Kultura

Argonantus
14.9.2010 14:00
Přežije Morrowind jako diskusní téma?
Packa navrhla udělat diskusi o Morrowindu, zřejmě abychom neotravovali jinde.

Takže nejprve technický odkaz na mé veselé dílko
http://uloz.to/5825293/daedric-bitter-coast.esp
dále readme k témuž
http://uloz.to/5804097/readme-daedric-bitter-coast.doc

dále k jinému, daleko zásadnějšímu dílu, nad kterým se Morrowindistům zatají dech

http://www.uesp.net/wiki/Tes3Mod:Tamriel_Rebuilt


a to snad zatím stačí.
Autorská citace #1
14.9.2010 14:03 - Argonantus
Colombovi z minule:

Píše:
hlavně jak se ti to do tvoji pevnosti už nevleze


ježto bydlím v Hlormarenu, vejde se tam leccos. Třípatrový mnohapokoják.

Píše:
Nehledě na to, že můj nejoblibenější dům byl Hlaalu (tedy je),


Já jsem Telvanni čaroděj, a dělám si, co chci.
Autorská citace #2
14.9.2010 14:11 - Colombo
jn, původně jsem chtěl hrát za nekromancera, ale chybí mi ten prvek zajišťování si mrtvol, jejich úpravu a dlouhodobé trvání, stejně jako možnost dobýt si kousek země a zabíjet hrdiny.

U Telvanni mi vadí ty baráky. Nehledě na možnost výzkumu, konstrukce vlastních dwemerských serpentiček a vůbec to, co dělají mágové, soustřeďují se na výzkum.

Naštětí mám teď rozjetý sorcerer class, takže si nahraju mapky a juknu se jako Telvanni na kontinent:)
Autorská citace #3
14.9.2010 14:29 - Argonantus
Telvanni baráky jsou šílené a já právě proto taky bydlím v Hlormarenu.
Už přede mnou to ostatně provedl Baladas Demnevani, nejrozumnější osoba v Morrowindu.
Autorská citace #4
14.9.2010 14:59 - Colombo
lol, morrowind google maps:D
http://www.uesp.net/maps/mwmap/mwmap.shtml?centeron=Hlormaren

pěkný Hlormaren. A co v Telvani Discrict, tam pěkný baráček není?

Jen je škoda, že si tam nemůžu donést personál, obchodníky, že mi negeneruje egg-mine žádný zisk atp.:(

btw. to všici bydlí blízko balmory? Co já vím, tak je na ní nejvíc addonů, co se týče různých staveb...
Autorská citace #5
14.9.2010 15:15 - Argonantus
Já se cítil být spíš Caldeřan, než Balmořan. Rozhodně kšeftuji nejradši s Creeperem. A metro mi jezdí pomalu do obýváku (propylonexpres).

Sadrith Mora je divná, baráky obvykle šišaté; Vivec srdečně nesnáším; a Tel Uvirith je mimořádně hnusné místo. Uvažoval jsem o dobytí nějaké Velothi, ale Hlormaren je daleko lepší a větší. Vlastně je ze všech pevností největší.
Jinak mi vzniklo několik vedlejších sídel v datadiscích - -v BloodMoonu jsou v ději celkem tři, v Tribunálu další. Ale to jsou jen takové letní chatičky.
Autorská citace #6
14.9.2010 15:54 - Colombo
s bugováním jsem skončil, teda tentokrát nebudu převyuźívat Creepera ani Alchymii a tímpádem nekonečné množství peněz. Když prachy, tak pěkně do dungu a prodat loot, místo jeho shromažďování.
Autorská citace #7
14.9.2010 17:03 - Colombo
Píše:
ne že by mi to nějak trhalo žíly, ale máte tu toho už dost na samostatnou diskusi...

taky si myslím.
Autorská citace #8
14.9.2010 17:46 - Argonantus
Creeper není bug, nýbrž záměr. V Tribunálu i v BloodMoonu jsou i bohatší kupci; a na Vvardenfelu je ta osoba ze Zaniab campu.
Navíc velké peníze se dají využít jen na enchanting, a ten nakonec taky zvládneš sám.
Autorská citace #9
14.9.2010 20:25 - Colombo
jop, mám za cíl si enchanting pořádně vymakat a vytvářet si předměty sám.

A taky se to dá použít na tréning, jestli odmítáš skilly trénovat neustálým opakováním jednoho kouzla, aby jsi dostal skill na hranici, kde to nejjednodužší léčivé kouzlo už zvládneš.

