Babau14
12.5.2010 19:48
New Orders
Mate-li se chut pridat k hrani SW Saga v prostredi klonovych valek, napiste mi (nick Hunter).
PS: Hrajeme pravidelne cca jednou za dva tydny v nedeli, cca od jedne do osmi v Praze.
15.7.2010 10:44 - Hunter
Ad baterie, zakladni pravidla strana 170. Ad dve zbrane, tak si myslim, ze tam to maji nejak pomichane autori. Pripadne se to da jednoduse resit - jsou sice dve zbrane, ale jedna pomaha vzdy jen jedne. Tj. muzes prelevat bonusy pro strelbu...
Je ale mozne, ze je to mysli jako v pripade na te strane 170, ve spodnim odstavci clanku o bateriich... Tam pomaha jedna baterie se lepe trefit te dalsi...

Jinak jak se stavi - koupis klasickou zbran/zbrane a prohlasis, ze jsou v jedne baterii. Pro pravidla a jejich vyznam je to jine, nezli fire-linked zbrane, jenom se jim stejne rika. Tj. nakupujes je po jednotlivych kusech. Nikde ale neni napsano, ze v baterii rekneme 6 ti strelcu nemuze byt 6 dvoj laserovych kanonu - jestli to tedy neni neco jako v tech pravidlech co jsi nasel...
Jinak bych se ale drzel toho, ze nakupujes zbrane jednotlive...
15.7.2010 16:00 - Babau14
Tak sobota 17.7 na Vinohradech od 10:00
16.7.2010 12:02 - Babau14
Tak účast bude asi jako minule. Pořádně to roztočíme jsem zvědavej jak přežijete vojenskou akci.
16.7.2010 14:42 - Hunter
Samozrejme dostaneme padaka kvuli neposlouchani rozkazu a metal za likvidaci cele planety :-D Aneb na co nicit jeden protiletadlovy kanon, kdyz stejne tak muzeme odpalit jadro planety? :-)

Jinak se tesim na zajimani rukojmi a jejich vyslech pro ziskani dodatecnych informaci... Dale na zbesile hackovani vseho mozneho, vykradeni municniho skladu (aneb nemaji v okoli povrchovy dul se zasobou trhavit?) a nasledne spusteni nekontrolovane reakce v mestskem energetickem systemu vedouci k odpaleni vsech televizoru a silenym ztratam na reklamach, coz polozi cely bankovni klan :-)
16.7.2010 16:01 - Fibriso
možná se budu opakovat, ale "i have bad feelings about this..."
16.7.2010 22:09 - Babau14
To bude pro Dexe velký překvapení hihihihi
Tak v 10 lidi
18.7.2010 00:42 - Fibriso
btw, nasel jsem, kde se dělají ti zakladni modifikace, jediný háček je ten, že je to Arms and Equipment guide, z D20, tj ne ze saga edice a stará to knížka...
i když, většina je z too docela dobře použitelná...

Edit: hláška z z deskové hry twilight imperium
"vyhlašuji ti válku!"
"to už jsi udělal před třema kolama..."
19.7.2010 12:36 - Hunter
Jojo, ta hlaska byla dokonala, Fibri :-)
Ostatne ta hra byla sakra zajimava - prekvapilo me, jak to vypadalo a ze se Fibri sam dokazal ubranit dvema oponentum - klobouk dolu :-)

Jinak co se tyka SW, tak se mi to moc v sobotu libilo :-) Te diverzni akci jsem vubec neveril, ale dopadlo to nakonec vyborne :-) Dobra prace, lidi :-)
Ad turbolaserova baterie, tak tedy potes koste :-) Priste tu bactu rovnou vypijem a budeme uplne super nabiti silou, o chvilku pozdeji Silou a pak splyneme se Silou, kdyz se odparime na miste po zasahu elektrickym proudem :-)

A abych pridal i dve zamysleni:
Pri automaticke palbe na velke cile, typu budova apod, bych automaticky pridaval ke zraneni zbrane dalsi dve kostky - to je brano ze systemu likvidace velkych jednotek (spojenych B1 do jednoho oddilu). Tj. na tu vez apod. Na velke tvory typu droideka bych si zkratka hodil a za kazdych 5 navic, o ktere zasahnete, bych prihodil 1 kostku zraneni navic - max opet dve kostky. Tj. davka funguje lepe, jen pokud se vyrazne lepe trefite.

