Babau14
12.5.2010 19:48
New Orders
Mate-li se chut pridat k hrani SW Saga v prostredi klonovych valek, napiste mi (nick Hunter).
PS: Hrajeme pravidelne cca jednou za dva tydny v nedeli, cca od jedne do osmi v Praze.
7.7.2013 01:37 - Hunter
Congratulations, kiddo :-)
7.7.2013 01:44 - Hunter
Jinak, bohuzel, soupis zmen uspesne doma neni :-/ Takze si pak budu muset sednout a dam dohromady to, co si pamatuju...
Coz snad bude vetsina... Pridam veci z posledni hry a je to :-)
Hodim to sem z prace, tj. pondeli +-, budu potrebovat chvili na dopsani...

Nove veci:
Energy resistance funguje jiz jen na "energy" utoky, na zadne jine.
A jen pro vyjasneni, Negate Energy je opravdu jen vuci energii :-)

Resili jsme, co udelat s telepatii, aby nefungovala jako "telefon", coz se nelibi ani me. Jedine rozumne reseni me napadlo ve forme omezeni poctu "odeslanych" na 1/hodinu. Pak to sice dale funguje jako komlink, ale sakra pomaly... Ocenim take, pokud si nekdo date tu praci a mrknete se na pripadne talenty/featy, ktere toto ovlivnuji - napisete mi je sem, kde jste je nasli (knizka+stranka), at si to precteme a vidime, jak se telepatie mela dat vylepsit... Jednou za hodinu je asi moc malo, ale zatim nemam lepsi napad a nepamatuju si, jake byly jine napady a zda byl nejaky lepsi :-)
7.7.2013 01:45 - Hunter
Jo a pro Andreu a pro sebe jako background na dalsi hru, co takhle popis toho, co se udalo? Wrigly? :-) Zkus nam neco zase jednou napsat za Leese... At se ostatni lehce vydesi zase jednou :-)

Nedelni hrani plati, berte sebou rucnik, Andrea po tom plavani bude hodne mokra :-) Jestli tedy doplave uz ted :-)
7.7.2013 04:31 - Miranu
Oki, vinko na svarak, skorici a deku...
ale az na toho 14. co vidim ve vasich prispevcich
7.7.2013 12:00 - Hunter
variantou omezeni do "hodiny" je neco jako prvni pokus za dc 15. kazdy dalsi o kumulativni +5 k DC, pokud je to ve stejne hodine... Trosku tam vznika problem s hlidanim "hodin" a to vynulovani pak lehce nedava smysl, ale co uz... Teoreticky by se to dalo vyresit tim, ze pro "vynulovani", tj. opetovne DC jen 15 by byla potreba pul hodinu az hodinu odpocinku (hodina mi prijde lepsi, protoze je to i doba za kterou se zresetuji forcy a tudiz tam to "cislo" uz je...
Realne to tedy znamena kolem 5 slov maximalne na jeden encounter. Jeste by se do toho dalo zamichat, ze by se dalo poslat jedno slovo az treba charisma postavam - tj. treba deseti najednou (aby sly takove ty veci typu "go", nebo "pomoc")
7.7.2013 12:29 - Leese Dailen
Telepathic link (KOR p.53) to je jedine co jsem nasel mimo prestige classy (ktere jsem neprohlizel)

