K SW Saga, neb to hrajeme uz par let :-)
Takticky boj - v zasade bych nerekl, ze je extremne takticky - spis ne, nez jo. V podstate se taktickym stava v okamziku, kdy mas melee postavu, protoze s ni najednou zacnes resit kdo za kym stoji apod.
Standardne hrajeme klonove vojaky s puskami - resime v zasade jen kryt a kdo na koho strili, oboje mas ale v kazdem jinem systemu. Prijemna je podle me "narocnost" vypoctu a poctu hodu - odsejpa to diky "1 utoku na kolo" - krome vyjimek :-)
Ale nejakou specialni taktiku v boji tam nenajdes, pokud na to nepostavis konkretni postavy (ze ho zasahem posune o policko, muze ho odzbrojit apod).
Takze po nejakych desitkach az stovkach boju bych rekl, ze je to prijemne jednoduchy system, postavy se hezky a relativne snadno tvori. Boje jsou celkem rychle, ale nejake specialni taktizovani v boji tam proste neni. Taktizovani prinasi tvorba postav a skladba jejich dovednosti - coz ale uz je o nejakem tom kombinovani.
Jsem i tak velkej fanda, takze kdyz budes chtit pomoct s postavama, nebo nejakou inspiraci postav, mrkni se k nam na forum, respektive do materialu pro nejake ty uz hotove postavy hracu...
New Orders