Pravidla

Autorská citace #1
12.12.2014 19:33 - sirien
Doplnit ukázkové příklady aspektů.

Doplnit pravidla pro GM ohledně NPC a minionů (skupin?)

Připsat systém milníků (zlepšování postav)

Přidat odkazy na stránky pravidel

Doplnit ke všemu alespoň jednou původní anglický termín

Připsat k Přístupům i Freeport variantu

Připsat princip Fate Fractal (a možná i Golden a Silver rule..??)

Vyškrtnout z článku pravidla pro zóny?

Přepsat tu úvodní pasáž o povaze Fate
Autorská citace #2
14.12.2014 10:00 - Morfin
1. Bylo by možné vysvětlit stres z hlediska příběhu/popisu.

2. Je pro mě překvapením, že čtverečky nelze kombinovat. Toto pravidlo jsem nějak vytěsnil a hrajeme na kombinace (např. 5 posun lze vyřešit čtverečky 3 a 2). Přijde mi to i logičtější, protože když mohu kombinovat stres s následky, mohu kombinovat následky mezi sebou, tak proč bych nemohl stres?

3. Pravidla pro zóny mi nepřijdou až tak důležitá pro hraní. Jde přeci především o vyvolání obrázku celé akční scény a pak už jen o dynamiku. Každý si asi dokáže představit, že než on uběhne 100 m, bude mít záporák dost času na podříznutí přítelky, či na odemčení dveří do betonového bunkru. Nebo si každý umí představit, že když on je v kuchyni, pak ho jeho odvěký nepřítel Franta může v obýváku pomlouvat dle libosti.
Autorská citace #3
14.12.2014 21:50 - sirien
Čtverečky nelze kombinovat, protože to pak je overpowered - stres má vyjadřovat Tvojí schopnost "ustát špatnou situaci", vybrat rány na poslední moment, poradit si i v momentě kdy si pod silným tlakem. NEMÁ fungovat jako HPčka a chránit Tě proti dobře provedenému zásahu (s vysokým posunem) - takový zásah už prostě není o "převaze", ale o tom že Tě zasáhne a něco Ti udělá.

Následky na druhou stranu mají tu povahu HP kumulativní obrany - když tu situaci už neustojíš a něco se Ti stane, může se Ti toho naráz stát klidně i víc.


Jinak díky, dobré poznámky, stres doplnim a ty zóny asi fakt škrtnu
Autorská citace #4
15.12.2014 01:20 - sirien
Přidám rámeček obsáhle vysvětlující rozdíly mezi akcemi (O, CA, A, D a AO).

Přidána AO.

Doplněny příklady aspektů.

Přidán rámeček vysvětlující vztah mezi volným vyvoláním a platbou bodu osudu.

Přidány Freeport přístupy.

Přidán Fate Fractal (spolu s Golden a Silver rule).

Připsáno varování před Zero sum u zbraní a zbrojí a přidán odstaveček popisující můj oblíbený systém zbraní a zbrojí, aby si lidi nestěžovali, že je chtějí, ale jako nováčci u Fate netuší, jak to udělat.

Přepsán úvod

----------

huf... ještě ty odkazy na stránky pravidel, ale takhle by to snad už obsahově i mělo být všechno (nejdůležitější)
Autorská citace #5
17.12.2014 02:50 - sirien
Přidal jsem jako ukázkové postavy primárně postavy ze Sabotované mise - zveřejnil jsem je až teď, ale na ukázku pro začátečníky jsou vhodnější mi přijde. Taktéž jsem se k nim začal primárně odkazovat u popisu triků.
Autorská citace #6
10.11.2015 20:44 - sirien
malý update.

Zahlazené formátování, převod na anglické odstavce.

Upřesnil jsem znění částí textu (úspěchy za cenu, upravování hodu aspekty).

Dopsal jsem odstavec o možnosti mít aspekty dovysvětlené bokem.

Přidal jsem poznámku o dodatečných měřítkách stresu a následcích.

Opravil jsem tagování UL uvnitř P (nemá zjevný efekt, dávám to sem jako poznámku pro Dukolma pro případné pozdější auto-převody do PDF)

Přehodil jsem pořadí Mechanik pro GM a Speciálních mechanik (mechaniky pro GM jsou teď na konci článku).

Připsal jsem detail toho že když někdo vyvolá váš aspekt ve váš neprospěch, bod osudu získáte na konci scény vy.

Přidána pasáž o tom která dovednost se používá proti které.

EDIT: dovednosti, přístupy a triky přehozeny do dřívější části článku, doplněn odstavec o interakci dovedností mezi sebou. /EDIT


Gurney: Namátkou jsem si všiml, že jsi mi tady kdysi sliboval komentář, takže ping :)
Autorská citace #7
10.12.2015 08:16 - ShadoWWW
Fate SRD oslavil milion shlédnutí!
Autorská citace #8
17.3.2016 20:18 - Vojtěch
Další přírůstek do rodiny Fated her

Eclipse Phase
Autorská citace #9
17.4.2017 23:40 - LokiB
Když to čtu před sabotovanou misí, jeden upřesňující dotaz:

Píše:
Pokud Útok přesáhne Obranu, postižená postava se s tím musí vyrovnat. Má právě tři možnosti:
Proškrtne si čtvereček stresu (stress box) s hodnotou odpovídající úspěchu útočníka (nebo vyšší, je-li tento již proškrtnutý). Čtverečky stresu nelze kombinovat dohromady.


Je tím myšleno "posunu", kterého útočník dosáhl při svém úspěchu, že? Viz ten příklad, který následuje.
Mě tu jen terminologicky mátlo, a nebylo to z článku předtím bezvýhradně jasné, kolik je vlastně "úspěch útočníka"
Autorská citace #10
18.4.2017 00:17 - sirien
Ale ale ale... taková hnusná zmatečnost, hned to jdu opravit, díky za upozornění.

Ano, přesně tak, myslí se tím samozřejmě hodnota útočníkem získaného posunu. Pokud útočník hodí 8 a obránce 6, tak na pokrytí přirozeně stačí stres 2 (nebo standardní Drobný následek s hodnotou 2).
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16104912757874 secREMOTE_IP: 54.198.212.30