktura-Situace a pak přepíénač, jestli se cíl stanoví předem, nebo ne. Ale bude tam vždycky.