Zamysleni druhe se tyka rotacaku a jeho sily v odstrelovani cilu a taktiky jednotky. Protoze s rotacakem nejsem schopny zastrelit nikoho s improved cover, tak tyhle cile budu vzdycky nechavat vam. Muzete totiz skrze aim je zamerit, zrusit kryt a zasahnout. Naopak burst je opravdu silny na odkryte oponenty, bez solidniho coveru. Tyhle cile mi pak muzete nechavat, protoze je sundam rychleji. V te turbolaserove baterii to tak i vypadalo - ze jsem sestrelil ty venku, ale nemel jsem sanci ublizit noumovy schovanemu za rohem...

A na zever - tesim se na dalsi hrani, at bude kdy bude. Cim drive, tim lepe :-)
Pro ostatni - Petr rikal neco az o 3 tydnech pauzy...
19.7.2010 16:23 - Babau14
Co se mně a atumatické palby týče nejsem pro zvišování zranění je to nefér a většina zásahů jde do prázdna tak proč věčí poškození ( jako bonus za obtes dát dvě kostky proč )
Na ničení velkých cílů je raketa a dělo.
Jinak jsem koukal na tu věž by jste potřebovali tak 10 kol hardnes a hitpointy při zranění za 25 životy tý zdi jsou asi 300 a to je jenom plocha 2x2
19.7.2010 16:23 - Babau14
Až budu moct hrát napíšu nebo vás obvolám.
19.7.2010 20:52 - tony
já zase souhlasím s navíšením dmg proti velkým cílům/plněautomatické palbě
zdá se mi totiž nesmyslný že dmg by dali první tři náboje a zbytek se jen nudil kolem.Chápu že něco může minout ale sory deset nábojů je deset nábojů
Proti budovám bych se dokonce nebránil jedné kostce dmg navíc za každé dvě rány nad první tři
20.7.2010 11:22 - Hunter
Ad vyssi poskozeni - jakmile je to "skupina", tak dostava sama o sobe dalsi dve kostky zraneni z plosnych zasahu - tj. neco jako vetsi zraneni, kdyz zasahujes vetsi oblast tam je... Jinak damage automatickych utoku znamena, ze jste z 10ti vystrelu zasahli jen jednou...
Osobne jsem pro to delat jako je to v jinych pravidlech - kde v podstate zasahnete za kazdych 10% zasahu - tady je automaticka palba dostupnejsi, ale i tak bych rekl:
Za kazdych 5 bodu, o ktere prehodis DC cile je dalsi kostka navic. Budovy apod maji defense policka, tj. DC 10... Pak zavisi na tom, jak dobre umis strilet a jak dobre se trefis... Ono totiz jinak nema vyznam strilet autofirem do budovy.
Btw. podle pravidel zasahuju automatickou palbou kazdy square z 2x2 - tj. pokud bych zasahl objekt na kazdem policku, pak davam 4x normalni damage...
Tohle vsechno se z autofiru vztahuje i na rakety a ostatni plosne utoky :-)
20.7.2010 11:35 - Fibriso
Skupina ok
Ale, každé políčko zdi má své DR, takže de facto ta zeď pak bude mít DR x4