ad shrnuti minule - pokusim se to sepsat, ale nevim jestli najdu cas.
7.7.2013 15:41 - Fibriso
nedělní hraní 14.th by mělo být u mne OK, ale je tu 20% šance že mi v pátek zavolaj, že musísm opět na noční, tj neděle ve 21:00 v práci.
Sobota by byla lepší...
8.7.2013 10:40 - Hunter
Diky Wrigly, mrknul jsem na to... Cas si najdi, vzhledem k tomu, ze ta mise byla dost i o tom, ze komunikace vazla, bylo by to fajn :-)
Btw. me jako "Dexovi" minula mise prinesla hodne informaci :-) Jednotka jako takova neni sehrana a neoperuje prilis takticky (kazdy si jel sam za sebe). Hlavni problem vidim v nevyjasnenosti "rozkazu", respektive cile mise. Rozhodli jste se letet na zoldaky Sabaoth, ale predem jste nevedeli, co je cilem. Hlavni cil mel byt asi ziskani veci (muj predpoklad). To se ale fofrem zmenilo na sestrelte vsechny a pozabijejte je... Diky tomu se nikdo nezameril na to, aby nasel vozidlo se soucastkami.
Navic jediny system navadeni byl zrakem a k jednomu vozidlu to dokazala Rak Dol i skrze Silu. Takze v okamziku, kdy jste zautocili a zjistili proti cemu stoji, se zacali chovat dle predem daneho rozkazu - rozptylit a setkat se pak u mista setkani Alpha. Btw. je to standardni taktika v dobe konvoju z WWII. Valecne lode vzdycky vyhraji 1vs1, ale kdyz se rozprchnou, nevyhraji 1vs10, ale obvykle opet neco kolem 1vs1 az 1vs4 (podle typu mise - zda nicit, ci zajmout).
Vzhledem k tomu, ze nejsme vojaci a nejsme "placeni" a indoktrinovani k tomu, abychom slepe poslouchali rozkazy (a uprimne ani takovou hru primo hrat nechceme), prijde mi vzdycky lepsi jako velici dustojnik to zahrat ne skrze rozkaz, ale skrze nastineni cile mise. A nechat pak na kazdem clenovi, aby prisel na to jak k uspechu cile prispeje sam co nejvic, i kdyz nema moznost komunikace/spoluprace s ostatnimi.
Proto se napriklad nerika "ty a ty, lehnete si na ostaty drat, fredericks a ten druhy budou strilet na hnizda a my pobezime" z pozice velitele jednotky (porucika), ale maximalne z pozice serzanta. To proto, ze "serzant", potazmo samotni muzi jednotky vedi nejlip jak to udelat a nejake "tahani za provazky u loutek" zpusobi jen vetsi kalamitu a hlavne kriticke zpozdeni. A to pomijim to, ze v WWII komunikace byla nekde jinde, nez ji mate ted ve hre.
A o tom trosku i tahle mise byla - ze neni moznost neustale vsechno pres radio diskutovat :-) Ale ze je to dost i o jednotlivcich a jak pochopili misi...

