LokiB píše:
to je takový hezký případ, kdy tě zajímá něco úplně jiného, než k čemu komentář připojujueš
Šlo mi o to, že ShadoWWW ukáže čísla o prodejích a následně mluví o "většině hrajících skupin".
Z prodejů Monopolů (u nás Dostihů a sázek) to v 80. letech taky mohlo vypadat, že jde o velmi hranou hru, ale přitom o 30 let později se ukázalo, že se líbila jen 15% hráčů a 60% ji nenávidělo, po jedné až několika málo hrách ji uklidili do skříně a už nikdy nevytáhli.
Není to moc srovnatelné, ale i dneska hodně her kupují lidé proto, že se jim líbí, ale k hraní se nedostanou buď nikdy, nebo jednou a tím to skončí. Přičemž to platí nejen pro deskovky, ale i hry na Steamu, a dokonce i o různém specializovaném domácím nářadí, malých kuchyňských spotřebičích a podobně. Tak nevím, proč by to zrovna u DnD mělo být jinak.