Btw. hodně prachů je taky čistě sběratelská vášeň:D stejně jako všemožné amuletky s alspoň zdánlivě jedinečným jménem:D

Jenže creeper vykupuje za plnou cenu.
Autorská citace #10
15.9.2010 08:27 - Argonantus
Creeper vykupuje za plnou cenu, protože je creature a tím pádem neumí obchodovat. To není bug, nýbrž vlastnost systému. Krab je to samé (akorát se ke krabovi neženu, protože je to daleko). Můj knihkupec funguje úplně stejně, pokud jsi ho už potkal ve finální lokaci.

Nemožnost seslat nejjednodušší kouzlo považuji naopak za vadu systému; ti trenéři mi připadají divní.

EDIT:

A po pár dnech je závěr jasný; nepřežije!!
Autorská citace #11
20.9.2010 20:01 - Colombo
Je Tamriel rebuild project a mapy 1 a 2 furt živé? Objevila se mi blbá hláška: Quest not ready.
Takže se nemůžu stát absolutním vládcem Telvani:(
Autorská citace #12
20.9.2010 20:02 - Colombo
(ostatně, tu si to můžem zaspamovat i tím písmem)
Autorská citace #13
20.9.2010 20:11 - Argonantus
Přiznám se, že jsem to nezkoušel hodně dlouho; ale údajně to mělo chodit. Nevím.
Autorská citace #14
20.9.2010 20:20 - Colombo
Což o to, chodit to chodí, jen ty verze, které jsem stahoval, nebyly zrovna akutální (nějaký rok 2009 nebo tak) no a zjevně to ještě není hotové, tak by mne zajímalo, jestli to vzdali, nebo na tom furt makají (upřímně, nejvíc by mne zajímal můj nejoblibenější dům Hlallu.
Autorská citace #15
20.9.2010 22:18 - Felouen
Wow, tak ten Tamriel Rebuilt project je naprosto super! Čím více prostředí na exploration, čím více nové lore a kouzel, tím lépe! :) Sice jsem kdysi se dívala na mody na FilePlanet, ale zrovna tohohle jsem si nikdy předtím nevšimla, i přes to že je v Hall of Fame a má tak vysoký rating. Ví o něm Faskal? Určitě by se mu líbil.

Mám pořád rozehraného svého Telvanni bojovníka mága, takže bych si mohla vyzkoušet ten mod, jen si vzpomínám, že mě nebavilo až tolik pořád běhat do dungeonů /nebo mark+recall a jeden z těch dvou hlavních teleportů/ na vydělání dosti peněz, abych získána kouzla na enchantmenty a vymýšlení nových kouzel. Chtěla jsem a pořád chci si vydělat peníze něčím pořádným, a ne používáním Creepera. :D

Ohledně toho necromancera, jaký mod na něj požíváte? Vzpomínám si že byl jeden obvzlášť populární.

Jinak, exterior cells je všechno venku, a interior cells jsou uvnitř nějaké budovy či dungeonu, pokud to chápu správně, že? Můj guess jak jsem nepoužívala TES construction set, jen jsem do něj kdysi nahlédla. :)
Autorská citace #16
20.9.2010 22:40 - Colombo
Felouen: jo, jendím z důvodů, proč v Oblivionu nejsou JUMP ani LEVITATE a podobné je ten, že jsou tam všechna (velká) města dělaná jako interier cells. Což je podle mne celkem podvod.
Já osobně používám TC adventurers mod, který má hru dělat těžší. Pak taky Living towns of morrowind nebo nějak tak. No pak pár kouzelnických, jako jeden, který ti dělá při vyšším kouzelnickém skillu levnější kouzla (sice na zakouzlení potřebuješ stejně many, ale pak ti to část many vrátí) a taky Dracanus voice, díky kterému můžeš rozkazovat těm, kteří jsou pod tebou (a taky to trochu oživuje Morrowind, válečnící třeba trénují boje atp.)
Autorská citace #17
20.9.2010 22:55 - Argonantus
Felouen:

Z vděčnosti nad návštěvou další osoby odpovím důkladněji:

- Tamriel Rebuilt mne pochopitelně nadchl, protože vnesl pořádek do rostoucího chaosu "soukromých" ostrovů; a svět nikdy není dost veliký, že jo.

- já jsem sice tu planetu pozoroval, ale nakonec mám všechno od Erica Melnibone a odjinud, protože mne vždy spolehlivě odradí registrace (od všeho).

- Píše:
Mám pořád rozehraného svého Telvanni bojovníka mága
... já taky... to mi šlo prakticky samo.

- do dungeonů mne baví běhat, když tam je něco nového, netypického, překvapivého. Už vlastním prakticky všechno na světě (superquest Muzeum v Tribunálu jsem splnil z podstatné části, neseženu jen pár věci, kde je třeba být upír a podobně...), a sbírky mi zarovnávají dvě patra Hlormarenu (ve sklepě jsou zbroje Hands, ke kterým mám přirozený odpor), takže sháním pouze lucerničky do výzdoby a podobné kraviny. Morrowind co by jedna velká Ikea. A samozřejmě, zajímají mne nejvíc ze všeho nová dobrodružství.