Takze, nez bychom ukazovali prsty, nebo si rvali vlasy nad vlastnimi chybami/omyly, vezmeme to spis jako nazornou ukazku toho jak to vypadat nema a zkusime se pro priste z toho poucit :-)
Podle me je totiz protivne slozite hrat "velici" charakter, ktery na jednu stranu nemuze sypat rozkazy (hraci nejsou vojaci a chteji hrat sami za sebe), ale na druhou dostatecne srozumitelne urcit cile mise. Primichejte do toho nejasnou hierarchii diky Leesovi, notnou davku samostatnosti samotnych postav a je z toho srumec :-)
8.7.2013 10:44 - Hunter
Fibri, verim, ze by sobota byla pro tebe lepsi, ale ja jsem na Vitkove a cucim na husity. Takze ja v sobotu nemuzu. Hraje se proto v nedeli a ja jen budu doufat, ze to stihnes a nikdo ti v patek pracovne nezavola :-) I pripadne bez tebe, Fibri, mame 4 hrace, tj. dost=hraje se.
8.7.2013 10:52 - Hunter
Jeste jedna vec k veleni a tak - hezky zpusob, ktery funguje i ve specialnich jednotkach je ptat se na "nazor", potazmo stylem "jak byste resil tu situaci vy?". To nikde nerika, ze se velitel podle toho nakonec rozhodne, ale je to zaroven skvely "roleplayingovy" zpusob, jak dat moznost ostatnim hracum do vseho zasahnout.
Dalsi bod, proc v armade se "nediskutuje", ale dela se, co velici dustojnik rekl, je odpovednost. Kdyz to nevyjde, je to na velicim dustojnikovi. Protoze ale nehrajeme primo ciste vojaky, nejde to hodit opet jen na hlavu aktualniho velitele.
K tomu se zase vaze jedna vec, pozor na vyslovne rozkazy. Jestlize jsou zridkave ,coz uprimne zatim jsou, pak jejich vyslovne poruseni (viz Fibri se svou spionazni akci na lodi vezouci velvyslance smerem ke Kmenum) opravdu znamena nejaky postih typu dutka do rank and requisition - neboli se odrazi na snizeni hodnosti a objemu dostupne vybavy. Obracena strana mince je, ze by se nemely zneuzivat. To, ze hrac A chce udelat neco, co hrac B mu vyslovne zakazuje z pozice "velitele" bohuzel neznamena, ze je to spatne - proto by se stejne jako u Fibriho postavy melo stat to, ze postavu za to neodstrelime hned napoprve, ale naopak, bude sice pokarana a potrestana, ale muze fungovat dal. Neboli obligatni Kirkovo, pravidla jsou od toho, aby se porusovaly. Musite jen ale dobre zvazit, jestli vam to za to stoji...
8.7.2013 17:49 - Hunter
Nahrano hlasovani. Doplneno jen o dve nove veci, nove odhlasovane pridam zitra...
10.7.2013 09:08 - Hunter
Mapka mise 11lvl pridana :-) Dela se to celkem snadno v te civilizaci 4 :-) Malovani poskytne popisky a pripadne dalsi symboly... Tak co na to rikate? Lepsi nez ma kresba od ruky? :-)
10.7.2013 19:02 - Fibriso
Mnohem lepší. teď ji jen vytisknout :)
Budu vědět v pátek, jestli dorazím či ne, každopádně musíme nějak vyřešit ten kolosální screw-up co byl tondou a mnou spáchán....
11.7.2013 09:50 - Hunter
Nevím, jestli kolosální a netuším, jestli to byl průšvih - prostě jste jen postříleli jednu konkurenci...
Spíš mi šlo o to, že to bylo jaksi nekoordinované :-) A všichni u stolu byli lehce rozmrzelí... Na druhou stranu mind trick s tím, kam se mají všichni slétnout byl správným řešením situace :-) Zatracení Jediové... A co si asi tak teď o vás myslí Jawa...
11.7.2013 11:06 - Fibriso
spíše narážím na to, že to, co jediné opravdu potřebujem (iontová cívka) je někde v řiti
13.7.2013 21:59 - Leese Dailen
Nase posledni akce byla skvelou ukazkou toho, jak jsou mi vojacci bez meho vedeni ztraceni. Nejdrive jsme se honili se separatisty kolem hor, protoze jsme se ridili Silou. Kdyz jsme je konecne dohnali u mistni cerpaci stanice, vyslali jsme pruzkum napred. Kvuli spatne komunikaci se ale pruzkum protahl natolik, ze jsme nakonec utocili na odletajici konvoj a jeste nad vodou (budu muset nejak zefektivnit nas pruzkum, obecne se zatim poradne neosvedcil co odesla Mara). Plan utoku byl je nahnat nad pevninu a strelbou donutit k pristani, abychom ukoristili speedery i naklad. Jen co jsme se ale priblizili, zacala ostra strelba a prvni dva speedery vybuchovaly jeste ve vzduchu (nastesti to byly ty s palivem a ne nas naklad). Pote, kdyz se zacali rozprchavat, tak misto nadhaneni se soustredili vsichni na jeden speeder s nakladem a ostatni nechali utect. Sice se mi podarilo primet Rak Dol aby se vydala za dalsim speederem, ale misto nadhaneni nakladu jsme si hrali na rodeo s velitelem (motorka versus dodavka). Kdyz uz jsem zacal citit vazne ohrozeni, podarilo se mi Rak Dol primet aby rodea zanechala a odletli jsme hledat ostatni. Kdyby nebyl nedostatek BARC speederu, tak jsem mohl alespon nahanet dalsi speeder s nakladem, kazdopadne priste si musim vybrat mensiho maniaka na rizeni (snad to uz ale nebude zapotrebi). Pote jsme prohledli korist a nasli dalsi manevrovaci trysky. Navic vyplynulo, ze v tom speederu, kam se vsichni vrhli, byl uvnitr jeste ten Jawa! (Low-Tech nebo tak nejak) Nasledne jsme vyslechli pilota speederu a zjistili od nej kde se ma jejich jednotka sejit po rozprchnuti, nacez jsem vyslech ukoncil a zaukoloval ostatni aby vyrazili pripravit na misto lecku a sam v nakladnim speederu odletel zpet do vesnice. Akci samozrejme provedli tak ze pulka prezivsich byla varovana a sletli se zrejme jinde. Pak jsme jeste chteli zahajit stavbu trupu lodi a zjistili jsme, ze ten lovec vyzabijel vsechny klony u vrakoviste vcetne ARC velitele. Jedinne co jsme nasli byla jeho fotka na datapadu v rukou velitele. Klony jsme na muj popud pohrbili zehem i pres to, ze ostatni by je tam klidne nechali napospas predatorum (tady je zjevne treba zavest pokrok, nejsou to preci nejaci droidi). Prevezli jsme tedy jeste casti trupu potrebne na lod k vesnici a rozhodujeme co dal.

