Kultura

Argonantus
14.9.2010 14:00
Přežije Morrowind jako diskusní téma?
Packa navrhla udělat diskusi o Morrowindu, zřejmě abychom neotravovali jinde.

Takže nejprve technický odkaz na mé veselé dílko
http://uloz.to/5825293/daedric-bitter-coast.esp
dále readme k témuž
http://uloz.to/5804097/readme-daedric-bitter-coast.doc

dále k jinému, daleko zásadnějšímu dílu, nad kterým se Morrowindistům zatají dech

http://www.uesp.net/wiki/Tes3Mod:Tamriel_Rebuilt


a to snad zatím stačí.
Autorská citace #21
17.12.2011 10:11 - Colombo
Zatím jen marně čekám na to, až Betsheda vydá editor a někdo mi udělá Thalmor mód.
Ti High Elfové jsou ve skyrimu strašně cool.
Autorská citace #22
17.12.2011 10:46 - Aeris
Colombo píše:
Zatím jen marně čekám na to, až Betsheda vydá editor a někdo mi udělá Thalmor mód.
Ti High Elfové jsou ve skyrimu strašně cool.

Fanúšik nacistov? No že sa nehanbíš.
Autorská citace #23
17.12.2011 15:07 - Colombo
To víš, ty jejich uniformy...
Autorská citace #24
17.12.2011 15:21 - Aeris
Colombo píše:
To víš, ty jejich uniformy...

Hej, viem čo myslíš :)
Autorská citace #25
17.3.2017 17:23 - jann
Má Argo zájem o koment k Daedric Bitter Coast?

Je to pěkné dílo, má pár opravdu výborných momentů, líbilo se mi; ale nevím jestli je po letech zájem o identifikaci míst k opravě..
Autorská citace #26
18.3.2017 10:55 - Argonantus
Díky Sirienovi jsem se dostal k dotazu (díky).
No, co na to říct; nápady k opravě beru, zajímá mne zpětná vazba, i když se asi v tomto oboru dál vyvíjet nebudu.
Potíž je, že už moc nemám vybavení, abych to spolehlivě rozchodil, takže opravovat to asi nebudu. Využil jsem to úplně jinak a jinde.

Nijak se ovšem nebráním tomu, kdybys to opravil sám dle svého vkusu.
Autorská citace #27
18.3.2017 14:44 - jann
Jasně.

Tak pro informaci dalším zájemcům:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů. ARM_dremora_soldier totiž nemá přiřazen NIF soubor.

2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku. Důvod je, že Tribunal zavedl rozlišení na questy aktivní a neaktivní; takže v pluginu se musí do Dialogue>Journal přidat na první řádek název questu a zaškrtnout koncové zápisy jako "Finished" (a v MehrunesQuestu závěrečné zápisy napsat).

3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.

4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.

Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)

Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly). Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.

A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..
Autorská citace #28
19.3.2017 12:28 - Argonantus
Tak jen po paměti.

Píše:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů.

Netuším, kde je zakopaný pes, zjevovali se mi standardní vojáci, mohla by v tom být nějaká nekompatibilita pluginů, věčný a spíš neřešitelný problém.
ARM_dremora_soldier by měl být vizuálně normální dremora (statisticky nikoli), pokud není, snad se to tam dá upravit.

Bitvu jsem zorganizoval zcela proti duchu a záměru tvůrců Morrowindu, který na to zjevně moc není dělaný, ale nakonec to docela slušně chodilo.

Píše:
2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku.

To mne vůbec nepřekvapuje.
Vše bylo budováno s originálním Morrowindem, ježto jsem zjistil, že oba datadisky (tedy i Bloodmoon) přepisují originální matserfile, což hází různé bugy a podivnosti do modů všemi směry. Udělat to se zapnutým Tribunálem by znamenalo ještě větší bordel u lidí, co ho nemají.
Možná si lze u Tribunálistů command natvrdo přepsat, jak praví tvůj komentář dále.


Píše:
3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.


Totéž, jenže horší. Pluginy vzájemně často dělají neplechy. Snažil jsem se být maximálně decentní a puristický a vůbec nezasahovat do známých míst, postav a questů, a už vůbec ne do něčeho označeného jako "Nerevarine".
Problémů z modů, o kterých jsem v životě neslyšel, se samozřejmě lze nadít snadno.

Píše:
4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.

Jasná a řešitelná chyba.
Píše:

Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)


Spíše světonázorová ptákovina, byl jsem nadšený abolicionista a osvobodil jsem kdeco a kdekoho, a tenhle quest opravuje jistou nedůslednost ve vanilla verzi, kde prostě některé klíče úplně chybí.
Pokud jste ale krutí daedra woshippeři, které nějací bídní otroci nezajímají, pak to asi těžko zaujme.

Píše:
Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly).

Jo, to jsem přesně zamýšlel. Tam by se měl agresivní válečník vyřádit. Lze tam taky dostat parádně na budku.

Píše:
Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.

Úplně pozdní inspirace, spíš výtvarná, než dějová; v ději jí není k ničemu potřeba. Říkal jsem si, když objevíte v terénu tuhle neuvěřitelnou věc. Základem je díl pro Dagoth Urovu jeskyni, který by bylo škoda nevyužít podruhé, že.


Píše:
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.

Taky easter egg, kombinovaný s Mary Sue - Creeperovský dokonalý knihkupec je to, co mi vždycky chybělo. Má i knihy, které ještě zaručeně nemáte.

Píše:
A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..

Jo. Tohle jsem prostě úplně nevyřešil; chtěl bych absolutní Barilzaar mazed Band, který by cestoval všude. Ale nestačily mi na něj moje laické znalosti a vázalo mne omezení tvořit jedině z vanila Morrowindu. Stejně tak mi občas házel divné chyby bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem.

měl jsem také smělé plány, aby získaná loď jezdila po všech přístavech, ale to poněkud také přesáhlo moje programátorské schopnosti. Nevelké.
Autorská citace #29
19.3.2017 20:37 - jann
Píše:
ARM_dremora_soldier

Asi jsi mu před nahráním pluginu na uložto nechtěným klikem zrušil animaci; opravit to šlo snadno i když jsem takovou věc dělal poprvé.

Píše:
Bitva

Funguje dobře. Jsem polovinu nepřátel dostal do boje a jen se díval, pak bylo třeba pošťouchnout zbytek. Akorát mě po bitvě leklo, když jsem vylezl v Ghostgate a obě přeživší dremory šli za mnou, a nedalo se jim přikázat stůj. Naštěstí teleportace problém řešila.

Píše:
V ději jí není k ničemu potřeba

A tím je plugin hezký, že jen tak mimochodem přidává prostory pro radost.

Píše:
Parádně na budku

To jo.

Píše:
Bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem

Ten jak ho zabiju pro meč? Fungoval bez problému.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1353771686554 secREMOTE_IP: 54.198.104.234