- pokud máš Barilzaar Mazed Band, pak se v Mournholdu vydělává ještě mocněji, než u Crepera - je ti celkem jedno, že tě okradou, když stejně každou návštěvu zarovnáš oba kováře zbožím až po uši (oba už mají na sobě super výbavu; dnes prodávám často takové věci, aby kovář dobře vypadal...). Ostatně, už pomalu nevím, co vymyslet za kouzelné věci.

- necromancera neznám. Osobně se můj čaroděj na vyvolávání potvor odedávna zaměřoval; klíčová je jedna róba ze Solstheimu, a z předmětů lze sestavit soukromou armádu. Tridaedra staff, která je k vidění v mém pluginu, je udělaná podle štítu, který jsem si sám očaroval; tady jsou jen trochu natažené časy, které bez editoru dosáhnout nejde. IMHO jedna z nejúžasnějších enchantingem dosažitelných věcí (druhá je meč Akavirian, dělaný zase podle hole; ten je ale dostupný jen pro velké znalce).

- exterior cells jsou venku, a lze je sice svobodně měnit, ale já k tomu mám drobné ideologické výhrady, protože za chvíli není na Vvardenfellu k hnutí. Je jich konečné množství (mapa rozdělená na čtverečky, při přechodu do downloaduje.)Každá lama cítí potřebu dělat ostrov a k němu přívoz; přístavy pak vypadají naprosto šíleně.

- pokud bude zájem, vydám tutoriál TES pro lamy, který jsem dělal pro pár známých (a hlavně pro sebe, jsem programátorská totální lama).
Autorská citace #18
14.12.2011 23:32 - Colombo
Tak jsem si četl nějakou wikinu o Skyrimu. Postupně jsem se proklikal na můj oblíbený Morrowind a narazil jsem na tohle:

Píše:
Corprus has a much greater reflection in user-made mods than in the original game. In the Sixth House mod, the player can actually join the House Dagoth and win it a decisive victory. The mod's storyline ends in destroying Ebonheart, killing Vivec, shutting down the Ghostfence and letting Blight and Corprus spread across Vvardenfell, forcing all the foreigners away. Corprus and Dagoth cults are featured in multiple darkside mods like Suran Underworld. A global storyline for House Dagoth is included in the Chaos Heart global mod, where Corprus is removed by Dagoth Ur himself, along with the rebirth of the House.


Narazil na to někdo jiný? Zajímavé módy. Konečně temná strana síly:P
Autorská citace #19
16.12.2011 09:47 - Wild West
Modů k Morrowindu je tolik, že se vymykají chápání.
Těch zlých je určitě víc, na tento jsem nenarazil, ale moje dějová linie, složená z několika dalších modů, byla ještě daleko komplikovanější.
Likvidace Dagotha Ura a Tribunálu byla pomstou trpaslíků, v jediné větě.
Shodovalo se to v bodě, že Vivec je jeden z hlavních ničemů. A hodně velcí vykukové byli také Hands of Almalexia.
Autorská citace #20
17.12.2011 08:26 - Colombo
WW: to je to, co si mi posílal (ten dungeon) nebo to je něco víc?
Autorská citace #21
17.12.2011 10:11 - Colombo
Zatím jen marně čekám na to, až Betsheda vydá editor a někdo mi udělá Thalmor mód.
Ti High Elfové jsou ve skyrimu strašně cool.
Autorská citace #22
17.12.2011 10:46 - Aeris
Colombo píše:
Zatím jen marně čekám na to, až Betsheda vydá editor a někdo mi udělá Thalmor mód.
Ti High Elfové jsou ve skyrimu strašně cool.

Fanúšik nacistov? No že sa nehanbíš.
Autorská citace #23
17.12.2011 15:07 - Colombo
To víš, ty jejich uniformy...
Autorská citace #24
17.12.2011 15:21 - Aeris
Colombo píše:
To víš, ty jejich uniformy...

Hej, viem čo myslíš :)
Autorská citace #25
17.3.2017 17:23 - jann
Má Argo zájem o koment k Daedric Bitter Coast?

Je to pěkné dílo, má pár opravdu výborných momentů, líbilo se mi; ale nevím jestli je po letech zájem o identifikaci míst k opravě..
Autorská citace #26
18.3.2017 10:55 - Argonantus
Díky Sirienovi jsem se dostal k dotazu (díky).
No, co na to říct; nápady k opravě beru, zajímá mne zpětná vazba, i když se asi v tomto oboru dál vyvíjet nebudu.
Potíž je, že už moc nemám vybavení, abych to spolehlivě rozchodil, takže opravovat to asi nebudu. Využil jsem to úplně jinak a jinde.

