Loki: em...
připomenu tohle projistotu.
Skupiny se tvoří zásadně pouze z Bezejmenných PV - tzn.
Skupiny nemají následky.
Stres postav se nesčítá - můžeš použít jen jeden čtvereček naráz. Tzn. s Kondicí 3 máš trojkový stres, tzn. do Následků se ti probije už útok za 4 posuny.
CAčka fungují vcelku nezávisle na útoku a obraně - velkou část bojových CAček zvládneš použít smysluplně pro obojí. Některá CA víc inklinují na jednu nebo druhou stranu, ale to je už hodně o situaci a postavě. Tzn. je to spíš o tom na co ta CAčka spálíš než na co je vytvoříš.
Pozor na spirálu smrti - jakmile se probiješ do Následků, tak způsobený Následek je aspekt a za jeho "vytvoření" získá útočník automaticky volné vyvolání.
Ohledně spolupráce bych se nebál, Fate je systémově jednoduchej - postava může Útočit - nebo provede jinou smysluplnou akci aby pomohla sobě nebo kamarádovi, ta může bejt úplně nebojová (ve smyslu na nebojovou dovednost - Atletika je dost oblíbená v tomhle směru, ale dá se i různé Klamání/Manipulace, Pozornost atp.) nebo klidně bojová ale nepřímá (tj. nesnažíš se Útočit, ale třeba o CA Odzbrojení, Zatlačení hromadou útoků atp. - ve fikci to znamená že do protivníka začneš mlátit bez nějaké sofistikované snahy ho fakt probít, ale s tím že se prostě musí bránit zleva zprava aby to neschytal...) Když na to že můžeš tvořit i jiné akce nezapomeneš, tak to je dál docela intuitivní.
Skupina je usnadnění a zejména zrychlení v tom smyslu, že jako GM nemusíš vymýšlet a házet akce za X postav zvlášť, ale vymyslíš jednu a hodíš jednou.