raketa ma Spalsh, nikoli area, tj ta zeď má DR jen jednou
Tj, pokud se trefíš tím autofirem do jednoho políčka (na což je Feat či talent tuším (umožnuje trefit 1 pole a ne 2x2) tak dostaneš DR x1, jinak by se měl take nasobit plochou DR)
20.7.2010 11:57 - Hunter
no, to DR by se sice mohlo pocitat 4x, ale pak musis udelat bezny zasah klasickym vystrelem na kazde policko - tj. v podstate to, co je tedka v pravidlech. Ja jsem to zjednodusoval na jeden hod, kdy se jakoby palba koncentruje podle schopnosti strilejiciho... Ono to dava smysl - jeden vystrel z pusky da 3d10, jedna salva z rotacaku da prozmenu taky jen 3d10, ale vsem 2x2 polickum...
20.7.2010 15:56 - Leese Dailen
Ohledne nepohyblivych objektu bych resil pravidla pozdeji. Imho podstatnejsi je priklad s Large opponentem (jako droideka): vystrelim autofire na 2x2, kde jsou vsechna policka obsazena nepritelem (rekneme B1). Tudiz mam 4 zasahy ze zbrane (rekneme blaster - 4x3D8) nebo na stejne plose stoji nas large opponent (droideka) a po zasahu autofirem na stejna 2x2 policka dam pouze jeden damage (3D8) ac jsou obsazena vsechna 4 zasazena pole. Z toho by vyplyvalo, ze vystrel jednim nabojem je na large opponenty stejne ucinny jako vystrel 10 naboji. Hlavne mi prijde logicke, ze pokud mam automat v ruce a nabehne na me neco velkeho, tak zacnu chrlit co to da a ne po jednom vystrelu (zatim neni jiny efekt, nez spotreba munice).

Nejvice se mi libi varianta pouzit primer k lodnim zbranim a pridat dve kostky (respektive jednu pri obsazeni dvou policek - variabilita). Velke bytosti maji obecne vice zivotu a vetsi treshold, takze by to melo byt v pohode.

Pro jeste vetsi variabilitu se nabizi vyhodnoceni coveru - pri vystrelu maji zadni dva ctverce kryt od prednich, takze by mely byt zasazeny pouze pri prehozeni reflex+5. Pokud by tedy byl zasah tesny (<5) pak by dostal cil pouze o jednu kostku navic a pokud nad to, tka dve kostky. Tim by se dalo taky reflektovat na tvar vetsich objektu - pokud je predek vyrazne vetsi, dal bych improved cover, pokud je naopak objekt napr hodne vysoky nema cover zadny (jako by zasazeni 2x2 ve svisle poloze)...

Priklad na zaver:
a) autofire na ctverici B1: vystrel s postihem -5, poskozeni az 4x3D8

b) autofire na Droideku: vystrel s postihem -5, pro zadni ctverce -10, pokud je plny zasah, pak 5D8, castecny 4D8, vedle 3D8/2
20.7.2010 17:16 - Fibriso
Leese: bez urážky, ale už tam chybí jen odmocniny....

bych byl doce nerad, kdyby se Star warsy zvrhly v početní orgie...
20.7.2010 17:40 - Hunter
Vseobecne nevim, jak to uchopit - prijde mi, ze droideka prave proto nema tolik zivotu... A vyhodnocovat 4 utoky na jednoho nepritele je trosku nestastne... Asi bych se na to nakonec prece jenom v zajmu plynulosti hry vyprdnul, i kdyz to nedava tolik smysl :-)
24.7.2010 14:20 - Leese Dailen
Takze ohledne dalsiho hrani: muzu ted 31.7. (pristi sobotu). Nedele 1.8. az 8.8 jsem na dovolce, takze nebudu k dispozici.
25.7.2010 18:20 - Babau14
Čeho chcete dosáhnout těma přidanejma kostkama droideka na jednu ránu to bude zábava. Učinnost heavy zbraní je už započítána v kostkách na zranění které dělají. Pro nepžítele bude vždy výhodnější vyrábět malé droidy nebo sondy než něco pořádnýho.
28.7.2010 19:03 - Bleška
Tak já tu opět od téhle soboty nebudu. Tudíž, pokud se bude něco hrát, přeji mnoho a mnoho štěstí :).
Zatím zdar :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087709188461304 secREMOTE_IP: 3.21.104.109