Nijak se ovšem nebráním tomu, kdybys to opravil sám dle svého vkusu.
Autorská citace #27
18.3.2017 14:44 - jann
Jasně.

Tak pro informaci dalším zájemcům:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů. ARM_dremora_soldier totiž nemá přiřazen NIF soubor.

2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku. Důvod je, že Tribunal zavedl rozlišení na questy aktivní a neaktivní; takže v pluginu se musí do Dialogue>Journal přidat na první řádek název questu a zaškrtnout koncové zápisy jako "Finished" (a v MehrunesQuestu závěrečné zápisy napsat).

3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.

4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.

Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)

Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly). Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.

A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..
Autorská citace #28
19.3.2017 12:28 - Argonantus
Tak jen po paměti.

Píše:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů.

Netuším, kde je zakopaný pes, zjevovali se mi standardní vojáci, mohla by v tom být nějaká nekompatibilita pluginů, věčný a spíš neřešitelný problém.
ARM_dremora_soldier by měl být vizuálně normální dremora (statisticky nikoli), pokud není, snad se to tam dá upravit.

Bitvu jsem zorganizoval zcela proti duchu a záměru tvůrců Morrowindu, který na to zjevně moc není dělaný, ale nakonec to docela slušně chodilo.

Píše:
2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku.

To mne vůbec nepřekvapuje.
Vše bylo budováno s originálním Morrowindem, ježto jsem zjistil, že oba datadisky (tedy i Bloodmoon) přepisují originální matserfile, což hází různé bugy a podivnosti do modů všemi směry. Udělat to se zapnutým Tribunálem by znamenalo ještě větší bordel u lidí, co ho nemají.
Možná si lze u Tribunálistů command natvrdo přepsat, jak praví tvůj komentář dále.


Píše:
3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.


Totéž, jenže horší. Pluginy vzájemně často dělají neplechy. Snažil jsem se být maximálně decentní a puristický a vůbec nezasahovat do známých míst, postav a questů, a už vůbec ne do něčeho označeného jako "Nerevarine".
Problémů z modů, o kterých jsem v životě neslyšel, se samozřejmě lze nadít snadno.

Píše:
4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.

Jasná a řešitelná chyba.
Píše:

Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)


Spíše světonázorová ptákovina, byl jsem nadšený abolicionista a osvobodil jsem kdeco a kdekoho, a tenhle quest opravuje jistou nedůslednost ve vanilla verzi, kde prostě některé klíče úplně chybí.
Pokud jste ale krutí daedra woshippeři, které nějací bídní otroci nezajímají, pak to asi těžko zaujme.

Píše:
Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly).

Jo, to jsem přesně zamýšlel. Tam by se měl agresivní válečník vyřádit. Lze tam taky dostat parádně na budku.

Píše:
Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.

Úplně pozdní inspirace, spíš výtvarná, než dějová; v ději jí není k ničemu potřeba. Říkal jsem si, když objevíte v terénu tuhle neuvěřitelnou věc. Základem je díl pro Dagoth Urovu jeskyni, který by bylo škoda nevyužít podruhé, že.


Píše:
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.

Taky easter egg, kombinovaný s Mary Sue - Creeperovský dokonalý knihkupec je to, co mi vždycky chybělo. Má i knihy, které ještě zaručeně nemáte.

Píše:
A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..

Jo. Tohle jsem prostě úplně nevyřešil; chtěl bych absolutní Barilzaar mazed Band, který by cestoval všude. Ale nestačily mi na něj moje laické znalosti a vázalo mne omezení tvořit jedině z vanila Morrowindu. Stejně tak mi občas házel divné chyby bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem.

měl jsem také smělé plány, aby získaná loď jezdila po všech přístavech, ale to poněkud také přesáhlo moje programátorské schopnosti. Nevelké.
Autorská citace #29
19.3.2017 20:37 - jann
Píše:
ARM_dremora_soldier

Asi jsi mu před nahráním pluginu na uložto nechtěným klikem zrušil animaci; opravit to šlo snadno i když jsem takovou věc dělal poprvé.

Píše:
Bitva

Funguje dobře. Jsem polovinu nepřátel dostal do boje a jen se díval, pak bylo třeba pošťouchnout zbytek. Akorát mě po bitvě leklo, když jsem vylezl v Ghostgate a obě přeživší dremory šli za mnou, a nedalo se jim přikázat stůj. Naštěstí teleportace problém řešila.

Píše:
V ději jí není k ničemu potřeba

A tím je plugin hezký, že jen tak mimochodem přidává prostory pro radost.

Píše:
Parádně na budku

To jo.

Píše:
Bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem

Ten jak ho zabiju pro meč? Fungoval bez problému.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.097609996795654 secREMOTE_IP: 18.219.22.169