Mame vetsinu soucastek potrebnych na lod krome iontove civky a nejakych pocitacovych obvodu. Nekde okolo se stale jeste pohybuje velitel Sabaoth jednotky a velitel separatistu s dvema vojaky (a nasi iontovou civkou) a hlavne se nebezpecne blizko pohybuje ten neviditelny lovec s plazmovou puskou.
13.7.2013 22:42 - Elvid
Hunter píše:
Mapka mise 11lvl pridana

Kde se k ni da prokliknout? O:-)

Hunter píše:
A co si asi tak teď o vás myslí Jawa...

No, vzhledem k tomu, ze u dalsiho zajatce byl pripraven uzemnit Leese, kdyz ho bude chtit opet odpravit...(i potom, co tamty zadal, aby nesli po nich)
Na druhou stranu je zvladli pomerne snadno, i kdyz dle zjisteni omracovani od Likkita to zase tak tezke nebylo, takze alespon vypadaji schopne, kdyz ne treba efektivne...O:-)

Leese Dailen píše:
vyslechli pilota

Pilot zije, vyslechli jsme strelce, ten nevedel, ze jsem ho omracil, pilot ano...takze tam bych si nemohl hrat na zajatce...;-) a aztim jsi pilot neodstrelil...

Leese Dailen píše:
Klony jsme na muj popud pohrbili zehem i pres to, ze ostatni by je tam klidne nechali napospas predatorum

Tady bych upresnil ostatni na Likkita a Rak dol s tim, ze Likkit zjistoval, jake jsou vlastne obrady u nich a chtel je tudiz zpopelnit, kdybyste se k tomu nemeli jako jejich blizsi...;-)

Leese Dailen píše:
rozhodujeme co dal.

Tusim, ze jsme se dohodli ohledne toho presunu do hor, abychom do toho netahali dalsi Mo'race a dal se lepe opevnit perimetr proti Du'labovi...zaroven je to misto, o kterem ostatni nevedi a nebude tudiz tak na ocich pri stavbe lode...alespon Likkit to bude mit stale v planu takto provest...s tim, ze Rak Dol si vymeditovala misto, ktere je vhodne k meditaci a Ty mas stanovit, kde v tech horach je signal, abychom ho pak prozkoumali...:-)
14.7.2013 02:17 - Bleška
Já nevím, ale já se u čtení Leesova popisu fakt bavila :D :D. I když to zřejmě byla jedna z těch her, kdy nic nevychází, jak by mělo, kdy nic nejde a kdy 20ku na kostce hází jenom GM :D :D :D.
14.7.2013 02:30 - Leese Dailen
Nasel jsem asi dobre reseni pro ten blaster cannon (rebellion era p.49, Miniature Proton Torpedo Launcher): jako swift akci to prepnes na "single target mode", prestane to byt area atack a dela vic dmg (v nasem pripade muze misto toho stale ignorovat DR/SR), v tomto modu ma ale -10 na utok na cokoliv mensiho nez Huge.
14.7.2013 06:54 - Fibriso
Hmm, takže buď budu střílet s DR/SR -5 a se splashem, nebo DR/SR budu ignorovat a budu střílet na 90% s -10. za mne výsledek nula.
Ale vlastně ně, nechám si to odstranit a budu mít volný Upgarde point na zbrani. možná dva. :)

Bleška: jo jo, dvacítky, v předminulé hře zářný příklad. Garra tam nebyla a Iks své droidy odpařil poměrně rychle, než DM se stihl nastartovat, takže někdo jiný je pak musel zákonitě "vyžrat". Los padl na Rak-Dol, které pak skončila z skoro plno na za forcepoint na 0 . Ouch.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080985069274902 secREMOTE_IP: 3.149.250.1